Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Corect, de aia detii K1200R..

stii tu, am mai discutat noi mai demult pe aceasta tema....

parfumurile sunt frantuzesti

incaltamintele sunt italiene

masinile sunt nemtesti

si

motocicletele sunt japoneze :)

 

iar mai nou se zice ca cica smartphone-urile sunt coreene

 

 

@DAN : ai dreptate colegule!

:10:

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Corect, dar daca te intreb pe ce configuratie exista senzorii Hall cu belele nu stii sa-mi spui, pariu?

Este bine ca ai auzit din targ.. :crack:

 

Si fiindca suntem intre prieteni hai sa ne delectam cu ce face HP4 cu toata crema de japo: :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si fiindca suntem intre prieteni hai sa ne delectam cu ce face HP4 cu toata crema de japo: :peace:

 

Poate fi foarte usor un trucaj...poate-i un Burgman 650 Executiv cu un stop de BMW... :grinbandit:

 

Am avut si eu placerea de a merge pe un HP4 si pot spune ca e demential.

Dar nu la d-alea cu genunchii pe jos in curbe, ca nu am schilu' asta cu mine....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, dar daca te intreb pe ce configuratie exista senzorii Hall cu belele nu stii sa-mi spui, pariu?

Este bine ca ai auzit din targ.. :crack:

 

Si fiindca suntem intre prieteni hai sa ne delectam cu ce face HP4 cu toata crema de japo: :peace:

 

Personal am fost cred ca de vreo 3 ori dupa prieteni cu bmwuri care nu au mai pornit dupa ce a ners pe ploaie cativa km sau a fost la spalatorie :)) dar sincer nici nu sunt curios pe ce configuratie de bmwuri este problema aia , pt ca dupa gustul meu(si e doar pararea mea personala) bmw sunt urate grav de tot:)) si ar fii culmea ca pe topicul de hayabusa sa povestim si sa ridicam in slavi pe bmw.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma este clar Hayabusa a ramas doar numele sau legenda cum vreti voi sa ii spuneti si trebuie sa fi nebun sa nu recunosti cat de pasionat ai fi tu si de fan al acestui model, in ziua de azi sunt multe miare care o bate la fundul gol( nu mai vorbesc de concurenta directa) atat in line dreapta cat si pe circuit, poate un pilot destul de exeprminetat pe circuit virajat cred ca o bate si cu un 600. Dar speranta moare ultima si poate pe viitor in cativa ani o sa vina cu o motorizare si tehnologie noua sa rupa gura targului ! Pentru ca e clar Suzuki a ramas in urma la acest capitolul grav !

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbiti aici despre niste sport-touring-uri comode care nu mai sunt demult sport-bikes. Cei care isi iau nu se duc sa rupa nici circuitul si nici curbele (daca nu vor sa se acopere de penibil si sa si-o ia de la toate 600-le si miarele de pe pista) ci fac un touring mai sportiv pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna sau rea, depasita sau nu, eu personal sunt incantat de Soimul meu, si nici nu ma gandesc sa-l schimb cu altceva !

poate dupa ce apare Gen III, (si mai trec vreo 2-3 ani pentru remediarea unor probleme care de obicei sunt la primele serii...) ma voi gandi la un upgrade, dar momentan nici nu intra in discutie asa ceva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cred ca asta e viitorul sport tourerelor :supraalimentarea (turbo sau compresor direct din fabrica)
Oricum ,precedentul sa creat deja.prin Kawasaki H2


» Post actualizat in 08 Oct 2015 06:54

Corect, dar daca te intreb pe ce configuratie exista senzorii Hall cu belele nu stii sa-mi spui, pariu?

Este bine ca ai auzit din targ.. :crack:

 

Si fiindca suntem intre prieteni hai sa ne delectam cu ce face HP4 cu toata crema de japo: :peace:


Pai da...comparatie intre cel mai nou si scump bmw (pe atunci vreo 20000 euro) si moto mai vechi ,de 5-6 max 10000 euro ...real smart !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ABS e pentru cei slabi de ingeri :)

si pana atunci Suzuki a avut multe alte modele cu ABS, deci nu in 2013 le-a inventat

Soimul nu are nevoie de ABS, normele astea europene le-au impus producatorilor sa monteze ABS pe toate modelele incepand cu 201x +

