Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Emylyo, majoritatea membrilor forumului aleg citind pe google. Mare pacoste citeodata si google-ul asta. Daca le spun ce zici tu, oamenii considera ca vreu sa vind niste anvelope uzate la niste fraieri, si ei nu-s fraieri. Cam asa functioneaza.. Nu te crede nimeni.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Emylyo, majoritatea membrilor forumului aleg citind pe google. Mare pacoste citeodata si google-ul asta. Daca le spun ce zici tu, oamenii considera ca vreu sa vind niste anvelope uzate la niste fraieri, si ei nu-s fraieri. Cam asa functioneaza.. Nu te crede nimeni.

 

daca tot insisti hai sa continuam discutia, nu ?

Discutia este folositoare si as aprecia daca renunti la atitudinea superioara si... Fi constructiv, pe subiect si nu muta discutia aiurea(fraieri,nefraieri).

Ca sa avem o discutie la subiect trebuie sa vedem cum isi folosesc posesorii Hayabusele. Vorbesc strict de Hayabusa nu de alta motocicleta pentru ca stim cu totii ca o guma nu se comporta la fel pe toate motocicletele. de ex Angel si-a facut treaba foarte bine pe VFR800 dar cand am pus pe Busa avea defecte de neiertat (grip naspa si pe franare emotii mari).

asadar, tu strigi insistent si tare gume race si chiar sh.

Eu am vazut ca aici se cere gume de mers stradal,sa tina km, sa se comporte cat mai bine pe ploaie si sa aiba un grip cat mai bun. Gumele race de care zici au doua neajunsuri; tin foarte putin si pe ploaie sunt naspa raude tot.

Eu sunt motociclist de weekend si de vacante, asa ca voi spune parerea despre gume in aceste conditii -excursii de-o zi 500-700 km, - de weekend 700 - 2000 km si vacante de 2-3 saptamani si in jur de 5000 km.

In aceste conditii ai nevoie in primul rand sa tina guma destui km ca sa nu fie nevoie sa o schimbi in cursul unei vacante deoarece implica timp si bani destui cat sa ridici costul vacantei nejustificat de mult. Ai nevoie si de comportament bun pe ploaie ca te prinde unde nu te astepti(serpentine,autostrada) si in loc sa mergi cu 100 km\h o sa mergi ca bable cu 50. Ai nevoie si de grip si aici clar au avantaj gumele race dar putem spune ca este un compromis pe care trebuie sa-l faci.

Eu nu pot sa fac compromis total adica sa merg cu gume race pentru grip extraordinar si sa schimb guma de 2 sau chiar de 3 ori iar cand vine ploaia sa ma opresc si sa astept sa treaca. Am ales un compromis,de ex M5 care e acceptabil pe ploaie( nu ca Angel),tine binisor(8-10k km) si are grip bunisor.

ce zici Jagi, imi recomanzi R10?

vreau ceva bun(nu sh,merit mai mult) dar vreau ceva pentru conditiile mele si daca ai testat R10 si zici ca-i bun probabil voi lua si eu si daca-i bun... chapeau

 

 

