Sari la conținut

Suzuki Xf 650 Freewind (grup De Discutii)


Postări Recomandate

Salut,

 

Nu mă dă pe spate clasa 650, dimpotrivă, eu eram chitit pe enduro-touring de 350 (gen Aprilia Tuareg) da' nu prea am ce găsi acolo... asta e.

 

Deci:

- enduristo-stradală (nu pentru alinturi orăÂşeneÂşti ocazionale prin păduri... ci chiar locuiesc în zone cu străzi periculoase...)

- mare (lată, nu ca Dominatorul, Âşi înaltă, adică gardă la sol mare. Eu oricum am 1,78...)

- roțile mărimea optimă (21 e prea mare, Âşi costă, 19 e numa' bun)

- carenaj forma ideală (bună protecția la genunchi, foarte bună, Âşi nu frige, ca la KLE)

 

- motor monocilindric (vibrații? iaca fleoÂşc! am IJ Jupiter acuma. monocilindric - piese mai puține, motor mai aerisit, costuri de întreținere mai mici - una e să segmentezi-pistonezi-garnituriseÂşti un biclindric răcit pe apă (Transalp, KLE) Âşi alta e un monocilindric răcit pe aer (Âşi ulei cu radiator). Cunosc sistemul, dețin piese :D (am Oltcit :) ))

- patru timpi. Nu doi. Baie de ulei proprie, acelaÂşi ulei care pe deasupra asigură Âşi răcirea. Deci fără antigele, pompe deapă, garnituri, silicoane...

- două carbratoare, una pe fiecare supapă de admisie. Funcționare asigurată Âşi în cazul murdăririi unuia;

- ambreiaj 4-5, simpllu Âşi ieftin.

- două bujii... nu mă dă pe spate. Singurul minus. De fapt singurul zero.

 

- frîne pe disc. Mai trebuie să spun ceva?

 

- suspensie normală pe față, cu cursă mare cică (asta e bine) Âşi monoamortizor pe față - iarăÂşi numai bine.

 

- bord frumos, interesant, vizibil zi-noapte (tot din auzite), iar detaliile într-adevăr importante sunt foarte mari (viteza Âşi benzina)

 

- consumul? păi din auzite, cel normal la randamentul unu astfel de motor. Monocilindric, de aprox. 650, dar cu 2 carburi Âşi răcit pe aer. În schimb asigură veleități spotive. Adică plusuri Âşi minusuri.

 

- costul? destul de ieftine, surprinzător, Âşi belele cam ioc. Deci cam inexplicabil. Mă rog, e un avantaj totuÂşi. Costuri de întreținere normale, ca la celelalte japoneze.

 

deci, am zis:

 

FREEWIND

 

 

 

 

o intrebare am , de fapt mai mult....urmeaza sa iau ceva enduro si sunt intre dominator si freewind...:| ai zis ca freewind-ul are 2 carburi ...astea tre sincronizate ca si la bicilindre sau doar reglate? ? dpdvd al fiabilitatii care e mai ok domi sau suzi ? exemplifica te rog... ca si pret sunt tot cam pe acolo pe mobile.de

Editat de timberland0910
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

V-ati mai gandit la o intalnire a posesorilor de freewind din acest an?!

Sau anul asta e anul cu ...pauza?

2009 Soveja Organizator Eliza

2010 Nu s-a ocupat nimeni

2011 Soveja Organizatori Eliza si Subsemnatul

2012 Asteptam propuneri!

 

Abia abia mai apare cate o discutie pe aici, si tu ai pretentii de mare intalnire! :)

Acum serios, unii ar face, unii ar merge, dar unde, cand, cum...cel mai vechi si mai serios tu pari a fi...lumineaza-ne si pe noi.

Restul veteranilor in ale freewindului au disparut ca dinozaurii, noi copii suntem prea cuminti inca.

 

 

 

PS Marti pe 19 plec intr-un mic turneu, daca sunteti cumva in calea mea da-ti un semn.

19 Bucuresti- Vf. Papusa(Transalpina)

20 Transalpina catre Deva

21 stationare Deva

22 Deva- Bistrita

23 stationare Bistrita

24 Bistrita- Brasov, prin Fagaras

25 Brasov- Bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare am , de fapt mai mult....urmeaza sa iau ceva enduro si sunt intre dominator si freewind...:| ai zis ca freewind-ul are 2 carburi ...astea tre sincronizate ca si la bicilindre sau doar reglate? ? dpdvd al fiabilitatii care e mai ok domi sau suzi ? exemplifica te rog... ca si pret sunt tot cam pe acolo pe mobile.de

 

nu poti compara 2 japoneze dpdv fiabilitate

parerea mea

amandoua sunt foarte fiabile

poti compara de ex bmw cu suzuki...dar n-are rost...europeana pierde detasat...:moto:

daca vrei sa faci o comparatie, domi are roata pe fata de 21 , freewindu de 19; clar dominatoru castiga teren off road...

freewindu in schimb e mai bine aparat de vant deci un pic mai stradal...

depinde mult ce vrei sa faci cu el....

