Comyny Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 Apropo de simeringuri....Pot sa montez simering nou pe cutie unde este pinionul de atac fara sa crap motorul?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 Apropo de simeringuri....Pot sa montez simering nou pe cutie unde este pinionul de atac fara sa crap motorul?? Da,se poate..demontezi placa ce acopera pinionul,scoti pinionul,simeringul..dupa care pui unul nou (30-52-10 parca sunt dimensiunile..) Daca iti pierde ulei,e posibil sa piarda si pe langa tija care actioneaza ambreiajul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 sunt 2 semeringuri acolo unu la arborele secundar de care zici tu si unu la arborele primar la tija pt ambreiaj care e micut de obicei semeringurile sunt puse fata sa desfaci vreun motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 imi curge pe la simeringul mare nu pe la tija...Am montat sambata motorul (am avut de schimbat rulmentii si setul motor) si din repezeala am uitat sa schimb simeringul ala. I-am dat drumul la motor fara sa montez pinionul si ambreiajul si am observat ca da ulei la greu. Am simeringul nou. O sa incerc sa montez sambata cand ajung acasa...sper sa nu fac vreo traznaie ca nu am chef sa il crap iar motorul.Multumesc frumos!! Mesaj completat sunt 2 semeringuri acolounu la arborele secundar de care zici tu si unu la arborele primar la tija pt ambreiaj care e micut de obicei semeringurile sunt puse fata sa desfaci vreun motor Ce zici tu acolo cu arborii m-ai nenorocit ). Din cate stiu eu arborele secundar si arborele primar sunt 2 chestii diferite (arbore condus si arbore conducator)...aici e un amarat de arbore cu o gaura in mijloc deci in concluzie este un singur arbore.Sa nu crezi ca vreau sa te contrazic dar asta stiu din amarata aia de scoala pe care am facut-o.Daca nu e ca mine imi pun noroi in cap si tac. Revenind la subiect... mie nu imi da pe la tija ci pe langa carcasa prin dreptul simeringului. Ma gandeam eu ca nu are de ce sa nu se poata schimba si asa dar am zis sa fac o intrebare si la dv sa fiu sigur. Multumesc oricum de sfaturi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 (editat) Ce zici tu acolo cu arborii m-ai nenorocit ). Din cate stiu eu arborele secundar si arborele primar sunt 2 chestii diferite (arbore condus si arbore conducator)...aici e un amarat de arbore cu o gaura in mijloc deci in concluzie este un singur arbore.Sa nu crezi ca vreau sa te contrazic dar asta stiu din amarata aia de scoala pe care am facut-o.Daca nu e ca mine imi pun noroi in cap si tac. Revenind la subiect... mie nu imi da pe la tija ci pe langa carcasa prin dreptul simeringului. Ma gandeam eu ca nu are de ce sa nu se poata schimba si asa dar am zis sa fac o intrebare si la dv sa fiu sigur. Multumesc oricum de sfaturi ... Normal ca sunt doua axuri diferite. La orice cutie de viteze e asa si orice cutie de viteze are doi arbori: - primar - care este antrenat de motor prin intermediul ambreiajului si care de regula are majoritatea pinioanelor fixe pe el si/sau nedemontabile - secundar (baladior) care antreneaza rotile motoare ale vehiculului eventual prin diferential - in cazul de fata el nu iese afara din cutie in nici una din parti, miscarea catre roata fiind transmisa prin intermediul unui pinion tot de pe axul primar dar care se misca independent de acesta (vezi schemele din manualul din semnatura) In ceea ce priveste cazul de fata: uleiul din cutia de viteze poate ajunge in motor pe la axul ambielajului care antreneaza pinionul sau poate curge jos pe langa tija ambreiajului prin mijlocul arborelui primar, pe la simeringul cablului de la turometru sau de la vitezometru, garnituri, capacele care acopera axul secundar in partea opusa ambreiajului, simeringul de la pinionul lantului secundar (se poate inlocui fara sa demontezi motorul). Editat Noiembrie 30, 2010 de panaitepaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 setul complet de simeringuri... Acum spui Âşi tu, după juma' de an după ce le-am luat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Nu cred ca m-am facut inteles d-le Paul. Sunt perfect de acord cu d-voastra numai ca eu ma refeream strict la arborele cu tija (e un sg arbore). Oricum imi curge ulei pe la simering nu pe la tija. Mesaj completat simeringul de la pinionul lantului secundar (se poate inlocui