Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

@tng zice bine, nu te retrage. iti aduci contributia si asta e un plus evident dar fa treaba complet.

experienta ai, stim, dar cand recomanzi gume spune cum si la ce le-ai folosit. nu-i de ajuns sa zici ca ala-i bun sau celalalt e naspa pentru ca poate nu toti folosesc motocicleta ca si tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E simplu de tot. Toata lumea ar sti ca nu au longevitate in exploatare. Un cauciuc nou, indiferent de model, e aderent cit a fost proiectat, in primele luni de functionare. Se degradeaza destul de rapid. Din motive de sigurantza, asa cum multi ne face asigurari de sanatate, CASCO, asigurari de viatza, e recomandabil sa ne cumpararm si cauciucuri mai aderente , dar care tin mult mai putin. Eu nu am zis aici decit ca ar fi bine dpdv al sigurantei corporale, sa folositi pt roata fatza un cauciuc mai moale (mai aderent). Discutia cu ploile e irelevanta. Din moment ce mergi pe ploaie (torentiala) calare doar pe 2 roti, si cu viteze destul de mari, sigurantza nu mai conteaza, e deja ruleta ruseasca. Daca-ti apare o vaca in fatza, ce-i place sa faca dus in mijlocul strazii, nu mai conteaza ce profil ai pe anvelopa. Singura anvelopa care poate frina violent pe ploaie este cea race destinata curselor ude. Fiind extrem de moale, nu se pune problema utilizarii ei pe motorete touring.

 

Busele au cu mult peste suta de cai la roata. Teoretic doar, in realitate, daca le puneti pe standul Dyno , o sa vedeti ca cauciucul spate o sa derapeze si la 60cai daca nu e foarte , foarte bine incalzit. Ca sa va convingeti de asta, faceti testul Dyno in treptele de viteza inferioare, 2,3,4, adica exact acolo unde este nevoie de putere, pt acceleratie.



La testul Dyno se vede diferentza de aderenta chiar si la temperaturile mai mari, un Pireli stradal, de exemplu, va derapa in treapta a-2a, cind se da full gaz. Un cauciuc race moale, nu va derapa. Testul l-am facut cu 2 R1 2007, a mea si al unui prieten, a mea avea GP Racer, a amicului, Corsa III. In treapta a doua, Corsa rupea aderentza.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine punctat Bogdan.Prin 09 mergeam cu Ps noi fata spate.Cu pompa radiala blocam fata si scartaia si topaia atat rece cat si uscat.Eu testez moto periodic cu franari de urgenta la diverse viteze.Am dat guma fata jos si am dat-o la un amic,dar cu frane de serie pe un rf600 nu se comporta la fel.Am luat un Pp de fata de la Victor(Robirob pe siteuri).Fenomenul era acelasi dar la scara mai mica.Am dat jos Pp si am pus M3 de la cpt.Busa.La cald se omporta superior celo anterioare,dar dupa ce am pus guma Supercorsa Pro s-a terminat smecheria.Am deja 8kkm cu ea si ein parametrii inca vreo 3-5kkm.Spatele daca este moale insa nu tine mai mult de 3-5kkm.Daca il iei nou frige la buzunar,dar dat pe pista si la 50e merita toti banii.Pe spate insa se pot folosi gume mai tari pt mai multi km deoarece spatele e bine sa tina mai putin agatat de asfalt la franare decat fata.Cand blochezi frana spate de urgenta(defect al celor ce au si categoria B),spatele fuge intr-o parte si risti sa intrii in voblaj sau sa faci hi sau lowside.Norocul e ca busa e mai grea pe fata decat sportivele pursange si sansele sunt mai mici. Daca guma e mai tare agata mai putin si moto sta dreapta.Am patit in trafic de vreo 2 ori sa franez de urgenta fata-spate si sa simt acest derapaj.Un abs ar fii eliminat acest fenomen.Pe ud nu ma exprim pt ca nu imi place sa merg,dar cand sunt nevoit merg mult mai incet.Fiecare isi adapteaza tipul de guma dupa nevoi.Vrei sa mergi pe zapada?Iti iei cu nituri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai ales bine....

nu stiu cum vede emil viata unei gume race pe fata de 10 000 km....

eu am aproape kilometrajul asta cu diablo 2 si guma e deja deformata....se simte grav in ghidon. ca spect pare ok, nu se vede uzura, are santuri inca adanci..dar nu cred ca mai e sigur sub nici o forma sa merg cu ea!!

n-o sa-mi iau niciodata gume date pe circuit pornind de la premisa ca sunt ca noi pe mijloc ...si ca la rama nu conteaza. pentru ca nu-i asa!!

nici la...nici la... :rusinica:

 

 

post-11437-0-36935400-1358546822_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreu sa puna toti poze cu gumele...hai curaj.

p.s.il stiu pe unu cu r1 cu experienta, da sfaturi mai ceva ca jagi.

