Speedy.K Postat Martie 6 Share Postat Martie 6 Acum 4 ore, Ruginel a spus: Ii vezi ca sunt anti-talent. De la cum manevreaza motocicleta la viteze mici, cum schimba vitezele, de la faptul ca nu stiu sa faca rev-matching cand dau inferioare, ca dupa multi ani de mers cu motocicleta inca chinuie motocicleta la plecarea de pe loc ca nu simt cand cupleaza ambreiajul, ca pe drum drept sunt zmei iar in serpentine stai dupa ei etc. Eu ma consider un motociclist care mai are de invatat inca foarte multe, de asta de obicei ies la plimbari singur, ca sa nu ii tin pe altii in spatele meu sau ca sa nu ma tina altii pe mine, mai ales pe trasee pe care nu le cunosc unde merg mai precaut decat as merge de obicei. Uite exemplu de motociclist(i) la care probabil cursul de perfectionare nu isi are rostul. Are nevoie de un spatiu cat un camion ca sa treaca cu motocicleta. @Speedy.K unde esti tu maicaaa!!! Gizaas!!! Cum sa conduci in halul ala si sa mai si comentezi?! Si sa te mai pui si "pa net"?! Acum 47 minute, Ruginel a spus: Nu stiu nici eu. Eu vorbeam serios, chiar nu stiu termenul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Martie 6 Share Postat Martie 6 44 minutes ago, Speedy.K said: Eu vorbeam serios, chiar nu stiu termenul. https://www.ridinginthezone.com/10-things-you-need-to-know-about-throttle-blipping/#google_vignette Știi asta și mai mult ca sigur o faci, dar nu la modul științific. Pe scurt, când schimbi într-o treaptă inferioară, mai ales atunci când e o diferență de 2-3 trepte, accelerezi pentru ca turația motorului să "match" cu cea a roții spate, ca să nu pierzi spatele și să ajungi în pietriș sau sub roțile ăluia de pe contrasens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 6 Share Postat Martie 6 Pai nu pentru asta s-a inventat patinarea ambreiajului la frana de motor cu retrogradare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Martie 6 Share Postat Martie 6 Acum 3 ore, Speedy.K a spus: Gizaas!!! Cum sa conduci in halul ala si sa mai si comentezi?! Si sa te mai pui si "pa net"?! Eu vorbeam serios, chiar nu stiu termenul. Mea culpa, credeam ca faci misto. Acum 21 minute, Speedy.K a spus: Pai nu pentru asta s-a inventat patinarea ambreiajului la frana de motor cu retrogradare? Ba da, este si asta un mod de a retrograda treptele. Cum zic englejii “sunt mai multe moduri de a jupui pisica”. Eu de exemplu patinez ambreiajul doar atunci cand sunt la viteze mici si de obicei din treapta 2 in 1. In mersul mai tare putin, aproape exclusiv fac rev-matching. Probabil asa a aparut si slipper clutch, din aceasta nevoie + motociclete cu auto-blipper si quickshifter. Practic tu dai doar de schimbator si restul face motocicleta. Dar deja ne transforma in roboti toata chestia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 6 Share Postat Martie 6 Bine dracu ca nu ma apuc acum de motociclism…..la cat de complicat explicati si cate trebuie sa faci zici ca pleci pe MARTE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Martie 6 Share Postat Martie 6 Acum 11 minute, ianachim a spus: Bine dracu ca nu ma apuc acum de motociclism…..la cat de complicat explicati si cate trebuie sa faci zici ca pleci pe MARTE Ce naiba e complicat in ce s-a explicat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 6 Share Postat Martie 6 Acum 42 minute, ianachim a spus: zici ca pleci pe MARTE O 9 provocare, să pleci cu dacă nu pe Marte măcar în cosmos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Martie 7 Share Postat Martie 7 Acum 9 ore, ianachim a spus: Bine dracu ca nu ma apuc acum de motociclism…..la cat de complicat explicati si cate trebuie sa faci zici ca pleci pe MARTE Chiar că: rev-matching, patinat ambreiaj, countersteering, auto-blipper - ne trebuie facultate de moto absolvita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Martie 7 Share Postat Martie 7 1 oră în urmă, LionEl a spus: Chiar că: rev-matching, patinat ambreiaj, countersteering, auto-blipper - ne trebuie facultate de moto absolvita. "Rev-macing" creca e "blip da trotal" ca sa nu faci "freaka da disk". Si eu fac cand merg sprintzar, vinerea si-n wk. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Martie 7 Share Postat Martie 7 Acum 10 minute, adrianm a spus: "Rev-macing" creca e "blip da trotal" ca sa nu faci "freaka da disk". Si eu fac cand merg sprintzar, vinerea si-n wk. Da nu asta e problema, ideea e ca multa teorie, studiu si practica putina. A zis bine Ianachim -> da nu mai bine mergi? Ca se mai invata si mergand. Ca degeaba faci 3 cursuri pe an si mergi 2000 de km tot in aceeasi perioada. Ia sa faci 30000 de km pe an in toate conditiile, pe toate tipurile de drum, se schimba un pic situatia nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 7 Share Postat Martie 7 Acum 12 ore, ENEOS a spus: O 9 provocare, să pleci cu dacă nu pe Marte măcar în cosmos! Caut sponsori …macar pentru turul PAMANTULUI Acum 13 ore, Ruginel a spus: Ce naiba e complicat in ce s-a explicat? Era o gluma la ideea de ATATA TEORIE, ATATIA TERMENI …..cand bagatul cheii in contact si rulatul rotii sunt atat de simple accident faci oricum, oricata tehnica si termeni ai stii nu te scapa de o pata lunga de motorina in curba cu soarele in lateral printre copaci da, daca mergi pe circuit si inveti curbele cu ochii inchis doar dupa rpm te ajuta multa tehnica insa pe asfalt unde …groapa, vaca , idiotul care ti vireaza in fata sunt IMPREVIZIBILE eu unul zic ca te salvezi mai mult cu experienta acumulata in rularea anvelopei cat mai mult in toate conditiile a mai spus cineva poti avea toate cursurile la zi’ si mii de euro investiti in franarea pe circuit, pune benzina la un instructor in rezervor si iesi pe drum cu el in casca’ astfel in cat sa te poata vedea din spate si din fata cum mergi pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 7 Share Postat Martie 7 A zis cineva benzina gratis pentru instructor ?!?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Martie 7 Share Postat Martie 7 (editat) Acum 8 ore, LionEl a spus: Chiar că: rev-matching, patinat ambreiaj, countersteering, auto-blipper - ne trebuie facultate de moto absolvita. N-ai cum altfel .... cazi si nu sti termenii corecti! Editat Martie 7 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 7 Share Postat Martie 7 1 oră în urmă, Speedy.K a spus: A zis cineva benzina gratis pentru instructor ?!?!?! plus ‘ manopera’ … eu asa cred ca ti poti imbunatati stilul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 7 Share Postat Martie 7 Stiu, glumeam. S-a mai incercat oferta asta, dar nu au fost clienti. Singura chestie care-i incanta pe proaspat absolventii scolilor sunt turele in grup. Nu pricep ca nu invata nimic in ele, ba mai sunt si periculoase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Martie 11 Share Postat Martie 11 Factorul "cool" e mai important decat orice lectie ce ar putea fi invatata. Cu toate astea, atunci cand se intampla nasoale intr-o tura de grup, unii mai trag si ceva invataminte, nu toti, dar unii da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 11 Share Postat Martie 11 Nu-i nimic mai frumos decât un cârd de începători, în special dacă au și tobe kkprovici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.