Emil, spune cum si la ce-ai folosit gumele sh race ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos subiectul acesta legat de alegerea anvelopelor ! Dupa cum cred ca nu este o surpriza pentru pasionatii de Moto GP , Valentino Rossi isi personaza singur profilul anvelopelor utilizate de el . Ceva care sa va puna cateva semne de intrebare pana aici ? Nu cred ! Pe scurt daca nu stii ce ti se potriveste motocicletei pe care o pilotezi in functie de propiul stil si alte cele , le recomand doritorilor sa nu se mai chinuie sa achizitioneze anvelope ! eventual sa vinda motocicleta . Din punctul meu de vedere daca nu esti in stare sa studiezi caracteristicele anvelopelor in ce priveste pilotajul motocicletei este un domeniu SF. Vanzarea motocicletei scuteste de alte necazuri si griji pe cel interesat de parerea altora cu privire la ajutorul in privinta achizitionarii anvelopelor. Iar pentru cei care nu stiu sa citeasca printre randuri si se pierd in amanunte un exemplu clar ar fi urmatorul : eu am o hayabusa caci daca nu stim pentru ce motocicleta vrem sa folosim anvelopele e grav. Dar pentru ca imi doresc sa calatoresc in Europa motiv pentru care am luat in calcul aprox 15 000 km ,garantat imi voi alege o anvelopa touring care nu are performante super sport este mai dura dar se uzeaza ceva mai greu. Sa nu uitam ca nu degeaba anvelopele destinate pistei e bine sa fie folosite pe pista iar cele destinate strazii sa fie folosite pe strada deoarece producatorii consacrati stiu ei cel mai bine cum si de ce le-au produs. Daca folosim anvelope de pista pe strada nimic rau pana aici dar uitam de indicii termici si nu cred ca atunci cand stam la terasa punem incalzitoarele pe anvelope sa pastram temperatura optima. Iar pentru cei care merg racing pe strada si se viseaza pe pista fac o alta greseala majora si nu cred ca s-a inventat vreo anvelopa care sa-i scape de necazuri si de capcanele strazilor motiv pentru care pata de ulei sau nisipul sau gropa sau mai stiu eu ce este doar o chestie de timp si de noroc pana sa o intalneasca. De restul trageti voi concluziile caci e simplu ! PS. Si sa nu-i uitam si pe cei care nu folosesc anvelopele recomandate de producatorul motocicletei, ca daca foloseste o anvelopa pe 200/55/r17 nu e nici o diferenta fata de 190/50/R17 context in care ciclistica motocicletei este serios modificate si alte cele . SA FITI DESTEPTI SI FARA FRICA ! EU , VA SALUT .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca Jagi voia sa spuna ca cea mai potrivita combinatie intre aderenta si durabilitate este folsirea unei gume moi pe fata si a unei anvelope mai dure, mai rezistente pe spate. Si mie mi se pare compromisul ideal. In nici un caz folosirea unei gume de curse (race, cum i se tot spune pe aici).

Cu un cauciuc de curse (doar slick-urile sunt 100% de curse, scrie pe ele ca nu-s pentru mers pe strada) pe spate la o hayabusa nu faci drumul dus intors pana la mare in forja. Cu o guma durabila pe spate si una moale pe fata (Supercorsa, GP Racer, BT003RS, etc - e vorba despre cauciucuri sport, nu de curse), faci garantat peste 12.000 km chiar si pe hayabusa.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca citesti mai atent post-ul meu ai sa vezi ca ma refer la cauciuc rezistent pe spate si cauciuc moale si aderent pe fata.

Nu cred ca ai tocit o fata M5 pana la martori, in 10.000 de km.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca citesti mai atent post-ul meu ai sa vezi ca ma refer la cauciuc rezistent pe spate si cauciuc moale si aderent pe fata.

Nu cred ca ai tocit o fata M5 pana la martori, in 10.000 de km.

 

Cesar, dar daca ai 2 gume care au compozitia oarecum diferita (mai ales dispusa diferit pe suprafetele de rulare), cand esti intr-un viraj,aplecat,in mod normal....forta de frecare dintre roata fata si asfalt difera fata de forta de frecare dintre roata spate si asfalt.. pt ca o roata se invarte intr-un ritm,iar cealalta (spatele) este impinsa si de cuplul motor/distributia finala, mai este si 'patch' ul de contact diferit (datorita dimensiunilor diferite fata/spate)si nu in ultimul rand, elementul specificat de tine: compozitie diferita intre fata / spate evidentiata si de felul cum e distribuita 'compozitia' aia pe guma ..

 

Deci de la toate aceste diferente,nu poate rezulta o 'aderenta' diferita a rotii fata fata de roata spate? BIne,aceasta diferenta oricum exista (din cauza unor factori numiti mai sus) dar ea este accentuata si de diferenta de compozitie..

 

Pare..si poate ca chiar este un compromis bun ce spuneti voi, dar guma aia moale/buna pe fata nu tre sa-ti dea o falsa incredere in 'handling',pt ca increderea aia iti poate fi rapita oricand pe viraj sau cand tragi de gaz, de catre guma spate....

 

E doar o opinie, sper ca nu-mi sar 'expertii' in cap,cu arogante...

 

PS: iar in combinatia asta,cand prinzi ploaie, ai belit pwla cu fata.... (fata fiind cruciala in situatii din astea de 'aderenta')

Editat de Adrian B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca citesti mai atent post-ul meu ai sa vezi ca ma refer la cauciuc rezistent pe spate si cauciuc moale si aderent pe fata.

