Vizitator Hairy Poker Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 nu m-am dat, vorbersc doar asa aiurea..... Deci pe un xx mi se parea foarte foarte naspa, moale, infeficient, nu poti scoate un timp de franare bun. pentru batranei din nord-estul Germaniei, cred intr-adevar ca acest sistem e foarte bun. Inseamna ca nu te-ai dat si sigur nu stii despre ce vorbesti, nu pot sa cred ca tocmai ai scos o asemenea aberatie despre cbs si anume "naspa, moale, ineficient si care nu poate scoate timp de franare bun" celalata motocicleta dotata cu un astfel de sistem, vfr-ul (cu care tu ce zici? am mers? ), povestea e la fel, dar in schimb abs-ul e bestial, cel putin i-a salvat de cateva ori viata unui amic care a crezut ca vfr-ul si strada= motogp. VFR-ul este dotat cu sistem simplu sau cu ABS, cealalta motocicleta care are cbs fiind Varadero, deci iar nu stii despre ce se vorbeste.. ahh, si plus ca nu te ajuta la burnout....... Corect, unul din target-urile principale ale sistemului de franare fiind sa te ajute la burnout... Frate tu te asculti ce spui??? nu stiu, poate parerea ta e ca pe strada te ajuta insa mie imi place sa controlez eu proportia franei pe fata spate, si sa le dozez in functie de necesitati. respect fiecare cum simte dar indiferent de ce crezi oricum iti poti controla si aici proportiile, e un sistem bine gandit si promit sa iti fac o schita a lui si a modalitatii de functionare. Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 crede-ma, m-am dat si nu-mi place, vreau eu sa franez si sa pot alege dozarea asa cum cred eu de cuvinta. cand am spus ca nu m-am dat, era sarcasm, crede-ma nu vb in necunostinta de cauza. poate ca pentru unii e un sistem bun si eficient dar mie nu-mi place. si trebuie sa-ti dau dreptate, incurcatura am facut-o eu, si am mers si cu Varadelo, deci tot sarcasm. de ce n-au pus si pe Busa un sistem de asta sa te franeze fata spate sa-ti taie aprinderea sa-ti comprime suspensia si sa-ti blocheze lantu' ? Raspuns simplu, atunci unde ar fi placerea? BTW, si pe Busa mi se par franele naspa, mai vrei sa ne certam? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 crede-ma, m-am dat si nu-mi place, vreau eu sa franez si sa pot alege dozarea asa cum cred eu de cuvinta. cand am spus ca nu m-am dat, era sarcasm, crede-ma nu vb in necunostinta de cauza. poate ca pentru unii e un sistem bun si eficient dar mie nu-mi place. si trebuie sa-ti dau dreptate, incurcatura am facut-o eu, si am mers si cu Varadelo, deci tot sarcasm. de ce n-au pus si pe Busa un sistem de asta sa te franeze fata spate sa-ti taie aprinderea sa-ti comprime suspensia si sa-ti blocheze lantu' ? Raspuns simplu, atunci unde ar fi placerea? BTW, si pe Busa mi se par franele naspa, mai vrei sa ne certam? Nu cred ca se cearta nimeni..Uizu si-a spus punctul de vedere, ca detinator...tu poate te-ai dat 100 de m in spatele blocului...daca te-ai dat, bine inteles...cu VFR-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 (editat) @dopeman1979 Si mie imi place sa dozez franele si sa aleg proportiile (fata-spate) asa cum vreau eu, in functie de situatie sau chef. De aia am si luat pana acum numai motociclete fara alte asistari electronice. Dar, pentru o motocicleta sport-touring pe care nu ai de ce sa o bagi pe un circuit(eventual doar pe o pista de aeroport ) acest sistem de asistare si echilibrare a rapoartelor de franare fata-spate este ideal. Insa tu spui ca e de tot rahatul pt. ca tu nu te mai distrezi...... . Crede-ma ca acest sistem a salvat multe vieti. Am avut ocazia sa merg cu multe tipuri si feluri de motociclete insa doar la doua modele am ramas placut impresionat: Honda CBR 1100 XX si Aprilia RST Futura(fara sist. de asistare) P.S. Hayabusa are frane de tot rasul, dar tot o iubesc! Editat Februarie 8, 2008 de rocristea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 nu m-am dat, vorbersc doar asa aiurea..... Deci pe un xx mi se parea foarte foarte naspa, moale, infeficient, nu poti scoate un timp de franare bun. pentru batranei din nord-estul Germaniei, cred intr-adevar ca acest sistem e foarte bun. celalata motocicleta dotata cu un astfel de sistem, vfr-ul (cu care tu ce zici? am mers? ), povestea e la fel, dar in schimb abs-ul e bestial, cel putin i-a salvat de cateva ori viata unui amic care a crezut ca vfr-ul si strada= motogp. ahh, si plus ca nu te ajuta la burnout....... nu stiu, poate parerea ta e ca pe strada te ajuta insa mie imi place sa controlez eu proportia franei pe fata spate, si sa le dozez in functie de necesitati. respect poate ca XX-ul cu care te-ai dat era