Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Buna ziua am si eu o nelamurire. Stiu ca pt un 638 trebuie o baterie de 12v si 5Ah, insa nu gasesc (in Bucuresti ).

Mi sa mai spus ca pot sa ii pun si de 7Ah sau de 9Ah. Nelamurirea mea este daca amperajul este mai mare dauneaza cumva instalatiei? se mai incarca bateria? Din experienta proprie am observat ca, un incarcator de baterii pentru mp3 nu incarca DELOC o baterie ce are un amperaj mai mare ca el.

Astept parerile voastre. Va multumesc

 

http://www.bumbas.ro/lista%20pretmoto.html

Incearca si aici,poate gasesti.Eu mi-am luat asta vara o baterie de la ei.

O baterie mai mare de 5A,e mai greu de montat din cauza spatiului;daca o poti monta,nu-ti face griji din cauza incarcarii,va merge fara probleme.

Parerea mea,daca gasesti,pune una de 5A,n-o sa mai trebuiasca modificat nimic,in plus e si mai ieftina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un motor in 2T e foarte importanta toba sa fie etansa etc etc,acum intrebarea : in toba de jawa 350-638 exista niste garnituri unde am indicat prin sageata ? Eu cand am ars toba l-am pus direct in foc ca sa se arda cum trebuie insa am auzit ca ar trebuii sa aibe niste garnituri intre si a mea nu are => nu o sa mearga in parametrii optimi motorul ?

post-35717-1300207800_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Ce garnituri să aibă ? Fluxul de gaz trece Âşerpuit dintr-o cameră în alta... zic Âşi eu, nu sunt 100% sigur dar aproape.

 

În altă ordine de idei,

fiindcă tot se vorbea de garnituri pe aici... am comandat Âşi eu setul de garnituri, care aÂşa cum zicea cineva "surpriza, nu s-a potrivit". A rămas să decupez din foaia de clingherit una "home-made".

În schimb simeringurile par cele corecte... Âşi sunt :laugh:

 

O întrebare am: eu am primit setul de simeringuri pt. "6V", care conține Âşi unul mic-mic de vreun centrimetru diametrul exterior. Unde mama naibii vine ăla? La fel n-am înțeles unde vin cele două conice....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

garnitura facuta manual e sfanta, pe cele din set le iei la noroc, eu la voshod din 3 seturi de garnituri cam 50% s-au potrivit, restul le-am facut, semeringul ala mic de 1cm, este pentru tija de la kilometraj care vine sub motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce garnituri să aibă ? Fluxul de gaz trece Âşerpuit dintr-o cameră în alta... zic Âşi eu, nu sunt 100% sigur dar aproape.

 

În altă ordine de idei,

fiindcă tot se vorbea de garnituri pe aici... am comandat Âşi eu setul de garnituri, care aÂşa cum zicea cineva "surpriza, nu s-a potrivit". A rămas să decupez din foaia de clingherit una "home-made".

În schimb simeringurile par cele corecte... Âşi sunt :laugh:

 

O întrebare am: eu am primit setul de simeringuri pt. "6V", care conține Âşi unul mic-mic de vreun centrimetru diametrul exterior. Unde mama naibii vine ăla? La fel n-am înțeles unde vin cele două conice....

 

Simeringul mic,daca are 16mm la exterior si 8mm la interior ,(daca nu m-a lasat memoria..) etanseaza axul pinionului de la vitezometru.

N-am inteles despre ce simeringuri conice vorbesti..spune mai bine ce scrie pe ele.

Oricum,singura diferenta intre 634 (pe 6V) si 638 este simeringul dinspre dinam,sau alternator,functie de model.

Astfel la cea pe 6V,simeringul este 62-25-8 iar la 638 este 52-30-8,in rest sunt identice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Exact. În setul pt. 634 sunt două mari Âşi unul mic, iar la 638 trebe invers, unul mare Âşi două mici.

