mexykanu Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 (editat) Salut, Am pe stoc kit de reparatie biela marca PROX pentru urmatoarele modele KTM: KTM 400 LC4 1998-2001KTM 620 LC4, Duke - 1994-1997KTM 620 SC 1998-2001KTM 625 SXC 2002-2007KTM 640 LC4, Duke II 1998-2007 Pretul este de 150 euro / set Contact: 0741 095 483 - Daniel. Multumesc. Editat August 21, 2013 de mexykanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuperComp620 Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 Are cineva stator SEM pentru LC4 ? PM va rog daca aveti si pretul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Dezmembrez KTM LC4 1999, 625cmc, enduro. Motocicleta este (deocamdata) completa si functionala, inmatriculata. O sa revin in cel mai scurt timp cu poze. Preturile pieselor se vor da pe PM. Tel 0721.847.547 Revin cu poze. Pretul pentru motocicleta completa, asa cum este ea in poze, este 1200 euro. Verificare tehnica pana in 2016. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_utiu1 Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 caut bendix pt KTM LC4 640 SM... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Cum ala de aprilia pegaso era acelasi cu cel de f650, si stiu ca mergeau si cele de LC4, poti incerca la mymoto, ca tot aveti in cluj (eu am prins un pret f bun la frei cand aveam pegaso) sau mexicanu'/ottoman de la mine din semnatura sau dillypoint (ei e posibil sa aiba pe stoc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_utiu1 Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 (editat) caut bendix pt KTM LC4 640 SM... Cum ala de aprilia pegaso era acelasi cu cel de f650, si stiu ca mergeau si cele de LC4, poti incerca la mymoto, ca tot aveti in cluj (eu am prins un pret f bun la frei cand aveam pegaso) sau mexicanu'/ottoman de la mine din semnatura sau dillypoint (ei e posibil sa aiba pe stoc). merci de informatii... dar ma gandeam ca poate gasesc ceva second, daca nu o sa imi iau unu nou Editat Mai 17, 2014 de dragos_utiu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Dezmembrez KTM LC4 1999, 625cmc, enduro. Motocicleta este (deocamdata) completa si functionala, inmatriculata. O sa revin in cel mai scurt timp cu poze. Preturile pieselor se vor da pe PM. Tel 0721.847.547 Revin cu poze. Pretul pentru motocicleta completa, asa cum este ea in poze, este 1200 euro. Verificare tehnica pana in 2016. Motocicleta se dezmembreaza, Deocamdata toate piesela de pe ea sunt disponibile, Detalii la telefon 0721847547 sau PM S-au dat roata spate, schimbatorul de viteze, pedala de frana, suport topcase, restul valabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Green_Alex Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Am si eu o intrebare: Daca ma apuc sa pun roti de 17" la un LC4 enduro, cum as putea sa fac sa-mi arate vitezometrul corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Dezmembrez KTM LC4 1999, 625cmc, enduro. Motocicleta este (deocamdata) completa si functionala, inmatriculata. O sa revin in cel mai scurt timp cu poze. Preturile pieselor se vor da pe PM. Tel 0721.847.547 Revin cu poze. Pretul pentru motocicleta completa, asa cum este ea in poze, este 1200 euro. Verificare tehnica pana in 2016. S-au dat: roata spate, pedala frana, schimbator viteze, suport topcase, scarita pasager stanga, cric lateral, ghidon, plastice laterale spate, codita completa, statorul, carene rezervor, ansamblu maneta ambreiaj-decompresor+cablurile, melc kilometraj Restul valabil, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free ride Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 S-au dat: roata spate, pedala frana, schimbator viteze, suport topcase, scarita pasager stanga, cric lateral, ghidon, plastice laterale spate, codita completa, statorul, carene rezervor, ansamblu maneta ambreiaj-decompresor+cablurile, melc kilometraj Restul valabil, Saua si toba de espament ma intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 500 ron amandoua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 Merita pus un parbriz pe un 690 Enduro pt drum lung ? Sau e frectie la picior de lemn ? M-ar interesa ca sa mai taie din curent (si frig in perioada asta), apa si mizerie aruncata de cei din fata in conditii de ploaie etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 Merita pus un parbriz pe un 690 Enduro