Alex_83 Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 pacat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 17, 2007 Share Postat Ianuarie 17, 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viomaddog Postat Ianuarie 19, 2007 Share Postat Ianuarie 19, 2007 Salut ! am si yo un GN400 modificat dragut...zic yo Voi ce parere aveti de el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 19, 2007 Share Postat Ianuarie 19, 2007 Salut ! am si yo un GN400 modificat dragut...zic yo Voi ce parere aveti de el? muta-i comenzile mai in fata....sau esti mic de inaltime? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Ianuarie 19, 2007 Share Postat Ianuarie 19, 2007 Salut ! am si yo un GN400 modificat dragut...zic yo Voi ce parere aveti de el? Off.. Salut. Nu vinzi cumva rezervorul ala care il ai pe motor ? Ofer pret foarte bun. On... Simpatica motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Ianuarie 19, 2007 Share Postat Ianuarie 19, 2007 Chopperita de Karpatenwolf, hehe... Faina scula, fara moarte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viomaddog Postat Ianuarie 21, 2007 Share Postat Ianuarie 21, 2007 (editat) muta-i comenzile mai in fata....sau esti mic de inaltime? Comenzi avansate - in plan pentru anul asta! Apropo...nu stii de unde pot face rost de asa ceva? Off.. Salut. Nu vinzi cumva rezervorul ala care il ai pe motor ? Ofer pret foarte bun. On... Simpatica motocicleta. nu merci ! Si mie imi place ! Karpatenwolf l-a gasit!......meserie! Editat Ianuarie 21, 2007 de Viomaddog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skodaru Postat Ianuarie 22, 2007 Share Postat Ianuarie 22, 2007 @viomaddog: rezervorul ala se potriveste la frisco style chopper. dar tre sa ii muti busonu mai sus... alfel e misto motoru. si daca e sa iasa frisco, raman si comenzile unde sunt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viomaddog Postat Ianuarie 22, 2007 Share Postat Ianuarie 22, 2007 @viomaddog: rezervorul ala se potriveste la frisco style chopper. dar tre sa ii muti busonu mai sus... alfel e misto motoru. si daca e sa iasa frisco, raman si comenzile unde sunt... Nu zici tu rau.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SOCKY Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 DNEPR36-MT10 DIN 1984-fosta mea "iubire"-acum este pe undeva prin Ploiesti Sper ca inca mai alearga pe sosele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Februarie 2, 2007 Share Postat Februarie 2, 2007 (editat) salut artistii in fiare vechi .mam gandit sa ies si eu cu o piesa veche pe care as vrea so aduc la rampa in primavara. acum e natura moarta ,dar si cind vor inflori ghioceii.Cred ca ar iesi ceva dintrun MiZtret german"61 si adunatura ruseasca [care sant tot conceptie germ ]Pana la pag 39 am avut timp sami fac o parere despre cum ar trebui sa arate .la treaba Salut Editat Februarie 2, 2007 de oldbiker_johan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 2, 2007 Share Postat Februarie 2, 2007 succes,completeaza datel in profil. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Februarie 2, 2007 Share Postat Februarie 2, 2007 (editat) Simsonul lui Raimond Molnar (AHILE) din Satu Mare -alternator adaptat din IJ cu efort minim -telescoape fata de etz250, -roata fata de 19" -tevi de esapament complect goale (cred ca se vede ) -sa din piele si alte componente simple -aripa spate modificata Si mai e mult de lucru ...... Editat Februarie 2, 2007 de Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nightmare Postat Februarie 3, 2007 Share Postat Februarie 3, 2007 Night Train 2006, capacitate 1450,305 kg,dupa modificari 78-80hp Prima zi 0 km,de la vama dupa 2 zile dupa 4 zile dupa 6 zile dupa 2 saptamani la final Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Februarie 3, 2007 Share Postat Februarie 3, 2007 Night Train 2006, capacitate 1450,305 kg,dupa modificari 78-80hp Prima zi 0 km,de la vama dupa 2 zile dupa 4 zile dupa 6 zile dupa 2 saptamani la final Adevaraciune! Chappeau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nightmare Postat Februarie 3, 2007 Share Postat Februarie 3, 2007 NIGHTMARE la Balaton adunare 2006 NIGHTMARE la Balaton adunare 2006 tot la Balaton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 sal, catzi bani te-a costat transformarea lui? fara a mai pune la socoteala motocicleta stuck. Night Train 2006, capacitate 1450,305 kg,dupa modificari 78-80hp Prima zi 0 km,de la vama dupa 2 zile dupa 4 zile dupa 6 zile dupa 2 saptamani la final Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Februarie 20, 2007 Share Postat Februarie 20, 2007 Cat am cautat eu poze cu motoru asta .... L-am vazut prima data la Unirii si am stat 20 minute sa ma holbez la el. E pur si simplu ... n-am cuvinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 Felicitari Nightmare, foarte frumos customul! Merita totzi banii. ..Poate nishte tobe negre ar merge?! Sa ai parte de el! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipvar Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 Noroc domnilor! Nu stiu daca am nimerit topicul corect pentru intrebarea mea, in caz contrar, cu scuzele de rigoare, m-ar interesa si pe mine o chestie: Se poate la un dragstar xvs 650 pune un kit de cauciuc lat wide tire kit (ex: http://www.seegercycle.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=550 aici e vorba de un yamaha roadstar) ...in conditiile in care 650-ul are transmisie pe cardan?...adica se poate alinia la motor? cu o roata pe spate de 240? sau trebuie modificat cadrul pentru a fi repozitionat motorul?...sau nu se poate si gata la motoare cu transmisie cardanica doar la cele pe lant or curea? Cam asta m-ar interesa sau chiar si alte sugestii pentru marirea corpului spate.. bascula etc. pentru o roata mai mare la un xvs 650. Mersi anticipat si...ce sa zic altceva decat asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 roat fata era subtire ca la bicicleta? o mai ai? nu o dai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 Un bobber din Iasi cred. Mai multe detalii stie userul @mah. Cu motor Norton. In pozele puse de mai jos nu era gata inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 E criminal Nortonul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 Am gasit un chopper Planeta din Bacau. Super muncit. Sper ca nu se supara proprietarul ca am postat pozele pe forum fara permisiune. Link: --> http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunt-d...1993-32054.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 fain!muncit intradevar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.