superbec Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 Multumesc frumos! Este ok kitul daca nu este replica chinezeasca gen MS.Turbo calitatea sudurilor la airbox ma face sa-mi pun intrebari..asta pare sa fie cu geometrie variabila. Ce nu vad la acest kit sunt valvele de eliberarea presiuni din airbox si waste gate-ul Hayabusa gen 2 se preteaza mult mai usor la modificare turbo datorita celor 2 injectoare pe cilindru,si managementul injectiei.Pentru stagiul 1 pana in 250hp nu este nevoie de multe modificari se foloseste aceasi pompa benzina, cu suplimentarea de fuel din resoftarea hartilor pe randul 2de injectoare la boost.. cel putin teoretic asa se spune La gen 1 ai nevoie de o alta pompa benzina cu presiune mai mare 150psi si un regulator de presiune variabil in functie de boost. Asta pentru ca ai doar un rand de injectoare si singura metoda de a suplimenta cu fuel in boost este sa-i cresti presiunea injectata.. o bataie mate de cap cu stabilirea amestecului carburant. Turbina are si ea dezavantajele ei,cred ca mult mai tare ar fi un compresor dependent de turatia motorului ar fi mai usor de setat amestecul carburant..vezi Kawa H2. are w-g intern si actuatorul ala e pentru wg nu pt geometrie variabila. sudurile de pe airbox sunt intradevar de rahan. ai reusit sa o faci sa treaca fin de la low boost la high? si la ce turatie face presiune? am vazut niste kituri de compresor mecanic pentru HD v-rod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killy Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 TNG, felicitari pentru lucrare si rezultatul final!!! Cat pentru proprietar, sa o stapaneasca cu grija si sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 are w-g intern si actuatorul ala e pentru wg nu pt geometrie variabila. sudurile de pe airbox sunt intradevar de rahan. ai reusit sa o faci sa treaca fin de la low boost la high? si la ce turatie face presiune? am vazut niste kituri de compresor mecanic pentru HD v-rod Da ai dreptate,are wg intern.postez de pe mobil este mai greu cu pozele. Boost-ul il face pe la 7000 medie,acum depinde mult si de incarcare. Legat de trecere..asta mi-a mancat cel mai mult nervi,solutia cu regulatorul de presiune este putin cam de cacao,noroc ca mai vine si corectia de la autotune peste si este o trecere mai usoara.Are acel "lag" tipic, dar dupa, se comporta bine. Ar fi fost ideal o sesiune de o zi pe dyno,am fi fost si mai aproape de adevar,asa pe strada..ce sa faci mai repede,sa te uiti in fata ca ai plecat ca din pusca,sau sa citesti AFR-ul si boost-ul pe ceasuri.. Merci Killy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 (editat) ................... Turbina are si ea dezavantajele ei,cred ca mult mai tare ar fi un compresor dependent de turatia motorului ar fi mai usor de setat amestecul carburant..vezi Kawa H2. Mersi mult de info TNG! m-am gandit mult si la varianta kompressor-ului...., si dc ar fi realizabil, clar, m-as indrepta catre aceasta directie.... acum cu piciorul in ghips am timp destul sa visez cu ochii deschisi.... inca o data felicitari! weekend fain tuturor colegilor! Editat Noiembrie 1, 2014 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val.Hayabusa Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 Hayabusa asta cu turbo e din Constanta ? ca parca e aceiasi pe care am vazut-o la Sea Wolfs la garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Draga TNG nu de genunchi pe jos era vorba si circuite. Sincer prefer motociclleta sa mearga si sa ma bucur de senzatiile oferite de 2 roti. Daca o sa am ocazia sa imi cumpar o Hayausa noua o sa-mi cumpar si in afara de revizii mare lucru nu o sa-i fac. Eu am facut o referire la CICLISTICA si daca ti-as cere un sfat te-as intreba cum se comporta busa cu turbo in Romania in conditii de ploaie pe un parcurs de 300 km fara oprire ! Sper ca intelegi ce vreau sa zic : Ma intorc de la Punky de la Sighisoara si imediat cum am iesit din oras incepe ploaia. Si ploua serios si pe zonele de munte mai coboara insotite de apa si siroaie de namol etc etc. Cum se comporta o busa stock in comparatie cu una cu turbo ?! Caci daca patesc cum ai patit tupe la intruniri ca stai sa mai setez ceva pe la mobra ca a intrat apa nu stiu unde