bobita Postat Octombrie 20, 2007 Share Postat Octombrie 20, 2007 am vazut cutia am crezut ca e cutie de la bmw , arata f bine, e incadrata perfect , si a salvat si buzunaru, calitatea e buna, asa ziceam si eu... Acu...eu nu vreau sa fiu circotas.Dar,acum ca am vazut-o si in poze, orice ati spune voi, nu puteti compara cutia asta cu una de la Hepco&Becker sau Touratech de ex..Sau de la BMW, ma rog. Ca asta merita fiecare banut dat pe ea, e adevarat.Dar cu sistemul ala de prindere sau cu cel de inchidere.... Cum mai zicea cineva...cit dai atita face.Adica daca esti constient de chestia asta, totu-i ok. Altfel, sa te bucuri de motocicleta si sa faci drumuri cit mai lungi cu ea,ca de asta e facuta si abia atunci o poti aprecia cum trebe.Si tot atunci o sa apreciezi si niste cutii adevarate. Bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Octombrie 20, 2007 Share Postat Octombrie 20, 2007 Foarte frumoasa motocicleta! Sa o stapanesti sanatos! Ce i chestia aia rosie de langa stop care seamana cu un girofar ?? Mare grija la folosirea dipozitivului "magic". Iti recomand sa l folosesti doar pentru radarele fixe si sa te pui la punct cu partea legislativa ca sa nu ai surprize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Octombrie 20, 2007 Share Postat Octombrie 20, 2007 pai vii vezi daca iti place dau drumul la productie <small>--- Mesaj completat în 19 Oct 2007 15:44 -------------</small><br/>precum am povestit IMAGINIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII NENE merge si la una portocalie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sokiforce Postat Octombrie 21, 2007 Share Postat Octombrie 21, 2007 buna alegere cu gs-ul aproape ca te invidiez; asta ar fi si alegerea mea doar ca pt moment e prohibitiv ca si pret. cit mai multi km cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baazalung Postat Octombrie 21, 2007 Share Postat Octombrie 21, 2007 Buna intrebare... Sunt tare curios cat ai matale in craci si cum te descurci cu balenuta. Nu ai facut buf pe loc pana acum? La cele 250 kile, daca o vezi ca se scapa spre tine ai o adevarat dilema: 17000 euro sau cateva oase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 22, 2007 Autor Share Postat Octombrie 22, 2007 sal lucrurile stau cam asa 183 inaltime 84 kg ajung super cu ambele talpi fara sa stau pe langa bordura acolo era paracata ca nu incurce circulatia pe strada ingusta si eu la inaltimea mea am ceva prob in caz de manevre cu spatele dar usor e totul ok in caz de ceva ii dau drumul usor MAE merge si la portocala nu ma bag sigur la greci ca e prob de lovele si cred ca e si o prob de vant cat despre cutie sincer la cat o folosesc am dat deja mult pe ea 200 ron si tu vrei sa iau una de 200 - 300 euro? nici gand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 hai sa va pun eu niste poze Salut! Spune-mi te rog, cum se descurca cauciucurile tale pe nisip? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkside189 Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 [size=7poate sa-mi zica cineva secretul de a merge intr-o roata sau wheelie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 [size=7poate sa-mi zica cineva secretul de a merge intr-o roata sau wheelie? da, iiti trebuie o doza mare de tampenie si de restul te descurci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 28, 2007 Autor Share Postat Octombrie 28, 2007 rau esti zidule vrea si omul pe o roata man f simplu bagi cric fata scoti roata scoti cricul si dai drumul la ambreiaj cu motorul pornit acum sa revenim la lucruri serioase FOARTE PROST pe nisip uite poze din 27.10 vama veche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon80 Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Ma bucur sa te vad cu balena. A mea am pus-o la hibernat din lipsa de fonduri de reparatie, dar la vara vreau sa vad cum iei curbele pe trans, doar din picioruse, cu mainile in aer, in plin dans nuptial pe ritmurile mp3-playerului. Sa fi sanatos Ianachim! Gata fetele?!... Da. Atunci la drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Salut, in primul rand sa stapaniti sanatosi GS-urile toti, sunt extraordinare. Am si eu in vedere sa-mi iau un R 1100 GS, ca 1150 si 1200 sunt prea scumpe. Voiam sa va intreb, mai ales ca sunteti de priin Bucuresti, cum va descurcati cu elefantii astia in trafic aglomerat? De exemplu, la semafor, poti sa te strecori printre masini fara sa ai grija ca le agati, avand in vedere faptul ca cilindrii ies in lateral destul de mult? In cazul in care cazi si nu ai crashbar, e periculos pt cilindru sau poti sa il rupi? Si, in cazul in care mi-as lua R 1100 GS unde as putea sa fac revizia si credeti ca mai au softul pt generatia de injectie mai veche? Multumesc, aveti grija si la cat mai multi km cu GS-urile !