panaitepaul Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Prima metoda e foarte buna,la care as veni cu o completare...in loc de ulei sau vasilina,eu foloseam ...crema neagra de incaltaminte.Conturul este astfel mult mai vizibil.Celor mai pretentiosi le recomand demontarea celor 8 prezoane,ca tiparul sa iasa perfect. Taierea pe interior,mai ales in zona transferurilor si al gaurilor prezoanelor se poate face cu un cutit foarte ascutit,cu cartonul asezat pe o scadura de lemn A doua metoda,cea cu ciocanelul eu unul nu prea as folosi-o. Am retinut ideea cu crema de pantofi. Multumesc. Nici eu nu folosesc a doua metoda dar stiam de ea si nu cred ca strica marginile carterelor. Oricum, sa ramana acolo, pe locul 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 am pus garnitura special fabricata pt carburator jicov, carburator; curge benzina prin garnitura! Nu sunt fetele drepte la flansa carburatorului/ciclindrului! se deformeaza din cauza strangerii excesive a prezoanelor. Verifica flansa prin metoda fantei de lumina,pune pila lata pe ea,la final o dai pe un jmilgher asezat pe un geam! respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Cred c-ar trebui avertizat un anumit utilizator . Sunt moderatori ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 scuzati de limbaj flansele sunt ok da.. ma refeream la garnitura camerei plutitorului; lantz, unde zici tu nu am probleme numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Cu anumite paste folosite pentru a lua conturul piesei te cam pot lua nervii daca misti cartonul de pe piesa. Eu am alta metoda. Pun cartonul pe piesa curata si apoi, murdar pe maini apas si netezesc cartonul pt a lua conturul piesei. Conturul ramane pe partea pe care netezesc, din cauza jegului de pe degete Intai dau gaurile cu preduceaua si apoi tai conturul cu foarfeca. Merge si cu ciocan de cauciuc sau lemn dar la piese cu suprafete mai mari si sa nu lovesti f tare. Asta la carton sau alceva mai moale. La clingherit sau aluminiu, care sunt mai groase e alta poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Cu anumite paste folosite pentru a lua conturul piesei te cam pot lua nervii daca misti cartonul de pe piesa. Eu am alta metoda. Pun cartonul pe piesa curata si apoi, murdar pe maini apas si netezesc cartonul pt a lua conturul piesei. Conturul ramane pe partea pe care netezesc, din cauza jegului de pe degete Intai dau gaurile cu preduceaua si apoi tai conturul cu foarfeca. Merge si cu ciocan de cauciuc sau lemn dar la piese cu suprafete mai mari si sa nu lovesti f tare. Asta la carton sau alceva mai moale. La clingherit sau aluminiu, care sunt mai groase e alta poveste. In cazul de fata,bucata de carton,clingherit,sau ce foloseste fiecare,nu prea poate aluneca; cum spunea Panaitepaul,mai intai se dau gaurile pt prezoane,altfel n-ai cum sa cobori garnitura pe carterul motorului,astfel miscarea garniturii e limitata de cele 4 sau 8 prezoane,functie de cum isi face fiecare garnitura,din doua bucati sau din una singura. Desigur ca si metoda ta e buna,si mai e o vorba:cate bordeie,atatea obiceie. Important e sa nu se piarda compresie pe acolo,sau sa nu traga aer fals;aia cu izolarea termica,de care amintea cineva..n-as prea crede-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 @nime'n drum eu de obicei fac garnitura dupa cilindru Nu este foarte indicat daca ai 2 cilindri si trebuie sa pui o singura garnitura mare care sa-i etanseze pe amandoi. Mai simplu dupa carter. Metoda cu mainile murdare am folosit-o si eu. Problema este ca daca ai de facut mai multe garnituri ajungi sa fii curat pe maini si nu se mai cunosc urmele asa ca, ori te murdaresti la loc, ori vaselina. @lant Nu sunt fetele drepte la flansa carburatorului/ciclindrului! se deformeaza din cauza strangerii excesive a prezoanelor. Verifica flansa prin metoda fantei de lumina,pune pila lata pe ea,la final o dai pe un jmilgher asezat pe un geam! respect! Daca am inteles bine, ia aer fals intre cilindri si flansa de legatura (dintre cilindri si carburator). Daca asta este, inclin