kinguh Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 recomandat la capac de cilindru, la chiuloasa un material moale dar nu ca painea calda care se poate mula sub o presiune mecanica pt a acoperi toate santuletele, si toate chitibuseniile camerei de ardere - etansare; bineinteles sa nu se topeasca sau sa se arda la temperaturi ridicate Mesaj completat @Burg_man' recomandat la capac de cilindru, la chiuloasa un material moale dar nu ca painea calda care se poate mula sub o presiune mecanica pt a acoperi toate santuletele, si toate chitibuseniile camerei de ardere - etansare; bineinteles sa nu se topeasca sau sa se arda la temperaturi ridicate @gheambyt acceasi problema am si eu teoretic alternatorul nostru poate incarca o baterie de 9a cum am avut eu vreau sa-i pun si eu una de 5a asteptam un fizician sa ne raspunda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Nelamurirea mea este daca amperajul este mai mare dauneaza cumva instalatiei? se mai incarca bateria? XX Ah se refera la capacitatea bateriei de a "livra" curent.Daca la un motor cu demaror electric pui baterie de capacitate mai mica, e posibil ca dupa 2-3 incercari de pornire sa nu mai invarta demarorul.Daca e de capacitate mai mare risti sa nu iti incapa in locas (si volumul e mai mare).Aceasta ar fi singura problema ( evident, daca nu pui ceva cu capacitate mult mai mare decat cea indicata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 (editat) si de baterie daca are capacitatea de a importa curent de la generator ma rog poti sa ii pui si o baterie de diesel, nu conteaza amperajul cat conteaza voltajul amperaj isi trage cat are nevoie trebuie calculat ce putere livreaza generatorul scazi fiecare consumator si ce iti ramane e pt baterie Editat Martie 10, 2011 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 si de baterie daca are capacitatea de a importa curent de la generatorma rog poti sa ii pui si o baterie de diesel, nu conteaza amperajul cat conteaza voltajul amperaj isi trage cat are nevoie trebuie calculat ce putere livreaza generatorul scazi fiecare consumator si ce iti ramane e pt baterie Eu am pus o baterie de UPS de 12V 5Ah la pretul de numai 43 lei parca, spre deosebire de cele cu Pb care erau in jur de 100 lei. Este acum pe al doilea an si inca merge bine. Am vrut sa pun de 9Ah sau de 7Ah dar nu incape. De incarcat o incarca oricum. La incarcatorul acela pentru mp3 s-ar putea sa nu incarce baterii mai mari pentru ca are montaj pentru controlul si verificarea acumulatorilor. La Jawa nu are ce problema sa aiba. Atata numai ca este posibil sa o incarce in timp mai indelungat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 da timpul e problema o bsb am avut si eu pana am scapat-o de cateva ori si s-a stricat dar m-a convins ca e o baterie buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Buna ziua am si eu o nelamurire. Stiu ca pt un 638 trebuie o baterie de 12v si 5Ah, insa nu gasesc (in Bucuresti ). Mi sa mai spus ca pot sa ii pun si de 7Ah sau de 9Ah. Nelamurirea mea este daca amperajul este mai mare dauneaza cumva instalatiei? se mai incarca bateria? Din experienta proprie am observat ca, un incarcator de baterii pentru mp3 nu incarca DELOC o baterie ce are un amperaj mai mare ca el. Astept parerile voastre. Va multumesc http://www.bumbas.ro/lista%20pretmoto.html Incearca si aici,poate gasesti.Eu mi-am luat asta vara o baterie de la ei. O baterie mai mare de 5A,e mai greu de montat din cauza spatiului;daca o poti monta,nu-ti face griji din cauza incarcarii,va merge fara probleme. Parerea mea,daca gasesti,pune una de 5A,n-o sa mai trebuiasca modificat nimic,in plus e si mai ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 La un motor in 2T e foarte importanta toba sa fie etansa etc etc,acum intrebarea : in toba de jawa 350-638 exista niste garnituri unde am indicat prin sageata ? Eu cand am ars toba l-am pus direct in foc ca sa se arda cum trebuie insa am auzit ca ar trebuii sa aibe niste garnituri intre si a mea nu are => nu o sa mearga in parametrii optimi motorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Ce garnituri să aibă ? Fluxul de gaz trece Âşerpuit dintr-o cameră în alta... zic Âşi eu, nu sunt 100% sigur dar aproape. În altă ordine de idei, fiindcă tot se vorbea de garnituri pe aici... am comandat Âşi eu setul de garnituri, care aÂşa cum zicea cineva "surpriza, nu s-a potrivit". A rămas să decupez din foaia de clingherit una "home-made". În schimb simeringurile par cele corecte... Âşi sunt O întrebare am: eu am primit setul de simeringuri pt. "6V", care conține Âşi unul mic-mic de vreun centrimetru diametrul exterior. Unde mama naibii vine ăla? La fel n-am înțeles unde vin cele două conice.