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 Latimea cilindrilor nu este mai mare decat a ghidonului, dar asta nu inseamna ca te strecori cu el ca si pe un scuter. Generatia 1100 nu are niciun soft de management al motorului, are injectie electronica simpla si fiabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick28 Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 M-am uitat si eu pe mobile.de pe la R1100gs, preturile sunt accesibile in schimb sunt curios ce inseamna 100.000km la tipul asta de motor. E mult, e ok? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 1, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2007 sal la toata lumea prin oras merg destul de mult nu ma mai pot baga asa cum o faceam cu dakarul dar merge mai ales daca aprind si farurile de ceata nu e o prob de latime la cilindri ci doar ca ei sunt amplasati exact unde e masina mai lata 100000 nu imi pare a fi o prob la un motor de bmw inca nu o bag la iernat oricum 30 de zile va dormi.... asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tafu Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 (editat) Ideea generalizata ca BMW-urile mari boxer nu sunt enduro-uri capabile e o legenda nemuritoare... Da, pe o capra de sub 100 de kg si raport greutate/putere corespunzator aproape oricine atinge cele 15 minute de glorie endurista ...fara aproape nici un fel de pregatire.. Dar daca pilotul e la inaltimea utilajului....investeste timp si efort in a invata intr-adevar sa duca "panzerul" atunci.... http://www1.bmw.de/bmw-live/fahrertraining...hechlingen.html Editat Noiembrie 1, 2007 de tafu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 M-am uitat si eu pe mobile.de pe la R1100gs, preturile sunt accesibile in schimb sunt curios ce inseamna 100.000km la tipul asta de motor. E mult, e ok? Mersi. boxerele de la bmw termina rodajul pe bune le la 35000 km . Daca mergi ciobaneste rau de tot cu el (BLANA) pe la 200000 km tre sa ii arunci un set de segmenti si atat. In rest s-au raportat si 500000 km fara sa umble in motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 1, 2007 Admin Share Postat Noiembrie 1, 2007 Eu personal am 93.000 km cu erteul meu si motorasul merge ca dracii aia mari.Nu este nicio diferenta intere a mea si una cu 20.000 km sa zicem. Am vazut pe Mobile una de vinzare in Germania care avea 196.000 km si sasalaul cerea vreo 4500 iepuroi pe ea.sunt convins ca merita fiecare banut.Si fiti siguri ca motorasul ala mergea struna! In alta ordine idei GS-urile sunt regine la italieni.Oamenii au erectii cind este vorba de BMW si le ingrijesc mai ceva ca pe ei! Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 1, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2007 am vazut mai de mult sitemul de antrenament de la bmw daca ar fi 330 max plus cazare plus drum te cam duci la 500 euro asta in cazul in care chiar cre4d ca ai ceva de invatat mai sunt oameni doritori de asa ceva? eu in cazul in care toate sunt ok preconizez o iesire pe alpi in 15 iulie si mai ca m.as abate ceva drum sa fac o zi la ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 Am vazut niste modele de BMW de la politia spaniola aduse in tara de un tip si aveau 3-4 sute mii de km si erau in perfecta stare de functionare.No coment.Face toti banii.Imi place sistemul de rabatare a numarului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 (editat) Latimea cilindrilor nu este mai mare decat a ghidonului, dar asta nu inseamna ca te strecori cu el ca si pe un scuter. Generatia 1100 nu are niciun soft de management al motorului, are injectie electronica simpla si fiabila. Ok, multumesc de lamurire, dar nu inteleg un lucru : daca nu are un program care controleaza injectia, pe ce principiu functioneaza? Fiind