0ctav Postat Februarie 5, 2011 Share Postat Februarie 5, 2011 nu te gandi ca tipa ca sirena de pompieri.... tipa si ea un pic acolo...de intimidare asa.. nu stiu cat de eficienta ar fi...in fata unora perseverenti... .... azi stau cuminte..... maine bag o tura scurta..... mai vrea cineva??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 rezolv eu cu alarma recomand una cu pager sa poata fi monitorizata usor cand te hotaresti gasim ceva bun si pentru busa ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 am scos si eu micutza la plimbare dupa 2 luni de hibernare cum era vb aia ? azi la timisoara maine in toata tzara ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 si eu ..si eu... am inceput sezonul 2011... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 Mai eu nu pot decat sa va zic ca la motoarele voastre ar fi cazul sa va indreptati catre alarme premium. Am vazut multe magarii facute de catre alarmele "eftine". Nu cred ca vreti sa riscati nici o compomnenta electrica sau electronica, ustura rau la buzunar. Eu lucrez destul de mult cu Suzuki (pe langa F650 ) si stiu bine preturile la piese OEM Sa aveti o zi buna, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 Ok, Nasule ! Povestim cand avem vreme despre asta ! Sar'na mult de tot! Da, Tudor, asa-i ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 Ok, Nasule ! Povestim cand avem vreme despre asta ! Sar'na mult de tot! Da, Tudor, asa-i ! nasu si-a/mi-a pus pe 954 & busa si alarma si xenon... cu toata increderea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 tu cand te apuci de treaba ca acum trece pedeapsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 (editat) tu cand te apuci de treaba ca acum trece pedeapsa pe 25 scap de patinoar (o sa fiu ca n concediu cu un singur job, hehe), o luam in carca si hop cu ea la tine la garaj. am planuri mari pt. ea nasule, o desfacere/refacere semicompleta. la vara am in plan un minim de 10mii de km, din care macar 3-4mii prin alpi. ahhhh, innebunesc. mai aduc si 600f u aia neagra sa o punem un pic la punct inainte de sezon. pam pam! Editat Februarie 7, 2011 de betzigash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 cum se mai baga bai nene astia da la concurentza pa acilia ( a se citi zzr 1400) omule eu recomand 2ct-uri sunt foarte bune la drumuri lungi ,dar mers touring nu foarte raicing. da man te astept si cu a ta si cealalta! mai ales ca acum am si remorca transportul nu mai este o problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 In atentia posesorilor de Suzuki Gsxr 1000K7/11 si Hayabusa 02/07 si 08/11 B-king Am posibilitatea in functie de ce model de ECU este echipata motocicleta sa-l resoftez cu urmatoarele functii: 1.Rescrierea hartilor de injectie 2.Rescrierea hartilor de avans(TRE nu mai este necesar) 3.Scoaterea restrictiei de viteza 4.Implementarea functiei de quick-shifter 5.Crestera limitei de turatii 6.Posibilitatea limitary turatiei soft 2 cilindri din 4 sau hard toti cilindri 7.Posibilitatea de seta 2 harti de injectie si benzina diferite si selectarea lor printr-un simplu intrerupator 8.Posibilitatea setari sonzorului de temperatura si de presiune admosferica la o valoare fixa(pentru teste dyno ) 9.Se poate anula functia de PAIR 10.Se poate anula ISC valve 11.Se poate anula functia de ABC si stabilirea unica de pozitie A sau se poate restrictiona puterea pentru incepatori. 12.Se poate stabili alte temperaturi de lucru al ventilatorului de racire 13.Se poate activa functia de Boostfuel ,NOS,Drag cu controlul de tractiune pentru cei cu turbo nos etc 14.Se poate scoate sau inlocui bobinele de inductie,ventilatorul,clapetele secundare,amortizorul de gidon original,senzorul lambda,ex-up fara sa fie declarant ca defect si semnalizarea prin FI 15.Posibilitatea setari hartilor de ram-air si STV pentru livrarea puteri asa cum se vrea 16.Marirea timpului de incarcare a bobinelor de aprindere pentru o scanteie mai buna 17.Pentru GSXR 1000 stabiirea a doua restrictii de turatie una de top si cea de a doua pentru pit-line unde motorul nu v-a urca mai mult de 2000/3000rot(in teste) Astea ar fi cate ceva din posibilitatile pe care le ofera resoftarea pe un ecu original