alesckool Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009  Apr 7 2009, 08:38 PM Surubul de relanti e reglat, si tot timpul am relgat la el astfel incat sa fie in turatii acceptabile (1400-1500) Azi am mai lucrat o ora la el, pana m-am enervat. Am desfacut si surubul de amestec de tot ca sa curat si acolo cu spray. L-am pus la loc apoi am inceput iar reglajul. Am tot invartit la el intre 1/4 si 21/4, fara nici un rezultat. L-am desurubat apoi la maxim (in manual zice ca daca il desurubez ii fac amenstecul bogat) si culmea ca asa mergea cu mult mai bine. Adica isi revenea la relantiu destul de repede dupa ce o acceleram si nu parea sa-i dea in nas. Insa din vibratii se desface singur de tot, si oricum stiu ca nu trebuie sa fie atat de desfacut, ci undeva intre 11/4 si 21/4. M-am mai uitat la jigloare: Main jet: 178 Starting jet: 85 revin maine cu restul de date, ca-l desfac iar bucati bucatele si-l las in decarbusol la curatat.  (Post preluat de pe forumul ktmclub.ro pt ca am postat si acolo problema dar vreau sa fie si aici, astfel incat lumea sa stie de ea si de rezolvarea ei) Astăzi, 07:41 AM S-a rezolvat. Problema era din carburator, de fapt de la noi. Sa va explic ca sa stie lumea care era baiu: Alaltaieri noapte nu am avut somn si am stat pana la 4:30 treaz, cautand pe ktmtalk.com solutii la problema mea. acolo e un topic cu jettingul in carburatoare. Si zicea tot despre carburatorul meu cu linkuri si poze. Noi cand l-am desfacut nu am tinut cont de cum era pusa clapeta (placuta) de vacum de pe subar (slide-ul acceleratiei) si bineinteles ca la montare - nepriceputul de mine - am pus-o invers adica cu gaura de pe ea in sus (spre rezervor). In topicul acela era un paragraf expres scris pt treaba asta, spunand ca daca e pusa asa nu se mai poate regla si nu-si mai revine la relanti. Asa ca ieri cand am desfacut iar carburatorul, am schimbat inapoi aia si mergea, surubul de amestec punandu-l la 11/2. In plus am pus si un oring peste clapeta neagra de la pompa de sprit si partea de metal in care e surubul de unde o reglezi. Vreau sa va zic ca asta combinata cu un relantiu putin mai mare (1600 RPM) rezolva la mine complet problema initiala, adica nu-i mai da in nas. Am mai schimbat uleiul, cateva furtunase de la carburator (ca unele le-am atins de toba, in toata lucrarea asta), am o bujie noua insa nu am apucat sa o schimb. Deocamdata nu sunt sigur daca trebuie sa desfac sa reglez supapele, il las asa o tura (adica fara bujie noua si reglaj recent la supape) sa vad ce diferenta a adus curatatul si reglajul carburatorului. Oricum am comandat lere care sa aibe si cea de 0.12 si cand vin o sa reglez si supapele. Aveti aici un link care pe mine m-a ajutat enorm in rezolvarea problemei asteia, plus ca am invatat multe despre carburatoare: http://ktmtalk.com/index.php?showforum=10  Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 (editat) apropo de clapeta de acceleratie montata invers.... Cand nu revine in relanti prima suspecta este clapeta(uzura sau garnitura din spatele ei) Am montat garnitura invers pentru a tine clapeta lipita de corpul carburatorului,dar asta cred ca va rezolva problema doar sezonul acesta. warn.comercialele au alte zone dedicate! Editat Aprilie 9, 2009 de Soso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 RFS-ul se incinge? asa cum ptr WR exista alta pompa de apa de la Boyesen, asa exista si pentru RFS-uri o alta pompa de apa pe care ma bucur sa o descopar, pompa care nu e scumpa! Nu stiu daca stiati despre asta, dar din cauza debitului marit scade temperatura in medie cu 15 grade C. Am fiert motoru' si din cate am inceput saa inteleg e ceva comun, in weekend-ul trecut la Breaza, pe traseul de la Talea spre Comarnic de l-au gasit dracii si pe mine la fel. In acelasi timp un prieten cu un WR, care avea pompa de apa Boyesen nu l-a fiert deloc - stiu e alta motocicleta. Nu am ventilator, si am inteles ca problema se schimba daca ai. Am comandat ventilator kit, o sa comand si un stator DC, dar si pompa ASTA !!!! care vine din Olanda. a montat careva asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 O elice mai mare! Clar ajuta. Dar ramane conditia sa aia ventilator sau o oarecare viteza. La racire sunt avantajate motocicletele cu rezervor de ulei in cadru si cadru de aluminiu. PS Daca rade cineva ca KTM se incinge, eu spun ca nu poti obtine performanta din neant (zero Kelvin). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Caut si nu mai gasesc cum se regleaza jocul la supape la KTM 450 2008. A dat cineva un site cu poze; poate mai imi da odata linkul Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Caut si nu mai gasesc cum se regleaza jocul la supape la KTM 450 2008.A dat cineva un site cu poze; poate mai imi da odata linkul Multumesc Ia uita-te la asta, cred ca o sa-ti fie de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Ia uita-te la asta, cred ca o sa-ti fie de ajutor. Multumesc, am gasit http://paochow.com/forum/index.php?topic=40.0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Cine ma poate indruma catre o pers sau firma de unde pot cumpara un piston cu segmenti si bolt pt un KTM 580 LC4 din '91? Deasemenea mai vreau tot pt motorul asta si setul de garnituri, in special cea de cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 5, 2009 Autor Share Postat Mai 5, 2009 Cine ma poate indruma catre o pers sau firma de unde pot cumpara un piston cu segmenti si bolt pt un KTM 580 LC4 din '91? Deasemenea mai vreau tot pt motorul asta si setul de garnituri, in special cea de cilindru. masoara diametrul pistonului si trimite-mi un pm(cred ca te pot ajuta cu segmenti daca e masura buna..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 aveti idee cat costa cercurile ptr rotile de enduro, 21 si 18? m-am apucat sa schimb cauciucurile si jantele sunt lovite - am cateva spite rupte pe care le-am inlocuit - dar tot trebuie centrate rotile. am sa incerc sa le indrept. ceva sfaturi cum sa le indrept? la cald, la rece? cu ciocanu? exista vre-un atelier care face asta in sau pe langa Buc? sfaturile sunt bine venite, merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 am gasit, am vorbit, saptamana viitoare sunt gata merci Andrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogd_and Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Problema surub aerisire frana fatza.. Odata pe luna trebuie sa aerisesc frina fatza ca se slabeste... am observat umezeala (putin lichid frina) la surubul de aerisire... posibil sa ia aer pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Ieri la Arges cu vo 6 km inainte de finish, mi-a cedat ambreiajul. L-am desfacut, dar nu mai era nimic de facut, piesele de metal fiind uzate evident (cam la jumatea grosimii-ca placutele de frana). Se poate lua de la KTM numai setul placutelor de fier? Care are pe acasa un ambreiaj schimbat de 200/125 sa-mi dea (macar imprumut) pana vine ala de pe Ebay, ca 6 milioane la KTM nu dau. Mark Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 18, 2009 Autor Share Postat Mai 18, 2009 (editat) Ieri la Arges cu vo 6 km inainte de finish, mi-a cedat ambreiajul. L-am desfacut, dar nu mai era nimic de facut, piesele de metal fiind uzate evident (cam la jumatea grosimii-ca placutele de frana). Se poate lua de la KTM numai setul placutelor de fier? Care are pe acasa un ambreiaj schimbat de 200/125 sa-mi dea (macar imprumut) pana vine ala de pe Ebay, ca 6 milioane la KTM nu dau. Mark ca tot ai adus vorba am si eu nevoie de kit-ul de reparatie al cilindrului de ambreiaj,sau poate stie cineva care s-a lovit de situatie ce dimensiuni are oring-ul de acolo si unde pot sa il gasesc..e vorba de un exc 2005-2008 (se potriveste de la orice model in 4 timpi) Editat Mai 18, 2009 de atillas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 (editat) Am rezolvat. Multumesc. Mai am o singura problema, atunci cand l-am desfacut si strans la repezeala, am retezat un surub din cele care prind arcurile si am pirdut saiba care vine pe arc ( a cazut intre frunze). Stie cineva unde gasesc asa ceva pe stoc? Are ceva daca pun o saiba ordinara fara scaun pentru arc? Editat Mai 18, 2009 de gizmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulfa Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 salutare . cine are ktm 525 exc si poate sa-mi spuna cu un plin de rezervor cati kilometri merge , aproximativ. intreb deoarece in primul an cand am luat motorul mergeam si 110-120 km , adevarul este ca nu trageam de gaz ca si acuma cand merg maxim 90km cu un plin de benzina , nu am umblat in carburator , am colegi cu 525 exc care merg mai multi km in acelasi ritm cu mine si la mine se termina benzina prima data . Are alta setare la carburator datorita faptului ca este Factory? