Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

Aș putea să zic, în atare condiții, că rUralele sînt cele mai bune! :rolleyes: Acolo e cea mai puțină activitate forumistică, lumea doar se plimbă cu ele! Cei trei care este ei plimăreți (cu două motoare) :bounce:

 

Toate bune! :cheers:

 

 

 

 

 

P.S. Acest post NU este un pamflet! Este cea mai parșivă diversiune! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

avand azi ceva timp liber,m-am pus sa desfac un motor de jawa 125 ca sa pun deoparte organele pentru cz-ul meu,cand colo.. mare-mi fu mirarea :rolleyes: am trait ca s-o vad si p'asta,nu stiu cat de priceput e nea spirica al vostru dar al meu 'da clasa' :grinbandit:

voiam sa-l pun la bursa [la fel ca toate celelalte organe de jawa ce nu-mi vor face trebuinta]joc nu are absolut deloc,biela se invarte fluent,da'.. sau lasa. :D

posibil sa-l desfac si sa pastrez doar boltul,rolele si bucsa de bronz,restul la fier vechi

Am vazut biela facuta din platband de 6 mm asa ca ce ai tu acolo e boboc :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...am trait ca s-o vad si p'asta...

Biela este din otel, se poate suda si chiar poate sa mearga asa mult si bine(dupa cum vezi)! Problema este alta!

Sudura nu poate fi polizata (isi pierde rezistenta, in zona sudurii materialul se detensioneaza), de aici porneste beleaua, biela devine mai grea iar la turatie 5 gr insemna zeci de kg ceeace face sa dezechilibreze ambielajul echilibrat dinamic pe vechea biela. Gandestete ce inseamna 5 gr la o roata care se invarte cu 2-300 rot/min, o simti in volan.

Batranii meseriasii cand schimbau biele le cantareau la micron, cantareau tot ansamblul(pistom/bolt/secmenti biela/sigurante).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Biela este din otel, se poate suda si chiar poate sa mearga asa mult si bine(dupa cum vezi)! Problema este alta!

Sudura nu poate fi polizata (isi pierde rezistenta, in zona sudurii materialul se detensioneaza), de aici porneste beleaua, biela devine mai grea iar la turatie 5 gr insemna zeci de kg ceeace face sa dezechilibreze ambielajul echilibrat dinamic pe vechea biela. Gandestete ce inseamna 5 gr la o roata care se invarte cu 2-300 rot/min, o simti in volan.

Batranii meseriasii cand schimbau biele le cantareau la micron, cantareau tot ansamblul(pistom/bolt/secmenti biela/sigurante).

esti sigur ca le cantareau la micron? Poate la gram, dar la micron ma indoiesc. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt convins că a mai fost postat filmulețul ăsta pe forum. ÂŞi chiar dacă nu, vizionare plăcută! :)

 

 

ÂŞi sunt vreo două scene în care lucrează suspensia față de spui că nu-i adevărat! Subscriu, chiar aÂşa de frumos amortizează!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Batranii meseriasii cand schimbau biele le cantareau la micron, cantareau tot ansamblul(pistom/bolt/secmenti biela/sigurante).

 

Si ce faceau daca le cantareau? Daca doar le cantareau, aia e egal cu zero. Si eu le-am cantarit, sunt diferente f. mari, si totusi merg bine. Ce faceau daca era biela mai grea 5g? o gaureau, slefuiau? Ce faceau daca era pistonul cu 10gr mai mare? ce taiau? Dar daca era cu 5g mai usor? lipeau o guma de mestecat in el?

 

Poate la fabrica, unde se stiau toti parametrii de proiect si erau aparatele de testare si echilibrare acolose facea. Dar asta cu "meseriasii batrani" care ajustau la grame ca sa aiba echilibru dinamic, in conditiile in care atunci cand faceai reparatia capitala aveai o biela si un piston nou si nu aveau de unde sa aleaga.

 

Prin asta nu neg meseriasii care faceau munca buna la RK, centrau bine ambielajul, lucrau cu atentie si tinea treaba.

