Sari la conținut

Postări Recomandate

sal

am cumparat o motoreta de la cineva si vreau sa o inmatriculez. motoreta este radiata.

ce imi trebuie la rar ptr identificare ? si pe unde mai am de umblat?

asigurarea pe numele fostului proprietar mai e valabila ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut, am luat in 28.06.2007 un etz din arad. am fost la o firma, am facut CVC, l-am si radiat (am un certificat de radiere tot de la firma aia), certificat de inmatriculare cu ITP-ul valabil pana in 2008+asigurare pe numele vanzatorului. numerele de arad sunt inca pe ea (tip nou). eu sunt din tm. si acum problemele:

1. am inteles de la un politist ca dak in 30 de zile nu o inmatriculez, de la semnarea contractului, pot sa o arunc, ca nu mai pot face nimik

2. nu o pot duce la inmatriculat ca e motorul la reparat, si o sa fie gata prin data de 27.07.2007

3. pot sa ma duc in 27 cu el la RAR pentru identificare, adica pot sa mai circul cu el?

 

SI TOTUSI, PROBLEMA ESTE: DUPA 30 DE ZILE CHIAR NU MAI POATE FI INMATRICULAT? (am citit topicul si se zicea ca nu e nici o problema dak il inmatriculez dupa cele 30 de zile, decat amenda aia). mai imi trebuiau alte acte?

a, am verificat seria sasiului, dar pe a motorului am uitat sa o verific. am citit ca nu ar mai fi probleme, dak este motor de acelasi tip ca si motocicleta.

 

PLS RASPUNS. nu stiu ce sa cred in legatura cu inmatriicularea aia. am probleme cu turometrul si vitezometrul (nu merg) si cauciucurile care nu prea mai au flori pe ele la ITP o sa fie o problema? cat se da? (atentia?)

Editat de lwiq
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK....Vreau sa imi dea si mie cineva link sau sa imi zica exact care sunt pasii pentru inscrierea unei motociclete cumparate din bucuresti...cu viitorul proprietar tot din Bucuresti (Eu)...adica sa imi zica...te duci acolo si faci actele xxx si xxxy...cum e cu legea noua...cum se ''transcrie'' motocicleta?va rog raspundeti-mi repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut all, pentru cei care au avut experiente cu motoare aduse din Italia...contractul ala de vinzare-cumparare , cum arata? este ceva oficial sau 2 vb pe o hirtie? poate fi folosit un contract romanesc? Mi-am luat un motor din Italia, l-am adus ieri , dar pe acolo nimeni nu stia nimic de acest contract, cica e de ajuns cartea anulata si certificatul de proprietate. Nu ar fi chiar asa o mare problema ca pot sa-l contactez pe nea in Italia...dar dureaza....asa ca multumesc anticipat celor care imi pot venii in ajutor cu o idee.

Bafta tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, am luat in 28.06.2007 un etz din arad. am fost la o firma, am facut CVC, l-am si radiat (am un certificat de radiere tot de la firma aia), certificat de inmatriculare cu ITP-ul valabil pana in 2008+asigurare pe numele vanzatorului. numerele de arad sunt inca pe ea (tip nou). eu sunt din tm. si acum problemele:

1. am inteles de la un politist ca dak in 30 de zile nu o inmatriculez, de la semnarea contractului, pot sa o arunc, ca nu mai pot face nimik

2. nu o pot duce la inmatriculat ca e motorul la reparat, si o sa fie gata prin data de 27.07.2007

3. pot sa ma duc in 27 cu el la RAR pentru identificare, adica pot sa mai circul cu el?

 

SI TOTUSI, PROBLEMA ESTE: DUPA 30 DE ZILE CHIAR NU MAI POATE FI INMATRICULAT? (am citit topicul si se zicea ca nu e nici o problema dak il inmatriculez dupa cele 30 de zile, decat amenda aia). mai imi trebuiau alte acte?

a, am verificat seria sasiului, dar pe a motorului am uitat sa o verific. am citit ca nu ar mai fi probleme, dak este motor de acelasi tip ca si motocicleta.

 

PLS RASPUNS. nu stiu ce sa cred in legatura cu inmatriicularea aia. am probleme cu turometrul si vitezometrul (nu merg) si cauciucurile care nu prea mai au flori pe ele la ITP o sa fie o problema? cat se da? (atentia?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, observ ca mai sunt nedumeriti pe problema asta...

 

Am cumparat o motocicletya din Italia prin intermediul unei firme.

 

Actele originale au intarziat sa apara (Targa stampilata pt export si CPR-ul).

