Sari la conținut

R 1200 Gs Adv - Moby Dick


ianachim
 Share

Postări Recomandate

:eek: am vazut cutia am crezut ca e cutie de la bmw , arata f bine, e incadrata perfect , si a salvat si buzunaru, calitatea e buna, asa ziceam si eu... :ok:

 

Acu...eu nu vreau sa fiu circotas.Dar,acum ca am vazut-o si in poze, orice ati spune voi, nu puteti compara cutia asta cu una de la Hepco&Becker sau Touratech de ex..Sau de la BMW, ma rog.

Ca asta merita fiecare banut dat pe ea, e adevarat.Dar cu sistemul ala de prindere sau cu cel de inchidere....

Cum mai zicea cineva...cit dai atita face.Adica daca esti constient de chestia asta, totu-i ok.

Altfel, sa te bucuri de motocicleta si sa faci drumuri cit mai lungi cu ea,ca de asta e facuta si abia atunci o poti aprecia cum trebe.Si tot atunci o sa apreciezi si niste cutii adevarate.

 

Bob

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 124
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Foarte frumoasa motocicleta! Sa o stapanesti sanatos! Ce i chestia aia rosie de langa stop care seamana cu un girofar ??

Mare grija la folosirea dipozitivului "magic". Iti recomand sa l folosesti doar pentru radarele fixe si sa te pui la punct cu partea legislativa ca sa nu ai surprize. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai vii vezi

daca iti place

dau drumul la productie

<small>--- Mesaj completat în 19 Oct 2007 15:44 -------------</small><br/>precum am povestit

IMAGINIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

NENE merge si la una portocalie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

lucrurile stau cam asa

 

183 inaltime

84 kg

ajung super cu ambele talpi

fara sa stau pe langa bordura

acolo era paracata ca nu incurce circulatia pe strada ingusta

 

si eu la inaltimea mea am ceva prob in caz de manevre cu spatele

dar usor e totul ok

in caz de ceva ii dau drumul usor

 

 

MAE merge si la portocala

nu ma bag sigur la greci ca e prob de lovele

si cred ca e si o prob de vant

 

 

cat despre cutie sincer la cat o folosesc am dat deja mult pe ea 200 ron

si tu vrei sa iau una de 200 - 300 euro?

nici gand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rau esti zidule

vrea si omul pe o roata

 

man f simplu

bagi cric fata scoti roata

scoti cricul si dai drumul la ambreiaj cu motorul pornit

 

acum sa revenim la lucruri serioase

 

FOARTE PROST pe nisip

uite poze din 27.10 vama veche

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur sa te vad cu balena. A mea am pus-o la hibernat din lipsa de fonduri de reparatie, dar la vara vreau sa vad cum iei curbele pe trans, doar din picioruse, cu mainile in aer, in plin dans nuptial pe ritmurile mp3-playerului. Sa fi sanatos Ianachim!

 

Gata fetele?!...

Da.

Atunci la drum. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, in primul rand sa stapaniti sanatosi GS-urile toti, sunt extraordinare. Am si eu in vedere sa-mi iau un R 1100 GS, ca 1150 si 1200 sunt prea scumpe. Voiam sa va intreb, mai ales ca sunteti de priin Bucuresti, cum va descurcati cu elefantii astia in trafic aglomerat? De exemplu, la semafor, poti sa te strecori printre masini fara sa ai grija ca le agati, avand in vedere faptul ca cilindrii ies in lateral destul de mult?

In cazul in care cazi si nu ai crashbar, e periculos pt cilindru sau poti sa il rupi? Si, in cazul in care mi-as lua R 1100 GS unde as putea sa fac revizia si credeti ca mai au softul pt generatia de injectie mai veche?

Multumesc, aveti grija si la cat mai multi km cu GS-urile !!! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Latimea cilindrilor nu este mai mare decat a ghidonului, dar asta nu inseamna ca te strecori cu el ca si pe un scuter.

Generatia 1100 nu are niciun soft de management al motorului, are injectie electronica simpla si fiabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

la toata lumea

 

prin oras merg destul de mult nu ma mai pot baga asa cum o faceam cu dakarul dar merge

mai ales daca aprind si farurile de ceata

 

nu e o prob de latime la cilindri ci doar ca ei sunt amplasati exact unde e masina mai lata

100000 nu imi pare a fi o prob la un motor de bmw

 

inca nu o bag la iernat

oricum 30 de zile va dormi....

 

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea generalizata ca BMW-urile mari boxer nu sunt enduro-uri capabile e o legenda nemuritoare...

Da, pe o capra de sub 100 de kg si raport greutate/putere corespunzator aproape oricine atinge cele 15 minute de glorie endurista ...fara aproape nici un fel de pregatire..

 

Dar daca pilotul e la inaltimea utilajului....investeste timp si efort in a invata intr-adevar sa duca "panzerul" atunci....

 

http://www1.bmw.de/bmw-live/fahrertraining...hechlingen.html

Editat de tafu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat si eu pe mobile.de pe la R1100gs, preturile sunt accesibile in schimb sunt curios ce inseamna 100.000km la tipul asta de motor. E mult, e ok? Mersi.

boxerele de la bmw termina rodajul pe bune le la 35000 km . Daca mergi ciobaneste rau de tot cu el (BLANA) pe la 200000 km tre sa ii arunci un set de segmenti si atat. In rest s-au raportat si 500000 km fara sa umble in motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Eu personal am 93.000 km cu erteul meu si motorasul merge ca dracii aia mari.Nu este nicio diferenta intere a mea si una cu 20.000 km sa zicem.

