Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

si daca mergeai cu filtru de 4 t ce era ma?? mureai :D

cautati carcota saracilor dealeri.....

@cata...merci, stiu ca este amestecul prea bogat, pt ca si consumul e mare. mai cobor acul si vad ce si cum.

@alillas...filtrul e nou si bujia la fel. din carb golesc benzina dupa tura, deci mizerii prea mari nu au de unde sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si daca mergeai cu filtru de 4 t ce era ma?? mureai :D

cautati carcota saracilor dealeri.....

@cata...merci, stiu ca este amestecul prea bogat, pt ca si consumul e mare. mai cobor acul si vad ce si cum.

@alillas...filtrul e nou si bujia la fel. din carb golesc benzina dupa tura, deci mizerii prea mari nu au de unde sa fie.

 

 

Sa ai grija la suruburi sa sunt stranse tare si sunt moi, eu am bulit pe ala de sus care-ti da acces la ac...

Referitor la curatat, cred ca freci piciorul de lemn cu WD, nu degeaba s-a inventat spray-ul pt carburatoare :D

Verifica si cablu, ca al meu se mai tinea doar intr-un firicel (la ambele)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ai grija la suruburi sa sunt stranse tare si sunt moi, eu am bulit pe ala de sus care-ti da acces la ac...

 

Aha, aha. La remontare se recomanda a se inlocui suruburile originale KTM cu suruburi STAS romanesti. Sau DIN nemtesti, sau GOST rusesti, in general cu orice suruburi care sunt in toate mintile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ai grija la suruburi sa sunt stranse tare si sunt moi, eu am bulit pe ala de sus care-ti da acces la ac...

Referitor la curatat, cred ca freci piciorul de lemn cu WD, nu degeaba s-a inventat spray-ul pt carburatoare :D

Verifica si cablu, ca al meu se mai tinea doar intr-un firicel (la ambele)

la treaba cu cablurile iti dau dreptate..le-am schimbat sapt trecuta fiindca erau rupte plasticele de la ghidon,si in ceea ce priveste WD-ul,asta am gasit in casa,asta am folosit..mai aveam si spray de curatat lantul dar mi-a fost frica sa folosesc sa nu distrug ceva pe acolo..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la treaba cu cablurile iti dau dreptate..le-am schimbat sapt trecuta fiindca erau rupte plasticele de la ghidon,si in ceea ce priveste WD-ul,asta am gasit in casa,asta am folosit..mai aveam si spray de curatat lantul dar mi-a fost frica sa folosesc sa nu distrug ceva pe acolo..

 

 

Totusi nu e mai bine a se folosi solutii speciale de curatat carburatorul? Carburatorul de la KTM nu l-am desfacut inca. Insa carburatorul de la Yamaha l-am demontat si am bagat toate piesele in Decarbusolv. Diafragmele de cauciuc s-au dilatat. Dupa cateva ore au revenit la dimensiunile initiale si le-am montat la loc. De atunci l-am mai demontat si curatat cu Decarbusolv de vreo 2-3 ori. N-are nici pe dracu. Deci, nu cred ca are ce sa se strice ceva in carburator daca se folosesc substante de curatat carburatoare. Oricum plasticele si cauciucurile dintr-un carburator trebuie sa reziste la benzina. WD40 e atat de folositor la toate incat e cam dubios pentru curatat carburatoare. Rau nu cred ca face. Dar nici nu cred ca dizolva toat mizeria din carb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la treaba cu cablurile iti dau dreptate..le-am schimbat sapt trecuta fiindca erau rupte plasticele de la ghidon,si in ceea ce priveste WD-ul,asta am gasit in casa,asta am folosit..mai aveam si spray de curatat lantul dar mi-a fost frica sa folosesc sa nu distrug ceva pe acolo..

 

WD nu-i bun, pentru ca unge in loc sa dizolve, spray de lant sa nu-i pui in nici un caz ca ala e facut special sa "infunde", respectiv sa nu sara de pe lant.

Ideea e ca trebuie ceva care sa dizolve impuritatile pe care benzina nu a reusit sa le topeasca (mai agresiv) respectiv spray-ul de curatat carburator.

 

 

Aha, aha. La remontare se recomanda a se inlocui suruburile originale KTM cu suruburi STAS romanesti. Sau DIN nemtesti, sau GOST rusesti, in general cu orice suruburi care sunt in toate mintile.