 

 

revin cu edit

trebuie sincronizate carburile,eu tocmai am facut-o la un mecanic acum 2 zile...si se cunoaste...e mult mai liniara in functionare...

Editat de raducanescovan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Poate doar că ți-a îmbogățit amestecul sau le-a curățat... e simplu ca bunăziua, doar nu e bicilindric, poți să pui un capac pe unul din carburatoare Âşi tot va funcționa, e cîte unul în dreptul fiecărei supape, ca proiect carburatoarele au difuzoarele mici Âşi cantitatea de amestec pentru funcționare normală e calculată cu ambele. E ca la maÂşinile 16V, unde trebuie să faci deschidere mai mare în chiulasă pentru a asigura debit mai mare... Cum faci asta? cu două supape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare : si-a schimbat cineva kit-ul de ambreiaj ? Sau s-a mai discutat despre asta? Ca sa nu ma reapuc sa rasfoiesc tot forumul pagina cu pagina !

Eu nu am auzit pe nimeni sa-l fi schimbat. Ai probleme cu el?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, mi s-a dus ! Trebuie sa schimb cele 8 ferodo-uri si arcurile ! Placutele metalice dintre ferodo-uri sunt ok, garnitura la fel ! Pe langa asta, uleiul si filtrul de ulei !

 

La ce enduro am vazut ca faci cu ea si pe ce coclauri ai bagat-o, e normal sa se uzeze.

Spor la treaba si sa ne explici si noua ce si cum. :unsure:

Editat de topgun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am revenit din tura mea de 1200 si ceva de km. Nu va pot spune exact, pentru ca nu mai merge kilometraju

Am citit pe forum si stiu ca s-a mai intamplat. Si conform celor scrise pe acolo de voi am intrebat la ROMIMOTO.

Si surpriza...804 RON....Cred ca voi merge in continuare cu 0KM la ora.

 

Daca aveti alte solutii, le astept cu mare interes!

Poze si filmare in cateva zile, sa apuc sa ma asez si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am revenit din tura mea de 1200 si ceva de km. Nu va pot spune exact, pentru ca nu mai merge kilometraju

Am citit pe forum si stiu ca s-a mai intamplat. Si conform celor scrise pe acolo de voi am intrebat la ROMIMOTO.

Si surpriza...804 RON....Cred ca voi merge in continuare cu 0KM la ora.

 

Daca aveti alte solutii, le astept cu mare interes!

Poze si filmare in cateva zile, sa apuc sa ma asez si eu.

 

 

Salut, uita-te putin la roata fata in melcul ala, este o "bucsa" magnetica cu 2 urechiuse , posibil sa se fi rupt urechiusele, asa a fost si la mine , 160 ron m-a costat . Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am revenit din tura mea de 1200 si ceva de km. Nu va pot spune exact, pentru ca nu mai merge kilometraju

Am citit pe forum si stiu ca s-a mai intamplat. Si conform celor scrise pe acolo de voi am intrebat la ROMIMOTO.

Si surpriza...804 RON....Cred ca voi merge in continuare cu 0KM la ora.

 

Daca aveti alte solutii, le astept cu mare interes!

Poze si filmare in cateva zile, sa apuc sa ma asez si eu.

 

Razvan are dreptate!

Si eu mi-am schimbat bucsa de la roata prin 2010 cred, si l-am luat de la Romimoto cam la 100ron.

Daca turometrul iti merge, e doar bucsa de la roata(s-au rupt urechile).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu la ce zic Razvan si Ducu ! Ducule, cat despre ambreiaj , e consumabil si ala :P .Si-a facut treaba cu brio indiferent pe unde am mers (6000 km incarcat cu bagaje si pasager, alti 1500 km pe offroad) + asfalt + fostul/fostii proprietari ! Voi schimba cele 8 placute de ferodo, cele 4 arcuri, uleiul si filtrul de ulei ! Cele 7 discuri metalice dintre ferodo-uri sunt in stare buna, la fel si garnitura de la capacul ambreiajului. Ma va costa undeva la 300 ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu la ce zic Razvan si Ducu ! Ducule, cat despre ambreiaj , e consumabil si ala :P .Si-a facut treaba cu brio indiferent pe unde am mers (6000 km incarcat cu bagaje si pasager, alti 1500 km pe offroad) + asfalt + fostul/fostii proprietari ! Voi schimba cele 8 placute de ferodo, cele 4 arcuri, uleiul si filtrul de ulei ! Cele 7 discuri metalice dintre ferodo-uri sunt in stare buna, la fel si garnitura de la capacul ambreiajului. Ma va costa undeva la 300 ron

 

Daca stam sa ne gandim, 300ron pentru un ambreiaj nu este mult deloc!

Cert este ca nu stim nici unul dintre noi cat de mult pot duce aceste motociclete.

