panaitepaul Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 Ce frumos se aude motorul! Felicitari! Nu numai ca arata bine dar merge superb! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 Salutare ..de azi sunt si eu posesorul unei jawa 638 dar din pacate cu ceva probleme la incarcare .Eu am luat motoreta de la un mos care nu a mai mers cu ea de vreo 5 ani.ea arata binisor ceva uzura de vreme dar cum vam zis are o problema la incarcare . Becul in bord imi sta aprins nu se stinge nici la turatii marii.iar eu am facut vreo 15 km cu ea si imi scade tensiunea in baterie de la 13v am ajuns la 9v si intensitatea farului a scazut la fel si cansonul deci nu incarca ..acuma eu nu ma prea pricep la comunistele astea cu incarcare si baterie ca am avut un minsk si nun voshod pana acuma ..aveti vreun sfat pt mine cum sa verific regulatorul sau releul ..sper sa nu va fi plictisit dar sa ma intelegeti ca sunt incepator si cu moto si cu permis ..multa bafta Mesaj completat Salutare ..de azi sunt si eu posesorul unei jawa 638 dar din pacate cu ceva probleme la incarcare .Eu am luat motoreta de la un mos care nu a mai mers cu ea de vreo 5 ani.ea arata binisor ceva uzura de vreme dar cum vam zis are o problema la incarcare . Becul in bord imi sta aprins nu se stinge nici la turatii marii.iar eu am facut vreo 15 km cu ea si imi scade tensiunea in baterie de la 13v am ajuns la 9v si intensitatea farului a scazut la fel si cansonul deci nu incarca ..acuma eu nu ma prea pricep la comunistele astea cu incarcare si baterie ca am avut un minsk si nun voshod pana acuma ..aveti vreun sfat pt mine cum sa verific regulatorul sau releul ..sper sa nu va fi plictisit dar sa ma intelegeti ca sunt incepator si cu moto si cu permis ..multa bafta Uploaded with ImageShack.us Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 uite downlodeaza documentul acesta uploadat de panaitepaul; te duci la pagina 99 si gasesti acolo verificarea sist de incarcare manual jawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 uite downlodeaza documentul acesta uploadat de panaitepaul; te duci la pagina 99 si gasesti acolo verificarea sist de incarcare manual jawa mi-a fost util manualul am rezolvat problema era regulatorul de tensiune defect am pus unul de dacie acuma vad ca incarca ...tre sa mai rezolv problema la ghidoane ca are un joc fenomenal din rulmenti si e gata de ITP.aduce cineva rulmenti pt jawa sau merg si de la alte comuniste ? multumesc de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 rulmentii nu sunt de jawa sau de ij sau de bmw. Sunt rulmenti cu dimensiunile xyz. cauta in manual apoi la magazinu de rulmenti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roskatu Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 GATA e completa jawra mea e completa, am primit ieri vitezometrul (pt care ii multumesc Domnului Ivan),oglinzile si ceva becuri....Azi le-am montat si bineinteles ca am dat si o tura de proba.Vitezometrul e functional, am atins 80 km/h in 400 m linie dreapta acum mandra asteapta ITp-ul pe care speram sa il treaca cu brio. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Roskatule, tu chiar vrei sa ma innebunesti! SUPERBA! S-o stapanesti sanatos! Bafta si afalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Frumoasa si...practica! Felicitari si ma bucur ca ti-am putut fi de ajutor! Sa te bucuri muuuuulti kilometri si ani de ea si sa ne intilnim cu "babele" pe coclaurile tarii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Mă bate un gînd... să vedem ce vînătăi o să lase Are cineva un topcase montat pe Jawa 638? Sau cum vin topcase de noi? N-am văzut decît la locul lor. M-ar interesa să-mi pun unul în care să încapă casca (deci nici mai mici nici două căÂşti, ci aÂşa de o mărime medie) L-aÂş pune deasupra lămpii spate, ca să nu încurce la pasager. ... Există suport universal sau tre să meÂşteresc eu ceva? ÂŞi încă ceva: există cric lateral dedicat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Ca sa pui top-case trebuie neaparat mesterit un fel de portbagaj pe care vine montata placa de sustinere a cutiei. In general Jawa 638 are in dotare standard cric lateral, asa ca vezi de unde gasesti unul si, pe cadru, sub motor in stinga, ai suportul sudat pe care se monteaza acest cric. Spor la mesterit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazYRaveN Postat Iunie 9, 2010 Autor Share Postat Iunie 9, 2010 GATA e completa jawra mea e completa, am primit ieri vitezometrul (pt care ii multumesc Domnului Ivan),oglinzile si ceva becuri....Azi le-am montat si bineinteles ca am dat si o tura de proba.Vitezometrul e functional, am atins 