Soso Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 si daca mergeai cu filtru de 4 t ce era ma?? mureai cautati carcota saracilor dealeri..... @cata...merci, stiu ca este amestecul prea bogat, pt ca si consumul e mare. mai cobor acul si vad ce si cum. @alillas...filtrul e nou si bujia la fel. din carb golesc benzina dupa tura, deci mizerii prea mari nu au de unde sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 si daca mergeai cu filtru de 4 t ce era ma?? mureai cautati carcota saracilor dealeri..... @cata...merci, stiu ca este amestecul prea bogat, pt ca si consumul e mare. mai cobor acul si vad ce si cum. @alillas...filtrul e nou si bujia la fel. din carb golesc benzina dupa tura, deci mizerii prea mari nu au de unde sa fie. Sa ai grija la suruburi sa sunt stranse tare si sunt moi, eu am bulit pe ala de sus care-ti da acces la ac... Referitor la curatat, cred ca freci piciorul de lemn cu WD, nu degeaba s-a inventat spray-ul pt carburatoare Verifica si cablu, ca al meu se mai tinea doar intr-un firicel (la ambele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 sau va luati injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 Sa ai grija la suruburi sa sunt stranse tare si sunt moi, eu am bulit pe ala de sus care-ti da acces la ac... Aha, aha. La remontare se recomanda a se inlocui suruburile originale KTM cu suruburi STAS romanesti. Sau DIN nemtesti, sau GOST rusesti, in general cu orice suruburi care sunt in toate mintile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Aprilie 1, 2009 Autor Share Postat Aprilie 1, 2009 Sa ai grija la suruburi sa sunt stranse tare si sunt moi, eu am bulit pe ala de sus care-ti da acces la ac...Referitor la curatat, cred ca freci piciorul de lemn cu WD, nu degeaba s-a inventat spray-ul pt carburatoare Verifica si cablu, ca al meu se mai tinea doar intr-un firicel (la ambele) la treaba cu cablurile iti dau dreptate..le-am schimbat sapt trecuta fiindca erau rupte plasticele de la ghidon,si in ceea ce priveste WD-ul,asta am gasit in casa,asta am folosit..mai aveam si spray de curatat lantul dar mi-a fost frica sa folosesc sa nu distrug ceva pe acolo.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 la treaba cu cablurile iti dau dreptate..le-am schimbat sapt trecuta fiindca erau rupte plasticele de la ghidon,si in ceea ce priveste WD-ul,asta am gasit in casa,asta am folosit..mai aveam si spray de curatat lantul dar mi-a fost frica sa folosesc sa nu distrug ceva pe acolo.. Totusi nu e mai bine a se folosi solutii speciale de curatat carburatorul? Carburatorul de la KTM nu l-am desfacut inca. Insa carburatorul de la Yamaha l-am demontat si am bagat toate piesele in Decarbusolv. Diafragmele de cauciuc s-au dilatat. Dupa cateva ore au revenit la dimensiunile initiale si le-am montat la loc. De atunci l-am mai demontat si curatat cu Decarbusolv de vreo 2-3 ori. N-are nici pe dracu. Deci, nu cred ca are ce sa se strice ceva in carburator daca se folosesc substante de curatat carburatoare. Oricum plasticele si cauciucurile dintr-un carburator trebuie sa reziste la benzina. WD40 e atat de folositor la toate incat e cam dubios pentru curatat carburatoare. Rau nu cred ca face. Dar nici nu cred ca dizolva toat mizeria din carb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 la treaba cu cablurile iti dau dreptate..le-am schimbat sapt trecuta fiindca erau rupte plasticele de la ghidon,si in ceea ce priveste WD-ul,asta am gasit in casa,asta am folosit..mai aveam si spray de curatat lantul dar mi-a fost frica sa folosesc sa nu distrug ceva pe acolo.. WD nu-i bun, pentru ca unge in loc sa dizolve, spray de lant sa nu-i pui in nici un caz ca ala e facut special sa "infunde", respectiv sa nu sara de pe lant. Ideea e ca trebuie ceva care sa dizolve impuritatile pe care benzina nu a reusit sa le topeasca (mai agresiv) respectiv spray-ul de curatat carburator. Aha, aha. La remontare se recomanda a se inlocui suruburile originale KTM cu suruburi STAS romanesti. Sau DIN nemtesti, sau GOST rusesti, in