fara adaugarea altor cutiute magice gen powercomander,bazzas,rapid bike,unde beneficiile sunt limitate.. Este de mentinut unele dintre aceste functii comorta si un risc pe care posesorul si-l asuma, pe propria raspundere.. Ex: Daca o sa creasca limita de turatii cu 2000 la motor nimeni nu o sa stie daca se crapa sau nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Salut!De vreo cateva zile sunt posesorul unei motociclete Kawasaki ZX14R Stiu ca sunt off-topic, dar avand in vedere ca imi place foarte mult si Hayabusa, dar datorita unei imprejurari financiare fericite am ales ZZR-ul, indraznesc sa va solicit ceva sfaturi: Vreau sa il pregatesc pentru sezon si pentru ca a fost adus din SUA si are vreo 7000 de km(4800 mile), iar fostul stapan nu isi mai aduce aminte cand i-a schimbat uleiul (carte de service nu are), as vrea sa ii fac revizia tehnica; So....ce imi recomandati in materie de ulei, solutii de curatat si gresat lantul Altceva.... ....am pe fata cauciuc original BT(uzat tare), iar pe spate Avon Storm av56 de 200/50(mai merge vreo 3-4mii km) Stiu ca e recomndat sa ai cauciucurile de acelasi fel, deci de unde imi recomandati sa achizitionez un Avon pentru fata? Si cand va fi sa le schimb pe amandoua odata, ce tip de cauciucuri imi recomandati pe viitor avand in vedere ca nu ma dau in vant dupa circuit, ci sunt adeptul calatoriilor lungi? Si inca ceva..... nu am crashpad-uri. Ce imi recomndati? ...si de unde ? Multumesc Esti potera de-a Carturarului, care va sa zica ! Mesaj completat cum se mai baga bai nene astia da la concurentza pa acilia ( a se citi zzr 1400)omule eu recomand 2ct-uri sunt foarte bune la drumuri lungi ,dar mers touring nu foarte raicing. da man te astept si cu a ta si cealalta! mai ales ca acum am si remorca transportul nu mai este o problema! Nici nu se pune problema de asa ceva la ei .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Nu mai spune asa ca iar se b@seste carturaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Glumeam, man ... Vezi ca mai este un sinistrat cu zzr pe-aici ...Carturaru'... cauta-l pe forum si povestiti . E baiat bun ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Kawasaki ZX14R aaaa.... e mobra aia care are mai multe faruri decat cilindrii.... ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Kawasaki ZX14R aaaa.... e mobra aia care are mai multe faruri decat cilindrii.... ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 aaaa....e mobra aia care are mai multe faruri decat cilindrii.... ...... Deci TU!!!!...TU nu esti normal !!! Jur !!! Sa mi se arda sursa de nu ! Am ras ca proasta juma' de ora !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 (editat) total offtopic... imi vand caprita... KTM 525 EXC FACTORY RACING, 2005, 9300 KM, 308 ORE FUNCTIONARE, INMATRICULAT - ITP VALABIL, CAM TOATE OPTIONALELE KTM - FOLOSIT LA NIVEL HOBBY 2950 EURO NEG. daca doriti, stiti, auziti..... Editat Februarie 9, 2011 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Februarie 13, 2011 Autor Share Postat Februarie 13, 2011 Manusi Alpinestars,preturi bune,la aproximativ jumatate din pretul de magazin,diverse modele si culori pe stoc.Sunt aduse din state pe calea apei la reduceri de iarna.Noi,ambalaj original cu tipla pe ele.GPX 250 lei,SPX 280lei,S1 la 320 lei,SP2 380lei,GP PRO 420 lei.ILa aceste preturi pentru posesorii de busa se face discount.Intrebati de stoc la 0764689200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Trimite-mi niste poze detailate cu GP PRO pe email. Detailalte, cu toate etichetele. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Februarie 13, 2011 Autor Share Postat Februarie 13, 2011 (editat) SP2 la 280 de lei.Stocul este plecat in deplasare.Cred ca este mai bine sa le vezi live cand am drum si in cazul in care nu se dau ca deja piata si-a luat elan mai ales ca se dau si in rate sau pe datorie la cunoscuti sau diverse combinatii.Cred ca esti curios sa vezi daca sunt diferente de calitate sau originalitate.Le-am incercat si eu pe cele de la Elf de aproape 700 ron si pe cele trimise de amicul meu si care se dau la 100 euro si nu este nici macar o diferenta-piele,calitate,feeling.La etichete scrie clar ca