Sari la conținut

Super Oferta


76cpo
 Share

Postări Recomandate

VAND NEPRA STAREIMPECABILA CAUCIUCURI NOI,BATERIE NOUA ,SET MOTOR NOU .GRUP DE FUGA PROASPAT VOPSITA 30000000VECHI SAU 800E .ASTEPT TEL 0751129674 :cheers:

 

 

:) ...aha,aha ,te apropii de realitate ,ai mai lasat din aia 11oo de euroi.....bafta ,acu sar si slientii ca scula ce0i drept arata binisor !bafta la vz ! :cheers: :cheers: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

30000000 (30 milioane) / 31500 (valoarea unui euro http://www.cursbnr.ro) = cam 950 euro

motorul din poza e o mizerie. e plin de rugina, proaste customizari, spray argintiu. o tiganie. cred ca e timpul sa incepem sa spunem lucrurilor pe nume. face cam 300, eu unul nu as da mai mult. il iei si-l refaci complet. de ce ma bag in topicul omului? pai uite de ce: astia care-si cumpara comuniste sint in cea mai mare parte incepatori, oameni fara nici o cunostinta mecanica, cu un ochi mai degraba exaltat de forma motocicletei (oricare ar fi ea) decat de realitatea atat de evidenta si incepatorii astia intra aici sa-si caute motoare si ne vad pe noi cum spunem cat de meseriase sint tiganiile astea, ei ce sa faca? daca aia de pe forum spun ca e meseriasa atunci chiar e.

daca motorul pe care-l vinzi tu nu este cel din poza imi cer scuze si presupun ca nu o sa te superi deoarece nu vorbeam despre motorul tau, eu vorbesc despre motocicleta din poza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAlut, dat fiind faptul ca am mers pe ea si cunosc jucaria...imi spun si eu parerea..motorul merge bine,toarce frumos, la partea custom are fiecare gusturile lui, nici mie sincer nu imi place cum a fost modificata,dar, e numai o parere..mai frumoasa e a mea :cheers: ..care chiar e plina de ulei si noroi.. :) ..si putina rugina:D..dar..that's it..asa imi place...

Numai bine fratilor si sa ne vedem intregi pe 3-5 august la Iasi.

post-9420-1185464323_thumb.jpg

Editat de andrey_832
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

30000000 (30 milioane) / 31500 (valoarea unui euro http://www.cursbnr.ro) = cam 950 euro

motorul din poza e o mizerie. e plin de rugina, proaste customizari, spray argintiu. o tiganie. cred ca e timpul sa incepem sa spunem lucrurilor pe nume. face cam 300, eu unul nu as da mai mult. il iei si-l refaci complet. de ce ma bag in topicul omului? pai uite de ce: astia care-si cumpara comuniste sint in cea mai mare parte incepatori, oameni fara nici o cunostinta mecanica, cu un ochi mai degraba exaltat de forma motocicletei (oricare ar fi ea) decat de realitatea atat de evidenta si incepatorii astia intra aici sa-si caute motoare si ne vad pe noi cum spunem cat de meseriase sint tiganiile astea, ei ce sa faca? daca aia de pe forum spun ca e meseriasa atunci chiar e.

daca motorul pe care-l vinzi tu nu este cel din poza imi cer scuze si presupun ca nu o sa te superi deoarece nu vorbeam despre motorul tau, eu vorbesc despre motocicleta din poza.

right! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ocazia asta si eu as propune moderatorului sa faca un topic de feedbackuri. Eu am cumparat de la mai multi indivizi de pe forum si in afara de Andumva nimeni nu s-a tinut de cuvant. Au vandut gunoaie sau erau diverse probleme. Ma gandeam sa fac eu topicul, dar as fi dat feedback negativ la mai toti, asa ca am preferat sa nu il fac. Daca se face insa, promit sa numesc vanzatorii astia. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ocazia asta si eu as propune moderatorului sa faca un topic de feedbackuri. Eu am cumparat de la mai multi indivizi de pe forum si in afara de Andumva nimeni nu s-a tinut de cuvant. Au vandut gunoaie sau erau diverse probleme. Ma gandeam sa fac eu topicul, dar as fi dat feedback negativ la mai toti, asa ca am preferat sa nu il fac. Daca se face insa, promit sa numesc vanzatorii astia. :bigstar:

 

de acord cu tine!sa propunem mai multa lume moderatorului sa ia masuri in privinta asta!