general cu orice suruburi care sunt in toate mintile. Este vorba de suruburile din carburator si nucred ca este cazul sa generaliza, fiind primul surub pe care-l stric si asta s-a intamplat din graba si neatentie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 sunt tot felul de priceputi. Mie un angajat al unui dealer mi-a dat mai demult filtru de aer de 4 timpi. Eu i-am zis ca am 2t si el era 100% sigur ca sunt la fel. Eu nici nu apucasem sa ma uit la filtrul de 2t ca se vede la ochi ca e mult mai mare. filtru de aer de 2 timpi si 4 timpi e un mit nou, si fereasca dumnezeau ce poate genera, avand in vedere ca in posturile anteriaore se recomanda spray de curatat lantul si urmatorul intlege sprey de uns lantul... ma rog. Diferenta intre dimensiunile filtrelor este in functie de anul de fabricatie al motocicletei. Sigur te prinzi si tu din ce an au trecut la alt tip de filtre. Z Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 sau te referi la filtrele pe sita metalica de obicei folosite la motoarele de cursa de sosea? acolo sunt diferente intre filtre pentru 2t si 4t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 @ Nomad - am un 300 EXC model 2009 si are filtrul de aer mai mare decat cel de 4 timpi pe care l-am avut. Poate la 4 timpi model 2009 sunt la fel cu cel al meu. Nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Da ce ? la filtru de aer nu exista COD ? Nu asa se comanda ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 coduri la filtrele de aer : 2008/09 - 530 exc- 77306015000 2008/09 - 300 exc -77306015000 2001 pana in 2007- 525 exc - 59006015000 2001 pana in 2007- 300 exc - 59006015000 2000 si mai vechi - 520 exc - 50306015000 dar daca se schimba suportul de filtru (cod -54806016000 - 7 euro) se poate pune filtrul 59006015000 2000 si mai vechi - 300 exc - 50306015000 dar daca se schimba suportul de filtru (cod -54806016000 - 7 euro) se poate pune filtrul 59006015000 daca codul de filtru are un A la sfarsit inseamna ca vine gata uns din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Insa imi scapa logica afirmatiei tale Ionut, pentru ca ai spus: "Mie un angajat al unui dealer mi-a dat mai demult filtru de aer de 4 timpi" ... pai cat de mult daca motorul e un 300 exc de 2009... hmmm.... si de ce un alt dealer ... cand tu parca esti la MotoAdventure? .... ba ... eu nu inteleg nimic... "Eu i-am zis ca am 2t si el era 100% sigur ca sunt la fel. " pai are dreptate - la 4t si la 2t la acelas an de fabricatie filtrele sunt la fel. "Eu nici nu apucasem sa ma uit la filtrul de 2t ca se vede la ochi ca e mult mai mare." - daca nu ai apucat sa te uit cum de se vedea ....? "sunt tot felul de priceputi" - da, ai dreptate daca te referi la faptul nu site ca sunt diferente intre modelele KTM in functie de anul de fabricatie. chiar si diferente care la ochi nu se vad, dar care iti dau peste socoteala cu o piesa care nu se potriveste. Amu sper ca nu te superi - ionut73? Dar sunt suparat pe clienti care habar nu au din ce an le este motorul. Si normal primesc piese care nu sunt bune. Ca si domnul cu husa de sit. a primit o husa de sit pentru modelele pana in 2001. Oare asta a cerut? oare a vrut cea mai ieftina husa? Oare a cerut husa pentru motorul din 2007?(si atunci intradevar a primit husa gresita) Nu vreau doar sa accentuez faptul ca doar fragemnte de povesti nu spun tot adevarul. Cel mai simplu pentru incidentul cu hasa era sa arate clientul cu degetul pe un catalog de PowerParts care husa o vrea exact. Sunt cu buzunar in fata, cu diferite scrisuri cuaciucate pe margine, fara scris. O zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 "Mie un angajat al unui dealer mi-a dat mai demult filtru de aer de 4 timpi" ... pai cat de mult daca motorul e un 300 exc de 2009... hmmm.... "mai demult" adica pe la sfarsitul anului trecut. Nu mai stiu exact si de ce un alt dealer ... cand tu parca esti la MotoAdventure? .... ba ... eu nu inteleg nimic... Eu sunt legitimat ca si sportiv la Clubul Sportiv MotoAdventure. In rest sunt