Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

Sunt curios daca a mai patit cineva cu EXC 350 2013 injectie sa nu mai stea la relantii? Motorul inca cauza pornea  destul de greu indiferent daca era tras socul sau nu, de o vreme avea tendinta sa se opreasca. Acun relantii deloc, da si unele rateuri cand las acceleratia (backfire), de tras trage bine. 

Am incercat  cu un alt rezervor echipat de pe  motorul meu care functioneaza perfect pentru a elimina pompa de alimentare si face la fel.  Becul FI nu arde.

Astept sugestii, care ar fi cauza problemei sau daca a mai patiti cineva la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Am o intrebare si eu .

Vreau sa schimb uleiul in telescoape atata fata cat si spate .

Nedumeririle sunt urmatoarele se pune ulei diferit , in sensul 5 w fata si 10 w spate , sau nu , care e ideea , nu fac hard enduro ci doar enduro pe ce vascozitate recomandati sa merg fata si spate , ca sa dau si mai multe detalii furca fata dar si telescopul spate sunt ambele kayaba si am linistit cu echipament 100 kg asta in caz ca conteaza  . Merci de orice sfat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru amortizoarele fata e corect, 5W. Pentru spate nu stiu, insa sigur iti trebuie scule specifice. Presa pentru arc, amortizorul e si cu aer, e sub presiune. Nu poti sa-l faci tu in spatele blocului. De asemenea, in functie de greutate se schimba arcurile (daca e necesar), shim-urile, etc. 

Eu unul am preferat ca prima data sa trimit amortizoarele fata la o firma specializata ca sa mi le si seteze, apoi, avand setarea pe greutate, urmatoarele dati am schimbat singur uleiul si semeringurile. Iar la amortizorul spate clar nu m-am bagat niciodata, ma depaseste. Ala se face odata la cativa ani.

Iti recomand masterbike, sunt tatici.

Apropos, ce motor e asta cu amortizoare Kayaba? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfac amortizoarele fara probleme , scule am tot ce.mi trebuie si stau la casa , operariunea chiar e simpla , tot ce nu stiam e despre uleiuri , cat despre motor e cel din poze de la profil  , yamaha yz 250 2t 2015 , toate au kayaba din fabrica .

 

Singura necunoscuta e unde o sa gasaesc aici in Timisoara  sa incarc cu nitrogen telescopul spate dar aflam si aia ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Sunt curios ce parere aveti despre cele doua uleuiri din poze. Duminica am patit cu exc 350-ul meu sa clantane ambreiajul (cred, ca se auzea din dreapta) de am crezut ca trebuie sa renunt la endureala . Acum este motorex in motor. Inainte foloseam doar Putoline si nu am patit sa clantane nimic niciodata.

Dupa ce s-a racit motorul nu a mai avut acel clantanit. Sa fi fost problema din cauza uleiului? Adevarul este ca erau multe grade celsius.

IMG_20200914_213007.jpg

IMG_20200914_213020.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e placebo clar. Am ureche pt. asa ceva, ieri am dat jos uleiul (am bagat iar putoline) si filtru. Folosesc Putoline de 6 ani, cam 5 ani l-am folosit la CRF 250 X cu big bore si cam de un an de cand am EXC-ul. Acum la ultimul schimb am bagat Motorex. Revin dupa ce fac cateva ore EXC-ul sa vedem cum se comporta, daca a fost de la ulei sau de la altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutari,

Recent a aparut o problema la ktm-ul meu (exc 520 2002)... mai exact, cateodata intra greu in treapta 1.

La restul treptelor si neutru se schimba usor, fara probleme.

Problema persista si cand motorul e oprit si cand e pornit...

 

In situatiile in care nu intra in 1-a, se simte in pedala o trepidatie, ca si cum ar incerca 2 roti dintate sa angreneze...

 

Intrebarea mea e, a mai avut cineva problema asta?

A scapat doar prin schimbarea pieselor sub ambreiaj (7, 16, 17 din imagine ) sau a trebuit desfacut motorul si schimbat furcile?

 

image.thumb.png.c26b30fc7103e753a9d322594b4ed1b2.png

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulei pe toba la ktm exc 250 2016(enduro 2t)

Salutare, am și eu o problema cu motocicleta mea, un ktm exc 250 2t de enduro, cum am precizat și mai sus 

Problema ar fii ca in momentul in care pornesc motorul la rece , cu șocul, la început scoate fum normal, cum scot toate motoarele, iar când ii las șocul jos și îl turez,( după ce s a încălzit rezonatorul) începe sa scoată un fum gros(umple curtea de fum:)), și nu stiu de la ce ar putea fii, după ce turez motorul de câteva ori bune, nu mai scoate fum asa gros, și se mai întâmpla când ii dau blana sa scoată fum, am observat ca doar motorul meu face asta, la ceilalti băieți cu motoare de enduro nu am prea văzut sa se întâmple asta

tin sa precizez ca motoreta am cumpărat o de 5 luni și pana acum aproximativ o luna nu făcea asa 

Știe cineva de la ce ar putea fii ? 

Scuipa și ulei pe la finalizare,

amestecul îl fac in benzina, nu are pompa 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, Sergiu1.04 a spus:

Ulei pe toba la ktm exc 250 2016(enduro 2t)

Salutare, am și eu o problema cu motocicleta mea, un ktm exc 250 2t de enduro, cum am precizat și mai sus 

Problema ar fii ca in momentul in care pornesc motorul la rece , cu șocul, la început scoate fum normal, cum scot toate motoarele, iar când ii las șocul jos și îl turez,( după ce s a încălzit rezonatorul) începe sa scoată un fum gros(umple curtea de fum:)), și nu stiu de la ce ar putea fii, după ce turez motorul de câteva ori bune, nu mai scoate fum asa gros, și se mai întâmpla când ii dau blana sa scoată fum, am observat ca doar motorul meu face asta, la ceilalti băieți cu motoare de enduro nu am prea văzut sa se întâmple asta

tin sa precizez ca motoreta am cumpărat o de 5 luni și pana acum aproximativ o luna nu făcea asa 

Știe cineva de la ce ar putea fii ? 

Scuipa și ulei pe la finalizare,

amestecul îl fac in benzina, nu are pompa 

 Verifica simeringuri la ambielaj. Sau bagi prea mult ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare, ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi in reglarea carburatorului la un EXC 250 2t din 2007? Am schimbat piston, segmenti si renicasilat cilindrul iar acum as vrea sa reglez carburatorul, momentan cuiul de dozaj are siguranta pusa pe al doilea canal, iar aerul este dat ~ 2 ture insa cand ajung in ture mari simt ca se gatuie, pe langa asta am observat ca motorul fierbe destul de repede si consuma vizibil mai mult decat 300 2t 2012 sau Husaberg 250 2t 2010, poate este influentat de anul de productie/ stilul de mers. Se pot trage toate astea de la configurarea gresita a carburatorului? 

PS: Nu ma intrebati cum a fost inainte de a schimba pistonul si cilindrul, dupa achizitie m-am apucat de treaba, nu am apucat sa ma plimb prea mult cu el, vreau sa il fac impecabil din punct de vedere tehnic chiar daca este "batrana capra".

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...