 

In MZ Racing Cup se fac tot felul de mici modificari gen usurare de ambielaj samd, dar nu oricine are echipamentele si cunostintele pt asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ma alatur si eu posesorilor de JAWE cu modelul 350/638. L-am cumparat sambata din Galati cu 400lei. Are acte, numar nou. Nu e pornita de 6 ani si arata cum o vedeti in poze..... Astept sa se mai incalzeasca putin si sa ma apuc de surubarit.

 

P.S. Multumesc pentru manualul tradus.

post-14626-0-41128700-1328036262_thumb.jpg

post-14626-0-36608300-1328036275_thumb.jpg

post-14626-0-97719500-1328036283_thumb.jpg

post-14626-0-31504800-1328036294_thumb.jpg

post-14626-0-93003300-1328036320_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Da daa.. vezi că-ți trimit de lîngă tine niÂşte repere recondiționate care îți trebuie: carenaje vopsite viÂşiniu, Âşa retapițată... furcă față.... dacă eÂşti curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt convins că a mai fost postat filmulețul ăsta pe forum. ÂŞi chiar dacă nu, vizionare plăcută! :)

 

 

ÂŞi sunt vreo două scene în care lucrează suspensia față de spui că nu-i adevărat! Subscriu, chiar aÂşa de frumos amortizează!

 

 

Absolut superb! Personal nu as face enduro cu Jawa pentru ca tin la ea. Dar spiritul e fantastic!

JawaPower!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, am nevoie de cablu de ambreaj cu tot cu camase pentru jawa 350ts, cablu de frina fata tot pentru jawa 350ts ,un releu de semnal pe 12v,un senzor de frina spate si un robinet de rezervor de ij cu tot cu reductiea care il atasaza de rezervor,in caz ca are careva............ bineinteles nu moca,astept mesaje de la voi sau 0727699925

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jawa are un motor simplu, care nu-i pretentios, asa ca se preteaza si la bujii romanesti, de Dacia. Poti pune bujii cu cifra termica de la 225 la 280, in functie de anotimp (cele calde, 225, in anotimp rece si cele mai reci, adica de la 240 in sus, in anotimp cald). Daca stai bine cu banii si vrei s-o dezmierzi, gasesti pe aici manualul Jawa in format PDF unde gasesti exact prescriptiile constructorului. S-o stapinesti sanatos si sa ne vedem cu bine pe coclaurile tarii, calare! :bike-037:

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jawa are un motor simplu, care nu-i pretentios, asa ca se preteaza si la bujii romanesti, de Dacia. Poti pune bujii cu cifra termica de la 225 la 280, in functie de anotimp (cele calde, 225, in anotimp rece si cele mai reci, adica de la 240 in sus, in anotimp cald). Daca stai bine cu banii si vrei s-o dezmierzi, gasesti pe aici manualul Jawa in format PDF unde gasesti exact prescriptiile constructorului. S-o stapinesti sanatos si sa ne vedem cu bine pe coclaurile tarii, calare! :bike-037:

 

mersi pt urare,tot binele din lume

 

 

 

 

 

azi am luat o si merge mai mult intr un piston,imediat m am gandit la platina sau avans

 

numai ca pe vremuri am avut jupiter,asa ca am schimbat si la jawa bujiile intre ele si s a inversat situatia,celalalt cilindru merge bine (stangul)si dreptul intrerupe

 

 

 

 

bujia care merge bine este f65ps,nu se intelege numele producatorului,iar pe celalalt cilindru am incercat brisk ngk si bosh ramase de la bmw,porneau dar in 2 3 minute se inecau

 

 

 

 

 

 

 

credeam ca sant bujii speciale pt 2 timpi cum erau prin 90 alea negre

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi miine la orice farmacie sau alimentara care comercializeaza si bujii, cere un Sinterom de 225 (sau bine ar fi sa iei doua) si o sa vezi ca merge unsa! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...