client la ei. Ultimul motor, de ex, e luat de la Motomania. Cumpar piese si accesorii si de la ei, de la Motomania, de la SM, de la Patrick, etc. Sincer, nu mai stiu de la care am luat filtrul. Si chiar daca as stii nu as scrie aici "Eu i-am zis ca am 2t si el era 100% sigur ca sunt la fel. " pai are dreptate - la 4t si la 2t la acelas an de fabricatie filtrele sunt la fel. "acelasi an". Eu am primit unu de 4t mai vechi "Eu nici nu apucasem sa ma uit la filtrul de 2t ca se vede la ochi ca e mult mai mare." - daca nu ai apucat sa te uit cum de se vedea ....? am zis "nu apucasem" ... adica pana cand am cerut filtrul de aer pentru noua mea motocicleta nu avusesem "contact vizual" cu filtrul. Pentru ca dupa primele 2 ore de rodaj la mine au urmat cateva luni de pauza. Acum, dupa ce l-am vazut, pipait, schimbat, nu ma mai pacalesc chiar daca nu are nici un cod pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Aprilie 2, 2009 Autor Share Postat Aprilie 2, 2009 Cel mai simplu pentru incidentul cu hasa era sa arate clientul cu degetul pe un catalog de PowerParts care husa o vrea exact. Sunt cu buzunar in fata, cu diferite scrisuri cuaciucate pe margine, fara scris. O zi buna banuiam ca este ceva husa de prin 2000 dar am zis sa nu spun o prostie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Dar sunt suparat pe clienti care habar nu au din ce an le este motorul. Si normal primesc piese care nu sunt bune.Ca si domnul cu husa de sit. a primit o husa de sit pentru modelele pana in 2001. Oare asta a cerut? oare a vrut cea mai ieftina husa? Oare a cerut husa pentru motorul din 2007?(si atunci intradevar a primit husa gresita) Nu vreau doar sa accentuez faptul ca doar fragemnte de povesti nu spun tot adevarul. Cel mai simplu pentru incidentul cu hasa era sa arate clientul cu degetul pe un catalog de PowerParts care husa o vrea exact. Sunt cu buzunar in fata, cu diferite scrisuri cuaciucate pe margine, fara scris. O zi buna Prietene ca sa zic asa, nu stiu de unde ai tras tu concluzia ca nu stiu eu din ce an e motocicleta mea. Nu e frumos sa arunci cu vorbe doar asa ca sa spalati putina. Tin sa te anunt ca puteam sa scot si eu codurile(in orice format si suport le puteam inmana) si sa ma duc la magazin si sa le dau "mura in gura", adica sa le dau codurile(asa cum spui tu ca ar fi ideal) si ei sa imi dea piesele, dar m-am gandit ca nu e asa greu ptr ei, avand in vedere ca asta e jobul lor, sa caute un rahat de COD ca altceva nu au de facut si sa imi dea produsul. Stii care ar fi idealul nostru ca si clienti? sa platiti voi facturile, si atunci nu numai ca vin cu codurile, dar le si comand eu in locul vostru. Spre deosebire de ceilalti se pare ca tu chiar stii despre ce vorbesti, adica imbracamintea mea pentru sha este una de 2001, din cate m-am documentat eu. Mai mult nevoia ma impins sa ma duc din nou la magazin si sa intreb de ce e asa, si nu merge pe motoru meu. Raspunsul a fost de vis avand in vedere ca nu a recunoscut nimeni ca este o greseala, chiar daca au verificat si rasverificat codurile (cel putin asta spuneau ei ca fac dar poate jucau solitaire : who knows?): "se poate sa nu aveti seaua originala" LOL, la fel cu ce imi spui tu ca nu suporti, adica pe mine care am cerut CLAR, VREAU IMBRACAMINTE PT SEAUA STANDARD EXC DIN 2004 !!! cat de clar trebuie sa fiu. cine e de vina? mortu, normal ca el. Dar din cate vad eu, pe aici prin batatura, dealerii de moto intreprind de multe ori o activitate MULT prea culturala si intensa pentru a fi intelesi de catre noi restul muritoriilor de rand, incat nu pot sa se ocupe de vanzari asa cum ar trebui, iar clientul de multe ori daca nu primeste ceea ce trebuie, e PROST! Si e PROST, crede-ma asa cum am fost eu iar ieri cand am cumparat din nou si am primit la fel, ptr moto alte accesorii care nu se potrivesc. Cine e PROSTU? Eu normal, ce sa fac? sa ma duc si o sa imi spuna acelasi lucru. de schimbat nici vorba, mai ales ca nu mai am punga. lista poate continua.... am sa astept pana in Mai pentru celelalte produse