NGO Postat August 8, 2018 Share Postat August 8, 2018 Va salut! Revin si eu cu o problema la busa mea gen1, 2007, ~25k km. Am incercat ieri sa o pornesc dupa aproximativ o luna de stat pentru a ii face revizia (deoarece a trecut un an de la ultimul schimb si vreo 3000km). In prima faza motocicleta s-a comportat ca si cum nu ar avea destula baterie desi bateria este aproape noua, nu are mai mult de 2 luni. Dupa ce am mai incercat, cu greu am reusit sa o pornesc insa merge foarte prost - se aude ca un motor cu 2 cilindrii in linie si nu merge rotund, iar in bord imi apare si dispare martorul FI - si pe display-ul ceasului imi aparae FI. Am incercat sa dau o tura scurta cu ea sa vad daca isi revine in vr-un fel dar nimic. De asemenea am remarcat ca nu imi mai indica pozitia neutral - nu se mai aprinde becul si nu pot sa o pornesc decat daca am cricul tras - dar banuiesc ca nu are legatura cu problema de mai sus. Va rog sa ma ajutati cu un sfat daca cunoasteti problema sau daca aveti vreo idee. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 8, 2018 Share Postat August 8, 2018 ia legatura cu colegul TNG, el e Cristosul Buselor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 8, 2018 Share Postat August 8, 2018 Poti intra in diagnoza si sa vezi ce cod de eroare ai? Ai umblat la airbox recent? Exista posibilitatea sa ai soareci unde o parchezi? Am o banuiala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NGO Postat August 8, 2018 Share Postat August 8, 2018 Am cautat un pic mufa in care trebuie bagat firul acela - cum arata baietii pe internet pt a intra in modul de diagnoza dar nu am gasit-o. Am s-o mai caut o data. La airbox nu am umblat - urma sa umblu pt a curata filtrul de aer. Sunt soareci intradevar in curtea in care sta moto - m-am gandit ca au umblat ei pe acolo . » Post actualizat in 08 Aug 2018 17:54 La mufa din clipul asta ma refer - » Post actualizat in 09 Aug 2018 08:55 Revin: Am reusit azi sa dau de acea mufa. Cand pun contactul nu-mi da nicio eroare dar dupa ce incerc sa o pornesc imi apare eroarea C44. » Post actualizat in 09 Aug 2018 09:29 Revin inca odata - am dat carena jos sa vad unde este sezorul de oxigen pt eroarea c44 si am descoperit intradevar cabluri rontaite un soarece incerca sa-si faca adapost intre rezervor si motor. Am sa revin cu niste poze cand ajung la pc. Multumesc pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 9, 2018 Share Postat August 9, 2018 Am banuit un intrus acolo.. verifica si firele de sub rezervor,mai ales de la speed sensor..ca ai avut eroare,plus acolo le place sa stea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 9, 2018 Share Postat August 9, 2018 ......... am descoperit intradevar cabluri rontaite ........ ti-am spus eu ca TNG e Cristosul Hayabuselor! punct ochit, punct lovit! Bravos Maestre! jos cu palaria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 9, 2018 Share Postat August 9, 2018 Cu respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D_Y_C Postat August 14, 2018 Share Postat August 14, 2018 Salutare tuturor, apelez la voi pentru un sfat referitor la frana de fata pentru o busa 2001. La agregatul din dotare i-am cumparat pompa radiala Brembo noua, furtune metalice individuale, servisat etrieri ( demontat, curatati si inlocuit toate garniturile ) si am o cursa "moarta " la levier foarte mare comparat si cu o pompa normala. Dupa indelungi cercetari si probe ( alta pompa noua, discuri de frana noi )am ajuns la concluzia ca face la fel si ca "free-play-ul" mare al levierului este din cauza faptului ca atunci cand este actionata frana etrierii imping cumva in lateral discul de frana inainte sa il "prinda" intre placute si sa inceapa franarea propriu-zisa. Pistonasele din etrier arata impecabil, garniturile noi, in gol nu pare sa fie blocat vreun pistonas. Pur si simplu am ramas in pana de idei; In afara de o conversie la etrieri radiali cu adaptoare ( nu prea sunt adeptul unor piese "home-made" pe la franare ) , aveti idee ce alte variante de etrieri sunt mai ok decat cei Tokico cu 6 pistonase ( spre ex. merg de Yamaha R1 an xxxx ) ? Oare daca montez unii cu 4 pistonase de gsxr 600/750 k1-k3 ( ar trebui sa se potriveasca ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 14, 2018 Share Postat August 14, 2018 Este ceva in neregula cu urechile de prindere de pe jamba,sau distantierele de la roata daca se deformeaza discul cand apesi frana. Ca si etrieri merg cei de R1 R6 cu adaptoare radiale.