 

Este vorba de suruburile din carburator si nucred ca este cazul sa generaliza, fiind primul surub pe care-l stric si asta s-a intamplat din graba si neatentie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt tot felul de priceputi. Mie un angajat al unui dealer mi-a dat mai demult filtru de aer de 4 timpi. Eu i-am zis ca am 2t si el era 100% sigur ca sunt la fel. Eu nici nu apucasem sa ma uit la filtrul de 2t ca se vede la ochi ca e mult mai mare.

 

filtru de aer de 2 timpi si 4 timpi e un mit nou, si fereasca dumnezeau ce poate genera, avand in vedere ca in posturile anteriaore se recomanda spray de curatat lantul si urmatorul intlege sprey de uns lantul... ma rog.

 

Diferenta intre dimensiunile filtrelor este in functie de anul de fabricatie al motocicletei. Sigur te prinzi si tu din ce an au trecut la alt tip de filtre.

 

 

Z

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

coduri la filtrele de aer :

 

2008/09 - 530 exc- 77306015000

2008/09 - 300 exc -77306015000

 

2001 pana in 2007- 525 exc - 59006015000

2001 pana in 2007- 300 exc - 59006015000

 

2000 si mai vechi - 520 exc - 50306015000 dar daca se schimba suportul de filtru (cod -54806016000 - 7 euro) se poate pune filtrul 59006015000

2000 si mai vechi - 300 exc - 50306015000 dar daca se schimba suportul de filtru (cod -54806016000 - 7 euro) se poate pune filtrul 59006015000

 

 

daca codul de filtru are un A la sfarsit inseamna ca vine gata uns din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Insa imi scapa logica afirmatiei tale Ionut, pentru ca ai spus:

 

"Mie un angajat al unui dealer mi-a dat mai demult filtru de aer de 4 timpi" ... pai cat de mult daca motorul e un 300 exc de 2009... hmmm.... si de ce un alt dealer ... cand tu parca esti la MotoAdventure? .... ba ... eu nu inteleg nimic... :D

 

"Eu i-am zis ca am 2t si el era 100% sigur ca sunt la fel. " pai are dreptate - la 4t si la 2t la acelas an de fabricatie filtrele sunt la fel.

 

"Eu nici nu apucasem sa ma uit la filtrul de 2t ca se vede la ochi ca e mult mai mare." - daca nu ai apucat sa te uit cum de se vedea ....? :D

 

"sunt tot felul de priceputi" - da, ai dreptate daca te referi la faptul nu site ca sunt diferente intre modelele KTM in functie de anul de fabricatie. chiar si diferente care la ochi nu se vad, dar care iti dau peste socoteala cu o piesa care nu se potriveste.

 

Amu sper ca nu te superi - ionut73?

Dar sunt suparat pe clienti care habar nu au din ce an le este motorul. Si normal primesc piese care nu sunt bune.

Ca si domnul cu husa de sit. a primit o husa de sit pentru modelele pana in 2001. Oare asta a cerut? oare a vrut cea mai ieftina husa? Oare a cerut husa pentru motorul din 2007?(si atunci intradevar a primit husa gresita)

Nu vreau doar sa accentuez faptul ca doar fragemnte de povesti nu spun tot adevarul.

 

Cel mai simplu pentru incidentul cu hasa era sa arate clientul cu degetul pe un catalog de PowerParts care husa o vrea exact. Sunt cu buzunar in fata, cu diferite scrisuri cuaciucate pe margine, fara scris.

 

O zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Mie un angajat al unui dealer mi-a dat mai demult filtru de aer de 4 timpi" ... pai cat de mult daca motorul e un 300 exc de 2009... hmmm....

 

"mai demult" adica pe la sfarsitul anului trecut. Nu mai stiu exact

 

si de ce un alt dealer ... cand tu parca esti la MotoAdventure? .... ba ... eu nu inteleg nimic... :D

 

Eu sunt legitimat ca si sportiv la Clubul Sportiv MotoAdventure. In rest sunt client la ei. Ultimul motor, de ex, e luat de la Motomania. Cumpar piese si accesorii si de la ei, de la Motomania, de la SM, de la Patrick, etc. Sincer, nu mai stiu de la care am luat filtrul. Si chiar daca as stii nu as scrie aici :crack:

 

"Eu i-am zis ca am 2t si el era 100% sigur ca sunt la fel. " pai are dreptate - la 4t si la 2t la acelas an de fabricatie filtrele sunt la fel.