 

binox!

as pare, desi, greu de crezut!

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de acord cu tine!sa propunem mai multa lume moderatorului sa ia masuri in privinta asta!

 

binox!

as pare, desi, greu de crezut!

 

"unde-s multi puterea creste"

 

Deshideti un topic sa strangem "semnaturi" si poate, cu bunavointa moderatorului, o sa deschida un topic pe tema asta ...

:bigstar:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mikulaish de acord cu tine. Deschide deci un topic, fa-l cum crezi mai bine.

As avea si eu de spus. Eu de exemplu as avea de povestit despre cum am dat 30Ron la Cargus si inca 20Ron cand mi-au intors pachetul cand "fratele cioperist cu comunista" nu a mai vrut sa-l ridice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bigstar: ....aici vin si eu si chiar cu nume ,despre unii care cica dau piese mocca si dupa ce convin,ca de fapt nu e moca cerandu-ti pret pe ele ...... doar un lobby de prost gust in ochii comunitatii....,si inca un caz ar fi ,tipul de la care am kawa ,(de fapt un motor functinal si inca unu refacut,insa tot functional,fara fata ,fara roti,etc)si care promitand ca trimite actele.....si e tot de pe forum si culmea ,postand in baiat subtire,....i-am oferit si banii aferenti unui cadru cu acte,ca deh,gasesti insa f greu,.....o sa-i fac o vizita impreuna cu cativa amici ,mai ales ca gagiul are si un atelier de.....,insa astept topicul,cu nerabdare.....bafta ! Editat de dacii
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai hai sa mai spunem o poveste din Romania...Am avut nipru...am cazut cu el...shi in loc sa fiu un "baiat destept" (nu-mi sta in caracter) shi sa-l repar pe genunchi cum am vazut muuulte cazuri shi dupa sa-l pun pe forum drept printesa...l-am pus asa...shi am scris shi toate bubele ce le are...Pot spune k am primit niste oferte de mizerie SHI MULTA CATERINCA de la tot felul de forumisti...ceva de genu..."lasa frate k te scap yo de ea pt o suta de euro"..."frate 200 de euro sunt deja japca pe fatza deci iti fac o favoare" shi nu numai...intr-un final motorul meu a ajuns la cine trebuia...la Aleko :bigstar: ...aici intervine shi Tico(ms man) care a pus o vb buna :) ...E u unu sincer la nipru nu pot sa renunt din suflet...dar prea curand in conditii de bani putini nu mi-as mai lua ca-s piesele de tot rahatu pe la noi...iar cu alea originale o dam prea in japan... :blink: :cheers:ASFALT USCAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul din poza e o mizerie. e plin de rugina, proaste customizari, spray argintiu. o tiganie. cred ca e timpul sa incepem sa spunem lucrurilor pe nume. face cam 300, eu unul nu as da mai mult.

 

 

Poate ca atat a investit omul in ea. Te-ai gandit ca felul cum arata place unuia care chiar e dispus sa investeasca 1000 EUR in ea? Nu inteleg de ce te bagi in treaba omului. Sau ai luat vreo teapa cu un motor de 1000 de Eur si acum vrei sa moara capra vecinului? Tu ai facut o oferta de 300 de euro. Oricum, la Nipru, daca nu iti place cum arata, cu 4-5 milioane ii schimbi aspectul radical. So... ce treaba ai tu cu omul?

Daca e prea mare pretul nu o sa se cumpere, atata tot, dar de la asta pana a-i face motorul "o mizerie" e cale lunga. Tu cum te-ai simti daca ar numi-o pe prietena ta (cea pe care o iubesti, o respecti si despre care crezi ca e cea mai frumoasa) o sluta?

 

 

Bafta la vanzare, CPO!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca atat a investit omul in ea. Te-ai gandit ca felul cum arata place unuia care chiar e dispus sa investeasca 1000 EUR in ea? Nu inteleg de ce te bagi in treaba omului. Sau ai luat vreo teapa cu un motor de 1000 de Eur si acum vrei sa moara capra vecinului? Tu ai facut o oferta de 300 de euro. Oricum, la Nipru, daca nu iti place cum arata, cu 4-5 milioane ii schimbi aspectul radical. So... ce treaba ai tu cu omul?