O să mă uit mâine la axul vitezometrului să văd ce Âşi cum.

 

Oricum, deoarece dețin Âşi Oltcit, am observat că simeringurile mici de pe dreapta Jawei sunt identice cu cele două simeringuri de la axele cu came ale maÂşinii. În plus, cele auto au Âşi rizurile pentru aruncat uleiul înapoi... Mă paÂşte un gând...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un motor in 2T e foarte importanta toba sa fie etansa etc etc,acum intrebarea : in toba de jawa 350-638 exista niste garnituri unde am indicat prin sageata ? Eu cand am ars toba l-am pus direct in foc ca sa se arda cum trebuie insa am auzit ca ar trebuii sa aibe niste garnituri intre si a mea nu are => nu o sa mearga in parametrii optimi motorul ?

Are garnituri dar nu stiu din ce sunt facute din fabrica. Eu cand am scos sitele sa le curat, garniturile din cauza ca erau arse s-au rupt. Am facut altele din azbest dar nu au tinut deloc. Acum le-am facut din piele groasa. Fa diametrul exterior al garniturii mai mare decat diam. ext al tobei cam cu 3-4 mm si cand bagi toata tulumba indoaie garniturile spre interior ( cam cum e garnitura de la pompa de umflat roti sau de la cea de zugravit/stropit etc). Eu nu am reusit sa fac reglaj optim la relanti si sarcina, decat cu filtrul de aer si tobele montate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are garnituri din un fel de clingherit dar mai maleabil si mai rezistent. eu am facut si din piele...si din clingherit...alea din piele au tinut mai mult da tot s-au ars. nu cred ca o sa ai vreodata toba etansa la jawa. ..orice ii faci :laugh: am avut si eu obsesia asta :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vin si eu cu o intrebare, imi plac mult jawele perak cele de 250 in special ca are motorul identic aproape cu jawele normale .A vazut cineva pe undeva ( nu neaparat de vanzare) o jawa perak in Romania.Am impresia ca nu s-au importat la noi sau au fost cateva bucati care s-au pierdut in negura timpului.

Aici un filmulet cu una de 350 adusa la stadiul de arta de propietar:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are garnituri din un fel de clingherit dar mai maleabil si mai rezistent. eu am facut si din piele...si din clingherit...alea din piele au tinut mai mult da tot s-au ars. nu cred ca o sa ai vreodata toba etansa la jawa. ..orice ii faci :laugh: am avut si eu obsesia asta :laugh:

Folositi silicon rezistent la temperaturi inalte. in zona in care se afla fluierul ala nu ar trebui sa treaca de 800 grade.

 

Functionarea corecta a motorului 2 t se bazeaza pe un set de rezonante care se formeaza in admisie si evacuare. Rezonantele astea tin de dimensiunile exacte ale volumelor de pe cele 2 trasee. In evacuare volumele sunt delimitate cu garnituri.

 

Siliconu cel mai bun e ala pentru sisteme de evacuare :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si cum etansezi garniturile alea, cu silicon inauntru tobei ?

 