 

"acelasi an". Eu am primit unu de 4t mai vechi

 

"Eu nici nu apucasem sa ma uit la filtrul de 2t ca se vede la ochi ca e mult mai mare." - daca nu ai apucat sa te uit cum de se vedea ....? :D

 

am zis "nu apucasem" ... adica pana cand am cerut filtrul de aer pentru noua mea motocicleta nu avusesem "contact vizual" cu filtrul. Pentru ca dupa primele 2 ore de rodaj la mine au urmat cateva luni de pauza. Acum, dupa ce l-am vazut, pipait, schimbat, nu ma mai pacalesc chiar daca nu are nici un cod pe el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai simplu pentru incidentul cu hasa era sa arate clientul cu degetul pe un catalog de PowerParts care husa o vrea exact. Sunt cu buzunar in fata, cu diferite scrisuri cuaciucate pe margine, fara scris.

 

O zi buna

banuiam ca este ceva husa de prin 2000 dar am zis sa nu spun o prostie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar sunt suparat pe clienti care habar nu au din ce an le este motorul. Si normal primesc piese care nu sunt bune.

Ca si domnul cu husa de sit. a primit o husa de sit pentru modelele pana in 2001. Oare asta a cerut? oare a vrut cea mai ieftina husa? Oare a cerut husa pentru motorul din 2007?(si atunci intradevar a primit husa gresita)

Nu vreau doar sa accentuez faptul ca doar fragemnte de povesti nu spun tot adevarul.

 

Cel mai simplu pentru incidentul cu hasa era sa arate clientul cu degetul pe un catalog de PowerParts care husa o vrea exact. Sunt cu buzunar in fata, cu diferite scrisuri cuaciucate pe margine, fara scris.

O zi buna

 

 

 

Prietene ca sa zic asa, nu stiu de unde ai tras tu concluzia ca nu stiu eu din ce an e motocicleta mea. Nu e frumos sa arunci cu vorbe doar asa ca sa spalati putina.

Tin sa te anunt ca puteam sa scot si eu codurile(in orice format si suport le puteam inmana) si sa ma duc la magazin si sa le dau "mura in gura", adica sa le dau codurile(asa cum spui tu ca ar fi ideal) si ei sa imi dea piesele, dar m-am gandit ca nu e asa greu ptr ei, avand in vedere ca asta e jobul lor, sa caute un rahat de COD ca altceva nu au de facut si sa imi dea produsul. Stii care ar fi idealul nostru ca si clienti? sa platiti voi facturile, si atunci nu numai ca vin cu codurile, dar le si comand eu in locul vostru.

Spre deosebire de ceilalti se pare ca tu chiar stii despre ce vorbesti, adica imbracamintea mea pentru sha este una de 2001, din cate m-am documentat eu. Mai mult nevoia ma impins sa ma duc din nou la magazin si sa intreb de ce e asa, si nu merge pe motoru meu.

Raspunsul a fost de vis avand in vedere ca nu a recunoscut nimeni ca este o greseala, chiar daca au verificat si rasverificat codurile (cel putin asta spuneau ei ca fac dar poate jucau solitaire : who knows?): "se poate sa nu aveti seaua originala" LOL, la fel cu ce imi spui tu ca nu suporti, adica pe mine care am cerut CLAR, VREAU IMBRACAMINTE PT SEAUA STANDARD EXC DIN 2004 !!! cat de clar trebuie sa fiu.

cine e de vina? mortu, normal ca el.

 

Dar din cate vad eu, pe aici prin batatura, dealerii de moto intreprind de multe ori o activitate MULT prea culturala si intensa pentru a fi intelesi de catre noi restul muritoriilor de rand, incat nu pot sa se ocupe de vanzari asa cum ar trebui, iar clientul de multe ori daca nu primeste ceea ce trebuie, e PROST!

Si e PROST, crede-ma asa cum am fost eu iar ieri cand am cumparat din nou si am primit la fel, ptr moto alte accesorii care nu se potrivesc.

Cine e PROSTU? Eu normal, ce sa fac? sa ma duc si o sa imi spuna acelasi lucru. de schimbat nici vorba, mai ales ca nu mai am punga.

lista poate continua....

am sa astept pana in Mai pentru celelalte produse care le vreau, si crede-ma ca nu mai trec pe la nici un magazin MOTO din Rom nici pentru placute de frana.