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 garnitura facuta manual e sfanta, pe cele din set le iei la noroc, eu la voshod din 3 seturi de garnituri cam 50% s-au potrivit, restul le-am facut, semeringul ala mic de 1cm, este pentru tija de la kilometraj care vine sub motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Pai chiar asta e,ca trebuie sa etanseze "perfect" sau ma rog,cat mai perfect ca sa treaca serpuit,altfel trece si peste si prin serpuire => nu functioneaza la parametrii optimi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Ce garnituri să aibă ? Fluxul de gaz trece Âşerpuit dintr-o cameră în alta... zic Âşi eu, nu sunt 100% sigur dar aproape. În altă ordine de idei, fiindcă tot se vorbea de garnituri pe aici... am comandat Âşi eu setul de garnituri, care aÂşa cum zicea cineva "surpriza, nu s-a potrivit". A rămas să decupez din foaia de clingherit una "home-made". În schimb simeringurile par cele corecte... Âşi sunt O întrebare am: eu am primit setul de simeringuri pt. "6V", care conține Âşi unul mic-mic de vreun centrimetru diametrul exterior. Unde mama naibii vine ăla? La fel n-am înțeles unde vin cele două conice.... Simeringul mic,daca are 16mm la exterior si 8mm la interior ,(daca nu m-a lasat memoria..) etanseaza axul pinionului de la vitezometru. N-am inteles despre ce simeringuri conice vorbesti..spune mai bine ce scrie pe ele. Oricum,singura diferenta intre 634 (pe 6V) si 638 este simeringul dinspre dinam,sau alternator,functie de model. Astfel la cea pe 6V,simeringul este 62-25-8 iar la 638 este 52-30-8,in rest sunt identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Exact. În setul pt. 634 sunt două mari Âşi unul mic, iar la 638 trebe invers, unul mare Âşi două mici. O să mă uit mâine la axul vitezometrului să văd ce Âşi cum. Oricum, deoarece dețin Âşi Oltcit, am observat că simeringurile mici de pe dreapta Jawei sunt identice cu cele două simeringuri de la axele cu came ale maÂşinii. În plus, cele auto au Âşi rizurile pentru aruncat uleiul înapoi... Mă paÂşte un gând... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 La un motor in 2T e foarte importanta toba sa fie etansa etc etc,acum intrebarea : in toba de jawa 350-638 exista niste garnituri unde am indicat prin sageata ? Eu cand am ars toba l-am pus direct in foc ca sa se arda cum trebuie insa am auzit ca ar trebuii sa aibe niste garnituri intre si a mea nu are => nu o sa mearga in parametrii optimi motorul ? Are garnituri dar nu stiu din ce sunt facute din fabrica. Eu cand am scos sitele sa le curat, garniturile din cauza ca erau arse s-au rupt. Am facut altele din azbest dar nu au tinut deloc. Acum le-am facut din piele groasa. Fa diametrul exterior al garniturii mai mare decat diam. ext al tobei cam cu 3-4 mm si cand bagi toata tulumba indoaie garniturile spre interior ( cam cum e garnitura de la pompa de umflat roti sau de la cea de zugravit/stropit etc). Eu nu am reusit sa fac reglaj optim la relanti si sarcina, decat cu filtrul de aer si tobele montate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 are garnituri din un fel de clingherit dar mai maleabil si mai rezistent. eu am facut si din piele...si din clingherit...alea din piele au tinut mai mult da tot s-au ars. nu cred ca o sa ai vreodata toba etansa la jawa. ..orice ii faci am avut si eu obsesia asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 vin si eu cu o intrebare, imi plac mult jawele perak cele de 250 in special ca are motorul