Nu cred ca ai tocit o fata M5 pana la martori, in 10.000 de km.

 

cum adica, mint ? ai avut M5 si cat te-a tinut, 20k? mie nici la enduro turing nu-mi rezista 20k.

daca te rog frumos ne zici si noua secretul de-a economisi gumele ? vorbesc serios !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din discutie iese plimbarea Romania- Elveta- Tunis.

 

Vorbim ce gume sunt bune pe strada ....cel mai bun compromis.

 

 

Sa combini moale fata cu tare spate?

 

Canalele de disipare a apei nu se pupa, la pereche sunt gandite ca fata sa arunce apa asa incat sa ramana mai putina la spate.

Mai e si problema de forma. La pereche forma la cauciucul fata se "pupa" cu forma aluia de pe spate.

 

Eu n-am combinat niciodata fata cu spate, am pus numai set. Dar daca nimeresti sa se pupe si canalele si forma, eu zic ca e bine,... nu vad de ce sa fie rau.

Eu ma gandesc sa incerc combinatia.

 

p.s. hai zic sa ne distram ca d'aia e forum.

 

M-am intalnit la cobarare de pe Cheia cu unu' care a postat mai sus, doar ce facuse Cheia si avea pe mobra power pure. Avea dungile de gaiana de 4 degete, lui sigur nu'i trebuiesc gume sport. Daca se intreba cineva ...pe stanga am si eu o dunga de gaiana ....da micuta.

 

Sper sa nu se enerveze toti hayabusistii ca postez pe aici. In alta parte n-am unde, asta e..., admini nu mai sunt, e debandada.

Eu daca daca aveam hayabusa sunam la OPC!

 

 

Adrian B eu sunt aproape sigur ca nu ai 1.000 km pe mobra....da de google esti plin. Si mai pun pariu ca nu o sa treci de 2.000 pertotal, nu pun pariu mare ...da pun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici posteaza toata lumea. Problema e ca multi au impresia ca nu li se acorda respectul cuvenit. In loc sa citeasca esentialul, se leaga de faptul ca X sau Y se crede superior Eu am specificat clar ca chiar am mers pe strada cu citeva cauciucuri mai deosebite. Ar fi bine sa ma contrazica cineva care a mers cu aceleasi combinatii de cauciucuri si i s-au parut un dezastru. Departe de mine ideea sa iau pste picior pe cineva.

A postat si Emylyo mai sus, el chiar e unul care conduce Busa.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

p.s. hai zic sa ne distram ca d'aia e forum.

 

M-am intalnit la cobarare de pe Cheia cu unu' care a postat mai sus, doar ce facuse Cheia si avea pe mobra power pure. Avea dungile de gaiana de 4 degete, lui sigur nu'i trebuiesc gume sport. Daca se intreba cineva ...pe stanga am si eu o dunga de gaiana ....da micuta.

 

mai sus am postat eu si am si Pure. am vrut sa schimb motocicleta si chiar am o poza cu starea gumelor dupa o tura de vreo 3000 km. nu evidentiez ca ma dau bine sau rau (nu asta incercam aici) doar cum arate guma dupa o singura tura. Cine vrea sa demonstreze ca-i racer mai bine intra si o face pe circuit.

 

 

Aici posteaza toata lumea. Problema e ca multi au impresia ca nu li se acorda respectul cuvenit. In loc sa citeasca esentialul, se leaga de faptul ca X sau Y se crede superior Eu am specificat clar ca chiar am mers pe strada cu citeva cauciucuri mai deosebite. Ar fi bine sa ma contrazica cineva care a mers cu aceleasi combinatii de cauciucuri si i s-au parut un dezastru. Departe de mine ideea sa iau pste picior pe cineva.

A postat si Emylyo mai sus, el chiar e unul care conduce Busa.

 

mai sus am postat cum si la ce-mi utilizez motocicletele. astept ca postul tau sa fie la fel.

post-9413-0-74407700-1358232669_thumb.jpg

Editat de Saracie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum adica, mint ? ai avut M5 si cat te-a tinut, 20k? mie nici la enduro turing nu-mi rezista 20k.

daca te rog frumos ne zici si noua secretul de-a economisi gumele ? vorbesc serios !!!

Vrei sa spui ca guma fata a ajuns la markerii de uzura in mai putin de 10.000 de km? Atentie, nu ma refer la cauciucul spate. Acum vorbesc exclusiv despre fata.