si in fiecare dimineata trebuie sa mai schimb cate o harta de amestec ca la MOTOGP sincer cu 6 lei rezolv problema ( cu 1 l de benzina arde toata garantat !). Eu ma refer la fiabilitatea si placerea de a parcurge distante lungi cu opriri doar pt poze si alimentari ! CACI LA CAPITOLUL LINIUTE AM VAZUT CAT SE INGHESUIE POSESORII DE BUSE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 (editat) Draga TNG Cum se comporta o busa stock in comparatie cu una cu turbo ?! Caci daca patesc cum ai patit tupe la intruniri ca stai sa mai setez ceva pe la mobra ca a intrat apa nu stiu unde si in fiecare dimineata trebuie sa mai schimb cate o harta de amestec ca la MOTOGP sincer cu 6 lei rezolv problema ( cu 1 l de benzina arde toata garantat !). Eu ma refer la fiabilitatea si placerea de a parcurge distante lungi cu opriri doar pt poze si alimentari ! CACI LA CAPITOLUL LINIUTE AM VAZUT CAT SE INGHESUIE POSESORII DE BUSE !Pai tu ai spus primul ca: busa,circuit Italia,carene carbon,Valelunga..etcBusa turbo pana la 7000 este la fel ca una normala..deci se poate merge linistit si 300km. Legat de problema mea tehnica de la Sovata..este o rautate din partea ta.Apa a intrat intr-un dispozitiv pe care eu l-am folosit pentru logare de date,si care nu este conceput pentru spalare cu presiune a mobrei din punct de vedere a conectorilor electrici.O data ce am strans datele de care am avut nevoie,am rescris ECU si moto este acum la fel ca si din fabrica,cu conectori originali,dar cu un soft mult inbunatatit ca si performanta,consum,reactie la acceleratie etc Cu respect TNG. Editat Noiembrie 5, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Si acuma Busa turbo cat prinde nenea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Nu stiu cat prinde,dar ajunge al dracului de repede la capatul vitezometrului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Si uite cum intram in polemici. George una si cu una fac 2 . Daca nu-ti place sa citesti printre randuri si sa nu te pierzi in amanunte asta este. Am precizat foarte clar : ai avut neplaceri pt ca intrase apa si nu m-am omorat sa specific in ce dispozitiv ti-a intrat apa. Vorbesc de fiabilitatea motocicletei cum a facut-o ma-sa ! Si te asigur ca am ceva ore petrecute prin reprezentantele auto-moto si ocupandu-ma de o firma de transport mi-au trecut prin mana peste 100 de masini diferite modele noi noute. Ce faci tu legat de soft tot respectul si nu cred ca cineva se poate plange de serviciile tale in materie de motociclete. Dar eu vorbeam de fiabilitatea in general a motocicletei si o sa ma opresc aici cu comentariile. Am discutat si cu ceilalti posesori si ma gandeam sa ne revedem cu totii la o serata in capitala sa mai depanam amintiri caci iarna se apropie cu pasi grabiti. » Post actualizat in 06 Nov 2014 19:41Nu cred ca doriti sa va povestesc cum si-au distrus cei de la Politia de Frontiera ATV-urile marca Suzuki pentru ca si-au montat iei filtre K&N externe crezand ca le da o carca de cai. Efectul: pai patrulatul pe camp in foarte mult praf pazind granitele patriei au distrus motorul deoarece nu s-au mai gandit sa curete mai des filtrul. Cum pentru Hayabusa gen 1 nu se recomanda bujii cu iridium. Dar cati cunosc ca sunt bujii reci,calde si ca folosirea neadecvata a unor bujii pot duce inclusiv la deteriorarea pistoanelor ?! Pe cine intereseaza ?! Evident va ca sunt multi care nici macar nu stiu ce ulei sa foloseasca crezand ca Motul 300V e baza dar cand vad pretul comanda Motul 5100 caci care este problema daca tot scrie pe bidon 5W40 ! Si cand ii explici d comportamentul uleiului la turatie si de dublu esteri zice ca-l injuri de mama ! Asa ca faceti km fara incidente si ascultati mecanicii care va invata numai de bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 (editat) hai sa va spun si eu punctul meu de vedere..... (no offence, nu vreau sa supar pe nimeni, e doar punctul meu de vedere....) clar sunt un fan al tuningului..... dar de aici intervin costurile suplimentare......, care sunt peste manopera si costul gadgetului instalat..... ma gandesc ca sutele de ingineri si proiectanti nu sunt prosti cand proiecteaza un motor cu anumite performante care iese pe poarta fabrici..... dupa care intervin