 

Concret, contractul de vanzare cumparare si factura (pt ca este luat de la un concessionario) sunt datate cu 06.06.2007 Adica cu vro 20 zile peste cele 30 de zile pe care se spune ca trebuie inscrisa motocicleta si facuta impunerea la administratia financiara.

 

Stie cineva daca este adevarata treaba si daca chiar a platit careva aceasta penalizare de 25lei/48h?

 

Merci anticipat!

 

--- Mesaj completat în 26 Jul 2007 17:52 -------------
Am sa-mi raspund singur la intrebare ca deja am trecut prin asta...

 

Simplu si la obiect: pe cei de la Administratia financiara nu ii intereseaza cand ti-a venit bunul (adica motorul in cazul nostru :) ), ce motive ai avut pentru a nu declara cumpararea, etc. Daca data pe de contract-ul de vanzare cumparare spune ca esti proprietar din momentul x, atunci ai 30 de zile la dispozitie sa faci declaratia de impunere la Administratie daca nu iti iei amenda.

 

Amenda este asa: de la 50 ron la 200 ron.... mie mi-a dat amenda aia de 50 ron care daca o platesti in 48 de ore se injumatateste, 25 ron.

 

Asa ca nu asteptati cu actele prea mult, trebuie sa faceti macar impunerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor,

 

Am cumparat un motor din Germania (multumesc din nou Cristi si Bogdan) si acum astept sa soseasca in tara. Am primit pe mail toate actele (contract de vanzare-cumparare, brief mare si mic, chitanta de radiere), insa originalele probabil ca vor sosi impreuna cu motocicleta. Am inteles ca intr-un caz, o persoana a reusit sa scoata numere rosii pe baza acestor copii, fara a fi nevoie sa prezinte si originalele. Treaba asta se intampla parca prin aprilie.

 

Intrebare: Ati mai auzit de astfel de cazuri, a mai avut cineva asa un noroc?

 

Merci.

 

--- Mesaj completat în 09 Aug 2007 10:46 -------------
Eu intreb, eu raspund :burnout:

 

Am fost la Udriste si am ridicat numere rosii numai pe baza copiilor documentelor, totul a decurs foarte rapid si civilizat. Se pare ca lucrurile sunt pe calea cea buna.

Editat de dang
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu eu numai ptr motoarele aduse de afara primesti amenda aceea ptr nedeclararea la financiar in termen de 30 zile .

 

ITP la motociclete se ia f. simplu , iti trebuie lumini ,oglinzi , semnale si sa porneasca .

uneori se suie vre-un meacanic pe ea sa-i faca un mic test si atata .

alteori nici nu vine sa ti-o vada (ptr 500 000).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am luat un motor adus din italia.Am toate actele la el dar actul de vanzare-cumparare e pe un formular italienesc completat de mana.E ok pentru politia noastra autohtona?(Nu am cum sa vin cu italianu' la udristei sa semnez contractul romanesc).Trebuie traducere legalizata dupa actele de Italia?

Merci in avans :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e foarte OK

 

traducere am avut nevoie la sectia financiara.

vreo 650 000 .

 

 

Merci mult pentru raspuns.De tradus se traduc toate actele din IT sau numai contractul de vanzare cumparare?Motorul e adus de cineva care a facut acte cu italianul si a luate de la italian un alt act semnat si completat de italian dar cu rubrica cumparator necompletata, deci l-am completat direct pe ala.Chestia e ca tipul (romanul) a mai avut niste numere rosii scoase in rom si as vrea sa iau si eu unele.....E posibil? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai cred ca poti lua numere si eu am tradus numai contractul de vanz./cump.

 

vezi ca ti mai cere pulitia o declaratie pe proprie raspundere despre modul cum a intrat motorul in tara , cum l-ai transportat.

eu am spus ca l-am adus cu o dacia break,aveam copie dupa talon si am scris de mana pe verso si am semnat ce mi a dictat el.

 

pe alti preteni i-a trimis la notar ptr asta unde au dat cateva sutici.

 

contractul ala V/C de care spui este bun .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai cred ca poti lua numere si eu am tradus numai contractul de vanz./cump.

 

vezi ca ti mai cere pulitia o declaratie pe proprie raspundere despre modul cum a intrat motorul in tara , cum l-ai transportat.

eu am spus ca l-am adus cu o dacia break,aveam copie dupa talon si am scris de mana pe verso si am semnat ce mi a dictat el.

 

pe alti preteni i-a trimis la notar ptr asta unde au dat cateva sutici.

 

contractul ala V/C de care spui este bun .

