Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

si vezi ca ai acolo verificarea completa a instalatiei de incarcare a bateriei dar eu banuiesc ovalitatea colectorului.

 

Voia cineva sa stie valoarea condensatorilor de la aprindere. Iata ce scrie pe ei: 0.25uF -10% +15% 250V

...poate fi si bataie la capatul ambielajului(rulmenti , descentrare...) nu neaparat colectorul( sau si colectorul , daca merge de mult timp cu rulmenti uzati la acel capat de ambielaj...)

Folositi condesatori noi( mylar, polipropilena...) nu cu dielectric hartie! pentru ca au pierderi mai mici si rezista mai bine in timp....si la cel putin 500v ( vor fi mai mici ca si gabarit )...si sunt mai ieftin decat cei cu 'holograma ARR'....( magazine de electronice)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mi-e teama ca ai inlocuit degeaba releul de incarcare cu unul de Dacie. Daca spui ca dupa 3000 rot/min nu mai incarca s-ar parea ca ai probleme cu periile sau colectorul. Verifica lungimea periilor "NOTA: Periile trebuie sa iasa din colectorul lor cel putin 2mm. Daca sunt mai scurte din cauza uzurii sau daca periile nu se misca liber in blocul lor, inlocuiti blocul periilor si periile." , daca firele sunt bine prinse (firele de carbuni, fisele infipte bine in papucii lor si neoxidati) si mai ales daca nu cumva colectorul (adica piesa aceea rotunda de cupru pe care calca periile) nu este cumva excentric sau oval. In ultima situatie, intreaba un strungar cu multa experienta si rabdare daca il poate rotunji din nou. Nu stiu daca are cum sa-l prinda in strung. S-ar putea sa trebuiasca sa-si faca o piesa de prindere in strung de forma exacta a capului ambielajului pe care este prins rotorul. Oricum, nu-l duce la un carpaci ca ti-l face praf.

De asemeni, inainte de a demonta rotorul si a-l duce la rectificat, descarca Manualul tradus in romana si vezi ca ai acolo verificarea completa a instalatiei de incarcare a bateriei dar eu banuiesc ovalitatea colectorului.

 

Voia cineva sa stie valoarea condensatorilor de la aprindere. Iata ce scrie pe ei: 0.25uF -10% +15% 250V

o sa o iau metodic si de la un capat incepand de la colector si cred ca o sa o rezolv ca nu vreau sa am surprize la vreun drum lung si sa raman fara tensiune (cum m-i sa mai intamplat cu ETZ-ul)..ms de sfaturi ..piese noi aduce cineva gen pistoane segmenti colivii bolt ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a :10:

Mesaj completat

Bună ziua .

Am două motoare JAWA 350 , unul întreg . pe celălalt am început să dezmembrez. Deocamdată pun cîteva poze, dar dacă aveți nevoie de ceva puneți o poză despre piesă Âşi mă uit dacă am.

 

Ultima poză Jawa mea :cheers:

oala de3 ambreaj o mai ai si pinionul cu lantul primar ? eventual capac ambreaj ? sau are cineva ?

Mesaj completat

Bună ziua .

Am două motoare JAWA 350 , unul întreg . pe celălalt am început să dezmembrez. Deocamdată pun cîteva poze, dar dacă aveți nevoie de ceva puneți o poză despre piesă Âşi mă uit dacă am.

 

Ultima poză Jawa mea :D

oala de ambreaj lantul primar pinion primar si capac lateral ambreaj ..ai ? are cineva

Editat de el_nynios
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru @el nynios

oala de3 ambreaj o mai ai si pinionul cu lantul primar ? eventual capac ambreaj ? sau are cineva ?

Mesaj completat

 

oala de ambreaj lantul primar pinion primar si capac lateral ambreaj ..ai ? are cineva

am postat cu o pagina in urma un anunt al unuia care are piese de jawa....si e pe aproape de tine.

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru @el nynios

oala de3 ambreaj o mai ai si pinionul cu lantul primar ? eventual capac ambreaj ? sau are cineva ?