sa cred ca nu e stramba flansa ci sunt prost aliniati cilindrii in asa fel incat flansa nu calca corect pe amandoi. Slabeste chiulasele in asa fel incat cilindrii sa se roteasca usor (eventual va trebui sa refaci garniturile de la baza cilindrilor daca acestea sunt lipite si se rup) si strange intai prizoanele piesei de legatura si mai apoi chiulasele. In felul acesta, piesa de legatura va alinia corect cilndrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 (editat) flansa e cam greu sa fie stramba de alinierea proasta a cilindrilor am auzit am avut probleme cu aerul fals, asta din cauza garniturii de cauciuc de la gura carburatorului;fiind uzata nu mai apasa pe flansa de legatura intre cilindri dar am rezolvat-o cu banda adeziva rulata pe toata lungimea garniturii de cateva ori Editat Februarie 23, 2011 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 (editat) flansa e cam greu sa fie strambade alinierea proasta a cilindrilor am auzit am avut probleme cu aerul fals, asta din cauza garniturii de cauciuc de la gura carburatorului;fiind uzata nu mai apasa pe flansa de legatura intre cilindri dar am rezolvat-o cu banda adeziva rulata pe toata lungimea garniturii de cateva ori pe vremuri cind aveam jawa la montrea cilindriilor pe bloc le montam flansa sa evit alinierea proasta pe cartere si sa evit sa traga aer fals,e oleaca joca.. dar se pot monta legati cilindrii fara probleme. sau mai simplu montam cilindrii,montam flnasa si dupa aia chiuloasele Editat Februarie 23, 2011 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 (editat) trebuie atentie oricum toata chestia e din rabdare si trebuie ceva cunostinte de mecanica daca iti place ce faci nu cont ca nu iese din prima cat m-am chinuit eu cu aprinderea si cu carburatia; dar pana la urma mi-a iesit fum pe toba:)) Editat Februarie 23, 2011 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 mai aveti cu garniturile alea? de acum incepeti sa o luati de la inceput )))) nu se mai intelege nimic care e varianta optima? hai ca v-am pus din nou la treaba mai sunt totusi si alte subiecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 mai aveti cu garniturile alea?de acum incepeti sa o luati de la inceput )))) nu se mai intelege nimic care e varianta optima? hai ca v-am pus din nou la treaba mai sunt totusi si alte subiecte De-abia ne-am incalzit, (la ce vreme e afara ,poate ca ne prinde bine ),n-am ajuns inca la garnitura de chiulasa,sau chiuloasa,cum i-o zice;sa vezi atunci distractie. Ca tot am adus vorba,a folosit cineva garnitura din capac de borcan,dar din clingherit,sau snur de azbest....sau orice altceva,la Jawa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 (editat) @pisica_matache - am sa masor in felul cum ai spus tu si am sa postez. Scurturi nu prea au cum sa apara deoarece sunt putine fire, sunt noi-noute+papuci noi+varnes termocontractant+cositorire+siguranta 20A pe+....Dar ca sa verific asazisul efect de "plutire" nu pot masura la carbuni, cu motorul pornit si sa vad o valoare anume ? Am sa fac o schema a instalatiei pe care am facut-o si am sa o pun aici sa ne dam cu parerea.Am mai vazut inca o treaba, cand scot papucul B+ de la punte, se tureaza motorul.....??!! @kinguh- Garniturile le-am facut acum vreo 4 luni din azbest, dar din cauza exploziilor si a combustibilului nears, s-au inmuiat si s-au franjurat, facut muci. Acum le-am facut din piele groasa de 2mm si sper sa tina, chiar daca se arde ma gandesc ca se intareste si ramane pe pozitie. Daca se vor ffute si astea mai am o solutie si anume, clingherit. Daca nici asa nu merge...Leo Vince ! Si daca motorul e in stand-by pana pun aprinderile am lucrat un pic la exterior. Sa nu imi spuneti ca e prea sorcova pt aratura ! (stiu ca nu prea merg rim-strip-urile la enduro dar m-a mancat in...) Inca nu stiu daca sa modific saua sau sa-i pun alta aripa spate... ..incerc si o poza dar cu forumul asta.... acuma am vazut si eu moto ce tare poate sa arate vreau si eu roti colorate am vrut si eu de azbest dar am abandonat, bine am facut. clinghritul da