Daca e prea mare pretul nu o sa se cumpere, atata tot, dar de la asta pana a-i face motorul "o mizerie" e cale lunga. Tu cum te-ai simti daca ar numi-o pe prietena ta (cea pe care o iubesti, o respecti si despre care crezi ca e cea mai frumoasa) o sluta?

Bafta la vanzare, CPO!

 

nu caut polemica.

cine a zis ca se fac vanzari la coltul comunistelor? cine spune ca aici e vorba de respect? ai vazut poza? unde vezi tu respect? spune-mi clar unde am gresit. cum se face o schimbare de aspect cu 4-5 miloane? cat costa un vopsit? cat costa o aripa fata? unde gasesti o aripa fata? cat costa suport aripa spate? cat costa o pereche de amortizoare? cat costa roata fata? cat costa furca fata? cat costa ghidonul? cat costa suportul de stop ? daca as mai deschide o data poza aia ti-as mai spune cateva. aici nu e sectiune de vanzare, cred ca am dreptul sa comentez atat timp cat activez aici si persoana mea poate fi asociata cu aceasta motocicleta. nu am facut nici o referire personala in post-ul meu si am explicat de ce ma bag in treaba omului. iubita mea e si nevasta mea si o tratez cu respect. unde m-am luat eu de stilul motocicletei? am zis ca facuta din fiare vopsite cu spray-ul si piese indoite cu ciocanul . combat stilul de a modifica motociclete atunci cand nu exista resurse, vezi ca e un simson de vanzare pe aici o sa remarci diferenta. daca ai vedea o japoneza facuta asa ce ai spune? trebuie sa tratam motocicletele cu respect ca sa ne respecte si pe noi altii, ca sa nu mai vina un scuterist de 16 ani si sa faca misto de noi.

Editat de bubaq
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Bubaq, nu fi rautacios, nu-ti sta in fire. Cred ca toti avem in noi o nota de "al meu este cel mai... dintre cele mai". Mai este si problema banilor investiti (aruncati) intr-un Nipru, unii au, altii.... asteapta o mostenire sa-si ia ceva care sa manince pamint si nori. Nipra arata ca orice Nipra, obosita si slab ingrijita. Cu regret o spun, am vazut putine Nipre ingrijite. Fara suparare, nu face banii ceruti de 76 cpo. Este opinia mea, nu e obligatoriu sa tineti cont de ea. Dar sint si lucruri care le apreciez: 1. roata fata, subtire,spite, elastica. 2. telescoapele fata (daca sint OK). 3. aripa fata, apropiata de roata, (aerodinamica). 4. si cel mai tare, alternatorul Denso, care a permis montarea proiectoarelor pe fata(daca sint legate electric) Daca acest punct 4 este OK inseamna ca cel care le-a montat tine la viata lui, nu vrea numai sa vada el, vrea sa fie vazut in trafic. Ptr. asta merita felicitarile mele. (CPO daca Denso nu functioneaza bine si electrica nu este OK, retrag felicitarile). Asfalt uscat numai sub roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am deschis discutia din rautate, chiar imi cam pare rau, vreau sa gandim toti in termenii astia: niprul e o motocicleta ca oricare alta deci care trebuie intretinuta ca oricare alta, s-a ajuns la perceptia ca un nipru prafuit e impecabil. doar atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu comentez despre Nipru din poza intrucat proprietarul nu s-a atacat.

 

Pe alte topicuri cu categorii moto postatul anunturilor se muta si "faptasul" se warnuieste. Aici nu cred ca este cazul. SI eu postez tot aici...SI mi se pare normal fiindca avand in vedere volumul mic de comuniste si piese nu strica sa le gasesti rapid.

 

Rocknroll, cel mai bun Nipru este ala care functioneaza si care te plimba. Niprul este o motocicleta militara pentru drumuri grele.Chiar daca nu este cu atas, suspensia solida (chiar daca nu comoda), garda la sol mare, aripile inalte si mari, rezervorul mare pe care poti pune harta, pozitia in sea si accesul la ghidon foarte potrivite pentru drum greu sunt indispensabile. In constructia originala Niprul pleaca de pe loc lasand urme de cauciuc, demareaza in forta. Grupul propulsor este gandit pentru cuplu si rezerva de putere in orice moment, si in orice conditie meteo.