care le vreau, si crede-ma ca nu mai trec pe la nici un magazin MOTO din Rom nici pentru placute de frana. Cam asta este parerea mea despre un magazin moto din care am cumparat cate ceva, eu si am mai trimis si prienteni sa isi cumpere diverse chiar daca ei nu merg portocaliu. Cat despre mine, crede-ma ca stiu cu mult mai multe decat crezi despre vanzari in primul rand si in al doilea rand spare parts, service, etc... si cum ar trebui sa se intample aceste lucruri, ce inseamna PERSONAL PREGATIT, training specializat ca sa nu ne trezim ca stam de vorba cu unii care nu pot decat sa gangureasca cuvinte si sunt tari la smecherii. Nu vreau sa intru in polemici cu nimeni, mai ales cu tine care nu ai nimic de castigat in afacerea asta. Toate astea se intampla pentru ca nu exista profesionalism si nici nu vor acorda atentie atata timp cat NU exista concurenta si EXISTA CERERE MARE, vor trata problemele cu superficialitate si indiferenta. Iar cel mai rau si urat lucru este ca tu, care esti comerciant ai aceasta atitudine fata de cineva (denumit si Potential Client), doar ptr a evidentia cat de victime sunteti voi in acest business, voi cei cu magazine pe banii nostrii. Este acelasi fenomen care se regaseste si la Porsche Romania, si nu ma refer la VW sau Audi, ci la brand-ul Porsche cei ce au acest tip de masina stiu despre ce vorbesc, sunt singurii autorizati din Ro sa repare asa ceva, ma refer la service-ul din Nord si de aici incep ciordeli ieftine, durere totala de P..., masini care stau 3-4 zile ptr un update si nici nu mai pornesc macar, ca sa nu mai vorbesc de faptul ca se monteaza piese vechi, se monteaza cutii de viteze care se sparg in primii km, etc... de ce toate astea? ptr ca sunt singuri si cerere exista, iar tester-ele de genul VAG com nu merg pe masina, chair daca au CAN nici macar sa resetezi service reminder. daca vreti sa va convingeti mergeti acolo si dupa toate update-rile, recall, tsb, etc.. sa va duceti la o revizie la Porsche Wien, si o sa va apuce rasul. Exact aceasi imbarligatura ca si in cazul nostru. cam atat am avut de spus, si vorba ta, O zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 WD nu-i bun, pentru ca unge in loc sa dizolve, spray de lant sa nu-i pui in nici un caz ca ala e facut special sa "infunde", respectiv sa nu sara de pe lant.Ideea e ca trebuie ceva care sa dizolve impuritatile pe care benzina nu a reusit sa le topeasca (mai agresiv) respectiv spray-ul de curatat carburator. Scuze, era tarziu si eram obosit, evident stefan se referea la spray de curatat. my bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Prietene ca sa zic asa, nu stiu de unde ai tras tu concluzia ca nu stiu eu din ce an e motocicleta mea. Nu e frumos sa arunci cu vorbe doar asa ca sa spalati putina. ...... Exact aceasi imbarligatura ca si in cazul nostru. cam atat am avut de spus, si vorba ta, O zi buna. ce anume vrei sa subliniezi? intr-o fraza te rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 ce anume vrei sa subliniezi? intr-o fraza te rog! bai bd-ul ia du-te la scara ta. Ai gresit culorile.... on topic stealthTT are dreptate. Dar asta se intampla peste tot in Romania nu numai in magazinele de moto sau auto personalul nu este pregatit. Si nu e numai vorba de pregatire cat si de lipsa de interes pe care o manifesta acestia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 (editat) Prietene ca sa zic asa, nu stiu de unde ai tras tu concluzia ca nu stiu eu din ce an e motocicleta mea. Nu e frumos sa arunci cu vorbe doar asa ca sa spalati putina.Tin sa te anunt ca puteam sa scot si eu codurile(in orice format si suport le puteam inmana) si sa ma duc la magazin si sa le dau "mura in gura", adica sa le dau codurile(asa cum spui tu ca ar fi ideal) si ei sa imi dea piesele, dar m-am gandit ca nu e asa greu ptr ei, avand in vedere ca asta e jobul lor, sa caute un rahat de COD ca altceva nu au de facut si sa imi dea produsul. Stii care ar fi idealul nostru ca si clienti? sa platiti voi facturile, si atunci nu numai ca vin