80 km/h in 400 m linie dreapta acum mandra asteapta ITp-ul pe care speram sa il treaca cu brio. BRAVO! Inca O jawa pe strazi!!! Sa te duca multi kilometrii fara probleme. Cand mai vad cate refacuta asa bine imi aduc aminte de prima mea "iubire".Din pacate a trebuit sa o dau,dar cine stie intr-o zi poate ma apuc de alta...mi-ar place una intr-un piston ca a ta sau de 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roskatu Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Băi da' fericit om mai eÂşti ! Cum arăta dinamul, ți-era ruginit? Avusese garnitură la capacul din partea dinamului? Fă Âşi dumneata un filmuleț cu motocicleta, s-o audovăd Âşi eu. Ah, că mi-ai adus aminte de carburator: când îl mai desfaci, arde-i rogu-te Âşi-o poză plutitorului, să-ncerc să mă dumiresc de niÂşte treburi. Abia aÂştept să mai treacă vreo lună Âşi ceva . Dacă pun Âşi eu la punct fierul (de la o vreme mă obsedează, însă parcă tocmai în obsesie începi să dai rateuri Âşi parcă vezi că se spulberă visul), zău că până la BraÂşov vin să te vizitez! C-o fi la Biserica Neagră, c-o fi în Steagu', nu mă interesează . Apoi ne luăm de braț Âşi-l fugărim pe Ivan până la Tîrgu Jiu! Adriane la tine m-am gandit cand am vazut carburatorul azi si mi-am facut timp sa vad daca are gaz in el "iar" si spre mirarea mea AVEA.Deci l-am umplut de apa tare pe dinafara si i-am tras o pelicula de cositor sa nu mai am nici o treaba cu scurgerile.Ce a iesit ...1 ou kinder argintit Uite si dinamul la care nu am umblat prea mult, doar l-am spalat cu putin whitespirt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paideus Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 (editat) Adriane la tine m-am gandit cand am vazut carburatorul azi si mi-am facut timp sa vad daca are gaz in el "iar" si spre mirarea mea AVEA.Deci l-am umplut de apa tare pe dinafara si i-am tras o pelicula de cositor sa nu mai am nici o treaba cu scurgerile.Ce a iesit ...1 ou kinder argintit Uite si dinamul la care nu am umblat prea mult, doar l-am spalat cu putin whitespirt. Spune-mi te rog citi microfarazi are condensatorul de la aprindere, este original ? Editat Iunie 9, 2010 de paideus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roskatu Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Spune-mi te rog citi microfarazi are condensatorul de la aprindere, este original ? E original dar nu mai scrie nimic pe el, si eu habar nu am, si sincer nu vreau sa mai aud de condensator sau platina ca m-am saturat cat am dat la smirghel, am vb cu Gotronic pt o aprindere tranzistorizata sa scap de platina si de griji.sincer te sfatiuesc sa faci la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paideus Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 E original dar nu mai scrie nimic pe el, si eu habar nu am, si sincer nu vreau sa mai aud de condensator sau platina ca m-am saturat cat am dat la smirghel, am vb cu Gotronic pt o aprindere tranzistorizata sa scap de platina si de griji.sincer te sfatiuesc sa faci la fel. Si eu vreau sa pun aprindere electronica dar pina atunci mi-ar fi de mare ajutor daca te-ai uita in capatul de sus al condensatorului( se vede in fotografie ) sa-mi spui ce scrie acolo, repet ma intereseaza neaparat citi microfarazi are. Sau fa te rog o fotografie in care sa se vada bine ce scrie. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roskatu Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Si eu vreau sa pun aprindere electronica dar pina atunci mi-ar fi de mare ajutor daca te-ai uita in capatul de sus al condensatorului( se vede in fotografie ) sa-mi spui ce scrie acolo, repet ma intereseaza neaparat citi microfarazi are. Sau fa te rog o fotografie in care sa se vada bine ce scrie. Multumesc ! pe capac ce vezi acolo pansonat sunt niste patrate, nu specifica nimik de condensator. o sa fac o poza special la condensator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 azi am vazut asta: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...991-274718.html poate plange careva dupa unele piese ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 VAND PT JAWA 356 an 61-62': - FAR+KILOMETRAJ complet - STOP in stare buna Preturile sunt cam 50 ron amandoua sau 40 ron farul si 20 stopul sau se schimba cu PINION LANT DIN CUTIA DE VITEZA si LANT de JAWA 356.....cele 2 din urma le si caut sa le cumpar daca le are de vanzare cineva. Astept pm sau 0766286196 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 din ciclul " nu incarca JAWA mea" am inlocuit regulatorul de incarcare cu unul de dacie ,incarca dar pana in 3000de ture peste 3000de turtii mi se aprinde becul in bord .oare sa fie alta problema sau nu e compatibil releul de dacie ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 ÂŞtie cineva cele mai ieftine Âşi totodată Âşi bune magazine de unde să iau o cască, de preferință cu clapetă, cu interior complet detaÂşabil (pt spălare)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 (editat) din ciclul " nu incarca JAWA mea" am inlocuit regulatorul de incarcare cu unul de dacie ,incarca dar pana in 3000de ture peste 3000de turtii mi se aprinde becul in bord .oare sa fie alta problema sau nu e compatibil releul de dacie ?? Mi-e teama ca ai inlocuit degeaba releul de incarcare cu unul de Dacie. Daca spui ca dupa 3000 rot/min nu mai incarca s-ar parea ca ai probleme cu periile sau colectorul. Verifica lungimea periilor "NOTA: Periile trebuie sa iasa din colectorul lor cel putin 2mm. Daca sunt mai scurte din cauza uzurii sau daca periile nu se misca liber in blocul lor, inlocuiti blocul periilor si periile." , daca firele sunt bine prinse (firele de carbuni, fisele infipte bine in papucii lor si neoxidati) si mai ales daca nu cumva colectorul (adica piesa aceea rotunda de cupru pe care calca periile) nu este cumva excentric sau oval. In ultima situatie, intreaba un strungar cu multa experienta si rabdare daca il poate rotunji din nou. Nu stiu daca are cum sa-l prinda in strung. S-ar putea sa trebuiasca sa-si faca o piesa de prindere in strung de forma exacta a capului ambielajului pe care este prins rotorul. Oricum, nu-l duce la un carpaci ca ti-l face praf. De asemeni, inainte de a demonta rotorul si a-l duce la rectificat, descarca Manualul tradus in romana si vezi ca ai acolo verificarea completa a instalatiei de incarcare a bateriei dar eu banuiesc ovalitatea colectorului. Voia cineva sa stie valoarea condensatorilor de la aprindere. Iata ce scrie pe ei: 0.25uF -10% +15% 250V Editat Iunie 15, 2010 de panaitepaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 si vezi ca ai acolo verificarea completa a instalatiei de incarcare a bateriei dar eu banuiesc ovalitatea colectorului. Voia cineva sa stie valoarea condensatorilor de la aprindere. Iata ce scrie pe ei: 0.25uF -10% +15% 250V ...poate fi si bataie la capatul ambielajului(rulmenti , descentrare...) nu neaparat colectorul( sau si colectorul , daca merge de mult timp cu rulmenti uzati la acel capat de ambielaj...) Folositi condesatori noi( mylar, polipropilena...) nu cu dielectric hartie! pentru ca au pierderi mai mici si rezista mai bine in timp....si la cel putin 500v ( vor fi mai mici ca si gabarit )...si sunt mai ieftin decat cei cu 'holograma ARR'....( magazine de electronice) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 Mi-e teama ca ai inlocuit degeaba releul de incarcare cu unul de Dacie. Daca spui ca dupa 3000 rot/min nu mai incarca s-ar parea ca ai probleme cu periile sau colectorul. Verifica lungimea periilor "NOTA: Periile trebuie sa iasa din colectorul lor cel putin 2mm. Daca sunt mai scurte din cauza uzurii sau daca periile nu se misca liber in blocul lor, inlocuiti blocul periilor si periile." , daca firele sunt bine prinse (firele de carbuni, fisele infipte bine in papucii lor si neoxidati) si mai ales daca nu cumva colectorul (adica piesa aceea rotunda de cupru pe care calca periile) nu este cumva excentric sau oval. In ultima situatie, intreaba un strungar cu multa experienta si rabdare daca il poate rotunji din nou. Nu stiu daca are cum sa-l prinda in strung. S-ar putea sa trebuiasca sa-si faca o piesa de prindere in strung de forma exacta a capului ambielajului pe care este prins rotorul. Oricum, nu-l duce la un carpaci ca ti-l face praf.De asemeni, inainte de a demonta rotorul si a-l duce la rectificat, descarca Manualul tradus in romana si vezi ca ai acolo verificarea completa a instalatiei de incarcare a bateriei dar eu banuiesc ovalitatea colectorului. Voia cineva sa stie valoarea condensatorilor de la aprindere. Iata ce scrie pe ei: 0.25uF -10% +15% 250V o sa o iau metodic si de la un capat incepand de la colector si cred ca o sa o rezolv ca nu vreau sa am surprize la vreun drum lung si sa raman fara tensiune (cum m-i sa mai intamplat cu ETZ-ul)..ms de sfaturi ..piese noi aduce cineva gen pistoane segmenti colivii bolt ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 Am nevoie pentru Jawa mea,TS 350,an1989,de un rotor de alternator.Cine are si poate sa-l cedeze ma poate contacta aici sau pe PM.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Cat am "bestelit" la Jawa mea 350 638 nu am dat pe undeva de vre o siguranta/tablou de sigurante. Are asa ceva Jawa ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.