cristi_kake Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Lamuriti-ma va rog , cand se actioneaza decompresorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadafim Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Lamuriti-ma va rog , cand se actioneaza decompresorul ? cind se ineaca bujia sau cand vrei sal opresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Cateva cuvinte despre rulmentii pe care sta ambielajul la IJ Planeta: - cei rusesti costa 35 de lei si stiti care e calitatea lor. Dimensiunile sunt 25 x 52 x 18 (d x D x l). Cu alte cuvinte, sunt serie N 2205 si dupa cum stiti, aceasta serie inseamna ca rolele sunt fixate pe inelul interior, au colivie de tabla iar camasa exterioara a rulmentului poate fi scoasa in ambele parti. - rulmentii romanesti de Barlad (URB) serie N 2205 costa 40 de lei bucata si dupa aspect par a fi mult mai bine prelucrati decat cei rusesti. Eu am cumparat astazi doi rulmenti serie NJ 2205. Ati observat ca seria contine un "J", ceea ce inseamna ca rolele sunt fixate pe camasa exterioara a rulmentului si ca inelul interior iese numai intr-o singura parte, pe partea cealalta avand un "umar". Acest "umar", in timpul functionarii ambielajului, nu-i permite acestuia sa se deplaseze lateral, deci nu-i permite sa frece de peretii carterului de aluminiu (problema destul de intalnita la unele IJ-uri) Cei pe care i-am cumparat eu, cred ca sunt printre cei mai ieftini. Firma este TMB, am cautat pe internet si vad ca este o firma chinezeasca dar finisarea rulmentilor este foarte buna. Au costat 54 de lei bucata si sunt serie NJ 2205 EM (adica cu colivie de bronz, ceea ce inseamna mai putin zgomot in functionare si o frecare redusa intre role si colivie). Acelasi tip de rulment la SKF costa aprox 120 de lei bucata si inteleg ca ar mai fi niste rulmenti (nu cunosc firma), cu aceleasi calitati, la pretul de 80 de lei. Sunt sigur ca orice firma de rulmenti din lume produce si vinde seriile de mai sus, dar eu cunosc doar preturile pe care vi le-am scris. Am scris cele de mai sus, fiindca eu , anul trecut, am dat 70 de lei pe doi rulmenti rusesti, crezand ca nu gasesc in alta parte rulmenti mai buni / mai ieftini / mai scumpi. Daca mai este cineva care nu stie, acum are de ales. La randul meu, eu am aflat de la Pedro. PS: Am incercat sa fac niste poze mai proaste dar nu am reusit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Cateva cuvinte despre rulmentii pe care sta ambielajul la IJ Planeta: - cei rusesti costa 35 de lei si stiti care e calitatea lor. Dimensiunile sunt 25 x 52 x 18 (d x D x l). Cu alte cuvinte, sunt serie N 2205 si dupa cum stiti, aceasta serie inseamna ca rolele sunt fixate pe inelul interior, au colivie de tabla iar camasa exterioara a rulmentului poate fi scoasa in ambele parti. - rulmentii romanesti de Barlad (URB) serie N 2205 costa 40 de lei bucata si dupa aspect par a fi mult mai bine prelucrati decat cei rusesti. Eu am cumparat astazi doi rulmenti serie NJ 2205. Ati observat ca seria contine un "J", ceea ce inseamna ca rolele sunt fixate pe camasa exterioara a rulmentului si ca inelul interior iese numai intr-o singura parte, pe partea cealalta avand un "umar". Acest "umar", in timpul functionarii ambielajului, nu-i permite acestuia sa se deplaseze lateral, deci nu-i permite sa frece de peretii carterului de aluminiu (problema destul de intalnita la unele IJ-uri) Cei pe care i-am cumparat eu, cred ca sunt printre cei mai ieftini. Firma este TMB, am cautat pe internet si vad ca este o firma chinezeasca dar finisarea rulmentilor este foarte buna. Au costat 54 de lei bucata si sunt serie NJ 2205 EM (adica cu colivie de bronz, ceea ce inseamna mai putin zgomot in functionare si o frecare redusa intre role si colivie). Acelasi tip de rulment la SKF costa aprox 120 de lei bucata si inteleg ca ar mai fi niste rulmenti (nu cunosc firma), cu aceleasi calitati, la pretul de 80 de lei. Sunt sigur ca orice firma de rulmenti din lume produce si vinde seriile de mai sus, dar eu cunosc doar