cu codurile, dar le si comand eu in locul vostru. Spre deosebire de ceilalti se pare ca tu chiar stii despre ce vorbesti, adica imbracamintea mea pentru sha este una de 2001, din cate m-am documentat eu. Mai mult nevoia ma impins sa ma duc din nou la magazin si sa intreb de ce e asa, si nu merge pe motoru meu. Raspunsul a fost de vis avand in vedere ca nu a recunoscut nimeni ca este o greseala, chiar daca au verificat si rasverificat codurile (cel putin asta spuneau ei ca fac dar poate jucau solitaire : who knows?): "se poate sa nu aveti seaua originala" LOL, la fel cu ce imi spui tu ca nu suporti, adica pe mine care am cerut CLAR, VREAU IMBRACAMINTE PT SEAUA STANDARD EXC DIN 2004 !!! cat de clar trebuie sa fiu. cine e de vina? mortu, normal ca el. Dar din cate vad eu, pe aici prin batatura, dealerii de moto intreprind de multe ori o activitate MULT prea culturala si intensa pentru a fi intelesi de catre noi restul muritoriilor de rand, incat nu pot sa se ocupe de vanzari asa cum ar trebui, iar clientul de multe ori daca nu primeste ceea ce trebuie, e PROST! Si e PROST, crede-ma asa cum am fost eu iar ieri cand am cumparat din nou si am primit la fel, ptr moto alte accesorii care nu se potrivesc. Cine e PROSTU? Eu normal, ce sa fac? sa ma duc si o sa imi spuna acelasi lucru. de schimbat nici vorba, mai ales ca nu mai am punga. lista poate continua.... am sa astept pana in Mai pentru celelalte produse care le vreau, si crede-ma ca nu mai trec pe la nici un magazin MOTO din Rom nici pentru placute de frana. Cam asta este parerea mea despre un magazin moto din care am cumparat cate ceva, eu si am mai trimis si prienteni sa isi cumpere diverse chiar daca ei nu merg portocaliu. Cat despre mine, crede-ma ca stiu cu mult mai multe decat crezi despre vanzari in primul rand si in al doilea rand spare parts, service, etc... si cum ar trebui sa se intample aceste lucruri, ce inseamna PERSONAL PREGATIT, training specializat ca sa nu ne trezim ca stam de vorba cu unii care nu pot decat sa gangureasca cuvinte si sunt tari la smecherii. Nu vreau sa intru in polemici cu nimeni, mai ales cu tine care nu ai nimic de castigat in afacerea asta. Toate astea se intampla pentru ca nu exista profesionalism si nici nu vor acorda atentie atata timp cat NU exista concurenta si EXISTA CERERE MARE, vor trata problemele cu superficialitate si indiferenta. Iar cel mai rau si urat lucru este ca tu, care esti comerciant ai aceasta atitudine fata de cineva (denumit si Potential Client), doar ptr a evidentia cat de victime sunteti voi in acest business, voi cei cu magazine pe banii nostrii. Este acelasi fenomen care se regaseste si la Porsche Romania, si nu ma refer la VW sau Audi, ci la brand-ul Porsche cei ce au acest tip de masina stiu despre ce vorbesc, sunt singurii autorizati din Ro sa repare asa ceva, ma refer la service-ul din Nord si de aici incep ciordeli ieftine, durere totala de P..., masini care stau 3-4 zile ptr un update si nici nu mai pornesc macar, ca sa nu mai vorbesc de faptul ca se monteaza piese vechi, se monteaza cutii de viteze care se sparg in primii km, etc... de ce toate astea? ptr ca sunt singuri si cerere exista, iar tester-ele de genul VAG com nu merg pe masina, chair daca au CAN nici macar sa resetezi service reminder. daca vreti sa va convingeti mergeti acolo si dupa toate update-rile, recall, tsb, etc.. sa va duceti la o revizie la Porsche Wien, si o sa va apuce rasul. Exact aceasi imbarligatura ca si in cazul nostru. cam atat am avut de spus, si vorba ta, O zi buna. Imi pare rau daca te simti atacat, pe mine ma supara faptul ca la o poveste despre un incident la un dealer, nu se povesteste in detaliu ce s-a intmaplat, astfel sa avem o imagine cat mai clara. Ma supara ca un asemenea incident se intampla la dealeri KTM, fapt ce indirect ma afecteaza si pe mine, pentru ca lumea nu zice ce nasol e la dealeru XXX srl ci zice ce nasol e la dealerul KTM, punct. Incidentul tau e si mai trist pentru ca toti dealeri KTM trec printr-o scolarzare din partea