Cam asta este parerea mea despre un magazin moto din care am cumparat cate ceva, eu si am mai trimis si prienteni sa isi cumpere diverse chiar daca ei nu merg portocaliu.

Cat despre mine, crede-ma ca stiu cu mult mai multe decat crezi despre vanzari in primul rand si in al doilea rand spare parts, service, etc... si cum ar trebui sa se intample aceste lucruri, ce inseamna PERSONAL PREGATIT, training specializat ca sa nu ne trezim ca stam de vorba cu unii care nu pot decat sa gangureasca cuvinte si sunt tari la smecherii.

Nu vreau sa intru in polemici cu nimeni, mai ales cu tine care nu ai nimic de castigat in afacerea asta.

 

Toate astea se intampla pentru ca nu exista profesionalism si nici nu vor acorda atentie atata timp cat NU exista concurenta si EXISTA CERERE MARE, vor trata problemele cu superficialitate si indiferenta. Iar cel mai rau si urat lucru este ca tu, care esti comerciant ai aceasta atitudine fata de cineva (denumit si Potential Client), doar ptr a evidentia cat de victime sunteti voi in acest business, voi cei cu magazine pe banii nostrii.

 

Este acelasi fenomen care se regaseste si la Porsche Romania, si nu ma refer la VW sau Audi, ci la brand-ul Porsche cei ce au acest tip de masina stiu despre ce vorbesc, sunt singurii autorizati din Ro sa repare asa ceva, ma refer la service-ul din Nord si de aici incep ciordeli ieftine, durere totala de P..., masini care stau 3-4 zile ptr un update si nici nu mai pornesc macar, ca sa nu mai vorbesc de faptul ca se monteaza piese vechi, se monteaza cutii de viteze care se sparg in primii km, etc... de ce toate astea? ptr ca sunt singuri si cerere exista, iar tester-ele de genul VAG com nu merg pe masina, chair daca au CAN nici macar sa resetezi service reminder.

daca vreti sa va convingeti mergeti acolo si dupa toate update-rile, recall, tsb, etc.. sa va duceti la o revizie la Porsche Wien, si o sa va apuce rasul.

 

Exact aceasi imbarligatura ca si in cazul nostru.

 

cam atat am avut de spus,

si vorba ta,

 

O zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WD nu-i bun, pentru ca unge in loc sa dizolve, spray de lant sa nu-i pui in nici un caz ca ala e facut special sa "infunde", respectiv sa nu sara de pe lant.

Ideea e ca trebuie ceva care sa dizolve impuritatile pe care benzina nu a reusit sa le topeasca (mai agresiv) respectiv spray-ul de curatat carburator.

 

 

Scuze, era tarziu si eram obosit, evident stefan se referea la spray de curatat. my bad :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene ca sa zic asa, nu stiu de unde ai tras tu concluzia ca nu stiu eu din ce an e motocicleta mea. Nu e frumos sa arunci cu vorbe doar asa ca sa spalati putina.

 

......

 

Exact aceasi imbarligatura ca si in cazul nostru.

 

cam atat am avut de spus,

si vorba ta,

 

O zi buna.

 

ce anume vrei sa subliniezi? intr-o fraza te rog!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce anume vrei sa subliniezi? intr-o fraza te rog!

bai bd-ul ia du-te la scara ta. Ai gresit culorile.... :D

on topic stealthTT are dreptate. Dar asta se intampla peste tot in Romania nu numai in magazinele de moto sau auto personalul nu este pregatit. Si nu e numai vorba de pregatire cat si de lipsa de interes pe care o manifesta acestia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene ca sa zic asa, nu stiu de unde ai tras tu concluzia ca nu stiu eu din ce an e motocicleta mea. Nu e frumos sa arunci cu vorbe doar asa ca sa spalati putina.

Tin sa te anunt ca puteam sa scot si eu codurile(in orice format si suport le puteam inmana) si sa ma duc la magazin si sa le dau "mura in gura", adica sa le dau codurile(asa cum spui tu ca ar fi ideal) si ei sa imi dea piesele, dar m-am gandit ca nu e asa greu ptr ei, avand in vedere ca asta e jobul lor, sa caute un rahat de COD ca altceva nu au de facut si sa imi dea produsul. Stii care ar fi idealul nostru ca si clienti? sa platiti voi facturile, si atunci nu numai ca vin cu codurile, dar le si comand eu in locul vostru.