 

 

Daca nu se verifica nu e o problema ca am niste prieteni care lucreaza la o firma care printre altele face si transporturi.Pot sa rezolv cu o copie de pe telonul unui kangoo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci nu e suficient talonul .

in mod normal te duci cu copia aceea la notar si dai declaratie pe proprie raspundere ca ai adus motorul cu acel vehicul .

si mai scapi de cateva sutici .

 

am avut ceva noroc de m-a pus sa scriu cu pixul pe dosul copiei dupa talon declaratia aceea .

ceea ce inseamna ca se poate .

dar alti prieteni au fost respinsi si trimisi la notar .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci nu e suficient talonul .

in mod normal te duci cu copia aceea la notar si dai declaratie pe proprie raspundere ca ai adus motorul cu acel vehicul .

si mai scapi de cateva sutici .

 

am avut ceva noroc de m-a pus sa scriu cu pixul pe dosul copiei dupa talon declaratia aceea .

ceea ce inseamna ca se poate .

dar alti prieteni au fost respinsi si trimisi la notar .

 

 

O sa imi incerc si eu norocul si daca ma trimit la notar.......ma duc :)

Sper sa nu se ajunga acolo insa.Azi ma duc sa scot al doilea numar rosu(primul set mai avea valabilitate 2 zile cand am luat motorul) si demarez procedura.

Merci mult de ajutor. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare rieri,

 

Am si eu o problema.

 

Vreau sa cumpar un motor adus recent din italia: in iunie 2007 si nu stiu ce acte trebuie sa prezinte propietarul cand o sa o cumpar.

 

Aveti idee daca obligatoriu , la vanzarea catre o persoana fizica, motorul este automat radiat in Italia?

La vama mai trebuie sa primeasca un act de tranzit in Romania sau cum?

 

Multumesc! :lol:

 

 

--- Mesaj completat în 15 Aug 2007 13:24 -------------
Daca a fost adus din Italia si nu a fost inmatriculat in Romania - exista vre-un termen limita de inmatriculare? sau poate fi oricand inmatriculat?

 

Motorul se gaseste in Arad, eu fiind din Bucuresti, daca ma duc sa-l iau din Arad sunt obligat sa-i iau nr. provizorii sau pot sa vin cu numarul din Italia si sa-i iau din Bucuresti nr. provizoriu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Carte de Identitate si doua copii xerox

-Fisa de inmatriculare cu viza de la Administratia Financiara

-Act de proprietate (contract de vanzare-cumparare, factura)

-Tichet cu Inspectia Tehnica Periodica valabila si nota de identificare R.A.R.

-Copie R.C.A.

-Copie B.I. sau C.I.

-Cerere de inmatriculare

-Taxa de inmatriculare (Administratia Financiara)

-Taxa Certificat de Inmatriculare (B.C.R. sau C.E.C.)

-Dosar

 

Pentru cele aduse din exteriorul tarii:

-Acte de provenienta in original

-Declaratie vamala legalizata si o copie xerox

 

 

deci sa inteleg ca eu daca imi aduc acuma un motor din italia...la vama tre sa le cer niste acte??? scuze dar e primul meu motor..si nu prea stiu treaba cu actele de acasa!mentionez ca il aduc radiat in tzara in remorca! ma puteti ajuta cu un rasp plzzzz :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve! pt cei ce aduc motoare de afara, va trebuie tradusa si legalizata numai factura sau contractul de vinzare -cumparare, iar daca e facut de mina, merge doar tradus la un trad autorizat, iar la politie, daca ati adus-o cu remorca/duba scrieti din start pe copia talonului o declaratie pe propria raspundere cum ati adus-o in tara, si nimeni nu va mai cere nimic si nici nu mai pierdeti timp in fata la ghiseu, iar de fapt traducerea trebuie dar la administratia financiara.

Bafta all

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve lume,

 

Mi-am adus si eu recent o moto din Germania si am terminat cu alergatura pentru inmatriculare. M-am gandit sa scriu aici tot ce am facut eu ca poate ii lamuresc pe cei care nu stiu ce sa faca.

 

Actele avute de mine au fost urmatoarele: Brief si talon germania+contract de vanzare cumparare scris de mana.