fabricii. Iar oameni care habar nu au ce sa ceara si care habar nu au ce motor au zilnic ne trec pragul, si cu eforturi si multa amabilitate incercam sa ii ajutam. Iar in cazul tau , daca piesele nu se potrivesc, daca ai ambalajul original si bonul fiscal magazinul e obligat sa il schimba fara sa fii tu nevoit sa dai explicati de ce. Poti sa iei o casca si daca te razgandesti acasa, sau "te razgandeste" sotia poti sa duci inapoui casca si sa primesti banii inapoi. Este lege in toate tarile Europene. O zi buna Editat Aprilie 3, 2009 de Nomad_shop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 cred ca lipsa de pregatire totusi este 70% din problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 cred ca lipsa de pregatire totusi este 70% din problema. Da. Corect. Mai ales cand vanzatorii nu au tangente cu motociclismul, iar in cazul KTM, cu enduro si motocross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009   Am o pb la motorasul meu (ktm 400 exc racing 2006) . Am observat mai demult dar la iesirea de ieri m-a enervat rau de tot. Cand vreau sa accelerez mai brusc de la relanti motorul tinde sa moara (de murit s-a intamplat doar odata), si ma pune deseori in situatii dificile. Ieri vroiam sa trec peste un bustean, ajung langa el, dau gaz, dar in loc sa se ridice fata, ii scade turatia motorului - pana aproape de oprire - si in sec urmatoare m-am proptit cu roata fata in bustean.  Mentionez ca din august.2008 de cand il am nu am desfacut carburatorul de loc (nu ma pricep, asta e). M-am mai gandit sa imi comand un set de jigloare de la JD Jetting (aprox. 76$) - dar nu sunt sigur daca va rezolva pb asta. In schimb motorul merge perfect, filtru de aer curatat, ulei si filtre de ulei schimbate, toate la timp ca astea pot sa le fac.  Astept ceva sugestii, ca maine vreau sa ma apuc de treaba. P.S. Daca a mai luat cineva kiturile de la JD Jetting, rog sa ma lumineze si pe mine cu diferentele care le aduce mersului mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009   Am o pb la motorasul meu (ktm 400 exc racing 2006) . Am observat mai demult dar la iesirea de ieri m-a enervat rau de tot. Cand vreau sa accelerez mai brusc de la relanti motorul tinde sa moara (de murit s-a intamplat doar odata), si ma pune deseori in situatii dificile. Ieri vroiam sa trec peste un bustean, ajung langa el, dau gaz, dar in loc sa se ridice fata, ii scade turatia motorului - pana aproape de oprire - si in sec urmatoare m-am proptit cu roata fata in bustean.  Mentionez ca din august.2008 de cand il am nu am desfacut carburatorul de loc (nu ma pricep, asta e). M-am mai gandit sa imi comand un set de jigloare de la JD Jetting (aprox. 76$) - dar nu sunt sigur daca va rezolva pb asta. In schimb motorul merge perfect, filtru de aer curatat, ulei si filtre de ulei schimbate, toate la timp ca astea pot sa le fac.  Astept ceva sugestii, ca maine vreau sa ma apuc de treaba. P.S. Daca a mai luat cineva kiturile de la JD Jetting, rog sa ma lumineze si pe mine cu diferentele care le aduce mersului mobrei. Dupa parerea mea e ceva in neregula cu pompa de spritz.Incearca sa o actionezi cu mina in momentul in care accelerezi brusc sa vezi daca se comporta la fel. Desfaci capacul din plastic din dreapta carburatorului si actionezi brusc cu mina piesa din plastic neagra care apasa pompa de spritz in momentul in care acelerezi brusc.S-ar putea sa fie slabit arcul.Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Pentru Ionut73: Avand joc la roata din spate, a trebuit sa demontez sa vad ce se intampla. Cu ocazia asta am constatat ca rulmentii sunt capsulati pe ambele parti. Deci, nu are rost sa demontezi butucul special pentru a gresa rulmentii. Sau, daca te decizi sa scoti aparatorile dinspre interior ale rulmentilor. Eu cred ca asa voi face. In general rulmentii se uzeaza foarte greu. Dar cand se duce vreun simering, rulmentul respectiv se uzeaza cu viteza luminii. PS Eu daca sunt leat 74, am voie la old boys la Buzau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.