dasdas Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 La salonul moto de la Milano a fost lansat noul BMW F800 GS. Nice and shiny bike fata de noul transalp. Astept cu drag sa o vad face to face. Mai multe detalii aici: http://cycleposers.com/index.php?option=co...7&Itemid=44 si aici: http://www.motociclismo.it/edisport/moto/N...86?OpenDocument Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 La salonul moto de la Milano a fost lansat noul BMW F800 GS. Nice and shiny bike fata de noul transalp. Astept cu drag sa o vad face to face. Mai multe detalii aici: http://cycleposers.com/index.php?option=co...7&Itemid=44 si aici: http://www.motociclismo.it/edisport/moto/N...86?OpenDocument Simpatica foc!!! Dar parca prea scumpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick28 Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 (editat) Arata foarte bine, in spiritul tuturor GS-urilor de la BMW, dar depinde si cat costa (tot in spiritul GS-urilor), comparativ cu noul Transalp. LE: am vazut si pretul de 14500 euro. Editat Noiembrie 6, 2007 de nick28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dasdas Postat Noiembrie 6, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2007 Arata foarte bine, in spiritul tuturor GS-urilor de la BMW, dar depinde si cat costa (tot in spiritul GS-urilor), comparativ cu noul Transalp. LE: am vazut si pretul de 14500 euro. Pe advrider.com, ziceau ca pt. State pretul va fi in jur la 10.000 USD, cu dotari ajungand pe la 12.000USD. Nici ieftina, nici imposibil de cumparat,... cum ii mai rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU nu se poate.. asteptam motoreta asta. imi inchipuiam ca o sa inlociuasca undeva un gol lasat de africa.. motoreta asta, frumoasa in sine, e in pi_da goala.. este un motor pe care nu as ezita sa mi-l cumpar pentru sosea. imi place, dar nu e enduro. esapamentul expus, motorul expus, componente neprotejete in caz de pietroaie, colturi de pietroaie si cazaturi. nu e ceea ce ma asteptam.. si pentru enduro ma streseaza ca nu are cadru. nu il vad, nu il simt, nu vad cum ii montez niste crashbaruri serioase... nu e ceea ce ma asteptam. e frumaosa dar departe de asteptari cat de expus este releul de exemplu. vibratii la greu si langa motor. in fine.. nu sunt mare inginer dar vreau ceva mai solid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick28 Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 Pe advrider.com, ziceau ca pt. State pretul va fi in jur la 10.000 USD, cu dotari ajungand pe la 12.000USD. Nici ieftina, nici imposibil de cumparat,... cum ii mai rau. PE primul link pus de tine pretul mentionat era de 14500 euro-16500$ si sincer cred ca e real, daca ne gandim la pretul celorlalte BMW GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 NU, nu poate fi mai scump decat R1200GS ... probabil erau dolari ce ai vazut tu si un pret pt USA. Barfele spun ca pretul in EU va juca in jurul a 11.000 euro, vom afla, sper, cat mai curand. Dar ce avem aici ? 21' pe fata ... suna bine .. ma intreb de garda la sol si lungimea cursei amortizoarelor ... ma intreb de greutate (se aude ceva de 392lbs adica aprox 177Kg) ... de capacitatea rezervorului (desi la consumul F800 declarat (59mpg) destul de mic, va face combustibilul rezonabil de suficient) ... de confortul pasagerului dar e clar o bomba, frumoasa si promitatoare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grimdonkey Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 Ar trebui sa apara mai multe detalii azi, e deschiderea oficiala la EICMA. In afara de 800GS scot modele noi de 650GS, 1200GS si 1200GSA: MCN Un paragraf interesant: Don't be fooled by the name of the 2008 BMW F650GS, as the cheaper motorcycle actually uses another version of the 800cc parallel twin from the F800. Oricum, 800-le arata f bine dupa parearea mea si promite dpdv al veleitatilor off. In plus sigur va avea pe la 80CP. Sunt curios de specificatii, mai ales greutate. Si nu ma indoiesc ca va fi f scumpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dasdas Postat Noiembrie 6, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2007 Din cate am vazut eu barfele legate de pret convergeau spre concluzia ca egalitatea Bust My Wallet = BMW nu va fi valabila in cazul lui F800. Cat va fi de rezonabil pretul ramane de vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grimdonkey Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 Mai multe detalii: Motorcycle News Se pare ca pe la 10.000E. Au scos-o sub 180kg dry!! Ma-nclin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 e simpatica foc ideea carenei din fata , dar cat de ascunse pot fi semnalizatoarele mai ales pe fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 La salonul moto de la Milano a fost lansat noul BMW F800 GS. Nice and shiny bike fata de noul transalp. Astept cu drag sa o vad face to face. Mai multe detalii aici: http://cycleposers.com/index.php?option=co...7&Itemid=44 si aici: http://www.motociclismo.it/edisport/moto/N...86?OpenDocument Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU nu se poate.. asteptam motoreta asta. imi inchipuiam ca o sa inlociuasca undeva un gol lasat de africa.. motoreta asta, frumoasa in sine, e in pi_da goala.. este un motor pe care nu as ezita sa mi-l cumpar pentru sosea. imi place, dar nu e enduro. esapamentul expus, motorul expus, componente neprotejete in caz de pietroaie, colturi de pietroaie si cazaturi. nu e ceea ce ma asteptam.. si pentru enduro ma streseaza ca nu are cadru. nu il vad, nu il simt, nu vad cum ii montez niste crashbaruri serioase... nu e ceea ce ma asteptam. e frumaosa dar departe de asteptari cat de expus este releul de exemplu. vibratii la greu si langa motor. in fine.. nu sunt mare inginer dar vreau ceva mai solid Ca si noul Transalp, F 800 Gs NU este un model enduro. Este o motocicleta ADVENTURE. Este o motocicleta care te duce pe sosea, pe drumuri de tara si forestiere, pe nisip, te trece un rau, si asta doar ca sa ajungi exact acolo unde ti-ai propus fara sa tii cont de "materialul" din care este facut drumul si fara sa faci prea mare efort pentru parcurgerea acestuia. Este o motocicleta enduro-touring, fara sa fie nici enduro dar nici touring. Cel mai bine spus, ESTE O MOTOCICLETA ADVENTURE Daca vrei un BMW enduro cred ca 650 xchallenge este motocicleta pentru tine Iar daca nici asta nu-ti place, daca mai ai putina rabdare, cred ca BMW-ul va scoate in curand pe piata un enduro de 450cm Mie imi place la nebunie noul gs 800 Daca as putea, pe langa un endurash, sigur asta ar fi MOTOCICLETA!!!!!!!!!!!!!!!!!! ps- si legat de protectiile pentru motor si manere, bagaje si restul, vezi asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 meeey .. dar ce cric central urat cu spume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizoo_n Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 (editat) Din ce vad eu pe bmw-motorrad.com trag concluzia ca F800-le asta practic il inlocuieste cumva pe F650GS Dakar. Spun asta pentru ca vad ca F650GS se fabrica in continuare dar arata cu totul altfel. Adica e tot un 800 da' mai mic, iar Dakar-ul nu mai exista. Daca au reusit sa faca aceeasi motoreta al carei fan sunt, mai puternica si mai usoara, bravo lor! Da' o sa-mi fie dor de Dakar (. Singurul minus - acelasi rezervor mic si de cacao, care nu te lasa sa te bucuri de confortul sheii. @Angi: a aparut deja ala micu - G450X. Tot pe bmw-motorad gasesti. Facts Engine: Water-cooled, 2-cylinder, 4-stroke, four valves per cylinder, two overhead camshafts, dry sump lubrication Capacity: 798 cc Rated output: 63 kW (85 hp) at 7,500 rpm (optional 91 RON version: 61 kW (83 hp) at 7,500 rpm) Max. torque: 83 Nm at 5,750 rpm (optional 91 RON version: 81 Nm at 5,750 rpm) Emission control: Closed-loop 3-way catalytic converter, emission standard EU-3 Tyre, front / rear: 90/90 - 21 54V / 150/70 - 17 69V Wheelbase: 1,578 mm Brake, front: Twin disc, floating brake discs, diameter 300 mm, double-piston floating calipers Brake, rear: Single disc, diameter 265 mm, single-piston floating caliper ABS: Optional extra: BMW Motorrad ABS (can be switched off) Seat height: 880 mm (low seat: 850 mm) Inner leg curve: 1,940 mm (low seat: 1,900 mm) Dry weight 1): 178 kg Unladen weight, road ready, fully fuelled 2): 207 kg Usable tank volume : 16,0 l EDIT: Stai ca acu' am vazut ca good bye F650GS. A ramas doar cu numele. Se pare ca monocilindrul de 650cc e deja istorie. In specificatiile noului F650GS zice citez "Engine: Water-cooled, 2-cylinder; Rated output: 52 kW (71 hp) at 7,000 rpm". NU mai pricep nimic. Editat Noiembrie 6, 2007 de bizoo_n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dasdas Postat Noiembrie 6, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2007 (editat) Ca si noul Transalp, F 800 Gs NU este un model enduro. Este o motocicleta ADVENTURE. Este o motocicleta care te duce pe sosea, pe drumuri de tara si forestiere, pe nisip, te trece un rau, si asta doar ca sa ajungi exact acolo unde ti-ai propus fara sa tii cont de "materialul" din care este facut drumul si fara sa faci prea mare efort pentru parcurgerea acestuia. Este o motocicleta enduro-touring, fara sa fie nici enduro dar nici touring. Cel mai bine spus, ESTE O MOTOCICLETA ADVENTURE thumb.gif Daca vrei un BMW enduro cred ca 650 xchallenge este motocicleta pentru tine thumb.gif Iar daca nici asta nu-ti