 

Cesar, dar daca ai 2 gume care au compozitia oarecum diferita (mai ales dispusa diferit pe suprafetele de rulare), cand esti intr-un viraj,aplecat,in mod normal....forta de frecare dintre roata fata si asfalt difera fata de forta de frecare dintre roata spate si asfalt.. pt ca o roata se invarte intr-un ritm,iar cealalta (spatele) este impinsa si de cuplul motor/distributia finala, mai este si 'patch' ul de contact diferit (datorita dimensiunilor diferite fata/spate)si nu in ultimul rand, elementul specificat de tine: compozitie diferita intre fata / spate evidentiata si de felul cum e distribuita 'compozitia' aia pe guma ..

 

Deci de la toate aceste diferente,nu poate rezulta o 'aderenta' diferita a rotii fata fata de roata spate? BIne,aceasta diferenta oricum exista (din cauza unor factori numiti mai sus) dar ea este accentuata si de diferenta de compozitie..

 

Pare..si poate ca chiar este un compromis bun ce spuneti voi, dar guma aia moale/buna pe fata nu tre sa-ti dea o falsa incredere in 'handling',pt ca increderea aia iti poate fi rapita oricand pe viraj sau cand tragi de gaz, de catre guma spate....

 

E doar o opinie, sper ca nu-mi sar 'expertii' in cap,cu arogante...

 

PS: iar in combinatia asta,cand prinzi ploaie, ai belit pwla cu fata.... (fata fiind cruciala in situatii din astea de 'aderenta')

 

Teoretic e o problema corect pusa.

Trebuie facuta insa diferenta intre aderenta (pe care as rezuma-o doar la coeficientul de frecare) si fortele de frecare la cele doua roti. Pe spate, practic, e mai mare forta de frecare din cauza petei de contact (mai mare, si frecarea depinde de marimea petei de contact) si a incarcarii (pe viraj accelerezi usor si spatele e mai incarcat decat fata).

Chiar si la gume identice fata spate aderenta nu e identica, spatele si fata neincalzindu-se la fel de mult.

 

Sa combini moale fata cu tare spate?

 

Canalele de disipare a apei nu se pupa, la pereche sunt gandite ca fata sa arunce apa asa incat sa ramana mai putina la spate.

Mai e si problema de forma. La pereche forma la cauciucul fata se "pupa" cu forma aluia de pe spate.

Consider ca e cea mai buna alegere. Totusi nu incerc sa-mi impun opinia, ca adevar suprem :D

De acord ca desenul cauciucului conteaza. Pe viraj insa roata fata si roata spate nu vor lasa aceeasi urma pe asfalt, deci iese din discutie evacuarea apei strict in aceasta situatie. In line dreapta posibil sa conteze intr-o oarecare masura. Dar canalele cauciucului fata, cat si ale celui spate, dreneaza apa tot spre exterior. Nu cred ca exista guma fata care sa aduca mai multa apa de pe asflat in fata cauciucului spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca cineva care in locul experientei lipsa incearca sa se documenteze de pe Google sau orice alta sursa de informatie il face demn de o catalogare. Eu sunt in aceasta pozitie si-mi pare firesc sa aud parerile fiecaruia ca apoi, atat cat pot asimila si intelege, sa fac o alegere nitel mai buna fata de cum as fi facut-o daca nu m-as fi documentat deloc.

 

Mai departe, ce alegem in functie de perechea motor/driver, se poate uneori desprinde din comentariile voastre lucruri utile, ce nici o documentatie nu o suprinde la fel de bine, iar sa urmaresc polemici si opinii contrare intre voi vis-a-vis de un subiect de interes, uneori este extrem de util (desigur ma refer la argumentatiile facute intr-un context demn si de urmarit). Ofer aici un exemplu:

 

Stiam ca un cauciuc trebuie "incalzit" inainte sa ofere o aderenta corecta. Pana aici nimic interesant, insa nu am stiut ca un cauciuc de pista se incalzeste mai greu decat unul mixt sau road. Poate multi acum zambesc spunandu-si ("Hai domnule, este evident!"). Pentru mine nu a fost, eu consideram exact invers. Credeam ca un cauciuc de pista se incalzeste imediat, are o aderenta maxima, iar singurul dezavantaj o presupune doar durabilitatea.