...care lua cu pila dungile de gaina. din spusele lui citez :" e altfel , are mai mult aderenta acum"

 

dau un sfat, vis a vis de dungile de gaina. daca vrei sa n ai ,cumpara cauciucuri mai tuguiate ,de ex pp2ct. astea se duc la cap si n oras...daca pui sportattck de ex ramai gaina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dau un sfat, vis a vis de dungile de gaina. daca vrei sa n ai ,cumpara cauciucuri mai tuguiate ,de ex pp2ct. astea se duc la cap si n oras...daca pui sportattck de ex ramai gaina.

 

 

Nu e oleaca invers? Un cauciuc mai "plat" se duce mai usor in margine, (exemplu extrem, un cauciuc de masina :D ). La un cauciuc "tuguiat" tb sa muncesti bine sa-l apleci pana la margine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ales M5 din mai multe motive exact in ordinea importantei:

 

- Am asa ceva acum pe motor si in cca. 2kkm cat am mers (cateva drumuri GR-BUC, un Brasov prin Cheia/Sacele si un Oltenita) m-am simtit ok. In curbe a fost ok (nu am simtit ca pierd motorul, iar de fugit mi-a fugit o singura data, la semafor, in mijlocul orasului incercand sa plec putin mai tare, vina complet a mea - mi-am dat una peste ceafa la cateva minute dupa);

- Serban (cel care mi-a vandut motorul), mi-a recomandat printre altele acest brand, iar vanzadu-l cum conduce o Hayabusa, plus parerile altor prieteni ai mei fata de el, am invatat sa apreciez foarte serios parerile lui;

- In polemica curenta, am avut impresia ca in stilul meu de motorist de weekend, mai prin oras, mai pe afara - Nu as gresi foarte tare cu acest set.

 

Astazi ma duc la UnitedMotors, sa vorbesc si cu cei de acolo in privinta echipamentului (dupa cum probabil ati observat in poze, am fost destul de nesimtit sa merg in blugi si pantofi sport - asta pentru ca nu mai aveam bani de echipament), dar mi-am propus sa rectific pana la inceperea sezonului. Desi 90% din prietenii mei mi-au spus ca nu am sa pot sa-l port din cauza caldurii si tot la textil voi ajunge. Totusi as vrea sa-l iau sa-mi dau seama singur.

 

Nu vreau sa pornesc si pe echipament o polemica (aici chiar nu am nici un dubiu, m-am decis irevocabil catre dainese - care mie-mi place). Problema o sa fie in schimb la marime mai mult ca sigur deoarece sunt 165 cu 65 (aici am avut o dilema si cu motorul deoarece nu eram sigur ca il pot conduce), iar din cate am inteles - marimi asa mici gasesc mai greu.

 

Imi place ca am posibilitatea ca incepator/rookie/greenhorn etc, sa pot impartasi pareri cu voi indiferent ca sunteti ca mine sau cu o experienta de invidiat. Dar in fata motoarelor noastre avem probabil toti o caracteristica comuna: Iubim sa fim pe aceste "fiare" cu tot ce ne pot oferii ele.

 

Stima pentru voi toti indiferent de brandul/puterea motorului sau de experienta in acest domeniu si astept sezonul cald cand vom putea impartasii pareri in fata unei beri.

 

PS:

De abia astept @rocristea, sa am ocazia sa-ti vad motorul, arata intr-un mare fel (mai ales la rezervor, am stat 5 minute sa-mi imaginez oare cum se simt pernutele acelea de pe rezervor la genunchi)

Editat de AndiOliver
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai ales bine....

nu stiu cum vede emil viata unei gume race pe fata de 10 000 km....

eu am aproape kilometrajul asta cu diablo 2 si guma e deja deformata....se simte grav in ghidon. ca spect pare ok, nu se vede uzura, are santuri inca adanci..dar nu cred ca mai e sigur sub nici o forma sa merg cu ea!!

n-o sa-mi iau niciodata gume date pe circuit pornind de la premisa ca sunt ca noi pe mijloc ...si ca la rama nu conteaza. pentru ca nu-i asa!!

nici la...nici la... :rusinica:

Nu am zis sa-ti iei gune deja date, second. Si apropo de ce zici, ca nu-i adevarat. Ar fi bine sa spui si daca le-ai testat macat 1 km. 10 000KM o anvelopa pe Busa? Dac vrei economie, mergi cu masina, e ult mai ieftin / kilometru In plus, mai vezi si peisaje. Pe ploaie, pe motor, nu vezi nimic..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
90% din prietenii mei mi-au spus ca nu am sa pot sa-l port din cauza caldurii si tot la textil voi ajunge.

Totusi as vrea sa-l iau sa-mi dau seama singur.