 

Primul lucru facut....am tradus si legalizat actele astea.(pret 60lei/pagina)

 

Secundo...am mers la RAR(cu programare prealabila prin telefon) unde am cerut sa-mi faca ITP-ul, Identificarea(au eliberat un certificat de autencititate) si bine inteles Cartea de identitate.Documente necesare:Brieful si talonul de Germania in original, cerere tip(o primiti la poarta cand intrati) si hartia cu programarea(tot la poarta primita). Pret Dambovita 210lei

 

Dupa ce am scapat de RAR m-am dus la un birou de copiat acte unde mi-au completat in carte cum ca eu sunt proprietarul si de asemenea au completat fisa de inmatriculare. Aici mi-au spus ca-mi trebuie 2 dosare: 1 pt primarie sa o inscriu pe numele meu la financiar si 1 pt politie. pret 15 lei

 

Dosarul pt primarie continea:

-copie xerox carte

-fisa inmatriculare

-copie xerox traducere legalizata dupa contract de vanzare cumparare Germania

 

La primarie am platit 26 lei taxa inscriere( chitanta de aici merge in dosarul de la politie impreuna cu fisa de inmatriculare pe care trebuie sa va puna o stampila)

 

Dosarul pt politie continea:

 

-CI in original

-copie xerox CI

-brief + talon Germania in original

-originalul contractului de mana de vanzare cumparare din Germania

-Traducerea legalizata a contractului de mai sus in original

-Traducerea legalizata a briefului in original

-Chitanta CEC SAU BCR taxa talon-30lei

-Cerere inmatriculare( birou copiat acte)

- Talon ITP- RAR

- Certificat de autenticitate - RAR

- Cartea in original+copie xerox

- Declaratie notariala (cum ca am introdus moto pe teritoriul Romaniei in portbagajul masinii)-24lei

- taxa numar-17 lei normal/ 42lei preferential

- copie xerox asigurare( asigurarea a fost 75lei pe jumatate de an, se poate si mai ieftin).

- fisa inmatriculare cu viza de la primarie si stampila de la asigurare

- chitanta inscriere la financiar

 

NU cred ca am omis nimic. O sa mai atasez si o copie dupa formularul contractului de v-c si dupa fisa de inmatriculare. Poate ajuta pe cineva.

 

Bafta si asfalt uscat!

 

CONTRACT_VANZARE.pdf

 

FISA_INMATRICULARE.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve lume,

 

Mi-am adus si eu recent o moto din Germania si am terminat cu alergatura pentru inmatriculare. M-am gandit sa scriu aici tot ce am facut eu ca poate ii lamuresc pe cei care nu stiu ce sa faca.

 

Actele avute de mine au fost urmatoarele: Brief si talon germania+contract de vanzare cumparare scris de mana.

 

Primul lucru facut....am tradus si legalizat actele astea.(pret 60lei/pagina)

 

Secundo...am mers la RAR(cu programare prealabila prin telefon) unde am cerut sa-mi faca ITP-ul, Identificarea(au eliberat un certificat de autencititate) si bine inteles Cartea de identitate.Documente necesare:Brieful si talonul de Germania in original, cerere tip(o primiti la poarta cand intrati) si hartia cu programarea(tot la poarta primita). Pret Dambovita 210lei

 

Dupa ce am scapat de RAR m-am dus la un birou de copiat acte unde mi-au completat in carte cum ca eu sunt proprietarul si de asemenea au completat fisa de inmatriculare. Aici mi-au spus ca-mi trebuie 2 dosare: 1 pt primarie sa o inscriu pe numele meu la financiar si 1 pt politie. pret 15 lei

 

Dosarul pt primarie continea:

-copie xerox carte

-fisa inmatriculare

-copie xerox traducere legalizata dupa contract de vanzare cumparare Germania

 

La primarie am platit 26 lei taxa inscriere( chitanta de aici merge in dosarul de la politie impreuna cu fisa de inmatriculare pe care trebuie sa va puna o stampila)

 

Dosarul pt politie continea:

 

-CI in original

-copie xerox CI

-brief + talon Germania in original

-originalul contractului de mana de vanzare cumparare din Germania

-Traducerea legalizata a contractului de mai sus in original

-Traducerea legalizata a briefului in original

-Chitanta CEC SAU BCR taxa talon-30lei

-Cerere inmatriculare( birou copiat acte)

- Talon ITP- RAR

- Certificat de autenticitate - RAR

- Cartea in original+copie xerox

- Declaratie notariala (cum ca am introdus moto pe teritoriul Romaniei in portbagajul masinii)-24lei

- taxa numar-17 lei normal/ 42lei preferential

- copie xerox asigurare( asigurarea a fost 75lei pe jumatate de an, se poate si mai ieftin).

- fisa inmatriculare cu viza de la primarie si stampila de la asigurare

- chitanta inscriere la financiar

 

NU cred ca am omis nimic. O sa mai atasez si o copie dupa formularul contractului de v-c si dupa fisa de inmatriculare. Poate ajuta pe cineva.

 

Bafta si asfalt uscat!

 

CONTRACT_VANZARE.pdf

 

FISA_INMATRICULARE.pdf

 

Sa-ti dea Duamne-Duamne sanata-te. Merci frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Inmatriculare Yamaha YZF R125

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...