ar fi bun numai ca cine stie unde se gaseste @pisica poate la galeri, tobe Editat Februarie 23, 2011 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roskatu Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Din ciclul parada modei la mobre, va prezint colectia de iarna. Ivanka nu a mai rezistat turelor prin atelier si s-a cerut afara la racoare, drept urmare m-am conformat si am scos-o la o tura pe asfaltul inghetat in speranta ca talentul meu echilibristic nu m-a parasit peste iarna. Concluzia.....Ivanka s-a distrat de minunepe ghiata chiar si fara cuie-n roti, nu am reusit sa ne trantim si ne-am mai potolit din setea de adrenalina......asteptam amandoi zilele insorite pentru plimbarile lungi mult asteptate. Problemele cu incarcarea am rezolvat-o cu 1 releu electronik construit de la 0, acum nu mai avem probleme, in afara de faptul ca benzina se scumpeste pe zi ce trece iar salariile raman aceleasi, sper ca la primavara sa imi perimt din cand in cand cate 1 plin la jawa. in asteptarea sezonului cald va salut pe toti si va doresc asfalt uscat http://www.youtube.com/watch?v=z6VYJ6z89sU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Din ciclul parada modei la mobre, va prezint colectia de iarna. Ivanka nu a mai rezistat turelor prin atelier si s-a cerut afara la racoare, drept urmare m-am conformat si am scos-o la o tura pe asfaltul inghetat in speranta ca talentul meu echilibristic nu m-a parasit peste iarna. Concluzia.....Ivanka s-a distrat de minunepe ghiata chiar si fara cuie-n roti, nu am reusit sa ne trantim si ne-am mai potolit din setea de adrenalina......asteptam amandoi zilele insorite pentru plimbarile lungi mult asteptate. Problemele cu incarcarea am rezolvat-o cu 1 releu electronik construit de la 0, acum nu mai avem probleme, in afara de faptul ca benzina se scumpeste pe zi ce trece iar salariile raman aceleasi, sper ca la primavara sa imi perimt din cand in cand cate 1 plin la jawa. in asteptarea sezonului cald va salut pe toti si va doresc asfalt uscat http://www.youtube.com/watch?v=z6VYJ6z89sU Frumoasa Ivanka,dar nu te-am vazut...calarind-o,daca-mi este permis,sa spun asa... In filmulet doar ii dadeai roata,poate erai timid? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roskatu Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Frumoasa Ivanka,dar nu te-am vazut...calarind-o,daca-mi este permis,sa spun asa...In filmulet doar ii dadeai roata,poate erai timid? nu am avut cameraman, colegul care era cu mine nu stia sa butoneze la telefon si am lasat-o balta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinmoto Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 Salutare la toata lumea. Am o Jawa de 250 din 53 pe care am inceput sa o restaurez, am sablat-o, grunduit partile care sunt retusate, defacut spitele de pe roata sa le trimit la galvanizare si am nevoie de un motor complect sau ambreaj si tot ce tine de pedalele de pornire si schimbat viteza. Sincer as lua un motor ok fara alte batai de cap ,dar daca nu gasesc, o sa-l desfac pe al meu si o sa incep sa-l pun la punct. Astept sugetii si oferte pe mess sau la tel 0744835877. Asa a aratat cand am luat-o, dar am sa revin cu poze noi la cum arata acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 (editat) La cat de rar e Perak-ul la noi in tara o sa ai nevoie de mult spor, rabdare, bani pentru a-l restaura. Succes ! Asteptam poze. Editat Martie 10, 2011 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 De-abia ne-am incalzit, (la ce vreme e afara ,poate ca ne prinde bine ),n-am ajuns inca la garnitura de chiulasa,sau chiuloasa,cum i-o zice;sa vezi atunci distractie.Ca tot am adus vorba,a folosit cineva garnitura din capac de borcan,dar din clingherit,sau snur de azbest....sau orice altceva,la Jawa? salut Vin si eu cu un sfat ,cam tarziu ce-i drept dar poate ajuta pe cineva Eu am folosit snurul de azbest ca si inlocuitor la garnitura de chiulasa dar numai pt probe la o jawa de 125 acu cativa ani da nu rezista mult timp al sufla repede, pt jawa ar fi buna o garnitura din tabla de cupru subtire ,de aluminiu sau capace de borcane nu am folosit ,asa ca nu recomand. Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 salutVin si eu cu un sfat ,cam tarziu ce-i drept dar poate ajuta pe cineva Eu am folosit snurul de azbest ca si inlocuitor la garnitura de chiulasa dar numai pt probe la o jawa de 125 acu cativa ani da nu rezista mult timp al sufla repede, pt jawa ar fi buna o garnitura din tabla de cupru subtire ,de aluminiu sau capace de borcane nu am folosit ,asa ca nu recomand. Spor la treaba. .....azbest nu, dar am facut din aluminiu ....... doza de bere ....e mai placut !..........acum cativa ani aveam etichete de aluminiu moale , ( se aplicau pe masini unelete, cu diferite date constructive ) ala era la grosime ca originalul, si se mula frumos peste denivelarile din cilindru- acele mici santulete facute pe strung . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gheambyt Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Buna ziua am si eu o nelamurire. Stiu ca pt un 638 trebuie o baterie de 12v si 5Ah, insa nu gasesc (in Bucuresti ). Mi sa mai spus ca pot sa ii pun si de 7Ah sau de 9Ah. Nelamurirea mea este daca amperajul este mai mare dauneaza cumva instalatiei? se mai incarca bateria? Din experienta proprie am observat ca, un incarcator de baterii pentru mp3 nu incarca DELOC o baterie ce are un amperaj mai mare ca el. Astept parerile voastre. Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 recomandat la capac de cilindru, la chiuloasa un material moale dar nu ca painea calda care se poate mula sub o presiune mecanica pt a acoperi toate santuletele, si toate chitibuseniile camerei de ardere - etansare; bineinteles sa nu se topeasca sau sa se arda la temperaturi ridicate Mesaj completat @Burg_man' recomandat la capac de cilindru, la chiuloasa un material moale dar nu ca painea calda care se poate mula sub o presiune mecanica pt a acoperi toate santuletele, si toate chitibuseniile camerei de ardere - etansare; bineinteles sa nu se topeasca sau sa se arda la temperaturi ridicate @gheambyt acceasi problema am si eu teoretic alternatorul nostru poate incarca o baterie de 9a cum am avut eu vreau sa-i pun si eu una de 5a asteptam un fizician sa ne raspunda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Nelamurirea mea este daca amperajul este mai mare dauneaza cumva instalatiei? se mai incarca bateria? XX Ah se refera la capacitatea bateriei de a "livra" curent.Daca la un motor cu demaror electric pui baterie de capacitate mai mica, e posibil ca dupa 2-3 incercari de pornire sa nu mai invarta demarorul.Daca e de capacitate mai mare risti sa nu iti incapa in locas (si volumul e mai mare).Aceasta ar fi singura problema ( evident, daca nu pui ceva cu capacitate mult mai mare decat cea indicata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 (editat) si de baterie daca are capacitatea de a importa curent de la generator ma rog poti sa ii pui si o baterie de diesel, nu conteaza amperajul cat conteaza voltajul amperaj isi trage cat are nevoie trebuie calculat ce putere livreaza generatorul scazi fiecare consumator si ce iti ramane e pt baterie Editat Martie 10, 2011 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 si de baterie daca are capacitatea de a importa curent de la generatorma rog poti sa ii pui si o baterie de diesel, nu conteaza amperajul cat conteaza voltajul amperaj isi trage cat are nevoie trebuie calculat ce putere livreaza generatorul scazi fiecare consumator si ce iti ramane e pt baterie Eu am pus o baterie de UPS de 12V 5Ah la pretul de numai 43 lei parca, spre deosebire de cele cu Pb care erau in jur de 100 lei. Este acum pe al doilea an si inca merge bine. Am vrut sa pun de 9Ah sau de 7Ah dar nu incape. De incarcat o incarca oricum. La incarcatorul acela pentru mp3 s-ar putea sa nu incarce baterii mai mari pentru ca are montaj pentru controlul si verificarea acumulatorilor. La Jawa nu are ce problema sa aiba. Atata numai ca este posibil sa o incarce in timp mai indelungat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.