Ne facem griji, ca mai da ulei pe ici sau pe colo, ca se mai aude cate un zanganit, dar fratilor, motoarele astea nu scot gram de fum pe tobe si duc pilot, pasager, bagaje.

Nu alergam cu ele, dar ne duc unde vor muschii nostri!

Freewind superbike!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o_kellu daca rezolvi ceva cu km spune-mi si mie te rog ca de azi dim nu mai imi indica nici mie km mersi frumos !

Pe caldura asta nu desfac nici o piulita..dar sa dau roata jos...

la prima ploaie poate ..pana atunci..tot cu 0 km la ora merg!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Datorita problemelor de sanatate, nu ma pot ocupa de intalnirea posesorilor de freewind din acest an.

Credeti ca este posibil sa ne vedem, in acest an, undeva, in Romania!

Editat de topgun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am facut si eu weekendul trecut o tura de 1100km, cu pasager si top-caseul plin. Consum 4,7% :)

Traseu:

Vineri: Bucuresti-Buzau-Focsani-Bacau-Piatra-Neamt-Durau. - viteza in localitati: 80-100 in afara 120-130

Sambata: o plimbare de 200 km prin imprejurimi

Duminica: Durau-Bicaz-Gheorgheni-Sf.Gheorghe-Brasov-Ploiesti-Bucuresti.

 

Am pus si cateva poze, plimbarea a fost facuta cu V-stromania, a fost intalnirea lor anuala.

 

 

Acum am si eu o problema. Mi sa intamplat in trecut ca pedela de la schimbator sa iasa in afara, noroc ca nu cade datorita faptului ca e scarita si nu are loc. Am desfacut suportul scaritei si am strans surubul. Acum dupa plimbarea asta am vazut ca pedala iar se plimba in stanga si in dreapta pe axul ei, am desfacut si am descoperit ca sa rupt surubul. Am pus altul dar dupa 30 km s-a slabit. M-am uitat sa pun dedesubt o piulita dar nu am loc de cadru. Ce sa fac??

post-61797-0-18622000-1341648737_thumb.jpg

post-61797-0-06471400-1341648906_thumb.jpg

post-61797-0-83416000-1341648950_thumb.jpg

post-61797-0-23264900-1341648962_thumb.jpg

post-61797-0-25147300-1341649007_thumb.jpg

post-61797-0-29230100-1341649111_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum am si eu o problema. Mi sa intamplat in trecut ca pedela de la schimbator sa iasa in afara, noroc ca nu cade datorita faptului ca e scarita si nu are loc. Am desfacut suportul scaritei si am strans surubul. Acum dupa plimbarea asta am vazut ca pedala iar se plimba in stanga si in dreapta pe axul ei, am desfacut si am descoperit ca sa rupt surubul. Am pus altul dar dupa 30 km s-a slabit. M-am uitat sa pun dedesubt o piulita dar nu am loc de cadru. Ce sa fac??

 

Cumpara si tu un tub de loctite si ai rezolvat problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o_kellu daca rezolvi ceva cu km spune-mi si mie te rog ca de azi dim nu mai imi indica nici mie km mersi frumos !

 

Am rezolvat...dat jos roata..uitat...saiba magnetica cu urechi rupta (de fapt doar urechile)...acum sa sun la romimoto sa vedem cat costa doar saiba asta....ar fi util daca as stii cum se cheama...ca din maini stiu sa explic, dar la telefon...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si v-a placut la Vantorul?acu' cativa ani a ars din temelii dar l-au reconstruit mai fain decat era!daca stiam trageam si eu o fuga la Durau!

 

A fost super, am auzit povestea cu arsul dar arata super bine acum. Plus ca am mancat prima oara berbecut la protap aici deci o sa tin minte:D

 

Cumpara si tu un tub de loctite si ai rezolvat problema.

 

Pai si locktite are randament si la caldura? caci totusi motorul degaja ceva caldura...

 

in loc de locktite, poti folosi cu succes oja cu sclipici :)nu fac nici un misto!

 

Fara misto, cea fara sclipici are efect? caci prietena numai daia fara are...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Pai si locktite are randament si la caldura? caci totusi motorul degaja ceva caldura...

 

 

 

 

 

Loctite 243 medium strenght

Avantaje

 

  • Eficient pe toate metalele, inclusiv pe substraturi pasive (de exemplu otel inoxidabil, aluminiu, suprafete placate)
  • Au demonstrat ca tolereaza usoare contaminari de uleiuri industriale, de ex. uleiuri de motor, uleiuri anticorozive si lichide de racire (la taiere)
  • Previne slabirea pieselor expuse la vibratii, cum ar fi pompe, cutii de viteze sau prese.
  • Permite dezasamblarea cu scule manuale pentru întretinere

Date tehnice

 

  • Dimensiune maxima a filetului: M36
  • Rezistenta: Medie
  • Cuplu de începere a desfacerii suruburilor M10: 26 Nm
  • Interval temperatura de lucru: între -55° C și +180° C
  • Dimensiunile ambalajului: 10 ml, 50 ml, 250 ml

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...