Sari la conținut

Suzuki Xf 650 Freewind (grup De Discutii)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si a mea merge bine, dar nu e corect sa faca asa atata timp cat inainte nu facea. Nu as vrea sa ma lase cand nu este cazu. De aceea as fi vrut un raspuns de la un cunoscator. oricum sunt mai linistit acuma ca face la toti la fel :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a mea merge bine, dar nu e corect sa faca asa atata timp cat inainte nu facea. Nu as vrea sa ma lase cand nu este cazu. De aceea as fi vrut un raspuns de la un cunoscator. oricum sunt mai linistit acuma ca face la toti la fel :))

Si la mine da rateuri. Poti sa faci consumul ... daca consuma prea mult ...probabil ii da prea multa benzina si prea putin aer (parere personala..nu prea am cunostinte de mecanica).

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca o concluzie, la toti face la fel!

sunt convins ca daca toti avem crburatoarele si supapele reglate, avand un consum mediu de 4,2-4,6l/100km totul este ok.

asa ca "rateurile de pe decelerare" sunt normale.

Traiasca Freewindul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) inseamna ca am avut singurul Freewind din Romania care nu dadea rateuri la decelerare dar care l-am stricat :((

 

Stie cineva unde gasesc coarne pentru freewind ca sunt tare strambe ale mele

Editat de cristiaan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea este ca inainte sa reglez carburatoarele nu facea asa. Si nu inteleg de ce. Cineva mi-a spus ca ar trebui rectificate supapele da nu prea cred asta.

La tine de cati km a inceput sa pocneasca cand decelerezi?

monocil toate dau rateuri in esapament pe reducere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cer o parere a Freewind-istilor experimentati.

 

O persoana (care la viata lui a avut o gramada de motociclete enduro si cross) mi-a spus ca daca continui sa ma duc pe munte cum fac acuma ( gen urcare pe drum forestier 1-2 ore la viteza cat de cat contanta de 15-20km/ora) voi buli(strica) motorul deoarece racirea pe aer nu e eficienta la viteze asa mici in sarcina(se supraincalzeste etc).

 

Ce credeti sa renunt la munte si sa pastrez motocicleta intacta sau sa continui si ce-o fi o fi.

 

Bafta.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cer o parere a Freewind-istilor experimentati.

 

O persoana (care la viata lui a avut o gramada de motociclete enduro si cross) mi-a spus ca daca continui sa ma duc pe munte cum fac acuma ( gen urcare pe drum forestier 1-2 ore la viteza cat de cat contanta de 15-20km/ora) voi buli(strica) motorul deoarece racirea pe aer nu e eficienta la viteze asa mici in sarcina(se supraincalzeste etc).

 

Ce credeti sa renunt la munte si sa pastrez motocicleta intacta sau sa continui si ce-o fi o fi.

 

Bafta.

 

 

 

Poti merge linistit , iti spun din proprie experienta... cine a facut motocicleta nu a fost prost sa nu puna racire pe apa doar pentru a salva cateva kg , poti merge pe unde vrei , eu am fost prin munte destul de mult si prin noroaie si bolovani si mers doar cu treapta 1 , dar niciodata nu a dat semne de supraincalzire.

Salutare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

monocil toate dau rateuri in esapament pe reducere

Da-mi voie sa te contrazic. Eu am avut freewind si nu a dat in veci rateuri, iar pretenu si vecinu meu de garaj are in continuare freewind si nici pe ala nu l-am auzit in veci sa dea rateuri.

 

Deci stiu eu sigur 2 freewinduri care nu au dat ever rateuri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-mi voie sa te contrazic. Eu am avut freewind si nu a dat in veci rateuri, iar pretenu si vecinu meu de garaj are in continuare freewind si nici pe ala nu l-am auzit in veci sa dea rateuri.

 

Deci stiu eu sigur 2 freewinduri care nu au dat ever rateuri :)

 

 

In cele din urma suntem pe drumul cel bun, este cineva care are un motor bun :)( sau care nu da rateuri la decelerare ) Acuma intrebarea mea este daca ai umblat la carburatoare pentru a le regla sau asa sunt ele de cand ai cumparat motoru. Eu cred ca s-a intamplat ceva dupa ce am regral carburatoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cele din urma suntem pe drumul cel bun, este cineva care are un motor bun :)( sau care nu da rateuri la decelerare ) Acuma intrebarea mea este daca ai umblat la carburatoare pentru a le regla sau asa sunt ele de cand ai cumparat motoru. Eu cred ca s-a intamplat ceva dupa ce am regral carburatoarele.

