marcosan Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Frumoasă jawa nea Sorine s-o stăpânești sănătos. Asfalt uscat. Uite și jawa mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Frumoasa aparatoarea de motor, pare facuta sanatos. Si aripa pe fata, are o forma placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcosan Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Apărătoarea este făcută din țeavă care se folosește la balustradele de la vapoare iar aripa este din plastic tip sport așa am cumpărat motocicleta de la un tip din Galați care lucra la șantierul naval și tobele sunt făcute tot de el din țeavă de inox hotărâtă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Adevarul ca niste tobe adevarate... prind bine pe jawa. S-o stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcosan Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Mulțumesc la fel!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 pentru cei ce au nevoie, am pus la donare cateva piese inclusiv de jawa: punte redresoare si o garnitura de sub cilindri /index.php?/topic/77986-donatii-pentru-comunisti/page-59&do=findComment&comment=4003104 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcosan Postat Iunie 28, 2015 Share Postat Iunie 28, 2015 Vă salut.Ce se poate pune în locul burdufurilor originale de la furca din față la jawa 350 638 fiindcă ale mele sunt rupte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Parca se potrivea cu mici modificari burdufa de la cremaliera de directie de dacie 1300 sau alte modele nu cred ca sunt diferite rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcosan Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Am văzut și eu tutorialul cu burdufuri de cap de bara de Dacia erau lipite câte două și decupate la capete dar mă gândeam că se potrivesc de la alte motociclete. dacă nu găsesc o să încerc cu cele de dacie și dacă se potrivesc o să postez aici să știe și ceilalți care au aceeași problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 (editat) Vă salut.Ce se poate pune în locul burdufurilor originale de la furca din față la jawa 350 638 fiindcă ale mele sunt rupte? la motor-line Tg-Mures ai incercat ? acum cativa ani aveau acele burdufuri. in lipsa , poate cele de enduro....doar ca vor fi ceva mai largi ....gasesti si la culoarea dorita. Editat Iulie 16, 2015 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 (editat) Vă salut.Ce se poate pune în locul burdufurilor originale de la furca din față la jawa 350 638 fiindcă ale mele sunt rupte? Cat costa tigania 4 burdufe Dacia?! Mai putin de 17 euro? Eu am cumparat piese de calitate din Cehia, Polonia, Ungaria http://www.ebay.com/itm/Jawa-638-639-640-Telegabelgummi-Gabel-Faltenbalg-fur-Telegabel-JAWA-CZ-350-TS-2x-/331480780401?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item4d2dcb4e71 http://www.ebay.com/itm/Jawa-638-639-640-Telegabelgummi-Gabel-Faltenbalg-Gummi-Schutz-Manschette-/171794342616?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item27ffbda2d8 Editat Iulie 17, 2015 de sorin 666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcosan Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Cu burdufuri de Dacia mă costă 25 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
java 350 Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 si eu nu de mult am achizitionat o jawa 350 e mult de lucru la ia dar sper sa iasa ceva frumos, si am o intrebare stie cineva cum reglez aprinderea da semne k ar vrea sa porneasca ( pusca in tobe ) dar atit nu vrea sa o ia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
globoloty Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 (editat) Vand Jawa 250 in stare de functionare pret 150eur neg ,tel 0771730112 Editat August 10, 2015 de globoloty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat August 15, 2015 Share Postat August 15, 2015 So... Jawa Ts 634 sau cum so mai fi numind Motor tipla cu pistoane de calitate, garantate, compresie maxima Aprindere electronica pe Gotronic cu senzori, scantee buna Carburator revizionat, spalat, curatat, nu afuma,nu ineaca, merge bine Bujii cehesti noi, testate, bune Fise, lulele NGK originale, testate Bobine bune, testate Simeringuri bune, verificate, inchid perfect Totusi... cateodata, in mers, un cilindru merge prost sau chiar se opreste. La ralenti, daca inversez fisele, cel care merge bine merge tot bine si invers. Ce o fi...? Asteptam parerea avizatilor si nu numai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 15, 2015 Share Postat August 15, 2015 Daca este vorba despre acelasi cilindru care face probleme chiar daca se schimba aprinderea, inseamna ca problema este de natura mecanica...sau bujia face pe-a dracu'! Schimba pentru inceput bujiile cu unele romanesti, spre exemplu Sinterom 270 