Jump to content

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo
 Share

Recommended Posts

Am avut PR4 GT in ultimile doua sezoane si sunt multumit de ele.
In Grecia am avut probleme cu aderenta insa a fost de la asfaltul prost de acolo. Un mix foarte alunecos.
Au fost exceptionale pe ploaie, cel putin la stilul meu de mers.
Urmeaza PR5 GT.

Ulei? Doar BEL-RAY EXS Full Synthetic Ester 4T 15W-50.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai grija cu TwoBrothers ca sunt in circulatie multe chinezarii.Eu am originale(BlackEdition) si le-am dat jos.Au sarit un pic de 1000lire/set cu tot cu taxe.Si pentru mine sunt prea mult:zgomotul se duce spre v2,dar cum spunea cineva pe aici extrem de usoare.Am pus niste Gpr care se aud superb.Ma gandesc serios la un set de Yoshi,dar nu mai vreau sa fac colectie de tevi.

La ideea de evacuare full am renuntat de cand am dat prima busa:chiar nu am chef sa montez-demontez evacuari inainte de itp si sa stau la mana fiecarui militian care ma oprea.Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca la destinatie nu mancam ciorba ca o puneam 3 sferturi pe mine de la efectul de diapazon dupa ce induram atatea vibratii.

Link to comment
Share on other sites

Eu m-am "jucat" cu un buget de 800 euro pentru tobe. 

 

Am plecat de la Mivv Storm , aproape 600 reduse la 450...Am urcat la Mivv Oval Titaniu, la 650 cu reducere, apoi am renuntat pentru ca le-am comandat si Louis m-a anuntat ca "in 7 zile" se fac 5 saptamani.Am mai incercat GPR, BOS si Cobra, toate cu termen de livrare de 5-6 sapt...Asa ca am revenit la prima optiune. Teoretic ajung miercuri.

Daca nu ne intelegem, hop la retur sau pe Ebay si ne reorientam.

 

Evacuare integrala nu am cum sa pun in Germania. Exact cum spunea Emil, stai la mana politiei.

Am avut Vance& Hines pe Harley si orice iesire era o drama.

 

Aici daca te prind, iti sechestreaza mobra pe loc :)

Edited by Gixu.
Link to comment
Share on other sites

Cauta pe eBay, SH. Sunt multi cei care aleg sa vanda separat accesoriile. Eu am avut o finala BOS pe a mea si se auzea Superb. 

 

Kawa se aude oricum peste Busa si in varianta standard.

Link to comment
Share on other sites

Care-i faza cu evacuarea full sau doar finale? Si cum isi da seama un politist daca e full sau doar finalele schimbate? Voi va auziti ce vorbiti? :))

A mea nu vibreaza deloc,nici cu tobele stock si nici cu evacuarea full aftermarket. O usoara vibratie simt de cand am schimbat scaritele,trebuia sa schimb cauciucurile de pe scaritele vechi si erau si cam ruginite,asa ca le-am schimbat cu alt model aftermarket, erau disponibile la service. Astea sunt mai mici,mai subtiri si cu cauciucul de peste ele mai subtire. De aia se simt ceva vibratii,dar aproape imperceptibil.

Nu stiu de ce a mea nu vibreaza, mai ales ca mai mersesem cu modele 2008 si aveau ceva vibratii la anumite ture.

Intr-un fel ma bucur ca am nimerit-o asa, nevibracioasa :D

Link to comment
Share on other sites

In Ro nu stiu, in Germania insa lipsa Db-ului si a numarului de inregistrare, specifics evacuarilor full duce direct la suspendarea dreptului de a circula.

 

Si a mea e smooth. Azi am avut treaba pana la munca si am ales ruta pe autostrada...La 200 kmh  poti sa juri ca ai 130-140.

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, the mentalist a spus:

Care-i faza cu evacuarea full sau doar finale? Si cum isi da seama un politist daca e full sau doar finalele schimbate? Voi va auziti ce vorbiti? :))

Un politist care stie ce sa caute isi va da seama dupa omologarea (lipsa ei) stantata pe finala si trecuta in hartia insotitoare.

Din experienta mea (limitata) de cautare prin oferta unor producatori mai cunoscuti, nu exista full system omologat pentru strada. Imi vine greu sa cred ca cineva va pune galerii si tevi de full system si va cauta finala omologata care sa se potriveasca.

In afara de politist, cei de la ITP iti pot spune ca nu indeplinesti criteriile pentru zgomot si gaze.

Ambele variante au probabilitate mai mica in Ro decat in restul UE 

Edited by ilarionciobanu
Link to comment
Share on other sites

Bai oameni buni! Cum face diferenta intre full sistem si doar finale schimbate?

Ca tot ce ziceti voi vad ca e legat de tobele finale,ceea ce e si normal. 

Amenzile si normele de zgomot se aplica la orice finala.

Si niciun politist nu stie daca saxofonu ala de tevi care il ai tu printre carene apartine motoretei stock sau unui sistem full exhaust!

Tot ce isi poate da seama e analizand tobele finale!

Link to comment
Share on other sites

N-auzi că nu se iegzixtă sistem complet care să includă tobe finale cu ștanțe? :moron: Ar trebui să iei macaroane separat și să le pupi cu finale omologate. 

Edited by john17
Link to comment
Share on other sites

Revin la experienta mea cu rasfoitul ofertelor. Mai toti au 1-2-3 modele de finale omologate pentru circulatia pe strada in UE. Pe langa ele, au finale neomologate pentru strada, chiar daca au db-killer. Oferta este pentru circuit. A treia categorie din oferta sunt sistemele full care sunt doar pentru circuit.