injectie electronica nu presupune existenta unui cip de management care sa aiba o memorie care contine parametrii necesari functionarii? Cand te duci la service cu ea, cum se regleaza injectia ? Multumesc Editat Noiembrie 1, 2007 de susu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tafu Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 (editat) Am vazut niste modele de BMW de la politia spaniola aduse in tara de un tip si aveau 3-4 sute mii de km si erau in perfecta stare de functionare.No coment.Face toti banii.Imi place sistemul de rabatare a numarului. Atentie...motoarele pt politie sunt produse separat, serie limitata, au alte caracteristici decit cele "comerciale" Dar daca poti pune mina pe asa ceva...super:) Sigur, se gasesc la KM multi, dar daca au fost la pol germana sau spaniola atunci pb ca au beneficiat de un service profi...deci sunt in stare buna...de la ai nostri baieti albastri parca nu as lua:) cine stie ce nea gicu de la scularie mecanic de dacii le-a facut intretinerea prin garajele militiei:)))) In Istanbul politia avea F-uri si GS 1200-uri F multe divizii moto de politie din lume cumpara bmw..chiar daca in tara lor exista productie interna de motoare..oare de ce? Editat Noiembrie 2, 2007 de tafu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 2, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2007 bine zis asa am auzit si eu la un documentar langa fabrica de serie exista o sectie mica care face moto "speciale" pentru GUVERVE deci este altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 2, 2007 Admin Share Postat Noiembrie 2, 2007 Nu mai vorbiti prostii daca nu stiti.. Sunt EXACT aceleasi motoare cu EXACT aceleasi caracteristici tehnice.In sectia aia separata de care spuneti voi ca ati vazut-o la nustiuce emisiune TV se ECHIPEAZA motocicletele pentru Politie:statie,crash pad-uri,girofar,stingator.Ce au ele intr-adevar diferit sunt coburii laterali,care sunt mai ingusti decit cei de serie pntru a te putea descurca mai bine in trafic.Coburi insa care se pot comanda de catre toata lumea,sunt la optionale si se numesc City. Iar cine nu ma crede pot sa-i dau numarul de telefon al lui Tibi(mecanicul de la Bavaria..un baiat super) care sta toata ziua cu mina-n ele,inclusiv in astea de politie si care va poate confirma ce v-am zis eu mai sus. Asta este toata diferenta.Iar sutele alea de mii de km chiar sunt duse-n spate de catre orice motor boxer. Luigi Vicol --- Mesaj completat în 02 Nov 2007 11:00 ------------- Salut, in primul rand sa stapaniti sanatosi GS-urile toti, sunt extraordinare. Am si eu in vedere sa-mi iau un R 1100 GS, ca 1150 si 1200 sunt prea scumpe. Voiam sa va intreb, mai ales ca sunteti de priin Bucuresti, cum va descurcati cu elefantii astia in trafic aglomerat? De exemplu, la semafor, poti sa te strecori printre masini fara sa ai grija ca le agati, avand in vedere faptul ca cilindrii ies in lateral destul de mult? In cazul in care cazi si nu ai crashbar, e periculos pt cilindru sau poti sa il rupi? Si, in cazul in care mi-as lua R 1100 GS unde as putea sa fac revizia si credeti ca mai au softul pt generatia de injectie mai veche? Multumesc, aveti grija si la cat mai multi km cu GS-urile !!! Susu,automat la un enduro iti trebuie crash bar,la GS exista intr-adevar riscul sa spargi capacele de la cilindri in caz ca-ti iei trinta cu ele.Odata ce ti-ai luat protectie insa poti merge fara grije cu ele pe oriunde,de protectiile alea poti lega o sufa si poti trage un camion in pana,avind in vedere ce cuplu are motorasul asta! Revizia la ele o poti face la Automobile Bavaria in Bucuresti si te costa in jur de 250 ron.Practic nu ai de facut decit reglajul tachetilor si balansul injectiei odata la 10.000 km.Ca de schimbat uleiurile la motor,cutie si diferential presupun ca te pricepi singur.Oricum nu-i mare scofala,tu ia-ti GS si pe urma daca vrei ne vedem odata si-ti arat cum se schimba.Mai ai de schimbat si filtrul de aer si filtrul de benzina(acesta cam la 40.000 km) si asta-i tot! Apa,paie si bataie.. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 2, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2007 deci prima revizie m.a costat 4.800.000 lei vechi revizia de 1000 de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.