identic aproape cu jawele normale .A vazut cineva pe undeva ( nu neaparat de vanzare) o jawa perak in Romania.Am impresia ca nu s-au importat la noi sau au fost cateva bucati care s-au pierdut in negura timpului. Aici un filmulet cu una de 350 adusa la stadiul de arta de propietar: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 /index.php?...118&st=1140 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 are garnituri din un fel de clingherit dar mai maleabil si mai rezistent. eu am facut si din piele...si din clingherit...alea din piele au tinut mai mult da tot s-au ars. nu cred ca o sa ai vreodata toba etansa la jawa. ..orice ii faci am avut si eu obsesia asta Folositi silicon rezistent la temperaturi inalte. in zona in care se afla fluierul ala nu ar trebui sa treaca de 800 grade. Functionarea corecta a motorului 2 t se bazeaza pe un set de rezonante care se formeaza in admisie si evacuare. Rezonantele astea tin de dimensiunile exacte ale volumelor de pe cele 2 trasee. In evacuare volumele sunt delimitate cu garnituri. Siliconu cel mai bun e ala pentru sisteme de evacuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 merita incercat si ala merci de idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Pai si cum etansezi garniturile alea, cu silicon inauntru tobei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Pai si cum etansezi garniturile alea, cu silicon inauntru tobei ? Nici eu nu vad cum am putea pune silicon,ar mai fi o solutie sa punem tabla insa tabla nu se muleaza.......Deci eu deocamdata solutia ar fi pielea care evident trebuie schimbata la un interval de timp.Altcineva solutii ? Oare Dany sau altii care aduc piese nu au garnituri pentru interiorul tobei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 eu cand am citit m-am gandit sa pun pe garniturile de piele silicon si sa il las sa se intareasca - devine ca un cauciuc..si apoi le introduc frumos in toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 In alta ordine de idei,azi am vrut sa montez motorul si ghiciti ce ? mi s-a rupt un segment si bucata rupta a intrat in carter,am bagat benzina si apoi motorina ca sa iasa afara si au iesit defapt 2 bucati,am observat insa ca era vb de 3 bucati si anume 2 bucati mari care au iesit si inca una care este ciocul segmentului,am spalat apoi de 2 ori cu benzina inauntru si apoi am rasturnat motorul insa nu am observat ca o fi iesit,oricum e o bucata ftr mica,insa se poate sa fi iesit si cu cele 2 bucati din prima si nu o fi observat fiindca cand am rasturnat motorul bucatile au picat in piston si apoi dupa ce am dat jos pistonul am observat bucatiile de segmenti.Acum intrebarea este : ce se intampla daca a ramas bucata aia inauntru ? Nu as vrea sa desfac tot motorul chiar degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 In alta ordine de idei,azi am vrut sa montez motorul si ghiciti ce ? mi s-a rupt un segment si bucata rupta a intrat in carter,am bagat benzina si apoi motorina ca sa iasa afara si au iesit defapt 2 bucati,am observat insa ca era vb de 3 bucati si anume 2 bucati mari care au iesit si inca una care este ciocul segmentului,am spalat apoi de 2 ori cu benzina inauntru si apoi am rasturnat motorul insa nu am observat ca o fi iesit,oricum e o bucata ftr mica,insa se poate sa fi iesit si cu cele 2 bucati din prima si nu o fi observat fiindca cand am rasturnat motorul bucatile au picat in piston si apoi dupa ce am dat jos pistonul am observat bucatiile de segmenti.Acum intrebarea este : ce se intampla daca a ramas bucata aia inauntru ? Nu as vrea sa desfac tot motorul chiar degeaba. [/quot 1 la 1 milion sanse sa prinda bucata aia intre piston si camasa. am circulat cu ace de la bolt in motor si nam avut probleme...numai niste urme pe chiuloase de la ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 pai vad ca stii riscurile ... deci stii ce se poate intampla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 pai vad ca stii riscurile ... deci stii ce se poate intampla Sigur ca stiu,ca altfel n-as fi ingrijorat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.