 

Deci, in concluzie, eu unul consider ca parerile voastre, a tuturor, sunt extrem de bine venite pentru toti ei ce iubesc acest fenomen. Nu pentru ca sunt buni, sau pentru ca asta-i face speciali, ci pentru ca iubim sa stam in sa, cu aerul in casca si peisaje frumoase pe langa noi.

 

(Imi cer scuze pentru o exprimare poate saraca/incorecta, dar am postat de la servici si a trebuit sa fiu "rapid").

 

Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici posteaza toata lumea. Problema e ca multi au impresia ca nu li se acorda respectul cuvenit. In loc sa citeasca esentialul, se leaga de faptul ca X sau Y se crede superior Eu am specificat clar ca chiar am mers pe strada cu citeva cauciucuri mai deosebite. Ar fi bine sa ma contrazica cineva care a mers cu aceleasi combinatii de cauciucuri si i s-au parut un dezastru. Departe de mine ideea sa iau pste picior pe cineva.

A postat si Emylyo mai sus, el chiar e unul care conduce Busa.

 

JAGI cand 10 iti zic ca esti beat, te duci si te culci...

 

Lumea nu a pus la indoiala explicatiile tale tehnice sau experienta ta, ci maniera in care dai un sfat sau o idee..

 

Cand iti spuneam eu ca esti arogant si cioban, spuneai ca am o vendeta personala cu tine.

 

Insa peste tot vad pe forumu asta ca nu am fost nici pe departe primul sau singurul care sa-ti atraga atentia cu asa ceva....

 

O atitudine mai 'umana' nu strica.

 

Mai departe, ce alegem in functie de perechea motor/driver, se poate uneori desprinde din comentariile voastre lucruri utile, ce nici o documentatie nu o suprinde la fel de bine, iar sa urmaresc polemici si opinii contrare intre voi vis-a-vis de un subiect de interes, uneori este extrem de util (desigur ma refer la argumentatiile facute intr-un context demn si de urmarit). Ofer aici un exemplu:

 

Stiam ca un cauciuc trebuie "incalzit" inainte sa ofere o aderenta corecta. Pana aici nimic interesant, insa nu am stiut ca un cauciuc de pista se incalzeste mai greu decat unul mixt sau road. Poate multi acum zambesc spunandu-si ("Hai domnule, este evident!"). Pentru mine nu a fost, eu consideram exact invers. Credeam ca un cauciuc de pista se incalzeste imediat, are o aderenta maxima, iar singurul dezavantaj o presupune doar durabilitatea.

 

 

Apropos de incalzirea cauciucurilor in mers,in functie de tipul lor, de ex o pereche de gume de ploaie daca le 'porti' vara pe la 34 grade, si te dai 'tare' pe viraje, se vor supraincalzi si devin foarte foarte foarte moi.... (gen Pilot Rain)...

 

Insa ele sunt ideale pentru iesirile alea de toamna f tarzie ,spre sfarsit de noiembrie..

 

Daca rulezi pe asfalt destul de bun, si e vara calduroasa, cred ca e ok sa ai chiar si D211 fata/spate, atata timp cat nu te prinde vreo ploaie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...incepe sa fie obositoare tema asta ,iar cand se ajung la certuri ,si mai si.

...discutia oricum a luat intr-o alta directie fata cu ce s-a inceput.

 

Haideti sa mai schimbam subiectul.

Fata noastra oare ce mai face?

 

Pantero pune-ti degetelele pe tastatura si posteaza-ne cateva randuri,ca ne lipseti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara suparare, dar deja mergeti prea departe cu discutia. Cineva mai sus spunea ca fiecare ar trebui sa-si simta propriul motor sub poponeata si sa stie singur de ce are nevoie. Eu intodeauna am pus cauciucuri dedicate pt Hayabusa sau macar cu specificatii pt motociclete sport-touring de peste 230 kg. Si asta pt ca sunt solid(98 kg.), pt ca eu calatoresc numai cu partenera si cu bagaje in scop turistic, adica peste 2000 km la fiecare tura si pt ca am incredere in inginerii producatorilor de renume care chiar fac studii pt fiecare tip de anvelopa pe care o produc. Compromisul pe care il fac eu este ca atunci cand merg la serviciu sau la ture scurte, nu alerg cu ea ca la circuit, logic, pt ca am niste anvelope stradale un pic mai dure. Asta nu inseamna ca merg incet, iar cei care ma cunosc stiu ca placerea mea suprema este sa fac derapaje controlate pe frana spate. Dar imi cunosc motorul si stiu limitele anvelopelor. Astfel am ajuns sa fac 75.000 km cu fazerul, 41.000 cu Hayabusa(amandoua de noi) si inca vreo 30.000 km cu alte motoare sau scutere. Cu toate astea de fiecare data testez alt tip de anvelopa si deobicei aleg ultimele aparitii care mai iau si premii pe teste de aderenta si anduranta. Ca o concluzie in 2012 am fost f incantat de ROAD 3. Ce frumos ar fi sa discutam la o bere toate astea....Hai cu vara... :cheers:

P.S. Mai puneti si voi poze recente:

post-6592-0-28825200-1358244919_thumb.jpgpost-6592-0-03748400-1358244963_thumb.jpgpost-6592-0-65154800-1358244974_thumb.jpgpost-6592-0-14829600-1358244998_thumb.jpgpost-6592-0-98650700-1358245010_thumb.jpgpost-6592-0-28825200-1358244919_thumb.jpg

post-6592-0-84396700-1358244954_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine ultimele evolutii ca si poze sunt aici:

 

http://tngperformance.ro/BikeView.aspx?BrandID=3&BikeID=470

:hug:

 

 

ce e device-ul ala cu butoane rosii, geo???

 

...

uite-o ma si pe a mea...micutzaaa!!

http://tngperformance.ro/BikeView.aspx?BrandID=3&BikeID=441

e asa de frumoasa ca geo a trecut-o din 2005...si ea e o babaciune nelimitata din 99!!

multumesc !!!

 

:cheers:

 

:10:

post-11437-0-07408700-1358269779_thumb.png

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Octav..cutiuta cu butoane rosii este ultima versiune de interfata pentru softarea ecu hayabusa 02/07.

Acum legat de anul la busa ta..nu eu ma ocup de site,nici nu ma pricep si nici nu prea am timp,asa ca am un prieten pe care o sa-l trag de urechi ca ti-a "jignit" moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-ati aprins cu gumele astea... :)

Eu inclin sa cred ca fiecare rider are guma lui... nu exista o guma general valabila pentru toate si ptr toti.

Prefer mai mult grip la inclinari decat mai multa anduranta... iar cred ca M5-ul e o solutie destul de buna...

 

Zile faine in continuare... si iarna blanda... aici la mine sunt 32C... uff

===========

 

TNG- sa imi pregatesti si mie in aprilie un eliminator de sonda lambda. Cu multumiri in avans.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Insa peste tot vad pe forumu asta ca nu am fost nici pe departe primul sau singurul care sa-ti atraga atentia cu asa ceva....

 

Citi prieteni ai aici pe forum? Eu am destui.

 

 

Nici aici nu ma lasa in pace. Zici ca parca i-as fi cel mai mare dusman online.

 

Ma scuzati , va rog, ca mi-am permis sa ma bag cu sfaturi despre anvelope. Mea culpa.



V-ati aprins cu gumele astea... :)

Eu inclin sa cred ca fiecare rider are guma lui... nu exista o guma general valabila pentru toate si ptr toti.

Prefer mai mult grip la inclinari decat mai multa anduranta... iar cred ca M5-ul e o solutie destul de buna...

 

Si eu averam guma mea, Pilot Power, prin 2006. Dar, singurul cauciuc cu care sa-l compar atunci , nu era decit un singur model, D 208. Asa, ca al 3 -lea set de gume noi a fost PP 2CT, era o megareclama la ele in timpul emisiunilor MotoGP. Frecventind Amckartul in 2006-2007, am avut ocazia sa testez involuntar ce inseamna si alte cauciucuri, si asa am aflat ca renumitul PP, doar un simplu cauciuc.

 

Gata, nu mai zic nimic, inca o data, va rog sa ma scuzati ca-mi scriu din experientza mea cu anvelopele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi nu te retrage.

Opinii diferite duce la dialog,dialogul atata timp cat nu degenereaza in certuri, este constructiv.

Din pacate nu poti spune ca ala este mai bun sau ala este mai prost,atata timp cat nu se indeplinesc toate condiitiile de testare/utilizare etc

Dar din feedback fiecaruia putem trage concluzii si sa ne apropiem de adevar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...