Mesaj completat

 

oala de ambreaj lantul primar pinion primar si capac lateral ambreaj ..ai ? are cineva

 

am postat cu o pagina in urma un anunt al unuia care are piese de jawa....si e pe aproape de tine.

din pacate le-a vandut pe toate ...si tare is vitale pt jawa mea ca trece vara si nu gasesc ..bune ca uzate maxim are mai toata lumea cu jawa in curte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am tot cautat sa aflu de unde este bataia pe care o tot aud in motor. Am tras de rotorul alternatorului si am observat ca are putin joc. Din experienta mea la niste motoare rusesti stiu ca de regula jocul nu este din rulment ci ori joaca axul in interiorul rulmentului ori rulmentul in carcasa. La Jawa tot asa se intampla? sau schimb rulmentul si am scapat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jocul este axial sau radial (in sus-jos sau interior-exterior)? Intreb, fiindca daca ai joc axial, e belea mare, e dus ambielajul! Dar indiferent cum ai jocul, nu cred ca scapi fara sa crapi motorul in doua, fiindca nu stiu modalitate de scos rulmentul de palier decit cu motorul desfacut. Spor! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jocul este axial sau radial (in sus-jos sau interior-exterior)? Intreb, fiindca daca ai joc axial, e belea mare, e dus ambielajul! Dar indiferent cum ai jocul, nu cred ca scapi fara sa crapi motorul in doua, fiindca nu stiu modalitate de scos rulmentul de palier decit cu motorul desfacut. Spor! :P

Jocul este radial. De altfel, la joc axial, chiar ca ambielajul varza si ar mai fi si alte batai in motor. Normal ca nu scap fara sa crap motorul in doua. Se monteaza mai intai la cald rulmentii in carcasa si apoi ambielajul in rulment tot la cald. Asa "sicrie" la carte. Intrebarea mea era daca la jawa jocul apare de regula din rulment sau joaca axul in rulment sau, mai rau, rumentul in carcasa. In ultimele 2 cazuri ce este de facut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultimul rulment schimbat acum vreo doua-trei saptamini in urma la o Jawa avea joc in rulment, adica o uzura avansata la bile si coroana acestora. In rest era fara jocuri, iar de schimbat am folosit vechea si eterna lovitura de ciocan aplicata asupra unei bucsi de bronz avind dimensiunile apoximativ egale cu ale rulmentului (sau merge si cu un rulment de aceeasi dimensiune, dar uzat) pina la extragerea celui vechi si in sens invers pentru introducerea altuia nou. Si merge, ca-i comunista! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e bine sa folosesti ceva sa incalzesti carterul, altfel e posibil sa ai surpriza ca noul rulment nu mai sta infipt acolo. se strica cota. la fel si cand bagi noii rulmenti, daca tii la frigider rulmentu si incalzesti carterul intra singur.

se foloseste un incalzitor industrial de 50 lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă tot gândeam eu de ce e greu cu arzătorul pe gaz. Pe unde găseÂşti un asemenea încălzitor industrial la 50 lei? Sau te referi la un foen de-ăla de se vinde prin târg Âşi pe la magazinele de scule?

Editat de AdrianS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Comana e posibil să găseÂşti un reÂşou electric, dacă nu mai eÂşti în Austria :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că la Comana pot să pun carterul direct în soare, că mi-l încălzeÂşte cam pe la 65°C, aÂşa :P. Doar să nu mi-l topească ;), pe urmă trebuie să punem deoparte fonduri UE ca să facem centru metalurgic lângă Casa Comana! Sau prin pădure.

 

ReÂşou, dacă-mi amintesc eu bine, era pe-acolo într-o vreme. Dar nu mi-ar fi dat prin minte să-l pun la aÂşa misiuni de comando. Bună idee, mulțam frumos! Vedem în toamnă sau când mai trebuie desfăcut motorul, că deocamdată mi se cere să termin un eseu de 17 pagini despre cultura de gen Âşi simțăminte în motociclism. Vă fac cap de articol, să moară austriecii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă tot gândeam eu de ce e greu cu arzătorul pe gaz. Pe unde găseÂşti un asemenea încălzitor industrial la 50 lei? Sau te referi la un foen de-ăla de se vinde prin târg Âşi pe la magazinele de scule?

exact despre ala vorbesc, e una din utilizarile lui.

 

daca lucrezi sporadic poti lua unu ieftin, nu tre sa mearga 6 ore pe zi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari, am mai facut rost de o jawa ts...am reconditionat`o cat de cat(motor,vopsea etc etc)...dar am o mica problema,cand pun plusul la baterie se incinge enorm de tare,instalatia am verificat`o este buna,sa fie ceva de la carbuni?chiar nu stiu:(...si daca are cineva papucii aceeia de la platina in care vine firul si se prinde platina(sa nu dea la masa),mc frumos :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...