sunt facute in China.Poate doar sexul animalului din a carui piele au fost facute sa difere,dar mie mi-a fost greu sa imi dau seama.Crezi ca ne putem da seama dupa etichete?Daca exista falsuri sau copii fidele as fii curios sa vad pana unde a mers ingeniozitatea galbejitilor.Cred ca ai aceiasi curiozitate.Sa stii ca si eu am devenit sceptic la ce este ieftin.Am avut grija mare sa nu le incurc pe cele scumpe(ale mele) importate de o firma si cu adaosul de rigoare cu cele ieftine trimise de la reduceri pe calea apei de catre un amic marinar,desi inca ma gandesc daca nu le-am amestecat. Editat Februarie 13, 2011 de emylyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brugus Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 In atentia posesorilor de Suzuki Gsxr 1000K7/11 si Hayabusa 02/07 si 08/11 B-kingAm posibilitatea in functie de ce model de ECU este echipata motocicleta sa-l resoftez cu urmatoarele functii: 1.Rescrierea hartilor de injectie 2.Rescrierea hartilor de avans(TRE nu mai este necesar) 3.Scoaterea restrictiei de viteza 4.Implementarea functiei de quick-shifter 5.Crestera limitei de turatii 6.Posibilitatea limitary turatiei soft 2 cilindri din 4 sau hard toti cilindri 7.Posibilitatea de seta 2 harti de injectie si benzina diferite si selectarea lor printr-un simplu intrerupator 8.Posibilitatea setari sonzorului de temperatura si de presiune admosferica la o valoare fixa(pentru teste dyno ) 9.Se poate anula functia de PAIR 10.Se poate anula ISC valve 11.Se poate anula functia de ABC si stabilirea unica de pozitie A sau se poate restrictiona puterea pentru incepatori. 12.Se poate stabili alte temperaturi de lucru al ventilatorului de racire 13.Se poate activa functia de Boostfuel ,NOS,Drag cu controlul de tractiune pentru cei cu turbo nos etc 14.Se poate scoate sau inlocui bobinele de inductie,ventilatorul,clapetele secundare,amortizorul de gidon original,senzorul lambda,ex-up fara sa fie declarant ca defect si semnalizarea prin FI 15.Posibilitatea setari hartilor de ram-air si STV pentru livrarea puteri asa cum se vrea 16.Marirea timpului de incarcare a bobinelor de aprindere pentru o scanteie mai buna 17.Pentru GSXR 1000 stabiirea a doua restrictii de turatie una de top si cea de a doua pentru pit-line unde motorul nu v-a urca mai mult de 2000/3000rot(in teste) Astea ar fi cate ceva din posibilitatile pe care le ofera resoftarea pe un ecu original fara adaugarea altor cutiute magice gen powercomander,bazzas,rapid bike,unde beneficiile sunt limitate.. Este de mentinut unele dintre aceste functii comorta si un risc pe care posesorul si-l asuma, pe propria raspundere.. Ex: Daca o sa creasca limita de turatii cu 2000 la motor nimeni nu o sa stie daca se crapa sau nu! Ca de obicei, TNG vine cu o oferta incredibila. Bravos, poate reusim sa ne sincronizam pe la sfarsitul lui aprilie cand ajung in tara sa mesterim cate ceva la mobra. Sa ne vedem cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Ca de obicei, TNG vine cu o oferta incredibila. Bravos, poate reusim sa ne sincronizam pe la sfarsitul lui aprilie cand ajung in tara sa mesterim cate ceva la mobra. Sa ne vedem cu bine. Cu placere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 (editat) Salutare lume buna ! ma poate ajuta cineva cu cateva piese de busa 2008? anume, carena fata, jamba stg, cadru de far? nu doresc sa fie neaparat noi dar sa fie in stare ff buna. am un client ce are nevoie de aceste piese . in speranta ca voi gasii pe la careva dintre voi, va multumesc aniticipat. ps: astept raspunsurile pe PM pot sa montez alarme MOTO cu sau fara pager fara sa tai sau sa lipesc ceva la instalatia motocicletei. alarma este clasica, si se monteaza cu ajutorului unui KIT special individual ptr fiecare tip de moto. ptr busa alarma este PATROL LINE modelul ZW 1829a detalii pe PM, deocamdata Editat Februarie 13, 2011 de dublu JACK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Gabone, mama, ia trimite-mi si mie un PM cu alarma aia. Ma intereseaza doar ea pr-zis, nu si montatul. Mesaj completat Caut si crashpad-uri pentru fata ...Ceva idei mai ieftinioare, dar care sa-si faca treaba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.