Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc, multumesc tuturor!!

O sa dau si eu de baut la mare! promit! :P

Am avut parte de-o surpriza neplacuta azi... Nu mi-a pornit fata... :)( pun contactul, ridic cricul, trag ambreiajul, astept sa termine pompa de incarcat, iar cand dau la automat, porneste din nou pompa si nu face nimic altceva... daca tin apasat pe butonul de pornire in continuare (5-6 sec), se aprinde F1....

Nu-mi dati vesti proaste tocmai azi...

Sa ne vedem cu bine la mare.. sper s-o fac sa mearga pana atunci...

Imi pare rau pt. ce ti s-a intimplat, vezi sa nu fie ceva legat de alarma si LA MULTI ANI ! Adi cu care te-ai intilnit in Ploiesti [busa rosie]. BAFTA. [apropos, am dat cifra zero de la kilometraj peste cap, am fost pina la RAR si sa-mi montez crash pad-urile, adica cam 19 km]....deci dau si eu de baut pt. primii km. pe busa.

Editat de BATRINUL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau pt. ce ti s-a intimplat, vezi sa nu fie ceva legat de alarma si LA MULTI ANI ! Adi cu care te-ai intilnit in Ploiesti [busa rosie]. BAFTA. [apropos, am dat cifra zero de la kilometraj peste cap, am fost pina la RAR si sa-mi montez crash pad-urile, adica cam 19 km]....deci dau si eu de baut pt. primii km. pe busa.

Si cum e ? O mai vinzi ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar alarma (Scorpio), al carei releu de blocare motor e montat pe releul de la pompa de injectie, cel din stanga motocicletei, aflat sub saua pasagerului... am verificat si chestia asta, daca e de-acolo, si nu e...

Cine ti-a montat alarma... e mare Ass... ca sa zic asa...

Motorul ti-l poat salta pe sus daca ajung sa taie un singur fir cu un patent cu cioc... asa ca nu avea rost sa monteze alarma pe releul pompei de injectie :))

FI e prescurtarea la fuel injection... nu e F1... Schema electrica arata ca releul trebuie sa fie alimentat cu 10A... Bateria cred ca are 10... de aia cand apesi startul, toti consumatorii sunt taiati si curentul din ea e folosit doar ca sa porneasca motorul.

 

Parerea mea e ca daca a legat alarma pe releul pompei de injectie care e alimentata cu 12V 10A... bateria nu mai are amperajul necesar ca sa porneasca motorul.

Asa ca ia incearca tu sa-ti incarci bateria un pic, avand in vedere ca in ultimele zile a fost cam frig...

Probabil ca ar trebui sa iti alimentezi alarma de la alta sursa independenta de cea a motocicletei.(loc gasesti in fata in ciocul de jos al carenelor laterale... chiar langa radiatorul de ulei... totul e sa faci o cutie etansa in care sa plasezi bateria suplimentara :P )

 

Cele bune.

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

auzi

vezi ca sub saua pasagerului in partea stanga ai o mufa libera cu 2 fire pune firele sa faca contac intre ele

pune contactul iar sub becul roasu FI unde scria inainte check o sa apara ceva de genul ,, -CXX ,, unde am pus xxo sa apara daua cifre

vezi ce cifre sunt

acesta este un cod de eroare te uiti in manualul de reparatie si vezi de unde este problema

 

daca nu te descurci da un semn si maine vin la tine si o rezolvam sigur

nu ai de ce sa-ti faci probleme

succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai fost topicul cu Dealer mode si User mode... si alarmele de asemenea... se poate uita dar eu zic ca nu o sa gaseasca nimic. Subsitemele si senzorii Busei nu cad asa cu una cu doua... fara rost...

Cine isi baga nasul in modificari... ar trebui avizat intai...

Alarmele sunt mari consumatori de curent... daca nu i-a dat o cheie de o saptamana... si a stat cu alarma pe ea... eu cred ca e normal ca bateria sa se duca.

de aceea se recomanda Baterie cu amperaj mai mare un pic sau sursa independenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare all si multumesc inca o data tuturor pentru felicitari!

 

Capitane.. :love: Eu sunt ass-ul... :love: dar nu cre' c-ai inteles cum anume a fost legata alarma...

alarma doar "taie" alimentarea pompei de injectie (firul galben cu verde de la releu).. si da e FI nu F1.. my fault... :love:

 

alarma e legata prin cablul adaptor pe care l-am cumparat separat...

totul merge ok, mai putin electromotorul... nu face absolut nimic... tind sa cred ca nu mai fac contact periile colectoare cu rotorul electromotorului...

ce mi-a recomandat Nasul, mi-a zis sa fac si TNG... insa n-am avut cand sa fac asta aseara, iar acum sunt la munca...

o sa va tin la curent cu modul in care voi rezolva problema! orice sfat e binevenit!!

