Tano Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 dual cbs-ul nu? Exact. Nu e insa un capat de tara insa daca nu l are. Din ce am vorbit cu cei de la Honda spuneau ceva de genul "XX a cam pierdut lupta cu Busa" si, dupa cum observ, a disparut din oferta lor. Ma refer la reprezentanta din Bucuresti. Ce parere aveti de Hayabusa model 2008 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 Am vrut sa traversez odata Transfagarasanul dinspre Balea inspre Vidraru,dar imi spuneau niste prieteni ca este foarte nasol drumul.Ca stare ma refer.Asadar nu am ajuns pe acolo insa imi pari un tip serios si te cred pe cuvant E fain si ok drumul pe partea sibiana. Daca treci prin tunel catre Arges cobori cativa km pe drum bun dupa care incepe Afganistanul si iti vine sa te urci pe pereti. Este incredibil! Daca apuci sa dai a doua inseamna ca ai prins o portiune cat de cat. Asta era stadiul in vara. Sunt curios ce vor face Argesenii la anu. Uite asa intelegem noi sa incurajam turismul. Si ca sa fie pace intre surorile de marca... uite o pictura cu 2 x Busa + 2 x Bandit pe Transfagarasan. Ce vremuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Februarie 21, 2008 Share Postat Februarie 21, 2008 nu cred ca prindem noi degraba asfalt proaspat pe transfagarasan Acolo nu sunt borduri...Oricum mi-as un supermoto pentru curbe stranse si distractie.Asta pe transfagarasan face de rusine orice motor sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 22, 2008 Share Postat Februarie 22, 2008 nu cred ca prindem noi degraba asfalt proaspat pe transfagarasan Acolo nu sunt borduri...Oricum mi-as un supermoto pentru curbe stranse si distractie.Asta pe transfagarasan face de rusine orice motor sport lasa ca merge si unu din asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 22, 2008 Share Postat Februarie 22, 2008 gixxx nu vreau sa intru OT ca ti'as pune vreo 30 de poze de genul SM'ul tre sa fie spectaculos de condus ..asa puternic, putine kg ..dar tre sa ai si stofa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 22, 2008 Share Postat Februarie 22, 2008 avem aici in oras un campion balcanic la supermoto, Fazakas Zoltan, care a spus ca poate face orice motocicleta cu sm-ul lui pe un traseu virajat, pe o portiune montana. si a pierdut fata de un r1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Februarie 22, 2008 Share Postat Februarie 22, 2008 As vrea sa vad un R1 sau orice alta sportiva pe drumul asta,ca bate un supermoto http://www.youtube.com/watch?v=pJ7Z-poR_L8 --- Mesaj completat în 23 Feb 2008 08:36 -------------Ma gandesc sa renunt la airbox si sa pun filtre power care se monteaza direct pe gurile de admisie.insa nu sunt inca convins ca merita investitia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 23, 2008 Share Postat Februarie 23, 2008 nu cred ca se merita.din nici un punct de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Februarie 23, 2008 Share Postat Februarie 23, 2008 Da-mi un motiv pentru care nu as pune power filter.Un motiv sa pun ar fi ca se reduce greutatea(nu semnificativ,dar se reduce),al doilea motiv ar fi ca motorul respira mai bine,nu ii da cai putere neaparat.Pretul filtrelor sunt cu cativa euro mai mare decat un filtru standard.Asadar?!Se intampla ceva cu motorul?Ma va deranja spatiul gol de sub rezervor?Habar n-am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Februarie 23, 2008 Share Postat Februarie 23, 2008 poti sa pui carburile alea... numai ca o sa fie problema cum o sa le bagi aer... adica la tine acum vine aerul un cutia filtrului, prin gurile de admisie. iti dai seama ca tot aerul e concentrat numai in cutie si ii baga aerul fortat. daca ai pune filtrele astea sport ar trebui sa tragi ceva sa vina aer numai in ele. ar trebui sa te gandesti si la raportul aer-benzina. adica ea trage mai mult aer decat e prevazuta din fabrica & etc etc etc. nu mai tin acum morala. asfalt uscat la motocicletele mele preferate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Februarie 25, 2008 Autor Share Postat Februarie 25, 2008 Foto facute ieri! .Tare poza cu cele doua agregate cu motoare de 1300cmc-HAYABUSA AND DACIA 1300!Dupa iarna asta si-a mai revenit si a scos un consum mediu de 8,8 cu mers de oras si autostrada cu ...130 bineinteles!.......................................................................peste limita legala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 Eu cred ca genul acela de filtre e mai mult pt nakeduri. Si pt look dar si pt ca la speeduri de obicei aerul este condus cu viteza prin "conducte" (RAM Air, de ex) si este suflat in airbox cu putere. La naked aeru este "luat" la presiunea atmosferica, asfel ca nu se modifica mare lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Februarie 25, 2008 Autor Share Postat Februarie 25, 2008 Cand omul nu are ce face ai vin idei.Mie nu mi se pare insa recomandat.Sau vrei s ama ajungi din urma cu consumul?Raman la idee ca nu prea se merita sa modifici decat la