Spre deosebire de ceilalti se pare ca tu chiar stii despre ce vorbesti, adica imbracamintea mea pentru sha este una de 2001, din cate m-am documentat eu. Mai mult nevoia ma impins sa ma duc din nou la magazin si sa intreb de ce e asa, si nu merge pe motoru meu.

Raspunsul a fost de vis avand in vedere ca nu a recunoscut nimeni ca este o greseala, chiar daca au verificat si rasverificat codurile (cel putin asta spuneau ei ca fac dar poate jucau solitaire : who knows?): "se poate sa nu aveti seaua originala" LOL, la fel cu ce imi spui tu ca nu suporti, adica pe mine care am cerut CLAR, VREAU IMBRACAMINTE PT SEAUA STANDARD EXC DIN 2004 !!! cat de clar trebuie sa fiu.

cine e de vina? mortu, normal ca el.

 

Dar din cate vad eu, pe aici prin batatura, dealerii de moto intreprind de multe ori o activitate MULT prea culturala si intensa pentru a fi intelesi de catre noi restul muritoriilor de rand, incat nu pot sa se ocupe de vanzari asa cum ar trebui, iar clientul de multe ori daca nu primeste ceea ce trebuie, e PROST!

Si e PROST, crede-ma asa cum am fost eu iar ieri cand am cumparat din nou si am primit la fel, ptr moto alte accesorii care nu se potrivesc.

Cine e PROSTU? Eu normal, ce sa fac? sa ma duc si o sa imi spuna acelasi lucru. de schimbat nici vorba, mai ales ca nu mai am punga.

lista poate continua....

am sa astept pana in Mai pentru celelalte produse care le vreau, si crede-ma ca nu mai trec pe la nici un magazin MOTO din Rom nici pentru placute de frana.

Cam asta este parerea mea despre un magazin moto din care am cumparat cate ceva, eu si am mai trimis si prienteni sa isi cumpere diverse chiar daca ei nu merg portocaliu.

Cat despre mine, crede-ma ca stiu cu mult mai multe decat crezi despre vanzari in primul rand si in al doilea rand spare parts, service, etc... si cum ar trebui sa se intample aceste lucruri, ce inseamna PERSONAL PREGATIT, training specializat ca sa nu ne trezim ca stam de vorba cu unii care nu pot decat sa gangureasca cuvinte si sunt tari la smecherii.

Nu vreau sa intru in polemici cu nimeni, mai ales cu tine care nu ai nimic de castigat in afacerea asta.

 

Toate astea se intampla pentru ca nu exista profesionalism si nici nu vor acorda atentie atata timp cat NU exista concurenta si EXISTA CERERE MARE, vor trata problemele cu superficialitate si indiferenta. Iar cel mai rau si urat lucru este ca tu, care esti comerciant ai aceasta atitudine fata de cineva (denumit si Potential Client), doar ptr a evidentia cat de victime sunteti voi in acest business, voi cei cu magazine pe banii nostrii.

 

Este acelasi fenomen care se regaseste si la Porsche Romania, si nu ma refer la VW sau Audi, ci la brand-ul Porsche cei ce au acest tip de masina stiu despre ce vorbesc, sunt singurii autorizati din Ro sa repare asa ceva, ma refer la service-ul din Nord si de aici incep ciordeli ieftine, durere totala de P..., masini care stau 3-4 zile ptr un update si nici nu mai pornesc macar, ca sa nu mai vorbesc de faptul ca se monteaza piese vechi, se monteaza cutii de viteze care se sparg in primii km, etc... de ce toate astea? ptr ca sunt singuri si cerere exista, iar tester-ele de genul VAG com nu merg pe masina, chair daca au CAN nici macar sa resetezi service reminder.

daca vreti sa va convingeti mergeti acolo si dupa toate update-rile, recall, tsb, etc.. sa va duceti la o revizie la Porsche Wien, si o sa va apuce rasul.

 

Exact aceasi imbarligatura ca si in cazul nostru.

 

cam atat am avut de spus,

si vorba ta,

 

O zi buna.

 

 

Imi pare rau daca te simti atacat, pe mine ma supara faptul ca la o poveste despre un incident la un dealer, nu se povesteste in detaliu ce s-a intmaplat, astfel sa avem o imagine cat mai clara.