 

In momentul in care ai pus roata subtire pe fata ai coborat pozitia ai modificat si ai pus roata mare pe spate, ai pus 10 proiectoare, o sea subtire si un ghidon ciudat ai aruncat la gunoi calitatile Niprului si ai ramas doar cu defectele lui.

 

<small>--- Mesaj completat în 29 Jul 2007 22:11 -------------</small><br/>Fratilor Niprul este ca sa mergi cu atasul pe sus in marsarier, sa urci pe carari, sa mergi iarna. Sa pui in atas totul. Sa te impotmolesti intr-o mocirla mare si sa te chinui sa-l scoti. Lucruri pe care nici o alta motocicleta nu le mai face in afara Uralului modern si a stramosilor lor. Practic Uralul cu atas si Niprul sunt niste motociclete care inca se mai fabrica desi rusii au ajuns demult la Berlin.

Daca-l tii pentru ciopereala, afla ca va trece pe langa tine Eliminatorul de 250 cmc si risti sa te saturi de ea cand desteptii isi dau cu parerea si zic ca este o rabla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau si eu 1 comunista !!! sa intru si eu in legalitate"tovarasi" de ilegalitatzi !!! adica va intreb cam cit sa dau pe MINSK din '92?? 330E ??? 1 pretz bun??? zicetzi si voi !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Daca vrei sa discutam despre Nipru, hai sa o facem. Da-mi voie sa incep eu. Nu contest calitatile militare ale Niprului. Eu pur si simplu nu am nevoie de ele. Suspensia fata\ spate este dura, uneori chiar brutala, de aceea prefer macar pe fata sa am suspensia mai "dulce" ( am probleme cu mijlocul, cu spatele). Folosesc roata de fata a ei, pe 19 cu cauciuc de3,25, nu 3,50 dar inlocuiesc aripa cu una mai usoara si mai subtire apropiata de roata. Aripa ei originala este innalta fata de roata, lata tare si grea. Garantez ca prin inlocuire cistig o economie de 0,5 l benzina la 100 km. Nu am de gind sa merg cu ea pe drumuri grele. Aripa spate ramine asa cum este ea. La fel si roata spate, ramine asa cum este ea 19' si 3,50. Deci ramin cu aceeasi garda la sol. La grupul propulsor nu fac cine stie ce, doar atit, sonda temperatura ulei si traductor ptr. presiune ulei. Eu consider ca sint necesare.Daca va fi cazul, voi monta si radiator de racire a uleiului. Despre lumini. Puterea alternatorului o stii, 150w, este mica, deci trebuie sa "dramuiesc" fiecare wat. Nu-mi permit sa cumpar un alternator Denso, ( doar sa-mi cada unul pleasca, dar nu cred in vise). Se cere sa circulam cu luminile aprinse, din start 60-70 wati se duc pe ele,plus aprinderea cit mai consuma ajung la 85-90% din puterea alternatorului, caci el este baza, nu bateria. Stii ce temperaturi sint ziua, daca mai merg si cu incarcarea asta pe alternator normal ca se va arde. Alternatorul de 150W nici nu are, racirea care este pe el numai ptr. diode,ptr bobinaj..alta data. Atunci apelez la o 'magareala". In doua proiectoare mici instalez becuri de putere mai mica, 10-15W, cu lumina focalizata vor fi suficiente ptr. timp de zi. Prin asta reduc incarcarea pe alternator la 70- 80 %. In alta ordine de idei, cred ca fara eforturi exagerate puteam sa-mi cumpar alt tip de motocicleta, mai tinara, mai batrina, dar nu sint sigur daca puteam sa o intretin asa cum trebuie. Asa ca am ales Nipru la care piesele nu sint chiar asa scumpe. Ca trebuie muncit la el sa-l aduc intr-o stare cit mai buna, asta nu ma sperie. Ca va trece Eliminator-ul de 250 pe linga mine? sa treaca sanatos, numai sa aiba grija de el. Ca o divagatie de la discutia noastra, daca Politia rutiera si-ar pune mintea cu motociclistii in 2 saptamini ar suspenda sute de permise ptr. viteza. Dar asta nu e treaba mea. Mie cred ca mi-a trecut cu viteza, las locul altora. Vizavi de destepti ? Asta e treaba lor, intii sa arate ceva si dupa aceea jos palaria si tot respectul. Sper sa ne intilnim anul acesta, sa ne cunoastem si sa vorbim despre fiare pina ne apuca somnul. Multa sanatate si Asfalt uscat numai sub roti. P.S. I-mi pare rau ca nu am venit la 7 scari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie imi pare rau ca nu ai venit la 7 Scari, la anul sau oricand vor muschii nostri sa mai facem una, nu lipsi.