estetica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 Cand omul nu are ce face ai vin idei. Ooooo da! Cat de bine ai zis-o! Cunosc fenomenu prea bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 in partea dreapta pe cadru are ceva... de plastic, negru. ce e aia? sub rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 Clar ca imi vin idei daca sta mai mult in garaj Dupa ce incepe sezonul serios...benzina,ulei si cauciucuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 25, 2008 Admin Share Postat Februarie 25, 2008 --- Mesaj completat în 23 Feb 2008 08:36 -------------Ma gandesc sa renunt la airbox si sa pun filtre power care se monteaza direct pe gurile de admisie.insa nu sunt inca convins ca merita investitia Nu-ti recomand asa ceva. Gindeste-te in primul rind la praful care este la noi,adata cu aerul iei in admisie numai praf,avind in vedere ca textura este mai rara la un filtru sport. Asta nu se intelege,nu se recomanda nici la motoare nici la masini.Kn si alte alea sunt pentru tari civilizate,unde aerul este aer curat,nu praf! Uita-te de curiozitate cum arata un filtru de aer atunci cind il schimbi si gindeste-te la ce ti-am spus! Las deoparte faptul ca nu-ti foloseste la nimic in traficul de zi cu zi..chiar nu-ti mai ajung 175 cai..oricum nu ajungi tu sa folosesti atatia niciodata! Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 <small>--- Mesaj completat în 23 Feb 2008 08:36 -------------</small><br/>Ma gandesc sa renunt la airbox si sa pun filtre power care se monteaza direct pe gurile de admisie.insa nu sunt inca convins ca merita investitia Nu-ti recomand asa ceva. Gindeste-te in primul rind la praful care este la noi,adata cu aerul iei in admisie numai praf,avind in vedere ca textura este mai rara la un filtru sport. Asta nu se intelege,nu se recomanda nici la motoare nici la masini.Kn si alte alea sunt pentru tari civilizate,unde aerul este aer curat,nu praf! Uita-te de curiozitate cum arata un filtru de aer atunci cind il schimbi si gindeste-te la ce ti-am spus! Las deoparte faptul ca nu-ti foloseste la nimic in traficul de zi cu zi..chiar nu-ti mai ajung 175 cai..oricum nu ajungi tu sa folosesti atatia niciodata! Luigi Vicol corrrect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Februarie 25, 2008 Autor Share Postat Februarie 25, 2008 Asta cu praful este deja stiuta,dar m-am gandit cai place sa surubareasca si o sa desfaca lunar sa curete si sa unga filtrle cu kitul ala kn pe care eu il astept de vreo 3-4 luni si nu mai vine.Cat despre 175 de cai este elegant sa schimbi a 6-a si sa mergi fara sa rontai in schimbatorul cutiei de viteze de la 50-60 pana la...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 25, 2008 Admin Share Postat Februarie 25, 2008 Este elegant..dar acolo nu sunt 175 cai..vorbesc in trafic la noi. Ca sa dispui de toti 175 cai trebuie sa fii in 11500/12000 de ture tot timpul. In mers normal nu stiu daca folosesti 100 cp. Aia cu a sasea la 50km/h este de la cuplu,care este arhisuficient la Busa. Oricum,eu unul nu mi-as schimba filtrul de aer,nu vezi nicio diferenta,dar dezavantaje sunt,si nu de neglijat! Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Februarie 25, 2008 Autor Share Postat Februarie 25, 2008 Ai dreptate cu filtrul original.Si eu as proceda la fel.Dupa ce am pus un Bmc la fireblade aveam pierderi d e putere la anumite turatii si se marise consumul.A trebuit sa schimb si chitul de jicloare cu stage 3 Dyno si totul a dat doar 2-3 cai in plus si un consum mare de benzina si bani in plus la filtru de aer,bani la Dynojet si manopera,bani pe chit d eintretinere al filtrului kn.De banii aia cumparam un bax de filtre originale si le schimbam la sezon si motorul mergea in parametrii.Acum ar fii pacat sa tin un full sistem Yoshimura fara filtru de aer kn si mai ales ca nu au fost investitia mea ,ci a primului propietar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 (editat) No bun ,m-ati convins cu filtrul.Am sa-i pun original si noapte buna Ah,domnul Luigi,am vrut doar sa-ti spun ca Hayabusa are doar 155 de cai la roata conform testului Dyno si nu 175 cat spun baietii de la Suzuki.Acei cai sunt masurati in alta parte,dar una peste alta...buni si aia Editat Februarie 25, 2008 de Reaper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i-nox Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 Da...155hp...de parca n-ar fi destui.....Am io si Reaper un prieten care "are" 200hp si nu stiu daca stie sa foloseasca vreo 160 reali............CAII PUTERE...... Respect supermoto......dupa parerea mea, una dintre cele mai faine distractii.M-am bucurat ceva vreme de serviciile unui Huski 610 SM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 (editat) Se pare ca am pierdut Scorpioanele insa am luat asa ceva.Nu sunt mare lucru,dar au fost la bani putini si sunt mai ok decat cele originale. Editat Februarie 26, 2008 de Reaper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 cat le'ai platit?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.