axl Postat Decembrie 11, 2004 Share Postat Decembrie 11, 2004 Salut! va cer sfatul in urmatoarea problema: Carburatoarele de la Virago535 au fiecare cate un surub de reglat aerul. Ideea este ca unul este capsulat, adica are un capac din fabrica peste surub (in interiorul canalului) dar este ok, este reglat perfect, dar celalalt, aici e problema, este strans la maxim si mananca numai benzina si afuma toba respectiva. Cum sa fac sa il desfac ca nu merge cu nimic, am pus toate spray-urile posibile si nu am reusit. Va rog posibile solutii. Cu multumiri, Axl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Decembrie 14, 2004 Share Postat Decembrie 14, 2004 JOS CU EL PRINS IN MENGHINA SI LUAT LA-NTREBARI CU SIMT DE RASPUNDERE PENTRU CA CU SPRAYUL NU FACI NIMIC CA-I CONIC LA CAP SI ESTE PRECUM PREZOANELE LA ROTI DACA NU LE DESFACI MULT TIMP DESI NU LE-AI STRANS TARE SE INTEPENESC PE CON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Decembrie 15, 2004 Share Postat Decembrie 15, 2004 (editat) Care dintre suruburi ar fi cel cu problema: Editat Decembrie 15, 2004 de $ilver Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 15, 2004 Share Postat Decembrie 15, 2004 Hm...nasol Daca surubul de amestec a fost strans in dusmanie probabil "patul" pe care se aseaza in corpul carburatorului e distrus.Suruburile astea nu ai voie sa le strangi decat pana ating usor limita de cursa, sa ai un reper de la care numeri turele pana la pozitia de lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticalosu Postat Decembrie 30, 2004 Share Postat Decembrie 30, 2004 Salut! va cer sfatul in urmatoarea problema: Carburatoarele de la Virago535 au fiecare cate un surub de reglat aerul. Ideea este ca unul este capsulat, adica are un capac din fabrica peste surub (in interiorul canalului) dar este ok, este reglat perfect, dar celalalt, aici e problema, este strans la maxim si mananca numai benzina si afuma toba respectiva. Cum sa fac sa il desfac ca nu merge cu nimic, am pus toate spray-urile posibile si nu am reusit. Va rog posibile solutii. Cu multumiri, Axl sal ! ceea ce povestesti tu aici e una din problemele xv-ului ! singura posibilitate de a scoate surubul (de aer) in mod elegant este un burghiu de 3 mm cu taisul stinga (adica invers ca la toate burghiele)..... daca ai noroc iese repede daca nu exista niste tarozi (aia cu care tai filetul) conici tot filet stinga ....... daca ai noroc il scoti si-ti iei un surub nou daca nu cauta-ti un corp de carb! am lucrat la o reprezentanta yamaha si cunosc problema noi asa faceam! 90% reusita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axl Postat Decembrie 30, 2004 Autor Share Postat Decembrie 30, 2004 Salut! multumesc tuturor pentru sugestii. O sa pun si o poza cu respectivul susrub care imi face atatea probleme saptamana viitoare. Pana atunci insa va doresc sa petreceti cel mai frumos Revelion si sa ne auzim cu bine in 2005. Cu drag, Axl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Ianuarie 1, 2005 Share Postat Ianuarie 1, 2005 ceea ce povestesti tu aici e una din problemele xv-ului ! Si care-ar mai fi alte probleme ale XV-ului? Poate reusim sa le preintampinam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat Ianuarie 1, 2005 Share Postat Ianuarie 1, 2005 LMA! Chiar ar fi interesant sa aflam din timp ce probleme mai are XV-ul. Chiar daca nu le vom putea preintampina, macar sa stim ce sa facem daca se mai strica una-alta. (ar fi un topic interesant si pentru mine - proaspat posesor de XV 535 si pentru Ares - posesor de XV 400). Bafta si asfalt uscat in anul care tocmai a inceput! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares666 Postat Ianuarie 2, 2005 Share Postat Ianuarie 2, 2005 (editat) OFFTOPIC : da, chiar asa, si cam care mai sunt preturile practicate de cei de la service-ul yamaha pentru o verificare tehnica, reglare carburi, frane, schimb de ulei si filtru? de curiozitate. si pe unde gasim niste cauciucuri de schimb (evident de virago 400/535)? eventual second hand, dar cu ceva "carne" pe ele... numa bine. Editat Ianuarie 2, 2005 de ares666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axl Postat Ianuarie 3, 2005 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2005 Salut si La multi ani! Atasez o poza cu surubul respectiv. Ma intereseaza si pe mine raspunsurile la intrebarile postate anterior. Axl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Ianuarie 4, 2005 Share Postat Ianuarie 4, 2005 Uhhhh naspa pozitie are surubul ala....nu poti folosi o dalta (mama mecanicii) si ciocan (tatal mecaniciii ) Singura metoda ar fi cu burghiul ,dupa care utilizat tarod.Partea naspa e ca daca nu cedeaza usor ai sanse sa rupi tarodul si adio ,surubul ala acolo moare Totusi inclin sa cred ca odata surubul scos,unul nou nu va mai folosi prea mult la reglaj intrucat un surub de reglaj cu cap conic infiletat asa strans in aluminiu cam distruge "patul" pe care se aseaza PS Nu cred ca domnu' Ticalosu va poate spune alte preturi decat de Germania... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axl Postat Ianuarie 5, 2005 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2005 Multumesc pentru informatii Axa. sper sa gasesc o solutie pana la primavara - care a inceput deja... Axl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aliance-steel Postat Februarie 11, 2005 Share Postat Februarie 11, 2005 Salut Dan! Sa stii ca ma roade si pe mine mai ales ca eu ti-am umblat acolo! Din pacate asa cum ti-am zis asa a venit din Germania si nu prea am avut ce sa ii fac.M-am interesat si cineva mi-a spus ca exista o metoda care se cheama electroeroziune dar sigur nu stiu nici eu cum se procedeaza si nici unde se poate face. Poate cineva de pe forum stie mai multe ! Asa cum ti-am spus sint gata sa te ajut cu ce mai ai de afcut la ea! Sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Februarie 12, 2005 Share Postat Februarie 12, 2005 Din cate vad eu acolo mai ai ceva ceva de facut incearca sa-l bati putin in cap si apoi cu o surubelnita mecanica te proptesti bine in ea sa nu sara din surub si cu o cheie pe hexagonul surubelnitei invarti usor. Daca nu si nu incearca cum te sfatuiesc mai sus "Avizatii" in ale XV-urilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Februarie 12, 2005 Share Postat Februarie 12, 2005 sau poti incerca o miscare "combinata": o surubelnita mecanica si un ciocan mic cu care sa lovesti in surub, in acelasi timp incercand sa-l desfaci (surubul) cu surubelnita partea proasta este ca iti trebuie mai multe maini, daca carb-ul nu e fixat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tga Postat Februarie 12, 2005 Share Postat Februarie 12, 2005 Incearca cu o surubelnita cu impact. E singura care desface suruburile imposibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axl Postat Februarie 12, 2005 Autor Share Postat Februarie 12, 2005 Ma bucura enorm raspunsurile si ma mandresc peste tot cu spiritul acesta de ajutor care exista intre noi. Multumesc ALIANCE-STEEL, o sa te sun sa vedem ce gasim la furca acolo ca tot mai are jocul ala... TGA, unde gasesc o surubelnita cu impact (stiu ce e aia dar nu stiu de unde pot sa fac rost de una pt. 5 minute). S-auzim numai de bine! Axl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tga Postat Februarie 13, 2005 Share Postat Februarie 13, 2005 TGA, unde gasesc o surubelnita cu impact (stiu ce e aia dar nu stiu de unde pot sa fac rost de una pt. 5 minute). Am eu! Cand ajung in Bucuresti o iau cu mine si incercam sa facem treaba. Asa ca lasa-mi un nr de tel. si te sun eu cand ajung. In principiu ajung ori in weekendul viitor ori peste 2 saptamani. Asta daca nu e prea tarziu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Februarie 13, 2005 Share Postat