defect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Nu cred ca se cearta nimeni..Uizu si-a spus punctul de vedere, ca detinator...tu poate te-ai dat 100 de m in spatele blocului...daca te-ai dat, bine inteles...cu VFR-ul 15m fara casca..... Noi ne certam(prieteneste) in fiecare zi pe tema asta, avem in gasca si xx si vfr si varadelo si mai stiu eu ce....., ahh, si sti ce nu-mi mai place la xx? din 97 aspectul e acelasi si are cauciuc de 180 pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Deer T-Ace Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 (editat) ciau baieti. scuze ca ma bag in seama dar m-am gandit ca poate vreti sa vedeti asta (poze si test): hayabusa vs ninja 2008 (daca stiti de ea sorry)! http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page...?ArticleID=5796 Editat Februarie 8, 2008 de Deer T-Ace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 superbe, ambele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Am avut ocazia sa merg cu multe tipuri si feluri de motociclete insa doar la doua modele am ramas placut impresionat: Honda CBR 1100 XX si Aprilia RST Futura(fara sist. de asistare) P.S. Hayabusa are frane de tot rasul, dar tot o iubesc! Chiar asa bai Robert zici ca ti`au placut "brambourile" ti`am zis pacat ca le folosesc doar in oras si nici acolo daca pastrez o distana de siguranta fatza de cel dinaintea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 (editat) nu stiu, poate parerea ta e ca pe strada te ajuta insa mie imi place sa controlez eu proportia franei pe fata spate, si sa le dozez in functie de necesitati. respect Nimeni nu poate doza franarea mai bine ca un sistem electronic ,indiferent de experienta sa,in cazul unei franari de urgenta. Editat Februarie 8, 2008 de Reaper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 zici tu ceva, dar parca tot noua ne place ca noi sa hotaram franarea si dozarea fata spate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Si zic foarte bine ceea ce zic.Placerea asta de a frana bazandu-se doar pe deprinderile si reflexele umane,i-au costat pe multi rideri, multe zile de spitalizare sau mai rau.Asa ca,pe strada,sistemele electronice de asistenta a franelor dau multe sanse in plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Daca vorbim de asfalst uscat dozarea unei frane normale se face aproape la fel de bine ca la ABS de catre un pilot experimentat. Devine interesant cand suprafata este valurita ca la noi in dreptul semafoarelor si atunci se constata ca sistemul ABS este pacalit de acest tip de asfalt si in loc sa opresti te opreste la Periboina.... teste facute mai demult, erau si in Univers moto parca. Daca vorbim de ud atunci ABS-ul isi merita toti banii, dar eu pe ud ma dau foarte incet si astept sa se usuce,asa ca...nu as da banii pe ABS! Cum va explicati ca la curse de orice fel nu exista ABS?Pentru ca atunci cand esti foarte bun sistemul ala mai mult te incurca, este facut pentru femei care calca frana cu ambele picioare la masini cu cutie automata si patineaza pana in fundul celui din fata! Nu dati cu pietre, e doar parerea mea! Iar XX-ul are niste frane foarte bune, nu am mers cu multe motociclete si nu am mare experienta dar cele mai bune frane pe care le-am incercat pana acum au fost pe XX, cu care am mers destul sa-mi fac o opinie, cam 500km, pe un asfalt foarte variat! Zice-se ca au umblat la frane la noua Busa si ca acum e si ea in grupa cu celilalti, pentru ca stia toata lumea ca franele Busei erau mai slabe.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Daca vorbim de asfalst uscat dozarea unei frane normale se face aproape la fel de bine ca la ABS de catre un pilot experimentat. ........................................................................................................................................................... Cum va explicati ca la curse de orice fel nu exista ABS? Daca un pilot,pe un circuit, intra in aceasi curba de 20 de ori,in timpul unei curse,nu va frana nici o data la fel.Aceasta depinde de f multi factori(gradul de uzura si incalzire al pneului,oboseala fizica si psihica,etc) si poate gresi.Multi piloti ies in decor sau se angajeaza pe trase gresite,din cauza ca franeaza prea tarziu sau prea devreme,prea puternic sau prea slab.In schimb sistemul electronic este neutru.Cand simte ca pierzi aderenta,preia controlul si te ajuta,indiferent de vreme,oboseala sau alti factori.In curse nu se folosesc astfel de sisteme deoarece acolo se folosesc tehnici speciale de pilotaj,tehnici care necesita frane independente si nu in ultimul rand