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce frumos s-a mai animat topicul asta ! Si ce motocilete sunt miarele si alte cele ! Iar daca merge pe zicala : Bula avea un cal iar Calul nu avea nimic impotriva ! Sa va spun cum stau lucrurile ! In Romania daca n-ai e R 1oan nu existi sau ceva de genul asta pentru ca toti asociaza strada cu circuitul si daca intre pauzele de tastura au sansa sa aibe aboment la DIGI mai ce sa vezi duminica la pranz dupa o usoara mahmureala de la club de sambata seara se uita cu jind la MotoGP. Asa ca ce sa vezi ?! pustiul ala metamorfozat viseaza ori R1 sau R6 caci a aflat ca trebuie sa inceapa cu una mai MICUTZAA ori CBR 1000RR SAU CBR 600RR. Asa ca intra el pe net mai strange un pic din buci si isi cumpara mobra. Acum ce sa zic o parte incep sa le conduca inaintea inceperii scolii de soferi considerand aceste motociclete un fel de scutere mai mai mari si in cele mai multe cazuri o sfarsesc tragic ( selectie mai mult sau mai putin naturala ) si asa evolueaza de la an la an fenomenul moto in Romania. INTRUNIRELE care au uitat semnificatia cuvantului de baza si s-au transformat in adevarate adunari cu caracter pur comercial evident distrugand acel sentiment nealterat al Spiritului de Libertate ce il ofera mersul pe 2 roti. ETALAREA care nu vine din pasiunea pentru motociclete ci mai degraba din rezolvarea unor frustari personale a inpins fenomenul moto intr-o alta dimensiune ! Asa ca in cele mai multe cazuri ne cumparam motociclete despre care nu stim nimic, nu invatam nimic , doar sa fie impunatoare si eventual o legenda si sa atinga viteze de top ( una din cele 10 intrebari frecvente: CAT BAGA ? sa fie rezolvata ). Iar ca sa nu deraez de la subiectele discutate anterior fac urmatoarea precizare: ESTE IMPOTANTA EXPERIENTA ! si modul in care doresti sa iti perfectionezi stilul de pilotaj ( pe strada sau pe circuit !) pentru ca daca urci un incepator pe o motocicleta de 600 sau 1000 si alegi orice traseu categoric nu v-a sta in fata unui avansat care a facut zeci de mii de km pe busa. Asa ca ANTURAJUL,ANTRENAMENTUL si ABILITATEA de a gestiona fiecare situatie te scapa de ACCIDENTE ! Restul cititi printre randuri si nu va pierdeti in amanunte ............... :tempted:

Editat de GINO_xxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hayabusa a creat categoria hypersport,motociclete de serie care trec de 300 km/h,deci e normal ca pozitia pe ea sa fie mai aproape de superbike decat de sport touring.In 2001 aceasta clasa a disparut,dupa acordul producatorilor de a limita la 299 viteza.Azi se vinde doar numele,nu legenda,si atat timp cat se cumpara,de ce sa cheltuie fabrica pt dezvoltarea modelului.Tot vad comentarii ca nu-i destul de touring pozitia pe ea,pai exista modele ca FJR,GTR etc pt asta,nu vad de ce se agata sa-si ia Hayabusa.Unii spun ca e greoaie in curbe,inseamna ca aceia ori nu au condus-o,ori nu au "cojones" s-o culce in curbe.Indemanarea nu se vinde cu motocicleta,ci se dobandeste.E agila in curbe doar ca trebuie "lucrat"mai hotarat ca la unu de 1000.Am avut in custodie aproape 2 luni un zzr1400,si fara indoiala,accelereaza mai bine,si e placuta la condus,dar in curbe e caramida fata de Busa ,asta nu inseamna ca e o motocicleta mai rea,doar ca Busa se muleaza mai bine cu stilul meu de pilotaj.Ca are frane mai slabe ca alte modele,si ce?atat timp cat isi face treaba.In mers se foloseste frana de motor,si se ajuta doar cu frana fata,dar multi nu au auzit de asa ceva,ca scuteru de pe care au trecut pe Busa,nu prea avea asa ceva.

Fiecare sa-si ia motocicleta care i se potriveste,iar daca nu se poate adapta pe ea,poate pilotu-i de vina nu motoru.Discutiile,ca cine o are mai mare,nu prea isi au rostu',ca nu suntem la gradinita.

 

Hasta la vista

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare sa-si ia motocicleta care i se potriveste,iar daca nu se poate adapta pe ea,poate pilotu-i de vina nu motoru.Discutiile,ca cine o are mai mare,nu prea isi au rostu',ca nu suntem la gradinita.

 

Hasta la vista

+1

 

@Gino: macar topicul sa fie animat daca nu am reusit sa ne adunam pentru o chermeza :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oau...a inviat gino!!! super!!

si uite 2 hyperbikes....de pe vremea pe cand acceleratia era la pilot....nu by wire..si nu existau abs, tcs, esa, ebd, ctr..abc..etc !

ma oftic ca nu am avut si zx 12!

post-11437-0-74012800-1444307719_thumb.jpg

post-11437-0-68414100-1444307726_thumb.jpg

post-11437-0-39692200-1444307731_thumb.jpg

Editat de 0ctav
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...