cristiaan Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 (editat) Ideea este ca inainte sa reglez carburatoarele nu facea asa. Si nu inteleg de ce. Cineva mi-a spus ca ar trebui rectificate supapele da nu prea cred asta. La tine de cati km a inceput sa pocneasca cand decelerezi? Editat August 29, 2011 de cristiaan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Ideea este ca inainte sa reglez carburatoarele nu facea asa. Si nu inteleg de ce. Cineva mi-a spus ca ar trebui rectificate supapele da nu prea cred asta. La tine de cati km a inceput sa pocneasca cand decelerezi? Nu pot sa imi dau seama ce intelegi tu prin rateuri pe decelerare, dar eu de cand o am, pe decelerare se aud ca un fel de rateuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Nu pot sa imi dau seama ce intelegi tu prin rateuri pe decelerare, dar eu de cand o am, pe decelerare se aud ca un fel de rateuri. Nu-s eu foarte specialist dar daca da rateuri pe decelerare si zice omu ca fenomenu a aparut dupa ce a reglat carburatoarele asta poate insemna amestec prea bogat, gaz nears. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanson Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 La mine da rateuri, pocnituri, zi cum vrei, pe decelerare ce cand am luat-o. Daca merge foarte bine, de ce s-o stric? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 si la mine face la fel...si merge foarte bine asa am inteles ca mai multe monocilindre fac la fel.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiaan Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Si a mea merge bine, dar nu e corect sa faca asa atata timp cat inainte nu facea. Nu as vrea sa ma lase cand nu este cazu. De aceea as fi vrut un raspuns de la un cunoscator. oricum sunt mai linistit acuma ca face la toti la fel ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Si a mea merge bine, dar nu e corect sa faca asa atata timp cat inainte nu facea. Nu as vrea sa ma lase cand nu este cazu. De aceea as fi vrut un raspuns de la un cunoscator. oricum sunt mai linistit acuma ca face la toti la fel ) Si la mine da rateuri. Poti sa faci consumul ... daca consuma prea mult ...probabil ii da prea multa benzina si prea putin aer (parere personala..nu prea am cunostinte de mecanica). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Ca o concluzie, la toti face la fel! sunt convins ca daca toti avem crburatoarele si supapele reglate, avand un consum mediu de 4,2-4,6l/100km totul este ok. asa ca "rateurile de pe decelerare" sunt normale. Traiasca Freewindul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiaan Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) ) inseamna ca am avut singurul Freewind din Romania care nu dadea rateuri la decelerare dar care l-am stricat ( Stie cineva unde gasesc coarne pentru freewind ca sunt tare strambe ale mele Editat August 31, 2011 de cristiaan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Ideea este ca inainte sa reglez carburatoarele nu facea asa. Si nu inteleg de ce. Cineva mi-a spus ca ar trebui rectificate supapele da nu prea cred asta. La tine de cati km a inceput sa pocneasca cand decelerezi? monocil toate dau rateuri in esapament pe reducere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Cer o parere a Freewind-istilor experimentati. O persoana (care la viata lui a avut o gramada de motociclete enduro si cross) mi-a spus ca daca continui sa ma duc pe munte cum fac acuma ( gen urcare pe drum forestier 1-2 ore la viteza cat de cat contanta de 15-20km/ora) voi buli(strica) motorul deoarece racirea pe aer nu e eficienta la viteze asa mici in sarcina(se supraincalzeste etc). Ce credeti sa renunt la munte si sa pastrez motocicleta intacta sau sa continui si ce-o fi o fi. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 poti merge linistit pe oriunde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiaan Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Sigur bine nu ii face , dar de ce ti-ai luat motor daca nu te bucuri de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Cer o parere a Freewind-istilor experimentati. O persoana (care la viata lui a avut o gramada de motociclete enduro si cross) mi-a spus ca daca continui sa ma duc pe munte cum fac acuma ( gen urcare pe drum forestier 1-2 ore la viteza cat de cat contanta de 15-20km/ora) voi buli(strica) motorul deoarece racirea pe aer nu e eficienta la viteze asa mici in sarcina(se supraincalzeste etc). Ce credeti sa renunt la munte si sa pastrez motocicleta intacta sau sa continui si ce-o fi o fi. Bafta. Poti merge linistit , iti spun din proprie experienta... cine a facut motocicleta nu a fost prost sa nu puna racire pe apa doar pentru a salva cateva kg , poti merge pe unde vrei , eu am fost prin munte destul de mult si prin noroaie si bolovani si mers doar