sau 240 mi se par cele mai bune bujii pentru acest model de motor. Daca face la fel, problema este clar mecanica si tine de vreun simering care trage aer, vreo chestie mai putin etansa pe la cilindrul respectiv, calamina depusa aiurea, clar ceva mecanic...care il poti descoperi doar desfacind si inspectind fiecare element in parte, cu mare atentie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat August 15, 2015 Share Postat August 15, 2015 Daca este vorba despre acelasi cilindru care face probleme chiar daca se schimba aprinderea, inseamna ca problema este de natura mecanica...sau bujia face pe-a dracu'! Schimba pentru inceput bujiile cu unele romanesti, spre exemplu Sinterom 270 sau 240 mi se par cele mai bune bujii pentru acest model de motor. Daca face la fel, problema este clar mecanica si tine de vreun simering care trage aer, vreo chestie mai putin etansa pe la cilindrul respectiv, calamina depusa aiurea, clar ceva mecanic...care il poti descoperi doar desfacind si inspectind fiecare element in parte, cu mare atentie! O sa mai sap Multumesc! Problema este ca e a treia mobra care se manifesta strict la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcosan Postat August 15, 2015 Share Postat August 15, 2015 So... Jawa Ts 634 sau cum so mai fi numind Motor tipla cu pistoane de calitate, garantate, compresie maxima Aprindere electronica pe Gotronic cu senzori, scantee buna Carburator revizionat, spalat, curatat, nu afuma,nu ineaca, merge bine Bujii cehesti noi, testate, bune Fise, lulele NGK originale, testate Bobine bune, testate Simeringuri bune, verificate, inchid perfect Totusi... cateodata, in mers, un cilindru merge prost sau chiar se opreste. La ralenti, daca inversez fisele, cel care merge bine merge tot bine si invers. Ce o fi...? Asteptam parerea avizatilor si nu numai. » Post actualizat in 15 Aug 2015 09:42 So... Jawa Ts 634 sau cum so mai fi numind In primul rand verifica daca avansul la aprindere este acelasi la ambii cilindri adica 2,6mm si schimba bujiile cu sinterom asa am eu la jawa mea si merge perfect Motor tipla cu pistoane de calitate, garantate, compresie maxima Aprindere electronica pe Gotronic cu senzori, scantee buna Carburator revizionat, spalat, curatat, nu afuma,nu ineaca, merge bine Bujii cehesti noi, testate, bune Fise, lulele NGK originale, testate Bobine bune, testate Simeringuri bune, verificate, inchid perfect Totusi... cateodata, in mers, un cilindru merge prost sau chiar se opreste. La ralenti, daca inversez fisele, cel care merge bine merge tot bine si invers. Ce o fi...? Asteptam parerea avizatilor si nu numai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat August 16, 2015 Share Postat August 16, 2015 Hai sa ne lamurim mai intai despre ce aprindere gotronic vorbim, pentru ca s-au facut mai multe modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 Salut,Am gasit un cric central ,este din aluminiu,pe Jawa 175 a fost montat asa ceva? » Post actualizat in 23 Aug 2015 17:59 Salut.Am gasit un cric central,din aluminiu,pe Jawa 175 a fost montat asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Cumpar capace laterale ( cele de sub sa ) pentru Jawa TS 350 638. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 dezmembrez Jawa 250 (1960 - cu acte vechi) - motorul montat pe ea este de 175..... sunt nevoit sa abandonez proiectul de restaurare... pret la pachet (cu o gramada de piese, table, jante MZ, IJ, Jawa...) - 200 EUR (negociabil). este completa si acum 2 ani a fost curatata de rugina si vopsea (regrunduita) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki burgman 250 Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 (editat) salutare tuturor, am intrebat in primavara daca mai are cineva Jawa Classic 650 ? revin cu intrebarea :mai are cineva asa ceva?? » Post actualizat in 21 Sep 2015 14:06alte poze Editat Septembrie 21, 2015 de suzuki burgman 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 Va prezint si Jawa mea.Dupa multa vreme in care am cautat si pentru mine o Jawa fara rezultat, de curand visul acesta frumos mi sa implinit. Este de 250 modelul 353 din 1961. » Post actualizat in 30 Sep 2015 17:58Si-anceput murdareala pe maini si la Jawa mea.Motorul a fost primul vizat la restaurarea ei pe care am pus mana mai intai pentru o reparatie capitala.Am gasit in ea segmenti noi si grad mic de uzura a cilindrului si pistonului.Chiuloasa si exteriorul cilindrului, aripioarele de racire le-am sablat deja.Urmeaza garnituri noi, Simeringuri noi, rulmenti noi.Voi ce garnitura de chiuloasa aveti ? de aluminium, cupru, ata de azbest.. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 Scapă cât mai repede de ţevile de eşapament şi semnalizatoarele de pe far. Strică tot aspectul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.