fara sa demontezi motorul). Asta voiam sa stiu Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 De curand mi-am cumparat ulei de amestec Bardahl care se spune a fi sintetic si in cutie am ales sa pun ulei de motor de motocicleta tot Bardahl xtc 60(sintetic) . A mai folosit cineva tipul asta de ulei ? Am cautat pe net si sunt chiar ftr tari adica armata americana asta foloseste plus am vazut un test cu castrol vs motul vs bardahl si ghiciti cine ieste castigator ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 De curand mi-am cumparat ulei de amestec Bardahl care se spune a fi sintetic si in cutie am ales sa pun ulei de motor de motocicleta tot Bardahl xtc 60(sintetic) . A mai folosit cineva tipul asta de ulei ? Am cautat pe net si sunt chiar ftr tari adica armata americana asta foloseste plus am vazut un test cu castrol vs motul vs bardahl si ghiciti cine ieste castigator ? Nu stiu ce sa zic... anu asta am folosit Mobile, anii trecuti T90.... nu prea am sesizat diferente. Asa ca merge si T90 romanesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 (editat) cutia de jawa este cam mofturoasa la ulei, cand se ingroasa t90 nu prea ii pica bine, eu ii bagam ceva mai subtire de la aral dar sa vad daca mai dau de vreo sticla goala ca am uitat cum ii zice t90 este cel mai bun pentru ij Editat Decembrie 6, 2010 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Mie tipul de la magazin mi-a zis ca T90 nu e ok pentru ambreiaj,e ulei doar ptr cutie de viteze nu si ptr ambreiaj,si cel mai ok este sa punem ulei pentru motor de motocicleta care e facut special si ptr ambreiaj sa nu il "manance" asa rpd.Am luat 20w-50 ca sa fie totusi mai gros.Iar referitor la marca,nu a folosit nimeni ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 De curand mi-am cumparat ulei de amestec Bardahl care se spune a fi sintetic si in cutie am ales sa pun ulei de motor de motocicleta tot Bardahl xtc 60(sintetic) . A mai folosit cineva tipul asta de ulei ? Am cautat pe net si sunt chiar ftr tari adica armata americana asta foloseste plus am vazut un test cu castrol vs motul vs bardahl si ghiciti cine ieste castigator ? nu mai crede toate tampeniile! auzi tu, armata americana! nu crezi ca era folosit pana acum de toata lumea uleiul minune? testul ala poate scoate orice ulei ca fiind "cel mai bun", crede-ma. depinde cine apasa pe maneta. acelasi aparat e folosit ca sa vanda astia metabond, alt mare rahat (crede-ma, ma tot freca unu' la cap sa devin distribuitor in reteaua vietii). am avut sansa sa pun eu mana pe acel aparat si sa il folosesc eu. hehe, dupa cum banuiam este un mare bullshit! Mie tipul de la magazin mi-a zis ca T90 nu e ok pentru ambreiaj,e ulei doar ptr cutie de viteze nu si ptr ambreiaj,si cel mai ok este sa punem ulei pentru motor de motocicleta care e facut special si ptr ambreiaj sa nu il "manance" asa rpd.Am luat 20w-50 ca sa fie totusi mai gros.Iar referitor la marca,nu a folosit nimeni ? si nici toti tampitii! da, e ok uleiul pentru motociclete 4t in cutia de jawa, motoarele 4t avand cutia unsa de acelasi ulei cu motorul. ambreiajul n-are nici pe dracu' daca pui ulei de transmisie. dimpotriva, o sa ai cutia mai protejata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SgcTm Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 (editat) REGULATOR ALTERNATORA 12V - TYP RA2/12 V PAL Cine știe exact cum trebuie legat Releul Regulator tensiune din imagine ? DF <---> Peria colectoare (+) D+ <---> Punte Diode (+) & Becul Martor B- <---> Masa (-) 54 <---> ??? ( asta unde vine legat ??? ) Editat Decembrie 11, 2010 de SgcTm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 REGULATOR ALTERNATORA 12V - TYP RA2/12 V PAL Cine știe exact cum trebuie legat Releul Regulator tensiune din imagine ? DF <---> Peria colectoare (+) D+ <---> Punte Diode (+) & Becul Martor B- <---> Masa (-) 54 <---> ??? ( asta unde vine legat ??? ) poti sa o legi la masa sau sa o lasi in aer in montajul releului borna este la masa sau nu are nimik comun cu montajul ..am si eu 2 rele din alea.. si la am2 au trosnit tranzistoarele .. si am pun in loc unele echivalente .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 (editat) DF - alimentează peria (cărbunele) + pe rotorul alternatorului; D+ - primeÂşte curent prin contact B- - se leagă la masă. De preferat la borna bateriei! 