Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

Modelul cred ca este 634 (printre ultimele Jawe 350 fabricate prin anii '80, pe 6 Volti)...am citat din amintiri, fiindca mi-e lene sa googalesc! ;)

cutiile laterale si rezervorul sunt model 643 si din cate stiu eu sau fabricat pana dupa anii 90 de exemplu jawa mea model 634 ii din 88.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

:)

 

 

 

:friends:

 

 

 

:friends:

 

 

 

"Cilindru nou de Jawa 250 (modelul vechi din anii 60), in vaselina ranceda, nefolosita niciodata. - 180 lei "

 

Am gasit anuntul de mai sus pe classiccar forum.

 

Pt detalii: classiccarclubcluj@gmail.com

 

http://classiccar.3xforum.ro/viewtopic.php?pid=191994#191994

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit pana la urma sa adaptez un magnetou de Piagio 2T dar am doua interbari; 1 La ce distanta trebuie sa fie senzorul fata de semnul de pe volanta?2 Care este reglajul corect al ssenzorului fata de semn mai precis , cand se suprapaune complect sau inainte de a se suprapune da scanteia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU
sau fabricat pana dupa anii 90 de exemplu jawa mea model 634 ii din 88.

 

=)) =)) =)) =))

 

Cioc poc iaca toporu' nu-s oaile...

Am rîs de-am pocnit =)) =))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine are sau cine stie unde pot gasi segmentii pentru piston de 58.72 cu o grosime de 2 mm

La Jawa sau CZ nu exista cota de reparatie de aceasta dimensiune! Cotele sint in ordinea crescatoare, urmatoarele: 58.00, 58.25, 58.50, 58.75, 59.00. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in Alba este magazin Motor-Line........aia au piese de Jawa-Cz, Mz, iar de trebuie aduse piese de la Tg.Mures nu dureaza mult.

am fost la motor line si mi-a spus ca nu are segmentii la cotele respective

 

La Jawa sau CZ nu exista cota de reparatie de aceasta dimensiune! Cotele sint in ordinea crescatoare, urmatoarele: 58.00, 58.25, 58.50, 58.75, 59.00. :bigstar:

eu asa am vazut ca scrie pe piston

dar grosimea de 2 mm este la piston de jawa sau de cz? sau este de 2.5 mm?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut.am si eu o jawa si vreau sa va intreb ce ulei s-ar potrivi mai bine pentru cutia de viteze.?mentionez faptul ca este o jawa california di 1982,cc 350.va multumesc.

 

ulei special pentru transmisie,se gaseste la benzinarii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mai precis T80 sau ceva echivalent,de calitate. Parerea mea e ca T90 e nitel cam prea vascos. Schimbarile[mai ales la rece] o sa fie cam cu clantaneli. :cheers:

in Bucuresti cel putin la benzinariile Lukoil se lichideaza stocul Shell si au preturi f bune. Gasesti cu vreo 15 lei ulei sintetic 75W90.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

va multumesc inca odata pentru sfaturile voastre,dar acum am o alta rugaminte........puteti sa descrieti o jawa 350 in cateva cuvinte(pro si contra),apoi va voi spune si eu parerea mea.Va multumesc inca odata si astept parerile voastre,si bune si rele.........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc inca odata pentru sfaturile voastre,dar acum am o alta rugaminte........puteti sa descrieti o jawa 350 in cateva cuvinte(pro si contra),apoi va voi spune si eu parerea mea.Va multumesc inca odata si astept parerile voastre,si bune si rele.........

 

 

parerea mea....Am avut si nu imi mai trebuie jawa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jawa saraca si-a trait traiul si si-a cam mancat malaiul. Acum o mai fi buna prin colectii si eventual sa te dai pe coclauri. Stiu ca sunt rautacios dar la banii care ii bagi in 2-3 ani in ea sa o faci sa mearga iti iei motor mai performant, mai fiabil si poate chiar mai nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...astept si parerile celorlalti posesori sau fosti posesori de jawe.

Fost si actual posesor de Jawe si multe CZ-uri (surori cu Jawa)...iar parerea mea, partinitoare, este ca nu poti compara Jawa cu oricare alta motocicleta comunista! Consuma putin, fuge tare, are destula putere cit sa te lipeasca de garduri cind scapi friul din mina, usor de intretinut, dar cum mecanica si electrica moto nu se pun pe piine precum magiunul, pentru multi motoarele de Jawa ramin niste necunoscute, motiv pentru care prefera IJ-ul sau alte rijnite neterminate sau copii nereusite care consuma cit un Hummer, trag ca motosapa si arata ca Siberia! Daca vrei un motor cuminte, frumos, care sa consume putin,...invata motorul si hibele Jawei si vei zimbi zilnic! :bike-037:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fost si actual posesor de Jawe si multe CZ-uri (surori cu Jawa)...iar parerea mea, partinitoare, este ca nu poti compara Jawa cu oricare alta motocicleta comunista! Consuma putin, fuge tare, are destula putere cit sa te lipeasca de garduri cind scapi friul din mina, usor de intretinut, dar cum mecanica si electrica moto nu se pun pe piine precum magiunul, pentru multi motoarele de Jawa ramin niste necunoscute, motiv pentru care prefera IJ-ul sau alte rijnite neterminate sau copii nereusite care consuma cit un Hummer, trag ca motosapa si arata ca Siberia! Daca vrei un motor cuminte, frumos, care sa consume putin,...invata motorul si hibele Jawei si vei zimbi zilnic! :bike-037:

 

 

Pentru jawa PRO: demaraj viteza

CONTRA: ciclistica proasta usoara de spate

cutie de viteze ....mereu probleme la treapta a 2 a

ambreiaj

aprindere

consuma 2% si 10 galeti

 

daca nu ai avut raznita cumpara una si ai sa uiti de jawa ..... :crack: :143:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru jawa PRO: demaraj viteza

CONTRA: ciclistica proasta usoara de spate

cutie de viteze ....mereu probleme la treapta a 2 a

ambreiaj

aprindere

consuma 2% si 10 galeti

daca nu ai avut raznita cumpara-ti IJ si ai sa uiti de jawa .....

Nu cred o iota din cele scrise de tine, poate reproduse din folclorul popular cules de pe sant, de la nea Gheorghe tractoristu'!

Si uite de ce (scriu din experienta proprie, nu din basme!):

-ciclistica este excelenta daca reglajul rotilor este corect (adica nu merge pe doua carari!);

-cutia de viteze crapa la orice motor daca nu reglezi bine ambreiajul, daca uleiul folosit este Floriol, daca porti mai mult de 45 la bocanc... Si culmea, mie abia la ultima motocicleta Jawa am descoperit defectiunea la viteza a doua (asa am cumparat-o!), iar de-a lungul anilor imi crapa doar viteza intii;

-ambreiajul nu m-a lasat niciodata, eventual cind placile au fost foarte uzate, a patinat, dar m-a adus acasa;

-aprinderea este un cui al lui Pepelea, iar pentru paralelii in materie este bine sa-l ocoleasca...sau sa-si monteze aprindere Gotronic;

-din cauza aprinderii dereglate consumul poate ajunge la max. 5,5-6 litri/100km, dar nu mai mult, iar cu o aprindere bine reglata, consumul nu trece de 4,5 litri/100km...consum la viteze de croaziera de peste 90km/h, cu pasager si bagaje. Si aici vorbesc despre Jawa 350 TS. Alte modele sint mai modeste la viteza maxima, dar si consumul este mult mai mic.

Dar nu vreau sa conving sau sa combat pe nimeni, initiatorul acestui topic a cerut pareri, am scris parerile mele, personale. Si n-am chef sa ma cert aici cu speriatii modelului, cu paralelii sau cu aceia cu doua miini stingi, ori picatii la bac'!

Nu uitati: "Jawa-i Jawa!" :mexicanwave:

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred o iota din cele scrise de tine, poate reproduse din folclorul popular cules de pe sant, de la nea Gheorghe tractoristu'!

Si uite de ce (scriu din experienta proprie, nu din basme!):

-ciclistica este excelenta daca reglajul rotilor este corect (adica nu merge pe doua carari!);

-cutia de viteze crapa la orice motor daca nu reglezi bine ambreiajul, daca uleiul folosit este Floriol, daca porti mai mult de 45 la bocanc... Si culmea, mie abia la ultima motocicleta Jawa am descoperit defectiunea la viteza a doua (asa am cumparat-o!), iar de-a lungul anilor imi crapa doar viteza intii;

-ambreiajul nu m-a lasat niciodata, eventual cind placile au fost foarte uzate, a patinat, dar m-a adus acasa;

-aprinderea este un cui al lui Pepelea, iar pentru paralelii in materie este bine sa-l ocoleasca...sau sa-si monteze aprindere Gotronic;

-din cauza aprinderii dereglate consumul poate ajunge la max. 5,5-6 litri/100km, dar nu mai mult, iar cu o aprindere bine reglata, consumul nu trece de 4,5 litri/100km...consum la viteze de croaziera de peste 90km/h, cu pasager si bagaje. Si aici vorbesc despre Jawa 350 TS. Alte modele sint mai modeste la viteza maxima, dar si consumul este mult mai mic.

Dar nu vreau sa conving sau sa combat pe nimeni, initiatorul acestui topic a cerut pareri, am scris parerile mele, personale. Si n-am chef sa ma cert aici cu speriatii modelului, cu paralelii sau cu aceia cu doua miini stingi, ori picatii la bac'!

Nu uitati: "Jawa-i Jawa!" :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...