Multumesc mult tuturor!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare all si multumesc inca o data tuturor pentru felicitari!

 

Capitane.. :love: Eu sunt ass-ul... :love: dar nu cre' c-ai inteles cum anume a fost legata alarma...

alarma doar "taie" alimentarea pompei de injectie (firul galben cu verde de la releu).. si da e FI nu F1.. my fault... :love:

 

alarma e legata prin cablul adaptor pe care l-am cumparat separat...

totul merge ok, mai putin electromotorul... nu face absolut nimic... tind sa cred ca nu mai fac contact periile colectoare cu rotorul electromotorului...

ce mi-a recomandat Nasul, mi-a zis sa fac si TNG... insa n-am avut cand sa fac asta aseara, iar acum sunt la munca...

o sa va tin la curent cu modul in care voi rezolva problema! orice sfat e binevenit!!

Multumesc mult tuturor!!

 

Lasa bre... periile... ca la cati Km ai nu are cum sa aiba probleme de genul asta

Pune o baterie mai buna pe ea... si vezi sa nu pui una de masina... sa nu o belesti...

Da bateria jos si pune-o la incarcat.

Nu are voie Japonezul sa de-a Chicks la 9000km.

Stai linistit... nu-ti baga nasul

 

Mesaj completat

cat despre alarma asculta-ma... si pune-i baterie separata... lasa mestesugul pe partea electrica ca sa nu plangi mai tarziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-nteleg perfect, Capitane...

Dar daca era bateria defecta, se mai aprindea xenonul?! :-??

Pai un xenon de 35w suge un 2.9A... Daca nu ai un releu de intrerupere a alimentarii curentului montat pe Droser el se alimenteaza... Dintr-o baterie de 12A daca scazi consumul creat de Xenon iti mai raman 9.1A care nu sunt suficienti... Badea Kirkoff a enuntat un rincipiu general valabil... Intr-un nod de retea suma curentilor care intra este egala cu suma curentilor care ies din el. Asa ca daca ma pui si becurile de pe Stopul spate si Alarma in consum... Probabilca mai ramai cu vreo 7,3Amperi la plecare... Inainte sa faci o treaba mai consulta-te si cu altii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricat de moarta este bateria nu trebuie sa apara eroare pe bord.

sigur este un senzor ceva care ori nu are mufa cuplata ori firul intrerupt.

si atunci nu autorizeaza cuplarea electromotorului.

hai frate dute acasa ca ne tii in suspans :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in general e bine sa ai un bilant al puterilor consumate pe motor ca sa nu ajungi la probleme de genul... nu stiu ce are.

Orice consumator alimentat din Bateria motorului duce la o functionare defectuoasa a sistemului care nu a fost proiectat pentru a sustine alte surse de consum.

Asa ca manere cu incalzire, proiectoare, alarme, GPS, brichete... etc etc... trebuiesc luate in considerare...

 

Un alt aspect este umezeala care intra peste tot... ai strapuns cablajul original... si nu ai izolat bine... te poti astepta la oxidari si scurtcircuit pe instalatie...

 

Vezi si tu cu ce te-ai ales dupa ce incarci bateria.

 

Eu zic sa scoti alarma pe o sursa de alimentare separata.

 

:love:

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e nici din baterie.... am scos alarma, am pus alta baterie si tot asa face...

o duc in service, ca e in garantie oricum si nu vreau sa-mi bag nasul prea mult...

va tin la curent!

Multumesc tuturor inca o data!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stickere busa patrol trimise azi lui rocristea /index.php?showuser=6592 sa ii dati PM sa va intalniti cu el si sa va dea.

 

pentru restul tarii imi dai mesaj privat mie.

M-au sunat de la curierat...abia luni la pranz le voi primii. Nu stiu cate sunt in plic, aflam saptamana viitoare.