tunerii....... si forteaza acele limite......., ....ca doara coafura rezista..... e bine, e rau, eu nu stiu, piata pt tuning exista si va fi! dar clar, dpmdv cresterea puterii este invers proportionala cu fiabilitatea..... si f.tut bine si cu sufletul in rai....., nu prea merge.... revenind la cazul meu, si Passatul meu a fost dopat cu vreo 50 de armasari in plus, de catre Voinea (vezi VW forum), se spune ca e cel mai bun din tara.... si masina zbura/zboara si acum....., diii murgule diiiii de atunci am mai schimbat 2 (DOUA!!!!) turbine, s-a dus si garnitura de chiuloasa......, + alte cheltuieli suplimentare si de intretinere.... a meritat, nu a meritat? pentru alea cateva liniute sau depasiri......, dpmdv as zice ca da, in proportie de 60/40 % dar fiecare gandeste cum vrea si face ce vrea....... daca vrei tuning, mergi si-l faci...., daca nu, stai acasa, nimeni nu-ti scoate banii din buzunar.... ......si eu voluntar m-am dus..... nu m-a obligat nimeni.... numai bine tuturor weeked fain colegilor! Editat Noiembrie 8, 2014 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 Dupa cate stiu eu, presiunea in turbina este cea care face diferenta dintre tuning serios si motor crapat. Nu cred ca TNG i-a dat sa decoleze, ca are avioane la aeroport destule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 ideeeeiiii?!... brutus » Post actualizat in 13 Nov 2014 15:45 Am de gand sa fac refac Busa pentru pista... decupam ceva asfalt pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 ce mai astepti capitane? cauta bascula, furca..jante! astept sa vad ceva frumos!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 ideeeeiiii?!... brutus hayabusa620x433.jpeg » Post actualizat in 13 Nov 2014 15:45 Am de gand sa fac refac Busa pentru pista... decupam ceva asfalt pe acolo? Facem un mic monstru din ea Capitane! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 Facem facem... sa luam banii pe dauna mai intai. Inca nu au platit cei de la Carpatica nici o letzcaie... S-a infundat treaba in contabilitate. Probabil ca o sa ajung la o "giudecata"... Nu mai e mult, iar sorti de izbanda am... Zile bune tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killy Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 Salutari si cele bune Capitane! Spor si multa rabdare in lupta cu mizeriile astea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 Eo am tradat...recunosc...is vinovat...nu dati cu pietre ca imi iau revansa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 (editat) Eo am tradat...recunosc...is vinovat...nu dati cu pietre ca imi iau revansa Superba! Sper sa ma insel, dar nu tu te-ai ales cu fosta moto 'imprumutata" in Uk? Editat Noiembrie 20, 2014 de manu_vvu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 21, 2014 Share Postat Noiembrie 21, 2014 Eo am tradat...recunosc...is vinovat...nu dati cu pietre ca imi iau revansa Sa fii sanatos si sa te bucuri de noua achizitie,fara evenimente neplacute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Noiembrie 21, 2014 Share Postat Noiembrie 21, 2014 da cineva a imprumutat fosta mea mobra si a uitat sa o inapoieze...ca de daca avea si actele in geanta dece sa nu se bucure de ea...bucurasar masa de bumboanele de pe coliva lui Superba! Sper sa ma insel, dar nu tu te-ai ales cu fosta moto 'imprumutata" in Uk? » Post actualizat in 21 Nov 2014 17:53ms geo....acuma astept sa se opreasca polaia si sa reusesc sa ma bucur cat de putin de ea...da se pare ca nici wekendul asta nu tine vremea cu mine (( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Noiembrie 22, 2014 Share Postat Noiembrie 22, 2014 (editat) Faina Blonda... sa o forjezi in pace si liniste Scamuta... pune-I un nume...pe masura... ceva de genul B.B. )...sau Sharone Stone...sau Lori Groza. Editat Noiembrie 22, 2014 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 B.B. nu e bine..... doamne fereste sa-l confiste cineva si apoi sa-l bage in carantina sa ai noroc de ea Scamosule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
punki Postat Decembrie 24, 2014 Share Postat Decembrie 24, 2014 Nu am sa las sa treaca o luna de la ultima postare pe acest topic! Craciun Fericit tuturor!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.