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D_Y_C Postat August 14, 2018 Share Postat August 14, 2018 Dar chiar daca discul nu ar pica exact pe mijlocul eteierului, nu ar trebui sa se centreze din pistonase placutele? Spre ex daca ai o plăcută mai uzata decat cealalta nu are fenomenul acesta ci ies pistonasele mai mult pe o parte, cel putin eu asa gandesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 15, 2018 Share Postat August 15, 2018 Da,asta daca este in plan vertical sau orizontal corect etrier/disc In schimb daca sunt,urechile dezaxate de prindere,trage de disc.si asta este vizibil daca te uiti atent cand cineva strange frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D_Y_C Postat August 15, 2018 Share Postat August 15, 2018 Am demontat etrierii din nou de pe motocicleta si se pare ca aveau cateva pistonase care lucrau greu chiar după curatare si garnituri noi, le-am facut cateva curse complete in gol si dupa ce i-am montat la loc totul este ok, cursa moarta foarte mica; sa vedem daca ramane asa, daca incep iar sa faca figuri ii inlocuiesc. Ms pt sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 15, 2018 Share Postat August 15, 2018 Da..discutia a plecat de la informatia pe care am considerat-o corecta: "La agregatul din dotare i-am cumparat pompa radiala Brembo noua, furtune metalice individuale, servisat etrieri ( demontat, curatati si inlocuit toate garniturile" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat August 16, 2018 Share Postat August 16, 2018 pune etrierii aia intr-o cutie...sa poti spune cand o vinzi fraza aia tare....ca ai toate piesele originale... ia-ti prinderi pentru etrieri de R 1 sau Brembo monobloc de pe orice miar..... etrieri gasesti...mobre busite sunt multe... eu as miza pe aia de r1 cu 6 pistoane si 4 placute ...sau orice brembo monobloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diowrc75 Postat August 17, 2018 Share Postat August 17, 2018 Da,asta daca este in plan vertical sau orizontal corect etrier/disc In schimb daca sunt,urechile dezaxate de prindere,trage de disc.si asta este vizibil daca te uiti atent cand cineva strange frana. » Post actualizat in 17 Aug 2018 22:08 Da,asta daca este in plan vertical sau orizontal corect etrier/disc In schimb daca sunt,urechile dezaxate de prindere,trage de disc.si asta este vizibil daca te uiti atent cand cineva strange frana. » Post actualizat in 17 Aug 2018 22:08 Da,asta daca este in plan vertical sau orizontal corect etrier/disc In schimb daca sunt,urechile dezaxate de prindere,trage de disc.si asta este vizibil daca te uiti atent cand cineva strange frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 18, 2018 Share Postat August 18, 2018 ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat August 18, 2018 Share Postat August 18, 2018 Cred ca nu i-a mers netul cand a scris postarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat August 20, 2018 Share Postat August 20, 2018 revin. daca vrea cineva moderator aici..anunt in pm. https://www.facebook.com/Hayabusa.Romania/ sunt destui followeri se pot anunta diverse evenimente, poze, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 Ma bag eu cred ca din oarece motiv nu intrunesc conditiile daca n-am fost selectat..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 Pai parca nu aveai facebook...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 revin. daca vrea cineva moderator aici..anunt in pm. https://www.facebook.com/Hayabusa.Romania/ sunt destui followeri se pot anunta diverse evenimente, poze, etc. Salut. Ti-am dat PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 Pai parca nu aveai facebook...? daca trebuie imi fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovibiker Postat Septembrie 4, 2018 Share Postat Septembrie 4, 2018 Stie cineva unde pot gasi plasma de bord cu 340 km/h pt o Busa din 2000,as vrea sa o schimb la mine in mile se vede perfect iar km nici noaptea nu se vede prea bine,as vrea cel classic de fabrica cu 340km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pestritu Postat Septembrie 4, 2018 Share Postat Septembrie 4, 2018 https://m.ebay.com/itm/Suzuki-GSX-1300-R-Hayabusa-1999-2000-Gauge-Faces-WHITE-Speedo-Dial-Clock-Tach/263747681790?hash=item3d68963dfe:g:2koAAOSwlgNbG~HH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 8, 2018 Share Postat Septembrie 8, 2018 Cristosul Hayabuselor cu Sfantul Doru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.