Tot din cauza alarmei eu am fost nevoit sa schimb bateria dupa 3 ani. Din pacate motorul a mai stat si pe afara in frig, alarma pe ea....a decedat. Pretul uneia noi a fost de 350 ron, dar am luat-o pe gel, sigilata. La multi ani, BOA si succes cu beleaua!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci... primele incercari de a porni motorul au esuat, nu pornea sub nicio forma.. .

la un moment dat insa, a luat-o... pare-se ca de vina este contactul de la ambreiaj (maneta)

in plus, ce-am aflat... daca pun in scurt firele de la acel contact, nu poti merge mai mult de 30 m si pierzi si 7 cai... (a fost masurat pe dyno de baietii de-acolo, cu o ocazie similara)

am curatat contactul manetei ambreiajului cu spray pentru contacte, am mai pornit-o de cateva ori.... nu mi-a mai facut vreo figura... sa vedem ce s-o-ntampla pe viitor...

Inca o data multumesc tuturor pentru sfaturi!! sper sa nu va pun sa-mpingeti la ea cand ne-om vedea la mare... :love: :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare all, Boa bine ca s-a rezolvat!

Numai bine! :love:

Mesaj completat

M-au sunat de la curierat...abia luni la pranz le voi primii. Nu stiu cate sunt in plic, aflam saptamana viitoare.

Tot din cauza alarmei eu am fost nevoit sa schimb bateria dupa 3 ani. Din pacate motorul a mai stat si pe afara in frig, alarma pe ea....a decedat. Pretul uneia noi a fost de 350 ron, dar am luat-o pe gel, sigilata. La multi ani, BOA si succes cu beleaua!

 

 

 

Salut Robert, eu cred ca am cateva stikere pe acolo (unele cu semnul de la busa in miniatura si unele cu cucu) daca le-a trimis!

Vorbim daca au venit!

Salutari!

Editat de cucu bau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat legatura cu persoana din Vama si are curent in locatie.Este insa o locatie modesta,dar cu casute cat de cat.Acum depinde si de posibilitati.Daca ma anuntati ceva sigur ai spun sa ne rezerve cateva.Preturile sunt decente-sub 50 lei casuta 2-3 locuri,apa calda -baie la 2 camere sau la o camera,bucatarie comuna,gratar,frigider,balansoar,un pic mai retras-e ulrima inainte de vama si 2 km de sose ca in palma pana la vama bulgareasca pentru curatat bujiile.0727364388 e nr meu pentru idei,pareri,intalniri.Duminica o sa va sun pe cei care va stiu sa vedem ce hotaram. :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci... primele incercari de a porni motorul au esuat, nu pornea sub nicio forma.. .

la un moment dat insa, a luat-o... pare-se ca de vina este contactul de la ambreiaj (maneta)

in plus, ce-am aflat... daca pun in scurt firele de la acel contact, nu poti merge mai mult de 30 m si pierzi si 7 cai... (a fost masurat pe dyno de baietii de-acolo, cu o ocazie similara)

am curatat contactul manetei ambreiajului cu spray pentru contacte, am mai pornit-o de cateva ori.... nu mi-a mai facut vreo figura... sa vedem ce s-o-ntampla pe viitor...

Inca o data multumesc tuturor pentru sfaturi!! sper sa nu va pun sa-mpingeti la ea cand ne-om vedea la mare... :love: :love:

Ti-am zis sa faci strap la intrerupatorul de la ambreiaj,sa vezi daca iti porneste!

Se pare ca am avut dreptate! :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fie intr-un ceas bun Man... ma bucur ca i-ai dat de cap.

Si La multi Ani ca eu am uitat sa-ti urez.

Cat despre baut... :love: cu cea mai mare placere.

Un sfat... baga totusi alarma pe o sursa separata de alimentare.

 

God speed.

 

Cat despre Busa... nu se strica ea asa usor... astea sunt treburi minore... motoarele au punctele lor slabe... asta depinde de la motor la motor. Nu sunt doua la fel, asa cum nu suntem nici noi la fel :love: a lui Rock se incalzeste, a mea are o problemuta la treapta 2, a ta are problemuta cu maneta de ambreaj, Smoke are probleme pe electrica dar aia e Aprilia... ehe... totusi sa nu sarim in extreme... la 9000km e mai nimic.

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum nu ai probleme :love:) tu vrei sa zici ca nu ai avut... mari probleme, doar ti le-ai facut singur... dupa ce ai inceput sa montezi...proiectoare... si ai ramas fara curent suficient pe incarcator, fapt care te-a dus cu gandul sa pui o baterie mai mare pe motor, ca sa-ti duca 2 xenoane si 2 proiectoare :love: Toate incep cu simptomatica ciudata dupa ce le modifici un pic.

Da precum zici tu Busa Rules :love:

Oricum precum zicea Inox... Ora exacta in domeniul motociclismului bate in Jap.

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...