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 salutare . cine are ktm 525 exc si poate sa-mi spuna cu un plin de rezervor cati kilometri merge , aproximativ. intreb deoarece in primul an cand am luat motorul mergeam si 110-120 km , adevarul este ca nu trageam de gaz ca si acuma cand merg maxim 90km cu un plin de benzina , nu am umblat in carburator , am colegi cu 525 exc care merg mai multi km in acelasi ritm cu mine si la mine se termina benzina prima data . Are alta setare la carburator datorita faptului ca este Factory? merci pOATE TU RASTORNI MAI DES MOTORETA SI SE SCURGE BENZINA PE JOS. tE-AI GANDIT SI LA ASPECTUL ASTA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Stie careva care e surubul de golire lichid racire la un 200 din 2008? Nu am manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 (editat) @dulfa poate ai si ceva kg in plus Editat Mai 22, 2009 de BGS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladutz26 Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Salut, am reusit cumva sa stric pedala de pornire, s-au tocit zimti de pe pedala, si pana la cumpararea uneia noi am pedala unui prieten pe care nu o pot folosi tot timpul, care sunt riscurile pornitului la vale, daca sunt, motocicleta este un ktm 250 in 2 timpi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Salut, am reusit cumva sa stric pedala de pornire, s-au tocit zimti de pe pedala, si pana la cumpararea uneia noi am pedala unui prieten pe care nu o pot folosi tot timpul, care sunt riscurile pornitului la vale, daca sunt, motocicleta este un ktm 250 in 2 timpi. nu e nici un risc, ca doar n-are curea de cauciuc la distributie numa vale sa ai vezi ca pedala are si un fel de bucsa/saiba in exterior. o mai ai? eu o perioada n-am avut-o si chiar daca strangeam la maxim surubul, pedala tot juca un pic pe ax si riscam sa patesc beleua ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 KTM “Ready to Race” in the future with modern two-strokes “At KTM the two-stroke will continue to remain an integral part of the future model planning. We have already recognised new topics and initiated the development of even more powerful, quieter and above all less polluting two-stroke sports models within the framework of a specific project grouping.” Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladutz26 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Mie mi sa rupt surubul ce tine pedala in interiorul axului, si foloseam pedala doar pusa pe ax pentru pornire in zone fara panta sau oameni sau cand plecam de acasa dar sau tocit zimti in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vapi Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 S-A FURAT KTM 525 EXC 13.06.2009 din iasi Ofer o recompensa multumitoare pt orice indiciu care ma ajuta sa gasesc aceasta motoreta. s-a furat de sub balcon , dintr-un spatiu imprejmuit cu gard , inchis cu lacat. In acelasi loc era si un scuter care nu a prezentat interes ; asa ca rog mai ales pe enduristi daca afla ceva sa sune la 0745086828 - Edy sau 0751238528 - Ciprian MULTUMESC ANTICIPAT!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Indraznesc sa re-postez aici intrebarea mea, poate am mai mare succes: (rog un moderator sa-mi stearga topicul identic de la "coltul enduristilor"): Salut Am gasit aici o descriere a upgrade-urilor la modelul EXC200 din 2003 fata de 2000...dar nu imi pot da seama cat sunt de importante / esentiale pt mine, ca si incepator, sau daca au vreo treaba cu fiabilitatea motorului per ansamblu. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ktm...00_exc%2003.htm M-ar ajuta mult niste pareri de la (fosti) posesori, ale ambelor modele. Ca asa, din text, imi dau si eu seama ca nu au facut "downgrade-uri " la modelul 2003...atata ca, in ideea in care mi-am gasit un exc200 din 2002 cu acte la un pret bun, sa il iau, sau sa tine neaparat de modelul 2003-2005. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.