Vizitator VULPOIU Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Asta... să-ți spună cei care chiar au! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 Multumesc pentru raspuns Paul,legat de piese si fiabilitate ce-mi puteti spune? Freewindul meu are 73.300 de km. In afara de consumabile schimbate la timp, de 4 ani, de cand circul cu acest tip de motocicleta, am schimbat decat releul de incarcare odata, pentru ca l-am bulit singur ca fraierul. Consumabilele nu sunt foarte scumpe si se gasesc. Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragunov Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 salutare!revin,si ghici cum:cu o intrebare!!!dimineata cand pornesc magaoaia scoate un fum albastru si miroase a ulei (cel putin asa imi indica mie nasucul).dupe ce se incalzeste nu mai scoate fum!m-am uitat la ulei si nu pare sa fi papat deloc!tura trecuta cand am schimbat uleiul, dupa cum v-am zis, am pus io 2300 ml da imi arata peste nivelu'maxim! am mai scos eu din el da' va intrebam daca se putea buli ceva! no,chiar s-o fi bulit ceva sa-mi bage ulei in benzina?va intreb pe voi ca daca ma duc in alta parte orice intrebare costa! va multumesc anticipat! astept cu nerabdare! p.s. de tras trage,zgomote nu se aud,da' macar sa previn! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 E normal la un motor răcit cu aeroulei. Nu Âştiu cîți kilometri are, dar i s-au cam dus simeringurile de supape. Da, trebuie să te duci la atelier, că trebe scule specializate pentru a da drumul la culbotori Âşi a-i regla înapoi. Asta, dacă nu Âştii tu ce e setul de lere Âşi vezi la manual la ce distanță se reglează. Trebuie verificate Âşi cozile supapelor... că dacă n-ai pus ulei bun, o să le găseÂşti în cel mai fericit caz albăstrite, dacă nu chiar rodate... Iar fumul albastru înseamnă consum de ulei, ai mirosit bine. Consumul de ulei e insesizabil - undeva la 20-30 ml la suta de kilometri. Rezultă deci eventual segmenți uzați... Pistonul la rece nu etanÂşează bine, iar la cald cînd se dilată îÂşi revine. De tras, ți se pare că trage. După ce segmntezi o să simți diferența. Io zic că se cam lasă cu desfacere totală de motor. Dacă tot dai jos chiulasa, scoți Âşi cilindrul Âşi vezi Âşi pistonul Âşi jocul de bielă/arbore. ÂŞi simeringurile. Doar motorul! Nu Âşi cutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragunov Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) pfuai...m-ai pus pe ganduri!mersi mult!ma duc cu ea la doctor!macr imi expira asigurarea pe 14!sa nu-mi para rau! dar...mai pot mere' asa cu ea vreo saptamana? ca fac naveta si mai profit de vreme! are 46000,asta daca are vreo relevanta!i-am mai scos niste ulei sa fie la jumate pe gemulet,iar ulei i-am pus numa' motul,nou nout! ca la mual zice ca daca scoate fum mult sau negru e prea mult ulei bagat.pana mea,oi vedea!ms mult inca o data! Editat Septembrie 4, 2012 de dragunov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Merge fără probleme, poate încă pe-atît, însă, nu optim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Markus Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Salutare la toata lumea! Sunt un nou posesor de freewind xf 650 '98. Daca poate sa ma ajute si pe mine cineva cu o lamurire sau doua; - unde gasesc si eu un crick central ca e o adevarata placere sa imi ung lantul - de ce imi curge ulei (adica nu curge, dar se murdareste cu ulei in jurul bujiilor - iar eu fiind cam curatel din fire ma cam sacaie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Că ai prea mult, de-aia Bujia are Âşaibă? Oricum nu prea are logică, doar nu ai ulei în amestec ca la 2T. Sigur e ulei? Nu e calamină? (o chestie neagră Âşi uscată, care poate părea ulei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Markus Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Adresez o rugaminte pentru toti cei care au freewind sau il dezmembreaza sau au piese in plus sau pur si simplu doresc sa vanda cricul central. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shooty13cris Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Ia ca vin si eu cu o nedumerire. Cand pornesc motorul vad ca o ia din ce in ce mai greu, in sensul ca bateria invarte tot mai mult pana sa porneasca si cam tot a 3a a 4a rotatie se aude un sunet ca o lovitura de ciocan. Ca sa fiu mai comic si mai pe inteles ar suna cam asa , dau cheie, apas butonul de start si face tac-tac-tac-poc(sunetul de fier pe fier sa zic)-tac-tac-poc-tac-vruum ) . Si asta doar cand o pornesc prima data in ziua respectiva. A mai trecut cineva prin asta ?sau are habar de ce-ar putea fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliza Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Eu am incercat cu intrunirea dar se pare ca lumea e foarte greu de mobilizat si pe net daramite sa ne vedem fata in fata. In primul an a organizat Alex, apoi a fost o pauza si doi ani m-am ocupat eu alaturi de Ducu. Anul asta am propus sa salvez situatia desi initial se anuntase altcineva ca se ocupa de intalnire. In conditiile astea cu tot respectu pentru barbati va anunt ca o sa ma ocup tot eu de intrunire la anu. Pana atunci se pare ca ne strangem tot mai multi si nu pot decat sa ma bucur. Eu intru mai rar caci prefer sa stau pe motor decat sa stau pe net. Vineri ajung la Rasnov la intrunire pentru cei care vor ne vedem acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 (editat) /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=843100 hmmm.... Cît despre întrunire... ce, au intrat zilele în sac? Nu mai e timp anul ăsta? shooty: baterie pe ducă. Cîți ani are? ÂŞi pariez că problemele astea le face după cîte o noapte mai friguroasă. Adică de ceva vreme încoace. Bendixul îÂşi face treaba cît are destul potențial electric. Cînd