Stai linistit cu alternatorul de 14Ah- 150W fiindca:

-ti se cere sa mergi cu faza scurta, dar poti sa mergi linistit cu pozitia ziua deci 5W consum

- aprinderea cu bobina dubla de Nipru papa doar 35W.

- aprinderea cu 2 bobine de Dacia papa cam 80W (calculele au fost facute de Ticolino)

La Nipru chiar nu sunt probleme cu incarcarea decat daca s-a ars rotorul ca altfel nu ramai in pana de curent. La ij se poate intampla insa.

 

<small>--- Mesaj completat în 05 Aug 2007 10:49 -------------</small><br/>Si eu am pusa sonda de presiune si aveam si de temperatura pe joja de ulei. Poti comanda de la Louis sonda de temperatura calumea si o montezi in locul jojei.

 

Eliminatorul de 250 (un cruiseras modest din plastic) trece linistit pe langa Niprul de 750, si o tine in 110 toata ziua, pe cand Niprul face ce stie si poate (in medie 90). De altfel 110 deja nu mai este o viteza mare, este si legala pe unele drumuri, cat despre distanta de franare a EL 250 comparativ cu cea a Niprului, este clar ca Niprul este mai periculos la 90.

Din pacate Niprul nu exceleaza la capitolul solo, perioade sustinute la regimuri inalte de turatie si temperatura il pun pe butuci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@aleko spune-mi si mie, te rog, codul de produs de la louis pentru sonda aia de temperatura, ca le au date pe modele de motocicleta si nu stiu care se potriveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie imi pare rau ca nu ai venit la 7 Scari, la anul sau oricand vor muschii nostri sa mai facem una, nu lipsi.

Stai linistit cu alternatorul de 14Ah- 150W fiindca:

-ti se cere sa mergi cu faza scurta, dar poti sa mergi linistit cu pozitia ziua deci 5W consum

- aprinderea cu bobina dubla de Nipru papa doar 35W.

- aprinderea cu 2 bobine de Dacia papa cam 80W (calculele au fost facute de Ticolino)

La Nipru chiar nu sunt probleme cu incarcarea decat daca s-a ars rotorul ca altfel nu ramai in pana de curent. La ij se poate intampla insa.

 

<small>--- Mesaj completat în 05 Aug 2007 10:49 -------------</small><br/>Si eu am pusa sonda de presiune si aveam si de temperatura pe joja de ulei. Poti comanda de la Louis sonda de temperatura calumea si o montezi in locul jojei.

 

Eliminatorul de 250 (un cruiseras modest din plastic) trece linistit pe langa Niprul de 750, si o tine in 110 toata ziua, pe cand Niprul face ce stie si poate (in medie 90). De altfel 110 deja nu mai este o viteza mare, este si legala pe unele drumuri, cat despre distanta de franare a EL 250 comparativ cu cea a Niprului, este clar ca Niprul este mai periculos la 90.

Din pacate Niprul nu exceleaza la capitolul solo, perioade sustinute la regimuri inalte de turatie si temperatura il pun pe butuci.

aprinderea la dacia nu consuma mai mult de 20W...

Aprinderea la Nipru cu doua bobine de dacia , in nici un caz nu va consuma mai mult de 20W.Daca trebuie , ma incord si scriu repede niste integrale :P

Problema este cu alternatorul care debiteaza cei 60-80W necesari in mod curent, doar la turatii destul de ridicate( tre' sai dai peste 3500-4000 la motor...)

Un bec de far de putere mai mica (40W) rezolva oarecum problema...pozitia nu se prea vede din punctul de vedere a militienior care mai nou se pricep la lucsi :hurt:

La drum intins nu e problema , dar la mers prin oras, clar se ramane fara incarcare, si in final fara baterie..

Un alternator de putere mai mare , care sa fie si incarcat :burnout: nu stiu cum se va comporta angrenajul, ca si asa in gol cam roncioleste si suiera de parca am turbo.Un pinion de alternator rupt sau desprins poate face numa ' minuni :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...