pentru a se face diferenta de valoare intre piloti.La curse,textura circuitului este aceasi pe tot circuitul,iar pilotul stie exact cand si unde vine urmatoarea curba,si mai stie sigur ca nu intoarce "riscantul de campie'' passatul pe linia continua si nu vine nimic din contrasens.Pe strada nu sti nimic sigur si te trezesti ca exact unde trebuie sa iti dozezi tu franele,din cauza unui obstacol aparut brusc,ca un paraias traverseaza vesel strada. Eu cred ca sistemele electronice fac toti banii si mai cred ca pa Hayabusa nu au pus ABS deoarece urca pretul motocicletei.Asta este parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 Zice-se ca au umblat la frane la noua Busa si ca acum e si ea in grupa cu celilalti, pentru ca stia toata lumea ca franele Busei erau mai slabe.... Nu stiu nu am avut pana acum sa ocazia sa conduc o busa sa imi dau cu parerea cum sunt franele dar dupa cate urmaresc in acest topic imi da de inteles ca nu sunt satisfacatoare...asa o fi,nu stiu....acum intreabare care ma roade..busa cu ce placute vine ea stoc? ce firma stitzi ??? ,catzi dintre voi ati schimbat placutele si anume cu ce ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 nu stiu cum sunt placutele de serie ...dar cu niste placute de calitate SBS sau Carbone Lorraine faci stoppie cu ea. primul lucru s'ar putea schimba pompa aia de frana pe care au lasat'o axiala la ultimul model si se poate monta o RADIALA BREMBO de calitate cu furtune racing. atunci sa vezi franare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 Hayabusa vine cu pompa Nissin,etriere Tokico ,placute Tokico sau Nissin, depinde de anul de fabricatie.Nu stiu ce placute am acum pe motor dar sunt dintr-un material mai dur,dupa urma 'muscaturii' de pe discuri,care sunt vizibil mai uzate decat a celei din 99,dar calitatea franarii este buna.Nu stiu daca cele cu carbon ar fi o solutie buna deoarece acele placute lucreaza la temperaturi f mari,iar pe ploaie ar fi problema cu ele.Mentionez ca am pompa radiala Brembo 19x20,conducte racing Lukas,frana este buna(acum) dar niste discuri wave si etriere radiale ar ajuta si mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 ptr placute de calitate (nu cele cu carbon, ala e doar numele) si discuri WAVE la super pret imi dai un pm cand esti interesat placutele sunt cele sinterizate ceramice Dual sinter SBS sau SBK5 de la Carbone Lorraine. Disponibile si placutele BRAKINg ptr discurile wave Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 ptr placute de calitate (nu cele cu carbon, ala e doar numele) si discuri WAVE la super pret imi dai un pm cand esti interesat placutele sunt cele sinterizate ceramice Dual sinter SBS sau SBK5 de la Carbone Lorraine. Disponibile si placutele BRAKINg ptr discurile wave Mac dar ce imi potzi spune de GALFER sunt la al doilea set de placutze si asta am ales,nu de alta dar recomand pe langa ce ai zis tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 Galfer si BRAKING au fost o singura firma. Galfer a patentat discul WAVE..apoi cele 2 firme au luat'o pe cai separate. galfer nu vand ptr ca nu le am la preturi bune. braking si restul insa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tonitza Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 Salutare....si eu sunt pe cale sa-mi iau o busa noua dar inca nu sunt convins 100% ca este motorul care se potriveste cel mai bine pt mine.Merg si in afara mult dar si in oras asa ca la capitolul oras, busa nu sta prea bine,ce zici? Ma atrage mult si Banditul 1250 S,modelul nou pe injectie....asa ca este o grea decizie pt mine....help me... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 Salutare....si eu sunt pe cale sa-mi iau o busa noua dar inca nu sunt convins 100% ca este motorul care se potriveste cel mai bine pt mine.Merg si in afara mult dar si in oras asa ca la capitolul oras, busa nu sta prea bine,ce zici? Ma atrage mult si Banditul 1250 S,modelul nou pe injectie....asa ca este o grea decizie pt mine....help me... DECAT BANDIT DE 1250 NOU ..MAI BINE UN CBR 1100XX DIN *97! nu-mi-spune de ce! eu asa as' face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 Salutare....si eu sunt pe cale sa-mi iau o busa noua dar inca nu sunt convins 100% ca este motorul care se potriveste cel mai bine pt mine.Merg si in afara mult dar si in oras asa ca la capitolul oras, busa nu sta prea bine,ce zici? Ma atrage mult si Banditul 1250 S,modelul nou pe injectie....asa ca este o grea decizie pt mine....help me... urit banditul ala de mananca gaina cu fulgi cu tot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.