Am vazut pe Mobile una de vinzare in Germania care avea 196.000 km si sasalaul cerea vreo 4500 iepuroi pe ea.sunt convins ca merita fiecare banut.Si fiti siguri ca motorasul ala mergea struna!

In alta ordine idei GS-urile sunt regine la italieni.Oamenii au erectii cind este vorba de BMW si le ingrijesc mai ceva ca pe ei!

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut mai de mult sitemul de antrenament de la bmw

daca ar fi 330 max plus cazare plus drum te cam duci la 500 euro

asta in cazul in care chiar cre4d ca ai ceva de invatat

mai sunt oameni doritori de asa ceva?

eu in cazul in care toate sunt ok

preconizez o iesire pe alpi in 15 iulie si mai ca m.as abate ceva drum sa fac o zi la ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut niste modele de BMW de la politia spaniola aduse in tara de un tip si aveau 3-4 sute mii de km si erau in perfecta stare de functionare.No coment.Face toti banii.Imi place sistemul de rabatare a numarului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Latimea cilindrilor nu este mai mare decat a ghidonului, dar asta nu inseamna ca te strecori cu el ca si pe un scuter.

Generatia 1100 nu are niciun soft de management al motorului, are injectie electronica simpla si fiabila.

 

Ok, multumesc de lamurire, dar nu inteleg un lucru : daca nu are un program care controleaza injectia, pe ce principiu functioneaza? Fiind injectie electronica nu presupune existenta unui cip de management care sa aiba o memorie care contine parametrii necesari functionarii? Cand te duci la service cu ea, cum se regleaza injectia ? Multumesc :ok:

Editat de susu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut niste modele de BMW de la politia spaniola aduse in tara de un tip si aveau 3-4 sute mii de km si erau in perfecta stare de functionare.No coment.Face toti banii.Imi place sistemul de rabatare a numarului.

 

 

 

Atentie...motoarele pt politie sunt produse separat, serie limitata, au alte caracteristici decit cele "comerciale"

Dar daca poti pune mina pe asa ceva...super:)

 

Sigur, se gasesc la KM multi, dar daca au fost la pol germana sau spaniola atunci pb ca au beneficiat de un service profi...deci sunt in stare buna...de la ai nostri baieti albastri parca nu as lua:) cine stie ce nea gicu de la scularie mecanic de dacii le-a facut intretinerea prin garajele militiei:))))

 

In Istanbul politia avea F-uri si GS 1200-uri ;)

 

F multe divizii moto de politie din lume cumpara bmw..chiar daca in tara lor exista productie interna de motoare..oare de ce? :ok:

Editat de tafu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu mai vorbiti prostii daca nu stiti..

Sunt EXACT aceleasi motoare cu EXACT aceleasi caracteristici tehnice.In sectia aia separata de care spuneti voi ca ati vazut-o la nustiuce emisiune TV se ECHIPEAZA motocicletele pentru Politie:statie,crash pad-uri,girofar,stingator.Ce au ele intr-adevar diferit sunt coburii laterali,care sunt mai ingusti decit cei de serie pntru a te putea descurca mai bine in trafic.Coburi insa care se pot comanda de catre toata lumea,sunt la optionale si se numesc City.

Iar cine nu ma crede pot sa-i dau numarul de telefon al lui Tibi(mecanicul de la Bavaria..un baiat super) care sta toata ziua cu mina-n ele,inclusiv in astea de politie si care va poate confirma ce v-am zis eu mai sus.

Asta este toata diferenta.Iar sutele alea de mii de km chiar sunt duse-n spate de catre orice motor boxer.

Luigi Vicol

 

--- Mesaj completat în 02 Nov 2007 11:00 -------------

Salut, in primul rand sa stapaniti sanatosi GS-urile toti, sunt extraordinare. Am si eu in vedere sa-mi iau un R 1100 GS, ca 1150 si 1200 sunt prea scumpe. Voiam sa va intreb, mai ales ca sunteti de priin Bucuresti, cum va descurcati cu elefantii astia in trafic aglomerat? De exemplu, la semafor, poti sa te strecori printre masini fara sa ai grija ca le agati, avand in vedere faptul ca cilindrii ies in lateral destul de mult?

In cazul in care cazi si nu ai crashbar, e periculos pt cilindru sau poti sa il rupi? Si, in cazul in care mi-as lua R 1100 GS unde as putea sa fac revizia si credeti ca mai au softul pt generatia de injectie mai veche?

Multumesc, aveti grija si la cat mai multi km cu GS-urile !!! :ok:

 

Susu,automat la un enduro iti trebuie crash bar,la GS exista intr-adevar riscul sa spargi capacele de la cilindri in caz ca-ti iei trinta cu ele.Odata ce ti-ai luat protectie insa poti merge fara grije cu ele pe oriunde,de protectiile alea poti lega o sufa si poti trage un camion in pana,avind in vedere ce cuplu are motorasul asta!

Revizia la ele o poti face la Automobile Bavaria in Bucuresti si te costa in jur de 250 ron.Practic nu ai de facut decit reglajul tachetilor si balansul injectiei odata la 10.000 km.Ca de schimbat uleiurile la motor,cutie si diferential presupun ca te pricepi singur.Oricum nu-i mare scofala,tu ia-ti GS si pe urma daca vrei ne vedem odata si-ti arat cum se schimba.Mai ai de schimbat si filtrul de aer si filtrul de benzina(acesta cam la 40.000 km) si asta-i tot!

Apa,paie si bataie..

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...