Sari la conținut

Cum sa fac?


axl
 Share

Postări Recomandate

Salut! va cer sfatul in urmatoarea problema: Carburatoarele de la Virago535 au fiecare cate un surub de reglat aerul. Ideea este ca unul este capsulat, adica are un capac din fabrica peste surub (in interiorul canalului) dar este ok, este reglat perfect, dar celalalt, aici e problema, este strans la maxim si mananca numai benzina si afuma toba respectiva. Cum sa fac sa il desfac ca nu merge cu nimic, am pus toate spray-urile posibile si nu am reusit. Va rog posibile solutii.

Cu multumiri, Axl

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

JOS CU EL PRINS IN MENGHINA SI LUAT LA-NTREBARI CU SIMT DE RASPUNDERE PENTRU CA CU SPRAYUL NU FACI NIMIC CA-I CONIC LA CAP SI ESTE PRECUM PREZOANELE LA ROTI DACA NU LE DESFACI MULT TIMP DESI NU LE-AI STRANS TARE SE INTEPENESC PE CON.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm...nasol :laugh: Daca surubul de amestec a fost strans in dusmanie probabil "patul" pe care se aseaza in corpul carburatorului e distrus.Suruburile astea nu ai voie sa le strangi decat pana ating usor limita de cursa, sa ai un reper de la care numeri turele pana la pozitia de lucru. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Salut! va cer sfatul in urmatoarea problema: Carburatoarele de la Virago535 au fiecare cate un surub de reglat aerul. Ideea este ca unul este capsulat, adica are un capac din fabrica peste surub (in interiorul canalului) dar este ok, este reglat perfect, dar celalalt, aici e problema, este strans la maxim si mananca numai benzina si afuma toba respectiva. Cum sa fac sa il desfac ca nu merge cu nimic, am pus toate spray-urile posibile si nu am reusit. Va rog posibile solutii.

Cu multumiri, Axl

sal !

 

ceea ce povestesti tu aici e una din problemele xv-ului !

singura posibilitate de a scoate surubul (de aer) in mod elegant este un burghiu de 3 mm cu taisul stinga (adica invers ca la toate burghiele)..... daca ai noroc iese repede daca nu exista niste tarozi (aia cu care tai filetul) conici tot filet stinga .......

daca ai noroc il scoti si-ti iei un surub nou daca nu cauta-ti un corp de carb!

am lucrat la o reprezentanta yamaha si cunosc problema noi asa faceam! 90% reusita!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! multumesc tuturor pentru sugestii. O sa pun si o poza cu respectivul susrub care imi face atatea probleme saptamana viitoare. Pana atunci insa va doresc sa petreceti cel mai frumos Revelion si sa ne auzim cu bine in 2005. Cu drag, Axl

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LMA! Chiar ar fi interesant sa aflam din timp ce probleme mai are XV-ul. Chiar daca nu le vom putea preintampina, macar sa stim ce sa facem daca se mai strica una-alta. (ar fi un topic interesant si pentru mine - proaspat posesor de XV 535 si pentru Ares - posesor de XV 400).

 

 

Bafta si asfalt uscat in anul care tocmai a inceput!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OFFTOPIC :

 

da, chiar asa, si cam care mai sunt preturile practicate de cei de la service-ul yamaha pentru o verificare tehnica, reglare carburi, frane, schimb de ulei si filtru? de curiozitate.

 

si pe unde gasim niste cauciucuri de schimb (evident de virago 400/535)? eventual second hand, dar cu ceva "carne" pe ele...

 

numa bine.

Editat de ares666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uhhhh :blink: naspa pozitie are surubul ala....nu poti folosi o dalta (mama mecanicii) si ciocan (tatal mecaniciii :smoke: ) B) Singura metoda ar fi cu burghiul ,dupa care utilizat tarod.Partea naspa e ca daca nu cedeaza usor ai sanse sa rupi tarodul si adio ,surubul ala acolo moare :nono:

Totusi inclin sa cred ca odata surubul scos,unul nou nu va mai folosi prea mult la reglaj intrucat un surub de reglaj cu cap conic infiletat asa strans in aluminiu cam distruge "patul" pe care se aseaza :P

 

 

 

 

PS Nu cred ca domnu' Ticalosu va poate spune alte preturi decat de Germania... :huh: :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut Dan! Sa stii ca ma roade si pe mine mai ales ca eu ti-am umblat acolo! Din pacate asa cum ti-am zis asa a venit din Germania si nu prea am avut ce sa ii fac.M-am interesat si cineva mi-a spus ca exista o metoda care se cheama electroeroziune dar sigur nu stiu nici eu cum se procedeaza si nici unde se poate face. Poate cineva de pe forum stie mai multe ! Asa cum ti-am spus sint gata sa te ajut cu ce mai ai de afcut la ea!