cu treapta 1 , dar niciodata nu a dat semne de supraincalzire. Salutare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 monocil toate dau rateuri in esapament pe reducere Da-mi voie sa te contrazic. Eu am avut freewind si nu a dat in veci rateuri, iar pretenu si vecinu meu de garaj are in continuare freewind si nici pe ala nu l-am auzit in veci sa dea rateuri. Deci stiu eu sigur 2 freewinduri care nu au dat ever rateuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiaan Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Da-mi voie sa te contrazic. Eu am avut freewind si nu a dat in veci rateuri, iar pretenu si vecinu meu de garaj are in continuare freewind si nici pe ala nu l-am auzit in veci sa dea rateuri. Deci stiu eu sigur 2 freewinduri care nu au dat ever rateuri In cele din urma suntem pe drumul cel bun, este cineva care are un motor bun ( sau care nu da rateuri la decelerare ) Acuma intrebarea mea este daca ai umblat la carburatoare pentru a le regla sau asa sunt ele de cand ai cumparat motoru. Eu cred ca s-a intamplat ceva dupa ce am regral carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 In cele din urma suntem pe drumul cel bun, este cineva care are un motor bun ( sau care nu da rateuri la decelerare ) Acuma intrebarea mea este daca ai umblat la carburatoare pentru a le regla sau asa sunt ele de cand ai cumparat motoru. Eu cred ca s-a intamplat ceva dupa ce am regral carburatoarele. Atat fostul meu freewind cat si al pretenului meu au avut carburatoarele curatate (nu stiu daca si reglate) de acelasi mecanic (service Mechatronics Cluj). Din pacate habar nu am ce/cum a facut la ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiaan Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Coarne de freewind ieftine stie cineva de unde pot achizitiona? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vetruvius Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Salutare fratilor! De alaltaieri am intrat si eu in posesia unui exemplar Suzuki Freewind (2002). Am luat-o fara sa stau pe ganduri fiindca am fost constrans sa-mi vand motoarele care le aveam si cu toate ca visez fie un Transalp fie un V-strom am zis ca pana una-alta sa am cu ce umbla. Am renuntat la un targ cu un Transalp care era si vechi si scump si dupa o tura de proba cu Suzuki-ul m-am hotarat sa-l cumpar si acum il am. Mai ales ca l-am luat la pret de scuter. Arata bine, dar nu-i impecabila, am de rezolvat cateva "baiuri" printre care faza lunga care nu vede desi becul se aprinde (modelul de far cu lentila), un bec de la cadranul afisajului, adica cel din dreapta care nu arde, becul de pozitie, un semnalizator slabit. In rest de mers merge, are si motorul asta farmecul lui.Inca nu m-am obisnuit cat de usor vireaza si pare foarte usoara fata. Poate mult prea usoara, imi creeaza chiar asa o senzatie...nu stiu cum. Astept sfaturi de la utilizatorii mai vechi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiaan Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 E ciudat la inceput, dar ai rabdare ca o sa te obisnuiesti cu el. De mesterit la el, la un moment devine chiar placut Sa ai liniste si sa faci multi km cu el. Apropo aseara am iesit cu el dupa o scurta ploaie, m-m facut numai stropi pana la genunchi. De la roapa sare tot pe picioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shooty13cris Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 ) inseamna ca am avut singurul Freewind din Romania care nu dadea rateuri la decelerare dar care l-am stricat ( Stie cineva unde gasesc coarne pentru freewind ca sunt tare strambe ale mele Ai toba sport? Sa vezi cum suna a mea si a lui Razvan pe decelerare daca scoatem db-killer-ul !!! Oricum, si cu el pocneste de numa ! cat timp aveam toba stock se auzea un fasait slab . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vetruvius Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Da, deja umblu cu el de 3 zile. Incep sa ma obisnuiesc. M-am invatat si sa-l tin sa se incalzeasca cateva secunde/un minut, ca nu-i place sa mearga rece...se opreste la ture mici. In ce priveste stropitul singurul motor care nu m-a udat fleasca la picioare a fost un maxi scuter care l-am avut candva...restul motocicletelor te uda ca si cu furtunul. Fara exceptie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 gresit! in bucuresti cand nu ploua se uda cu stropitorile asa ca am ceva experienta! depinde cu ce mergi! cu ce moto mergi!adica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiaan Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Am toba stock. Cu ghidonul nu ma ajuta nimei ? Vad ca nu am succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 se poate pune si alt ghidon nu numai original! cred ca orice enduro turing pe 22 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.