 

ca incepator/rookie/greenhorn etc, pot impartasi pareri cu voi

Si eu spun sa-ti asculti prietenii majoritari in privinta echipamentului, mai ales ca esti incepator.

Mergi pe textil, nu gresesti, pielea nu se mai poarta de mult decit la Choppere si curse.

 

 

 

 

 

.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tre sa fac si 'io' nota discordanta, nu?

eu ma simt mult mai bine in costumul de piele. costumul a 'invatat' pozitia sport si ma simt minunat in el pe motor. In textil ma flutura vantul la viteze mai mari si daca incepe o ploaie torentiala de cateva ore tot ud ajung acasa :rusinica:. Pentru ploaie costumul de ploaie este sfant.

Mai depinde si ce fel de motocicleta calaresti; pe Busa eu merg cu costumul de piele si nu as lua textil iar pe XT merg textil pentru ca ma fac ca porcul pe unde intru si nu pot baga pielea la masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag ca sa nu tac.....

 

 

 

andi

 

 

eu as face asa

 

 

daca plec cu baietii sa ma dau ...... as pune piele ..... de ce ...pai sta mult mai mulat , protectie la vant mai buna, protectiile stau mult mai fixe pe tine si in caz de bufff te apara mai bine

 

 

daca plec la drum cu pasajer si nu merg sa tocesc anvelopa as lua textil, mult mai confortabil, mult mai termic, cand intri intr un restaurant poti sta ca omul la masa etc

 

 

 

ca idee...... cumpara un textil bun si nou si o piele sh pt tavaleala

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ooo bine ai revenit printre noi,ma bucur ca esti ok!

Legat de guma ta..a fost data pe circuit,dar nu mai spune la nimeni sa ramana secret!

Vorbesti de parca am facut o crima ,,, :)

Astea-s avantajele banatului. Suntem aproape de Hungaroring, de Pannoniaring..pana la Brno facem 6 ore...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot citit pe aici si n-am vrut sa scriu, dar ma simt oarecum jignit de afirmatile pe care le fac unii pe aici.

Asadar:

 

 

Mergi pe textil, nu gresesti, pielea nu se mai poarta de mult decit la Choppere si curse..

Noi, astia care ne dam pe ss-uri, cred ca suntem gay, daca inca mai folosim echipamentele de piele.

 

post-28093-0-88720100-1358627703_thumb.jpg post-28093-0-27856300-1358627714_thumb.jpg

 

 

 

 

Vrei sa ne batem in gume ? :D

Ia d-aci' !

Nu vreau sa-ti "sifonez" imaginea, dar alea-s gume pe care le-ai luat SH de la baietii care se dau pe circuit. ;) Fratii Cancel, Pascota.... Ring a bell?

 

Asa arata un D211 dat pe strada. Si crede-ma, ca am tras ceva de el.

 

post-28093-0-36413000-1358627758_thumb.jpg post-28093-0-51872400-1358627772_thumb.jpg

 

 

Refuz sa cred ca tu poti sa te dai cu cu un D211 pe strada asa cum l-ai prezentat in poze, fie si el pus pe o Busa, Daca-mi spui ca e asa, vin eu personal cu motocicleta in vara si ne dam impreuna. Resita-Anina sau undre vrei tu. Si filmam tura, o punem pe Youtube. Dup-aia pozam gumele si lasam oamenii sa judece.

Insanatosire grabnica! ;)

 

Hai sa nu ne dam super-eroi pe forum. Am tot citit pe aici si apreciez modul in care unii va alegeti gumele si echipamentul de protectie. Busa nu e un SS si fiecare-si "incalta" motocicleta pentru drumurile pe care vrea sa le faca si dupa "modul" in care "piloteaza". Nu-s in masura sa dau sfaturi pentru simplul fapt ca nu m-am dat cu toate gumele despre care voi vorbiti aici, nu am Busa si pentru ca eu sunt un "motociclist de weekend". Fac doar 2-300 km/iesire, Iar daca ma prinde ploaia, ma bag repede la adapostul unui restaurant si astept sa se insenineze. Dar, iertati-ma, ma simt jigniti cand vad cum unii "fura curent".

 

O seara faina! Sa aveti cu totii un sezon 2013 lipsit de incidente si sa ne vedem sanatosi prin tara sau pe circuit! :cheers:

 

 

L.E.: Am postat in acelasi timp cu tng, un motociclist care stie "cu ce se mananca" motoretismu'.

 

Vorbesti de parca am facut o crima ,,, :)

Astea-s avantajele banatului. Suntem aproape de Hungaroring, de Pannoniaring..pana la Brno facem 6 ore...

 

Si cu toate acestea n-ai ajuns sa te dai vreodata pe vreunul dintre ele... :ph34r:

 

 

Imi cer scuze pt offtopic.