 

Atat fostul meu freewind cat si al pretenului meu au avut carburatoarele curatate (nu stiu daca si reglate) de acelasi mecanic (service Mechatronics Cluj). Din pacate habar nu am ce/cum a facut la ele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare fratilor! De alaltaieri am intrat si eu in posesia unui exemplar Suzuki Freewind (2002). Am luat-o fara sa stau pe ganduri fiindca am fost constrans sa-mi vand motoarele care le aveam si cu toate ca visez fie un Transalp fie un V-strom am zis ca pana una-alta sa am cu ce umbla. Am renuntat la un targ cu un Transalp care era si vechi si scump si dupa o tura de proba cu Suzuki-ul m-am hotarat sa-l cumpar si acum il am. Mai ales ca l-am luat la pret de scuter. Arata bine, dar nu-i impecabila, am de rezolvat cateva "baiuri" printre care faza lunga care nu vede desi becul se aprinde (modelul de far cu lentila), un bec de la cadranul afisajului, adica cel din dreapta care nu arde, becul de pozitie, un semnalizator slabit. In rest de mers merge, are si motorul asta farmecul lui.Inca nu m-am obisnuit cat de usor vireaza si pare foarte usoara fata. Poate mult prea usoara, imi creeaza chiar asa o senzatie...nu stiu cum. Astept sfaturi de la utilizatorii mai vechi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ciudat la inceput, dar ai rabdare ca o sa te obisnuiesti cu el. De mesterit la el, la un moment devine chiar placut :) Sa ai liniste si sa faci multi km cu el.

Apropo aseara am iesit cu el dupa o scurta ploaie, m-m facut numai stropi pana la genunchi. De la roapa sare tot pe picioare. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) inseamna ca am avut singurul Freewind din Romania care nu dadea rateuri la decelerare dar care l-am stricat :((

 

Stie cineva unde gasesc coarne pentru freewind ca sunt tare strambe ale mele

 

Ai toba sport? Sa vezi cum suna a mea si a lui Razvan pe decelerare daca scoatem db-killer-ul !!! Oricum, si cu el pocneste de numa ! cat timp aveam toba stock se auzea un fasait slab .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, deja umblu cu el de 3 zile. Incep sa ma obisnuiesc. M-am invatat si sa-l tin sa se incalzeasca cateva secunde/un minut, ca nu-i place sa mearga rece...se opreste la ture mici. In ce priveste stropitul singurul motor care nu m-a udat fleasca la picioare a fost un maxi scuter care l-am avut candva...restul motocicletelor te uda ca si cu furtunul. Fara exceptie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tinand cont ca numarul posesorilor de Freewid s-a inmultit, cred ca sunt si cunoscatori printre ei. De aceea indrasnesc sa intreb pe cunoscatori cum se regleaza jocul la supape. Doar daca sunt si cunoscatori in mecanica sau daca a indrasnit cineva sa umble si la motor nu doar sa se plimbe cu el.

 

As prefera sa aud mai des astfel de discutii decat salutari sau urari de bun venit celor care intra in posesia unui Freewind

Editat de cristiaan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine v-am regasit!

Cristian, eu am reglat supapele la 64000 de km. Operatiune nu este foarte complicata. Mi-as fi dorit sa am si poze ca sa iti arat dar in momentul in care le-am reglat nu m-am gandit la asta.

Cam cum se face:

1.Se dau carenele si rezervorul jos.

2. se scot bujiile.

3.Sunt cele doua capace ale culbutorilor pozitionate cam la 75 de grade (cred) care au cate doua suruburi.

4. desfaci suruburile si vei vedea culbutorii. Cele dispre carburatoare sunt supapele de admisie, iar logic celelalte sunt de evacuare.

5. pe partea cu schimbatorul de viteze exista acel capac cu un orificiu cu cap de imbus, acela se desface (destul de greu, si iti trebuie un imbus de buna calitate in asa fel incat sa nu se strice forma de imbus din capac.)NU UITA ESTE DIN ALUMINIU.

6. dupa ce vei desface acel capac, vei folosi o tubulara de dimensiunea piulitei din interior, 19 cred, si cu ajutorul unei surubelnite introduse in orificiul oricarei dintre bujii, rasucind cheia tubulara vei gasi punctul mort superior.

NU UITA: schimbatorul va fi pe neutral.

7. Dupa ce aduci pistonul in punctul mort superior, poti face reglajul la supapele de admisie cu ajutorul unei lere si o cheie de zece.

8. Se desface piulita de 10, se introduce lera intre capatul supapei si surubul de reglaj, se potriveste la dimensiunea dorita si apoi se strange surubul de 10. Reglajul eu l-am facut la 0,10 pe admisie.

8. apoi vei proceda la fel pe evacuare. Reglajuleu l-am facut la 0,20 pe evacuare.

Ulterior se monteaza toate in sens invers.

Sper sa fi fost suficient de explicit.

DUpa ce am reglat supapele, la un mers constant de 100-110 la suta mi-a consumat 3,7-3,9l/100km.

 

Cristti5.

Eu folosesc pe vara MOTUL 5100 15w50. si sunt foarte multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...