Nici eu nu vad cum am putea pune silicon,ar mai fi o solutie sa punem tabla insa tabla nu se muleaza.......Deci eu deocamdata solutia ar fi pielea care evident trebuie schimbata la un interval de timp.Altcineva solutii ? Oare Dany sau altii care aduc piese nu au garnituri pentru interiorul tobei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei,azi am vrut sa montez motorul si ghiciti ce ? mi s-a rupt un segment si bucata rupta a intrat in carter,am bagat benzina si apoi motorina ca sa iasa afara si au iesit defapt 2 bucati,am observat insa ca era vb de 3 bucati si anume 2 bucati mari care au iesit si inca una care este ciocul segmentului,am spalat apoi de 2 ori cu benzina inauntru si apoi am rasturnat motorul insa nu am observat ca o fi iesit,oricum e o bucata ftr mica,insa se poate sa fi iesit si cu cele 2 bucati din prima si nu o fi observat fiindca cand am rasturnat motorul bucatile au picat in piston si apoi dupa ce am dat jos pistonul am observat bucatiile de segmenti.Acum intrebarea este : ce se intampla daca a ramas bucata aia inauntru ? Nu as vrea sa desfac tot motorul chiar degeaba. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei,azi am vrut sa montez motorul si ghiciti ce ? mi s-a rupt un segment si bucata rupta a intrat in carter,am bagat benzina si apoi motorina ca sa iasa afara si au iesit defapt 2 bucati,am observat insa ca era vb de 3 bucati si anume 2 bucati mari care au iesit si inca una care este ciocul segmentului,am spalat apoi de 2 ori cu benzina inauntru si apoi am rasturnat motorul insa nu am observat ca o fi iesit,oricum e o bucata ftr mica,insa se poate sa fi iesit si cu cele 2 bucati din prima si nu o fi observat fiindca cand am rasturnat motorul bucatile au picat in piston si apoi dupa ce am dat jos pistonul am observat bucatiile de segmenti.Acum intrebarea este : ce se intampla daca a ramas bucata aia inauntru ? Nu as vrea sa desfac tot motorul chiar degeaba. :laugh:

[/quot

 

1 la 1 milion sanse sa prinda bucata aia intre piston si camasa.

am circulat cu ace de la bolt in motor si nam avut probleme...numai niste urme pe chiuloase de la ele :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

într-adevăr, simeringul cel mic era de la cablul vitezometrului. Pe cel vechi credeam că l-am scos, bucăți, dar până nu am scos ansamblul melcului Âşi l-am bătut pe cel nou înspre înăuntru, nu mi-a ieÂşit bucata din cel vechi. Cu tot cu bucățile lipsă Âşi arculeț. Iar cel nou l-am recuperat bun-bunuț. Am recondiționat ansamblul Âşi l-am montat...

 

Am căutat pe la magazinele de piese auto simeringuri cu dinți pentru aruncat uleiul. N-am găsit. Pe stânga l-am montat pe cel original, dar pe dreapta.... cred că le montez pe cele pentru Oltcit.

 

Am montat comanda vitezelor, comanda demarorului (semiluna) Âşi axul schimbătorului. Ambreiajul verificat să fie impecabil, pinionul de pe ambielaj cu melcul pentru turometru Âşi lanțul primar.

 

Am confecționat garnitură de capac din clingherit de 0,5. Am pus capacul ca Âşablon, am dat cu creionul, am tăiat pe exterior, am tăiat pe interior la o grosime estimativă. A ieÂşit foarte bine.

 

Mâine să o termin pe dreapta, plus cilindrii Âşi... cred că îl pornesc.... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei,azi am vrut sa montez motorul si ghiciti ce ? mi s-a rupt un segment si bucata rupta a intrat in carter,am bagat benzina si apoi motorina ca sa iasa afara si au iesit defapt 2 bucati,am observat insa ca era vb de 3 bucati si anume 2 bucati mari care au iesit si inca una care este ciocul segmentului,am spalat apoi de 2 ori cu benzina inauntru si apoi am rasturnat motorul insa nu am observat ca o fi iesit,oricum e o bucata ftr mica,insa se poate sa fi iesit si cu cele 2 bucati din prima si nu o fi observat fiindca cand am rasturnat motorul bucatile au picat in piston si apoi dupa ce am dat jos pistonul am observat bucatiile de segmenti.Acum intrebarea este : ce se intampla daca a ramas bucata aia inauntru ? Nu as vrea sa desfac tot motorul chiar degeaba. :laugh:

Se poate intampla ceva foarte frumos.Indiferent cat de mica este bucata ajunge in capul pistonului si-ti face praf setul atat segmentii, piston si daca ai noroc si cilindru zgariat sa nu mai punem ca ramai si pe drum. Asa ca desfa si curata.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...