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@pantera

 

TULAI DOAMNE

 

DA LA VOI ACOLO NU DATI DE MANCARE LA SOARECI....?

 

nu de alta .....da , v.ar lasa caucioacele neroase.......

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci subiectul se poate incheia ca si-a luat omu gume.Hai sa va arunc manusa sa avem subiect pentru luna aceasta.Eu merg pe Motul de cand l-am descoperit si la masina si la moto.Mai nou anul trecut am bagat de moto si in masina si merge ca"unsa".Initial am bagat in busa 300v 15w50 vreo 2-3 ani.Un an am mers apoi cu 7100 10w60 si cutia parca era mai zgomotoasa,iar anul trecut am baagat 10w40 si a fost ok.Am inteles ca se contraface la greu Motulul si am o teama sa mai bag.Voi ce a-ti folosit pana acum si pe ce ve-ti merge anul acesta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci subiectul se poate incheia ca si-a luat omu gume.Hai sa va arunc manusa sa avem subiect pentru luna aceasta.Eu merg pe Motul de cand l-am descoperit si la masina si la moto.Mai nou anul trecut am bagat de moto si in masina si merge ca"unsa".Initial am bagat in busa 300v 15w50 vreo 2-3 ani.Un an am mers apoi cu 7100 10w60 si cutia parca era mai zgomotoasa,iar anul trecut am baagat 10w40 si a fost ok.Am inteles ca se contraface la greu Motulul si am o teama sa mai bag.Voi ce a-ti folosit pana acum si pe ce ve-ti merge anul acesta?

Ce pot sa-ti spun este ca in pofida aparentelor, vascozitatea la rece a lui 10W-60 este cu 80% mai mare decat a lui 10W-40. Pentru clima din tara noastra si pentru un motor cu mai putin de 100.000 Km si racit cu lichid este foarte bun 10W-40

.http://www.frontier.ro/files/pdf/7100%2010W-40%204T%208363%20(GB).pdf

http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/41/7100%204T%2010W60_GB.pdf?1290086771

Si cu aproape 40% mai mare decat a lui 300V 15W-50

http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/11/300V%204T%20Factory%20Line%2015W50_GB.pdf?1290086770

Bafta!

Editat de mianmar23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine cel putin si pentru anul acesta decizia a fost luat vis-a-vis fata de gume, acum le astept si mai ales astept vremea calda :) sa ma dau pe ele.

 

Legat de costum, desi sunt incepator, pe vremea cand ma dadeam pe un motor ce l-am iubit la fel de mult, purtam si piele si textil in functie de ce faceam cu motorul. La drum lung aveam un costum de piele integral ce de fiecare data cand ma dadeam jos de pe motor arata de parca... nu as vrea sa mentionez intr-un mod direct, dar sunt convins ca stiti ce vreau sa spun :).

Insa partea interesanta este ca am cazut cu ambele si nu odata, iar de fiecare data am iesit mai putin sifonat fiind cu cel de piele.

Adevarul este insa, ca in perioada in care conduceam Jawa mea, nu-mi aduc aminte sa fi fost caldurile ce sunt in ultimii ani. Chiar ma gandesc daca, dincolo de orice analiza, as putea purta un costum de piele. Mai ales ca sunt, exact cum se descria un coleg mai sus, un motorist de weekend ce va face iesiri de cateva sute de km pe weekend, iar cu primi stropi de ploaie am sa-mi beau cafeaua privind pe geam si asteptand sa se insenineze.

Mai departe, imi pare destul de nepotrivit financiar sa cumpar un costum care mai apoi sa-l privesc in cuier si sa nu-l port purta (vazand ultimele preturi in domeniu). Iar second hand nu prefer.

In concluzie, trebuie sa mai meditez pentru ca fiecare aduce un argument adevarat si fiecare trebuie cantarit cu atentie. Eu unul imi place sa nu fiu un om cu prejudecati, iar sa ascult pe fiecare in parte apoi sa iau o decizie imi pare cel mai corect.

Ca sa nu mai spun ca la UnitedMotors am inteles ca jeaca la care visam eu nu se mai fabrica , iar doar una mai avea si aceea un numar mai mare :))

 

Vis-a-vis de ulei @emylyo, ma bucur ca ai pornit subiectul, eu consideram (in urma a ceea ce am auzit desigur) sa ma duc la un Motul 30015w50. Acum sincer, astept cu nerabdarea si parerea celorlalti pentru a analiza si acest aspect.

 

@Panthera ma bucur ca esti aici, am urmarit postarile trecute... si am sperat doua lucruri:

1. Sa fie cat mai bine;

2. Sa revii din nou la motoare :);


(out of topic: Evacuarile acelea arata deosebit, ai putea expune o poza si cu motorul din lateral?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...