pt drum lung ? Sau e frectie la picior de lemn ? M-ar interesa ca sa mai taie din curent (si frig in perioada asta), apa si mizerie aruncata de cei din fata in conditii de ploaie etc Deci pana la urma ti-ai luat enduroaica cum ti-am prognozat ? On topic: Parerea mea e ca merita dat nu ala ci asa ceva [asaza-te confortabil inainte sa deschizi linkul si nu ar strica sa fii un pic mai zen ca de obicei]: http://www.rally-raidproducts.co.uk/KTM-690-Enduro-R-SMC/evo2-adventure-fairing-kit-ktm-690-enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 Vrei sa ma bagi la cheltuieli cu linkuri din astea Merci Da, insel oleaca gsul cu portocaliul asta cand am chef de drumuri mai dubioase Sunt faine kiturile alea, dar cred ca sunt mai mult decat am eu nevoie. Nu vreau sa il transform in "adventure", doar nitica protectie in partea de sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fra'su Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Eu am avut pe SM si a meritat fiecare leu investit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Vrei sa ma bagi la cheltuieli cu linkuri din astea Merci Da, insel oleaca gsul cu portocaliul asta cand am chef de drumuri mai dubioase Sunt faine kiturile alea, dar cred ca sunt mai mult decat am eu nevoie. Nu vreau sa il transform in "adventure", doar nitica protectie in partea de sus. Esti in denial mode, dar e doar o chestiune de timp pana ajungi aici: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Faine, nu zic nu Dar nu o sa ma apuc sa fac touring cu ea, ca nu-i facuta pt asa ceva. Daca am de facut jdesute de km, plec cu gs-ul. Iar pt off as vrea sa o tin cat mai usurica si cu cat mai putine chestii care se pot mucifica pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Pai in off te incurca parbrizul, atat pt faptul ca nu vezi terenul imediat in fata mobrei cat si pt ca poti da cu barba in el la un hop mai mare. Oricum, un parbriz are viata scurta in off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Eh, nu ma astept sa ma tina chiar o viata parbrizul ala Cu vazutul in apropiere sunt destul de inalt incat sa cam vad peste parbriz, nu-i problem aici. Singura teama pe care o am e ca s-ar putea sa imi iau vajul generat de geam direct in casca... Trebuie sa ii mai pun si un ceva pt protejat farul nitel, ca la ultima iesire cu un amic era sa ii fac aerisire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 mai degraba cauciucuri decat parbriz sau aparatoare de far Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Pai in off te incurca parbrizul, atat pt faptul ca nu vezi terenul imediat in fata mobrei cat si pt ca poti da cu barba in el la un hop mai mare. Oricum, un parbriz are viata scurta in off. Sa vorbesti si cu amarâtii aia de la Dakar, ca aparent ei nu au aflat chestiile astea. » Post actualizat in 29 Oct 2014 09:41 mai degraba cauciucuri decat parbriz sau aparatoare de far Subscriu la cauciucuri dar nu exclud deloc parbrizul si nici aparatoarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Cand mergi cu 140 km/h si ai nevoie de tot felul de GPS-uri si derulatoare, normal ca iti pui un parbriz. Mai degraba un fairing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Sa vorbesti si cu amarâtii aia de la Dakar, ca aparent ei nu au aflat chestiile astea. daca ne referim la enduro si nu la rally raid, de data asta andrei are dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Pai in off te incurca parbrizul. Oricum, un parbriz are viata scurta in off. Nu se specifica nici enduro nici rallyraid, sau aia de la dakar sunt on. Fiind vorba de o mobra care nu e transportata cu platforma sigur un fairing/parbriz ii prinde bine, fara nici o legatura cu GPS-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 mai degraba cauciucuri decat parbriz sau aparatoare de far Clar. Dar cat timp am de parcurs vreo 200+ km pe asfalt (dus) ca sa ma dau in medie vreo 50 in off, nu cred ca are rost sa imi iau niste gume mai mult de 50/50. Acum am pe ea Sahara 3. Sunt decente cat timp nu te ambitionezi la mlastini sau chestii mai extreme. Ma deranjeaza la ele doar ca se incarca destul de tare in conditii de "glazura" de noroi. Intentionez in cativa ani sa migrez spre zona de munte si atunci cu siguranta imi voi schimba alegerile in materie de gume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.