Jump to content

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


Recommended Posts

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Pt supermoto parca se schimba la 1000 km uleiul pa KTM. Sau dupa fiecare cursa :)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

stie cineva ce dimensiuni are oringul de la kickstarter la ktm de dupa 2012? in carte nu scrie

Masoara interiorul din pedala, masoara exteriorul stutzului si afli grosimea. Iei un O-ring putin mai mic la interior si putin mai gros. M-as uita la al meu, dar precis e prea turtit ca sa-l masor. Orice o-ring e bun, daca incape.

Edited by andrei belcic
Link to post
Share on other sites

N-auzi? Pune oricare oring incape. Si de robineti sanitari. Acum ma gandesc ca merge sa etansezi cu oring plus silicon sanitar, sa nu intre mizeria. Nu e vre-un element de motor pe unde sa iasa ulei sau altceva complex.

Si mai adanceste, cu un burghiu, gaurica pt bilutza. Si vaselina marina, hidrofoba, etc...

Link to post
Share on other sites

L-ai desfacut ca sa afirmi ca rolul o-ringului e sa stea pedala pliata? Daca intradevar nu ai biluta si arculet acolo, inseamna ca le-ai pierdut. Anyway, cum vrei sa-ti furnizeze cineva informatia solicitata de tine daca, pe schema explodata nu e figurat oringul iar oricine si-ar desface pedala va avea de masurat un oring deja turtit? Astepti raspunsul de la cineva care asambleaza mobrele, vreun forumist care are prieteni in fabrica de la Mattighofen?

Edited by andrei belcic
Link to post
Share on other sites

moooooooooor, daca nu sti despre ce e vorba de ce te bagi in discutie :)

nu e de etansare, nu e nici un ulei, e pentru ca sa stea pedala la locul ei pliata ...

La modelul de pedala veche 2004-2010 nu este oring, ci o garnitura de plastic care cu timpul se uzeaza si nu mai functioneaza bine pedala. Asta am observat cand desfacut sa ung pedala.

Eu am pus o shaiba subtire valurita care isi face treaba bine. Garnitura originala nu se gaseste de cumparat.

Link to post
Share on other sites

L-ai desfacut ca sa afirmi ca rolul o-ringului e sa stea pedala pliata? Daca intradevar nu ai biluta si arculet acolo, inseamna ca le-ai pierdut. Anyway, cum vrei sa-ti furnizeze cineva informatia solicitata de tine daca, pe schema explodata nu e figurat oringul iar oricine si-ar desface pedala va avea de masurat un oring deja turtit? Astepti raspunsul de la cineva care asambleaza mobrele, vreun forumist care are prieteni in fabrica de la Mattighofen?

 

esti simpatic foc :10:

te pup!

Edited by aurelro
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

salut am un Ktm exc 400 din 2004 acum l-am cumparat porneste foarte greu la rece as dori sa verific jocul la supape dar nu stiu care este,si ce ulei mi-ati recomanda de la cine l-am cumparat a pus Motul 300V 10W-40 am gasit pe MOTO 24 ulei MOTOREX 20W-50 cu imaginea motorului pe bidon.

Link to post
Share on other sites

eu bag yacco 10w50 mvx este 107 lei bidonul de 2 litri,o sa caut manualul sa vad pe unde il am,eu am 525 din 2004


» Post actualizat in 08 Jan 2016 09:00

am gasit manualul,e pentru 525,dar cred ca motoarele sunt la fel doar capacitatea este cilindrica este diferita,da-mi un mail sa pot trimite pe mail

Link to post
Share on other sites

Vreau si eu enduro/sm, bugetul restrans ma lasa sa-mi iau un exc 520. Am cautat pe forum si ori nu am facut-o bine ori nu este topic dedicat pentru cei cu 520. Ceva linkuri unde pot citi mai multe despre intretinere, costuri, modificari, etc?

Link to post
Share on other sites

Buna am cumparat un ktm exc 400din 2004 si tipul de la care l-am cumpareat a cazut si nu a avut surubul care limiteaza virajul si a sapart CDI-ul,eu vreau sa-i fac o placa de prindere pe spate si vroiam sa intreb daca pot gauri in cercurile din imagine si nu cumva il stric.Va multumesc


post-64153-0-77430400-1452425537_thumb.jpg

Edited by eugen.filca
Link to post
Share on other sites

Buna am cumparat un ktm exc 400din 2004 si tipul de la care l-am cumpareat a cazut si nu a avut surubul care limiteaza virajul si a sapart CDI-ul,eu vreau sa-i fac o placa de prindere pe spate si vroiam sa intreb daca pot gauri in cercurile din imagine si nu cumva il stric.Va multumescattachicon.gifIMAG0048.jpg

 

 

Trage firele si pune-l sub sa. Acolo il pun restul constructorilor.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...