Ma supara ca un asemenea incident se intampla la dealeri KTM, fapt ce indirect ma afecteaza si pe mine, pentru ca lumea nu zice ce nasol e la dealeru XXX srl ci zice ce nasol e la dealerul KTM, punct.

Incidentul tau e si mai trist pentru ca toti dealeri KTM trec printr-o scolarzare din partea fabricii.

 

 

Iar oameni care habar nu au ce sa ceara si care habar nu au ce motor au zilnic ne trec pragul, si cu eforturi si multa amabilitate incercam sa ii ajutam.

 

Iar in cazul tau , daca piesele nu se potrivesc, daca ai ambalajul original si bonul fiscal magazinul e obligat sa il schimba fara sa fii tu nevoit sa dai explicati de ce. Poti sa iei o casca si daca te razgandesti acasa, sau "te razgandeste" sotia poti sa duci inapoui casca si sa primesti banii inapoi. Este lege in toate tarile Europene.

 

O zi buna

Editat de Nomad_shop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

    Am o pb la motorasul meu (ktm 400 exc racing 2006) :unsure: . Am observat mai demult dar la iesirea de ieri m-a enervat rau de tot. Cand vreau sa accelerez mai brusc de la relanti motorul tinde sa moara (de murit s-a intamplat doar odata), si ma pune deseori in situatii dificile. Ieri vroiam sa trec peste un bustean, ajung langa el, dau gaz, dar in loc sa se ridice fata, ii scade turatia motorului - pana aproape de oprire - si in sec urmatoare m-am proptit cu roata fata in bustean. 

 

  Mentionez ca din august.2008 de cand il am nu am desfacut carburatorul de loc (nu ma pricep, asta e). M-am mai gandit sa imi comand un set de jigloare de la JD Jetting (aprox. 76$) - dar nu sunt sigur daca va rezolva pb asta. In schimb motorul merge perfect, filtru de aer curatat, ulei si filtre de ulei schimbate, toate la timp ca astea pot sa le fac.

 

 

  Astept ceva sugestii, ca maine vreau sa ma apuc de treaba. 

 

P.S. Daca a mai luat cineva kiturile de la JD Jetting, rog sa ma lumineze si pe mine cu diferentele care le aduce mersului mobrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

    Am o pb la motorasul meu (ktm 400 exc racing 2006) :unsure: . Am observat mai demult dar la iesirea de ieri m-a enervat rau de tot. Cand vreau sa accelerez mai brusc de la relanti motorul tinde sa moara (de murit s-a intamplat doar odata), si ma pune deseori in situatii dificile. Ieri vroiam sa trec peste un bustean, ajung langa el, dau gaz, dar in loc sa se ridice fata, ii scade turatia motorului - pana aproape de oprire - si in sec urmatoare m-am proptit cu roata fata in bustean. 

 

  Mentionez ca din august.2008 de cand il am nu am desfacut carburatorul de loc (nu ma pricep, asta e). M-am mai gandit sa imi comand un set de jigloare de la JD Jetting (aprox. 76$) - dar nu sunt sigur daca va rezolva pb asta. In schimb motorul merge perfect, filtru de aer curatat, ulei si filtre de ulei schimbate, toate la timp ca astea pot sa le fac.

 

 

  Astept ceva sugestii, ca maine vreau sa ma apuc de treaba. 

 

P.S. Daca a mai luat cineva kiturile de la JD Jetting, rog sa ma lumineze si pe mine cu diferentele care le aduce mersului mobrei.

Dupa parerea mea e ceva in neregula cu pompa de spritz.Incearca sa o actionezi cu mina in momentul in care accelerezi brusc sa vezi daca se comporta la fel.

Desfaci capacul din plastic din dreapta carburatorului si actionezi brusc cu mina piesa din plastic neagra care apasa pompa de spritz in momentul in care acelerezi brusc.S-ar putea sa fie slabit arcul.Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru Ionut73:

Avand joc la roata din spate, a trebuit sa demontez sa vad ce se intampla. Cu ocazia asta am constatat ca rulmentii sunt capsulati pe ambele parti. Deci, nu are rost sa demontezi butucul special pentru a gresa rulmentii. Sau, daca te decizi sa scoti aparatorile dinspre interior ale rulmentilor. Eu cred ca asa voi face. In general rulmentii se uzeaza foarte greu. Dar cand se duce vreun simering, rulmentul respectiv se uzeaza cu viteza luminii.

PS Eu daca sunt leat 74, am voie la old boys la Buzau? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...