Sa auzim de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate vad eu acolo mai ai ceva ceva de facut incearca sa-l bati putin in cap si apoi cu o surubelnita mecanica te proptesti bine in ea sa nu sara din surub si cu o cheie pe hexagonul surubelnitei invarti usor. Daca nu si nu incearca cum te sfatuiesc mai sus "Avizatii" in ale XV-urilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau poti incerca o miscare "combinata": o surubelnita mecanica si un ciocan mic cu care sa lovesti in surub, in acelasi timp incercand sa-l desfaci (surubul) cu surubelnita

partea proasta este ca iti trebuie mai multe maini, daca carb-ul nu e fixat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucura enorm raspunsurile si ma mandresc peste tot cu spiritul acesta de ajutor care exista intre noi.

Multumesc ALIANCE-STEEL, o sa te sun sa vedem ce gasim la furca acolo ca tot mai are jocul ala...

TGA, unde gasesc o surubelnita cu impact (stiu ce e aia dar nu stiu de unde pot sa fac rost de una pt. 5 minute).

 

S-auzim numai de bine! Axl

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TGA, unde gasesc o surubelnita cu impact (stiu ce e aia dar nu stiu de unde pot sa fac rost de una pt. 5 minute).

Am eu! Cand ajung in Bucuresti o iau cu mine si incercam sa facem treaba.

Asa ca lasa-mi un nr de tel. si te sun eu cand ajung. In principiu ajung ori in weekendul viitor ori peste 2 saptamani. Asta daca nu e prea tarziu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si care-ar mai fi alte probleme ale XV-ului? :banana:  Poate reusim sa le preintampinam :cheers:  :banana:

Ca orice lucru chinezesc, Marea Casa Yamaha va va umple viata cu surprize mai mari sau mai mici, sa nu va plictisiti. Va urez perioade de plictiseala cat mai mari...inarmati-va cu scule bune, manuale service si rabdare. O alta varianta ar fi sa pacaliti pe altii, si usor-usor sa treceti pe scule "putin mai japoneze", sau de ce nu, europene (au taxe import zero)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum, dupa gluma de mai sus (care are un mare procentaj de adevar, totusi), daca este carb-ul demontat si n-ai apucat sa spargi inca nimic pe langa el, pune-l intr-o punga de un leu si suna-ma la 0722250092, sa-l iau si sa-l duc la dom. profesor. Daca nici el nu va putea, o sa-ti comunic sa cauti altul la SH.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O alta problema des intilnita,nu numai la XV ci si la alte modele

(cum ar fi FZR-urile fabricate pina in `94) e defectarea puntii redresoare cu stabilizator incorporat.Defectul e comun pt. ca la modelele astea se foloseste acelasi fel de punte,care sta prost la capitolul fiabilitate.Primul simptom e descarcarea bateriei la mersul in regim de turatie mica cu farurile aprinse.Apoi,cu putin noroc(daca se strapung diodele) se va arde una sau mai multe din infasurarile statorului(care sint 3 la numar),si aici incepe "distractia".

Preveniti aceste necazuri prin asigurarea unei raciri corespunzatoare a puntii-stabilizatoare.La Virago se afla,dupa cite tin minte in partea stinga,linga motor asezata in spatele acestuia,prinsa pe un capac mic cu aripioare de racire.Curatati bine sa nu fie noroi,sau alte depuneri,asigurind in felul acesta racirea.

Daca e prea tirziu,si una din diodele puntii redresoare e strapunsa,e destul sa separati infasurarea generatorului ce intra in ea,asta ca solutie provizorie,desigur.La mers subturat cu faza lunga,bateria se va descarca,incet dar sigur.In rest,cele doua infasurari ramase vor reusi sa asigure consumul pt. aprindere si faza scurta,in turatie normala.

Aveti grija,ca asta e un defect spurcat,care te poate lasa pe drumuri,mai ales noaptea,departe de casa,si prieteni cu baterii incarcate in motoare (cu care sa faci schimb pina ajungi acasa).Urit scenariu,nu?

Editat de DiveBomber
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu defectarea regulatorului o mai auzisem.

La un moment dat chiar m-am speriat pentru ca dupa 2-3 zile de pauza gaseam bateria fara curent de pornire. Dupa ce am facut oarece masuratori am observat ca nu avea nimic regulatorul, problema era alarma, care se pare ca are un consum prea mare pentru capacitatea bateriei (care e oricum putin obosita).

Alternatorul produce o tensiune la borne de 13,70-13,75V, indiferent de turatie, faza lunga aprinsa sau nu si alti factori care ar putea produce variatii :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...