Februarie 13, 2005 daca merge si o bormasina de aia cu acumulator, cu percutie (pt insurubat/desurubat), am eu una nu stiu insa daca am vreun varf de surubelnita care sa mearga acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Februarie 14, 2005 Share Postat Februarie 14, 2005 Si care-ar mai fi alte probleme ale XV-ului? Poate reusim sa le preintampinam Ca orice lucru chinezesc, Marea Casa Yamaha va va umple viata cu surprize mai mari sau mai mici, sa nu va plictisiti. Va urez perioade de plictiseala cat mai mari...inarmati-va cu scule bune, manuale service si rabdare. O alta varianta ar fi sa pacaliti pe altii, si usor-usor sa treceti pe scule "putin mai japoneze", sau de ce nu, europene (au taxe import zero) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Februarie 14, 2005 Share Postat Februarie 14, 2005 acum, dupa gluma de mai sus (care are un mare procentaj de adevar, totusi), daca este carb-ul demontat si n-ai apucat sa spargi inca nimic pe langa el, pune-l intr-o punga de un leu si suna-ma la 0722250092, sa-l iau si sa-l duc la dom. profesor. Daca nici el nu va putea, o sa-ti comunic sa cauti altul la SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Februarie 14, 2005 Share Postat Februarie 14, 2005 Surubelnita cu imPACT GASESTI LA mETRO...cred ca mai au. Erau complete, cu vreo 4 tipuri de capete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axl Postat Februarie 14, 2005 Autor Share Postat Februarie 14, 2005 Multumesc din nou tuturor. In acest weekend o sa demontez din nou carburatoarele cu pricina (din fericire intregi si nevatamate) si vorbim atunci. Multumesc mult! Axl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DiveBomber Postat Februarie 15, 2005 Share Postat Februarie 15, 2005 (editat) O alta problema des intilnita,nu numai la XV ci si la alte modele (cum ar fi FZR-urile fabricate pina in `94) e defectarea puntii redresoare cu stabilizator incorporat.Defectul e comun pt. ca la modelele astea se foloseste acelasi fel de punte,care sta prost la capitolul fiabilitate.Primul simptom e descarcarea bateriei la mersul in regim de turatie mica cu farurile aprinse.Apoi,cu putin noroc(daca se strapung diodele) se va arde una sau mai multe din infasurarile statorului(care sint 3 la numar),si aici incepe "distractia". Preveniti aceste necazuri prin asigurarea unei raciri corespunzatoare a puntii-stabilizatoare.La Virago se afla,dupa cite tin minte in partea stinga,linga motor asezata in spatele acestuia,prinsa pe un capac mic cu aripioare de racire.Curatati bine sa nu fie noroi,sau alte depuneri,asigurind in felul acesta racirea. Daca e prea tirziu,si una din diodele puntii redresoare e strapunsa,e destul sa separati infasurarea generatorului ce intra in ea,asta ca solutie provizorie,desigur.La mers subturat cu faza lunga,bateria se va descarca,incet dar sigur.In rest,cele doua infasurari ramase vor reusi sa asigure consumul pt. aprindere si faza scurta,in turatie normala. Aveti grija,ca asta e un defect spurcat,care te poate lasa pe drumuri,mai ales noaptea,departe de casa,si prieteni cu baterii incarcate in motoare (cu care sa faci schimb pina ajungi acasa).Urit scenariu,nu? Editat Februarie 15, 2005 de DiveBomber Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Februarie 17, 2005 Share Postat Februarie 17, 2005 Asta cu defectarea regulatorului o mai auzisem. La un moment dat chiar m-am speriat pentru ca dupa 2-3 zile de pauza gaseam bateria fara curent de pornire. Dupa ce am facut oarece masuratori am observat ca nu avea nimic regulatorul, problema era alarma, care se pare ca are un consum prea mare pentru capacitatea bateriei (care e oricum putin obosita). Alternatorul produce o tensiune la borne de 13,70-13,75V, indiferent de turatie, faza lunga aprinsa sau nu si alti factori care ar putea produce variatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.