Pe langa nivelul de zgomot, cu sistemul full nu o sa treci (real) nici testul de gaze.

Link to comment
Share on other sites

  • Admin
Acum 49 minute, the mentalist a spus:

Si niciun politist nu stie daca saxofonu ala de tevi care il ai tu printre carene apartine motoretei stock sau unui sistem full exhaust!

Asta este impresia ta. 

Îți dai seama foarte ușor, cu mobra lăsată pe cric, trebuie doar să te apleci puțin pe partea opusă și se vede imediat dacă ai catalizator sau direct țeavă 4-2-1. 

gtr1400-2007-2020-concours-14-performance-exhaust-headers-downpipes-[2]-42201-p.jpg

 

1.jpg.d8abfa93e744ee05254fd85f38e7149d.jpg

Link to comment
Share on other sites

L.E. 
Ca sa raspund la intrebarea ta, in 99% din cazuri un politist nu va sti ca ai macaroane (cum zice John) de full system la care ai aplicat finala omologata. Tind sa cred ca nu va fi mare diferenta de zgomot fata de combinatia cu macaroane stock si nu vad de ce ai face asa ceva.

Se poate lua eventual dupa lipsa „catalizatorului“, dar tot trebuie verificat de cineva autorizat. Presupun doar ca te poate suspecta si te poate trimite la RAR, fara talon.

Link to comment
Share on other sites

  • Admin
Acum 23 minute, ilarionciobanu a spus:

Ca sa raspund la intrebarea ta, in 99% din cazuri un politist nu va sti ca ai macaroane (cum zice John) de full system la care ai aplicat finala omologata

Inseamnă că voi aveți impresia că noi suntem deștepții pământului și polițiștii idioții planetei. 

Uită-te la pozele de mai sus și o să îți dai seama imediat care este stock și care țeavă goală. 

 

 

Acum 35 minute, ilarionciobanu a spus:

Mai toti au 1-2-3 modele de finale omologate pentru circulatia pe strada in UE.

Niet. 

Sunt interesat de subiect, și eu sunt tentat să schimb finala sau evacuare full. 

În afara de cei premium, sunt o grămadă de alți producători care nu oferă omologări deloc. Dominator, Delkevic, BlackWidow, sunt doar câțiva din cei care îmi vin în minte acum. 

Cu ultimii chiar am corespondent, mi-au spus că nu oferă omologare deoarece pe piața din UK nu se cere nimic. 

Acum, că o fi vrăjeala sau adevărat, nu mai știu:

"

Hello Luigi

 

Yes we can deliver to Romania


Our silencers do not have EU approval or certification as this is not required for the UK sales market

 

Kind regards

Chelsie

 

Black Widow Exhausts Ltd

8 High Barns, Roxton, Bedfordshire MK44 3ET

Tel: +44 (0) 1234 871009"

Link to comment
Share on other sites

Estimarea mea e legata de lipsa de interes. Eu cred ca-mi pot da seama de diferenta, dar asta se intampla acum, dupa ce am rasfoit un pic. Daca ei ar fi mai interesati, ar avea norma mai buna de certificate retinute.

 

Am spus „mai toti“, iar la un comentariu anterior am specificat ca experienta este cu producatorii „mai cunoscuti“. Chiar si asa, nici ei nu au oferte pentru toate motocicletele. Isi calibreaza oferta pe piata/cerere

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Da, în general văd că cei cunoscuți oferă omologare CE, dar au și prețuri pe măsură. Din păcate cei mici, dar care oferă alternative bune la preț și de calitate apropiată, nu oferă omologare.

Link to comment
Share on other sites

La prima strigare vad cateva finale dedicate GTR-ului. Cobra are cateva optiuni omologate, BOS are evacuarea pe care o aveam si eu pe GTR, toate intre 280 si 380 euro.

 

 

Au venit si tobele...

 

Ori fac eu ceva gresit, ori arcurile  de legatura dintre galerii si finale sunt prea mari. Oricum, finisare "made in Italy"...

IMG_20200505_194438.jpg

IMG_20200505_194412.jpg

Link to comment
Share on other sites

On 03.05.2020 at 11:12, Kosh said:

Am avut PR4 GT in ultimile doua sezoane si sunt multumit de ele.
In Grecia am avut probleme cu aderenta insa a fost de la asfaltul prost de acolo. Un mix foarte alunecos.
Au fost exceptionale pe ploaie, cel putin la stilul meu de mers.
Urmeaza PR5 GT.

Ulei? Doar BEL-RAY EXS Full Synthetic Ester 4T 15W-50.

Am gasit doar EXS FULL Synthetic 4T 10W-40 ... 15W-50 se gaseste doar EXP. Merge 10W-40 sau sa ii aiu EXP 15W-50 ?

Link to comment
Share on other sites

Majoritatea motopolitistilor au si moto petsonale si cocheteaza cu lumea moto.Deja stiu sa se uite dupa arculetele de la saxofon.Prezenta lor inseamna evacuare directa.Iar pe tobe vaneaza lipsa E-ului sau "Just for race","Not for road use",lipsa dbkilerlui sau diametrul tevii la evacuare.Ca sa nu mai spunem de verificarea numarului daca e rabatabil manual sau electric :) si mai nou lipsa aripii spate...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...