ubord Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 si vezi ca ai acolo verificarea completa a instalatiei de incarcare a bateriei dar eu banuiesc ovalitatea colectorului. Voia cineva sa stie valoarea condensatorilor de la aprindere. Iata ce scrie pe ei: 0.25uF -10% +15% 250V ...poate fi si bataie la capatul ambielajului(rulmenti , descentrare...) nu neaparat colectorul( sau si colectorul , daca merge de mult timp cu rulmenti uzati la acel capat de ambielaj...) Folositi condesatori noi( mylar, polipropilena...) nu cu dielectric hartie! pentru ca au pierderi mai mici si rezista mai bine in timp....si la cel putin 500v ( vor fi mai mici ca si gabarit )...si sunt mai ieftin decat cei cu 'holograma ARR'....( magazine de electronice) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 Mi-e teama ca ai inlocuit degeaba releul de incarcare cu unul de Dacie. Daca spui ca dupa 3000 rot/min nu mai incarca s-ar parea ca ai probleme cu periile sau colectorul. Verifica lungimea periilor "NOTA: Periile trebuie sa iasa din colectorul lor cel putin 2mm. Daca sunt mai scurte din cauza uzurii sau daca periile nu se misca liber in blocul lor, inlocuiti blocul periilor si periile." , daca firele sunt bine prinse (firele de carbuni, fisele infipte bine in papucii lor si neoxidati) si mai ales daca nu cumva colectorul (adica piesa aceea rotunda de cupru pe care calca periile) nu este cumva excentric sau oval. In ultima situatie, intreaba un strungar cu multa experienta si rabdare daca il poate rotunji din nou. Nu stiu daca are cum sa-l prinda in strung. S-ar putea sa trebuiasca sa-si faca o piesa de prindere in strung de forma exacta a capului ambielajului pe care este prins rotorul. Oricum, nu-l duce la un carpaci ca ti-l face praf.De asemeni, inainte de a demonta rotorul si a-l duce la rectificat, descarca Manualul tradus in romana si vezi ca ai acolo verificarea completa a instalatiei de incarcare a bateriei dar eu banuiesc ovalitatea colectorului. Voia cineva sa stie valoarea condensatorilor de la aprindere. Iata ce scrie pe ei: 0.25uF -10% +15% 250V o sa o iau metodic si de la un capat incepand de la colector si cred ca o sa o rezolv ca nu vreau sa am surprize la vreun drum lung si sa raman fara tensiune (cum m-i sa mai intamplat cu ETZ-ul)..ms de sfaturi ..piese noi aduce cineva gen pistoane segmenti colivii bolt ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 Am nevoie pentru Jawa mea,TS 350,an1989,de un rotor de alternator.Cine are si poate sa-l cedeze ma poate contacta aici sau pe PM.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Cat am "bestelit" la Jawa mea 350 638 nu am dat pe undeva de vre o siguranta/tablou de sigurante. Are asa ceva Jawa ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 (editat) tablou de sigurante nu. siguranta da download extrema dreapta pe rosu singura siguranta generala care nu e generala Editat Iunie 16, 2010 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Mersi deci sa i pun o siguranta fiindca nu are pe plusalaul de la baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 (editat) a Mesaj completat Bună ziua .Am două motoare JAWA 350 , unul întreg . pe celălalt am început să dezmembrez. Deocamdată pun cîteva poze, dar dacă aveți nevoie de ceva puneți o poză despre piesă Âşi mă uit dacă am. Ultima poză Jawa mea oala de3 ambreaj o mai ai si pinionul cu lantul primar ? eventual capac ambreaj ? sau are cineva ? Mesaj completat Bună ziua .Am două motoare JAWA 350 , unul întreg . pe celălalt am început să dezmembrez. Deocamdată pun cîteva poze, dar dacă aveți nevoie de ceva puneți o poză despre piesă Âşi mă uit dacă am. Ultima poză Jawa mea oala de ambreaj lantul primar pinion primar si capac lateral ambreaj ..ai ? are cineva Editat Iunie 17, 2010 de el_nynios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Mersi deci sa i pun o siguranta fiindca nu are pe plusalaul de la baterie. dap. o siguranta de 15 amperi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 (editat) pentru @el nynios oala de3 ambreaj o mai ai si pinionul cu lantul primar ? eventual capac ambreaj ? sau are cineva ? Mesaj completat oala de ambreaj lantul primar pinion primar si capac lateral ambreaj ..ai ? are cineva am postat cu o pagina in urma un anunt al unuia care are piese de jawa....si e pe aproape de tine. Editat Iunie 18, 2010 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 pentru @el nyniosoala de3 ambreaj o mai ai si pinionul cu lantul primar ? eventual capac ambreaj ? sau are cineva ? Mesaj completat oala de ambreaj lantul primar pinion primar si capac lateral ambreaj ..ai ? are cineva am postat cu o pagina in urma un anunt al unuia care are piese de jawa....si e pe aproape de tine. din pacate le-a vandut pe toate ...si tare is vitale pt jawa mea ca trece vara si nu gasesc ..bune ca uzate maxim are mai toata lumea cu jawa in curte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Ai incercat la magazinut le la Tg Mures sau la Dany? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Ai incercat la magazinut le la Tg Mures sau la Dany? la motor line??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Da motor line se numeste parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Ieri am tot cautat sa aflu de unde este bataia pe care o tot aud in motor. Am tras de rotorul alternatorului si am observat ca are putin joc. Din experienta mea la niste motoare rusesti stiu ca de regula jocul nu este din rulment ci ori joaca axul in interiorul rulmentului ori rulmentul in carcasa. La Jawa tot asa se intampla? sau schimb rulmentul si am scapat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Jocul este axial sau radial (in sus-jos sau interior-exterior)? Intreb, fiindca daca ai joc axial, e belea mare, e dus ambielajul! Dar indiferent cum ai jocul, nu cred ca scapi fara sa crapi motorul in doua, fiindca nu stiu modalitate de scos rulmentul de palier decit cu motorul desfacut. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 caut acceleratie mai multe detalii aici /index.php?...453&st=1140 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Jocul este axial sau radial (in sus-jos sau interior-exterior)? Intreb, fiindca daca ai joc axial, e belea mare, e dus ambielajul! Dar indiferent cum ai jocul, nu cred ca scapi fara sa crapi motorul in doua, fiindca nu stiu modalitate de scos rulmentul de palier decit cu motorul desfacut. Spor! Jocul este radial. De altfel, la joc axial, chiar ca ambielajul varza si ar mai fi si alte batai in motor. Normal ca nu scap fara sa crap motorul in doua. Se monteaza mai intai la cald rulmentii in carcasa si apoi ambielajul in rulment tot la cald. Asa "sicrie" la carte. Intrebarea mea era daca la jawa jocul apare de regula din rulment sau joaca axul in rulment sau, mai rau, rumentul in carcasa. In ultimele 2 cazuri ce este de facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Ultimul rulment schimbat acum vreo doua-trei saptamini in urma la o Jawa avea joc in rulment, adica o uzura avansata la bile si coroana acestora. In rest era fara jocuri, iar de schimbat am folosit vechea si eterna lovitura de ciocan aplicata asupra unei bucsi de bronz avind dimensiunile apoximativ egale cu ale rulmentului (sau merge si cu un rulment de aceeasi dimensiune, dar uzat) pina la extragerea celui vechi si in sens invers pentru introducerea altuia nou. Si merge, ca-i comunista! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 e bine sa folosesti ceva sa incalzesti carterul, altfel e posibil sa ai surpriza ca noul rulment nu mai sta infipt acolo. se strica cota. la fel si cand bagi noii rulmenti, daca tii la frigider rulmentu si incalzesti carterul intra singur. se foloseste un incalzitor industrial de 50 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 (editat) Mă tot gândeam eu de ce e greu cu arzătorul pe gaz. Pe unde găseÂşti un asemenea încălzitor industrial la 50 lei? Sau te referi la un foen de-ăla de se vinde prin târg Âşi pe la magazinele de scule? Editat Iunie 20, 2010 de AdrianS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 La Comana e posibil să găseÂşti un reÂşou electric, dacă nu mai eÂşti în Austria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Cred că la Comana pot să pun carterul direct în soare, că mi-l încălzeÂşte cam pe la 65°C, aÂşa . Doar să nu mi-l topească , pe urmă trebuie să punem deoparte fonduri UE ca să facem centru metalurgic lângă Casa Comana! Sau prin pădure. ReÂşou, dacă-mi amintesc eu bine, era pe-acolo într-o vreme. Dar nu mi-ar fi dat prin minte să-l pun la aÂşa misiuni de comando. Bună idee, mulțam frumos! Vedem în toamnă sau când mai trebuie desfăcut motorul, că deocamdată mi se cere să termin un eseu de 17 pagini despre cultura de gen Âşi simțăminte în motociclism. Vă fac cap de articol, să moară austriecii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Iaca Âşi Djawalina.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Mă tot gândeam eu de ce e greu cu arzătorul pe gaz. Pe unde găseÂşti un asemenea încălzitor industrial la 50 lei? Sau te referi la un foen de-ăla de se vinde prin târg Âşi pe la magazinele de scule? exact despre ala vorbesc, e una din utilizarile lui. daca lucrezi sporadic poti lua unu ieftin, nu tre sa mearga 6 ore pe zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draky90 Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 salutari, am mai facut rost de o jawa ts...am reconditionat`o cat de cat(motor,vopsea etc etc)...dar am o mica problema,cand pun plusul la baterie se incinge enorm de tare,instalatia am verificat`o este buna,sa fie ceva de la carbuni?chiar nu stiu:(...si daca are cineva papucii aceeia de la platina in care vine firul si se prinde platina(sa nu dea la masa),mc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.