nu.... sare înapoi... iar îl trimite releul de pornire... Apoi în timpul zilei bateria se încarcă puțin, motorul e relativ proaspăt uns (rezistența uleiului, frecarea metal-pe-metal e mai mică). Editat Septembrie 6, 2012 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B60cmb Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 (editat) Mi-ar placea sa vin dar din pacate abea martea viitoare o sa termin cu inmatriculatul. Pana acum am mers cu numerele fostului proprietar si de ieri le-am scos si pana marti nu pot sa ma mai bucur de jucarie. Apropo aveti vreo sugestie de numar? Ma gandeam la DKR sau ZEN. Weekendul urmator as vrea sa merg pana la Babele sau chiar Omu daca se poate impreuna cu un prieten cu un DR. Din Sinaia la Babele jumatate de drum e asfaltat perfect si jumatate pietruit. Daca se mai baga cineva... cu cea mai mare placere... Editat Septembrie 6, 2012 de B60cmb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shooty13cris Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 shooty: baterie pe ducă. Cîți ani are? ÂŞi pariez că problemele astea le face după cîte o noapte mai friguroasă. Adică de ceva vreme încoace. Bendixul îÂşi face treaba cît are destul potențial electric. Cînd nu.... sare înapoi... iar îl trimite releul de pornire... Apoi în timpul zilei bateria se încarcă puțin, motorul e relativ proaspăt uns (rezistența uleiului, frecarea metal-pe-metal e mai mică). Daca era bateria nu-mi faceam griji ! Tocmai la bendix ma gandesc, sa nu fie ceva mai grav. Bateria e din decembrie si duce bine cand apas butonul, sunetul acela ciudat ca o lovitura de ciocan se aude de undeva de jos,din motor, pe acolo pe undeva ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 bateria este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draganvasile80 Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Salutari de la Onesti, mi-am amintit parola, asa ca sper sa va salut mai des! Referitor la intruniri....Eliza are experienta....asa ca poate ne salveaza ea..... Cel mai bun cash afumat e la Soveja! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B60cmb Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 (editat) Salutari de la Onesti, mi-am amintit parola, asa ca sper sa va salut mai des! Referitor la intruniri....Eliza are experienta....asa ca poate ne salveaza ea..... Cel mai bun cash afumat e la Soveja! Sau pe la Camulung, Rucar, Moeciu ca si zona e mistho si asfaltul perfect. Vreme buna si timp liber sa avem ca durmuri tari si cascaval bun se gasesc . Editat Septembrie 6, 2012 de B60cmb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Hui! dac-am auzit de Soveja, întrebarea e doar una: CÎND ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B60cmb Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Stie cineva cum se numeste si unde as putea sa gasesc piesa din captul ghidonului, cea incercuita? Nu o am si am inteles ca in afara de rolul estetic atenueza mult si din vibratiile ghidonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Stie cineva cum se numeste si unde as putea sa gasesc piesa din captul ghidonului, cea incercuita? Nu o am si am inteles ca in afara de rolul estetic atenueza mult si din vibratiile ghidonului. se numesc capete de ghidon.... in cazul unei cazaturi, iti apara ghidonul si carenele implicit (pentru ca maresc lungimea ghidonului) vibratiile ghidonului pot fi atenuate de amortizoarere de ghidon care se monteaza direct pe prinderile acestuia de jug... Editat Septembrie 10, 2012 de raducanescovan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PepsiMan Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Gata si intrunirea de la Rasnov. Pe fondul consumului "normal" de bere (ca la intruniri) mi-am dat seama tarziu ca am cunoscut-o pe Eliza, abia cand prietena mea mi-a atras atentia ca Freewindul ei are un Michael pe parbriz s-au procesat datele ) A doua zi am incercat mersul pe drum forestier cu rampe si pante destul de pronuntate (din piatra o portiune si din pamant pe alta portiune) in zona Moieciu - Sat Magura si intors prin alta parte (la final am vazut ca era interzis motocicletelor). Pot spune cu mana pe inima ca freewindul s-a comportat excelent pe astfel de drumuri Editat Septembrie 10, 2012 de PepsiMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Are cineva un parbriz inalt de vanzare , sau sa-l dea la schimb cu unul standard pentru modelul 2000-03 ? Si-a cumprat cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Are cineva un parbriz inalt de vanzare , sau sa-l dea la schimb cu unul standard pentru modelul 2000-03 ? Si-a cumprat cineva ? e scump parbrizul original touring... mai bine..../index.php?/topic/679321-deflectoare-de-vant-si-parbrize/ am vazut si alt topic tot de la baiatul asta si acolo erau inclusiv pozele...nu-l mai gasesc din pacate... face diferite dimensiuni...cred ca iese ce vrei tu...chiar poti sa-l faci mai inalt.. de ex. diferenta de la modelele vechi 97-98 dintre parbrizul standard si cel mai inalt e de doar 6-7 cm...adica o palma.... succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 se numesc capete de ghidon.... in cazul unei cazaturi, iti apara ghidonul si carenele implicit (pentru ca maresc lungimea ghidonului) vibratiile ghidonului pot fi atenuate de amortizoarere de ghidon care se monteaza direct pe prinderile acestuia de jug... si cel mai important e ca iti protejeaza manetele care fac diferenta intre o plimbare minunata sau o plimbare f.tuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 si cel mai important e ca iti protejeaza manetele care fac diferenta intre o plimbare minunata sau o plimbare f.tuta. asta era ideea...ca protejeaza ghidonul cu tot ce e pe el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.