preturile pe care vi le-am scris. Am scris cele de mai sus, fiindca eu , anul trecut, am dat 70 de lei pe doi rulmenti rusesti, crezand ca nu gasesc in alta parte rulmenti mai buni / mai ieftini / mai scumpi. Daca mai este cineva care nu stie, acum are de ales. La randul meu, eu am aflat de la Pedro. PS: Am incercat sa fac niste poze mai proaste dar nu am reusit. ai dat mult pe rulmenti.anul trecut cu 60 de lei am luat si cei 2 rulmenti cu role[nemtesti si nu China] si rulmentul cu bile 6304.eu am luat de la un magazin specializat pe rulmenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Foarte bun pretul in cazul asta. Si magazinul de la care am cumparat eu este specializat in rulmenti, simeringuri, curele, dar inseamna ca au adaos mare sau nu se aprovizioneaza de unde trebuie. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 http://www.adix.ro/contact-addresses.php FAG, SKF, ZKL...... http://www.valem-rulmenti.ro/ ...stocuri vechi, RDG, romanesti, polonezi...etc...15 lei un 6304 SKF fabricat in italia prin 92' ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 ia vedeti si voi la koyo, se folosesc la mobre japoneze si se fac la Alexandria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 (editat) Ce strangere ar trebui sa aiba boltul in umerii pistonului, la IJ? La mine, cu pistonul rece, boltul se invarte liber, nu are joc. M-am uitat la umerii pistonului si vad ca nu au gauri pentru ungere, ceea ce inseamna ca in mers boltul nu are voie sa se invarta in piston fiindca neavand ungere ar capata joc prea repede. MZ-ul, spre exemplu, are gauri de ungere in umerii pristonului, adica cu pistonul dilatat boltul se invarte fara sa cauzeze uzura. Va multumesc! Editat Martie 12, 2010 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 In general strangerea boltului in piston e de 2-3 sutimi. Asta o stiu dintr-o carte veche despre motociclete. La IJ-ul unui prieten a trebuit sa incingem bine pistonul nou sa intre boltul nou in el. Baiul e ca dupa o depresare acum nu mai strange deloc. Piston de pufulet... Am luat si un piston vechi de IJ si in asta boltul nou are strangere buna. Deci si in cazul tau ar trebui sa ai strangere. Probabil cu un bolt nou rezolvi problema. Daca comanzi de la Dany, verifica intai lungimea inainte sa il bagi la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 Cum reglez frana fata la Planeta5 ? Nu tine aproape deloc. Daca strang un pic piulita intizatoare de la cablu, unde intra in tambur, tine mai bine dar roata se invarte infranata . Inca nu am desfacut roata dar am zis mai intai sa fac o intrebare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 caut de la IJ56- cutie baterie-acumlatori laterala (partea stanga) si lampa stop.poza jos.dati un PM inca tot caut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionita_Alexandru90 Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 ma baieti am o veste buna si una rea m-am hotarat sa vand motoru de ij 5 pt ca am gasit altu destul de ieftin dau si piese cereti si va zic preturi instaltia e pe 6v ca nu dau dinamu de buldozer in rest preturi mici si piese c\ok am un carb k 68 nou de vanzare e la gaspar 100 de ron il dau cu 70 de ron deci va hotarati si imi ziceti ce vreti piese din motor si va dau si preturiMesaj completat uitati piesele cu carbu mikuni pe care il folosesc momentan nus ce model este si am pus si adaptarea facuta este defapt galeria originala prinsa pe cea de ij 56 umpic cam rudimentar dar isi face treaba foarte bine sa dea domnul sa se incalzeasca o data ca inebunesc in casa pe frigu asta Mesaj completat zicetimi ce credeti si vand aproape orice piesa din motor de ij sau motoru cu totu ne intelegem la preturi si alte piese gen cupla roata spate rezervoru capacu cu ferodouri cu tot fata si alte piese intrebati tre sa strang neaparat 450 ron salut! as vrea sa stiu daca vinzi cilindri si chiuloasele si la ce pret? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Cand se aprinde? sau ce alt rol are martorul de ulei de pe bordul Planeta 5 ? Cand e slab amestecul sau cand? avand in vedere ca de presiune la ulei nici vb ?! Mesaj completat Sorry baieti pt intrebarile mele stupide dar mai bine intreb si invat decat sa ma dau mecanic si sa umblu cu motorul in sacose pe la mecanici. Deci ce dreak imi semnalizeaza martorul de ulei ? e clar ca o problema la ulei ! Dar care? din cutie? din amestec ?din furca ? din ..salata ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Avand in vedere ca posesori de P5 sunt lipsa la apel,ma risc io sa-ti zic ca martorul de ulei iti semnalizeaza ca nu iti merge incarcarea.E un motor in 2timpi,ce drac de presiune de ulei sa-ti arate?In principiu sunt 2 becuri martor la comuniste,unul rosu ptr. incarcare si unul verde ptr. cand cutia de viteze e in punctul mort adica pe liber. Asteapta si alte pareri ca eu nu sunt vreun cunoscator in P5,e doar o idee generala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 E ok, ai perfectă dreptate. La P5 mai sînt încă trei becuri pe rîndul al doilea, unul pentru semnalizare, altul pentru poziție Âşi fază scurtă, al treilea pentru fază lungă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_motor86 Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 cam greu cu comunistele iti incurci ghearele prins senzori si cipuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Avand in vedere ca posesori de P5 sunt lipsa la apel...Asteapta si alte pareri... Alte pareri? Pai ai spus deja tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doragon Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 posibil sa gasesc un manual sau niste instructiuni de montare a unui ij jupiter 2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Avand in vedere ca posesori de P5 sunt lipsa la apel,ma risc io sa-ti zic ca martorul de ulei iti semnalizeaza ca nu iti merge incarcarea.E un motor in 2timpi,ce drac de presiune de ulei sa-ti arate?In principiu sunt 2 becuri martor la comuniste,unul rosu ptr. incarcare si unul verde ptr. cand cutia de viteze e in punctul mort adica pe liber. Asteapta si alte pareri ca eu nu sunt vreun cunoscator in P5,e doar o idee generala. Trebuia sa citesti printre randuri faza cu presiunea la ulei !!!!!!!!!!!!!! Intre timp m-a lamurit un user. Dar e greu sa spui -Becul de la ulei se aprinde cand nu mai ai ulei in cutie !!..si atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 piese de ij yunker fara motor ce a mai ramas /index.php?...t&p=2333361 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Trebuia sa citesti printre randuri faza cu presiunea la ulei !!!!!!!!!!!!!! Intre timp m-a lamurit un user. Dar e greu sa spui -Becul de la ulei se aprinde cand nu mai ai ulei in cutie !!..si atat Ei bine, aici m-ai pierdut Âşi pe mine... unde ai tu bec de ulei la Planeta 5? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Ei bine, aici m-ai pierdut Âşi pe mine... unde ai tu bec de ulei la Planeta 5? Ce vorbesti frate, eu deja sunt in bezna totala. O nelamurire am si eu fratilor,,,,,,, cind mi-se aprinde becul de la uleiul din grupul conic ca nu pot sa-mi dau seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Ce vorbesti frate, eu deja sunt in bezna totala.O nelamurire am si eu fratilor,,,,,,, cind mi-se aprinde becul de la uleiul din grupul conic ca nu pot sa-mi dau seama. Ăie ți se aprinde cînd e lumina lui mai puternică Aaa, tu ai grup piramidal, mi-am adus aminte E aprins mereu, dar nu semnifică nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADY_TIMISOARA Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 de la o simpla intrebare sa ajuns la un cacao.nu mai poti sa intrebi ceva ca gata toti te iau la misto sau fak bascalie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 de la o simpla intrebare sa ajuns la un cacao.nu mai poti sa intrebi ceva ca gata toti te iau la misto sau fak bascalie Si....tu pana la urma de care ai? Piramidala,conica,sferica? Sau o fii o fii bec de side-stand p.s: qe lymbaj volozesti....voarte vain!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.