54 - circuit care vine la alt releu, care va comanda aprinderea becului Este un model de releu clasic, sec, fără fir comparator. Succes! Editat Decembrie 12, 2010 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 DF - alimentează peria (cărbunele) + pe rotorul alternatorului; D+ - primeÂşte curent prin contact B- - se leagă la masă. De preferat la borna bateriei! 54 - circuit care vine la alt releu, care va comanda aprinderea becului Este un model de releu clasic, sec, fără fir comparator. Succes! La borna 54 cheia de contact. De acolo mai pleaca : Bob. inductie,stop frina, claxon,semnalizare. Daca nu este asa il injurati pe cel din mijloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 La borna 54 cheia de contact. De acolo mai pleaca : Bob. inductie,stop frina, claxon,semnalizare. Daca nu este asa il injurati pe cel din mijloc. Este vorba de borna 54 a releului,nu a contactului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 Este vorba de borna 54 a releului,nu a contactului exact acea borna a regulatorului ca si montaj electronic e la masa .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 (editat) exact acea borna a regulatorului ca si montaj electronic e la masa .. Trebuie sa recunosc, aveti dreptate. Sper ca nu ..... pe cel din mijloc. Editat Decembrie 12, 2010 de constantin57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Voiam să îi pun "celui din mijloc" schema electrică, care, comparînd-o pe o motocicletă nemodifcată, a fost întocmai.... dar a fost altcineva mai iute de mînă (mă rog, peste noapte, la treizeci de ani ai mei, am alte ocupații.... ) Zi domnu' din mijloc dacă nu preferai să te înjur glumesc, ne-am dori cît mai mulți oameni cu experiența dvs. printre noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 nu mai crede toate tampeniile! auzi tu, armata americana! nu crezi ca era folosit pana acum de toata lumea uleiul minune? testul ala poate scoate orice ulei ca fiind "cel mai bun", crede-ma. depinde cine apasa pe maneta. acelasi aparat e folosit ca sa vanda astia metabond, alt mare rahat (crede-ma, ma tot freca unu' la cap sa devin distribuitor in reteaua vietii). am avut sansa sa pun eu mana pe acel aparat si sa il folosesc eu. hehe, dupa cum banuiam este un mare bullshit! si nici toti tampitii! da, e ok uleiul pentru motociclete 4t in cutia de jawa, motoarele 4t avand cutia unsa de acelasi ulei cu motorul. ambreiajul n-are nici pe dracu' daca pui ulei de transmisie. dimpotriva, o sa ai cutia mai protejata. Deci pana la urma ce sa las ?T90-ule ori Bardahl-ul ? In cutie ma refer.In timpul rodajului,in ce proportie se face amestecul ? Mai am Mobil 1 2t mineral si bardahl-ul care l-am cumparat acu 2 saptamani,care e mai indicat sa il folosesc in primii km ? adica cu alte cuvinte care crezi ca ar fi mai bun. M-am mai uitat pe net despre bardahl si e de prin 39' fondat de un norvegian ajuns in sua,si acuma uleiul e de prin quebec.Probabil pe la noi nu s-a prea auzit dar ideea este ca nu e o firma de ieri (Wikipedia) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Deci pana la urma ce sa las ?T90-ule ori Bardahl-ul ? In cutie ma refer.In timpul rodajului,in ce proportie se face amestecul ? Mai am Mobil 1 2t mineral si bardahl-ul care l-am cumparat acu 2 saptamani,care e mai indicat sa il folosesc in primii km ? adica cu alte cuvinte care crezi ca ar fi mai bun. M-am mai uitat pe net despre bardahl si e de prin 39' fondat de un norvegian ajuns in sua,si acuma uleiul e de prin quebec.Probabil pe la noi nu s-a prea auzit dar ideea este ca nu e o firma de ieri (Wikipedia) La pag 93 de ex,la semnatura lui panaitepaul,gasesti manualul de la jawa 350 , tradus Acolo vei gasi probabil multe raspunsuri la intrebarile tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gheambyt Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 Cumpar motocicleta Jawa 350ts, in stare de functionare, cu actele in regula, de preferat vanzatorul sa fie din judetul Vrancea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 (editat) Ma gandesc sa o vand. Editat Decembrie 21, 2010 de dorucioby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corneliutecu Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 da un raspuns 0721 91 92 10 aprindere electronica itp 2112 cauciucuri noi originale cehoslovacia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.