place, daca mai ai putina rabdare, cred ca BMW-ul va scoate in curand pe piata un enduro de 450cm rock.gif Mie imi place la nebunie noul gs 800 rolleyes.gif Daca as putea, pe langa un endurash, sigur asta ar fi MOTOCICLETA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Editat Noiembrie 6, 2007 de dasdas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tafu Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 (editat) AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA se pare ca e incrucisarea intre un F gs si un 1200 gs...au facut prostioare si uite ce a iesit...superb zic eu...amu sa le vedem si live....si sa vedem si ce stie FACE micutza.. unele comentarii... aspect - un look cam "transformers" ....dar pb ca multe is utilitar acolo unde tre sa fie 207 kg...la 85 de cai...nu va fi o fetitza cumine... transmisie lant...hm hm...cardanul e cardan in rest................ DA, E UN MODEL ADVENTURE....SIGUR VOM AFLA PESTE 1 AN CA TE DUCE SI DE ADUCE DE ORIUNDE PE ORICE FEL DE DRUM... POATE E NISA DE PIATA PT FEMEI SI CEI MAI MICI CARE SE TEM DE UN ADVENTURE BIKE GEN KTM 990 SAU GS 1200 BOXER GUTE ARBEIT. NUR SO WEITER, BMW Editat Noiembrie 6, 2007 de tafu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DDU Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA se pare ca e incrucisarea intre un F gs si un 1200 gs...au facut prostioare si uite ce a iesit...superb zic eu...amu sa le vedem si live....si sa vedem si ce stie FACE micutza.. unele comentarii... aspect - un look cam "transformers" ....dar pb ca multe is utilitar acolo unde tre sa fie 207 kg...la 85 de cai...nu va fi o fetitza cumine... transmisie lant...hm hm...cardanul e cardan in rest................ DA, E UN MODEL ADVENTURE....SIGUR VOM AFLA PESTE 1 AN CA TE DUCE SI DE ADUCE DE ORIUNDE PE ORICE FEL DE DRUM... POATE E NISA DE PIATA PT FEMEI SI CEI MAI MICI CARE SE TEM DE UN ADVENTURE BIKE GEN KTM 990 SAU GS 1200 BOXER GUTE ARBEIT. NUR SO WEITER, BMW cam asa ceva! Totusi imi pare rau dupa 650 dakar, cum bine zicea si bizoo_n . Diferentia mai bine clasele. f800 asta e, totusi, un advenure . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 se pare ca raman la africa mea pana ajung motoarele astea mana a doua. sau poate trec la o africa 2002 daca ma ajuta resursele. imi plac, si daca as avea bani nu as sta pe ganduri . dar parca africa e mai aproape de ce vreau eu. oricum frumos motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 Superba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 Mai baieti, uitati parerea mea: Daca aveti in curte/garaj un Transalp, un Africa Twin sau, desigur un F650, tineti bine de ele ca nu se mai fac asa motociclete Toate astea noi sunt din plastic, nu mai sunt facute pentru dealurile si "drumurile" noastre Nu contest calitatile reale ale acestor noi tipuri de motociclete, dar eu zic, ca si multi altii de pe forum, ca enduro asa cum ne-am obisnuit noi nu se mai poarta in "lumea buna" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Mai baieti, uitati parerea mea: Daca aveti in curte/garaj un Transalp, un Africa Twin sau, desigur un F650, tineti bine de ele ca nu se mai fac asa motociclete Toate astea noi sunt din plastic, nu mai sunt facute pentru dealurile si "drumurile" noastre Nu contest calitatile reale ale acestor noi tipuri de motociclete, dar eu zic, ca si multi altii de pe forum, ca enduro asa cum ne-am obisnuit noi nu se mai poarta in "lumea buna" mestere, Ta, AT si F650 nu sunt enduro!!! Ce ti-e asa de greu de priceput? Sunt adventure bikes.... Daca vrei un enduro mare te uiti la un TTr 600, un xr 650 r, un lc4. Nu cred ca exista motociclete mai bune decat Enduro-tourerele mari pt drumurile noastre. Astea sunt motoare all-road Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Enduro, neenduro ... granitele sunt definite numai de propriile noastre reguli, nu exista legi/regulamente pt un CONCEPT. Ca exista si o proba sportiva cu motociclete numita enduro, unde trotinete mici si rele fac legea, e drept ! Dar ENDURO ramane o skita in creion a unei notiuni abstracte careia oricine ii poate da culori proprii. Daca unii stau 6 luni in shaua uni R1100GS prin desert, munti, ploi, furtuni, praf, soare, frig, etc ... ce nume dai acestei probe ? Poate pt tine, din exterior, pare "aventura" ... dar pt acel om e incercarea vietii lui si daca crezi ca e usor, te inseli. Acesti oameni cred ca se refera la experienta lor ca la o proba ENDURO destul de severa, un maraton dificil, ca pana la urma asta e esenta ENDURO .. cred eu Dar cum e cu F650GS-ul ala nene, are motor tot de 800cmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 mestere, Ta, AT si F650 nu sunt enduro!!! Ce ti-e asa de greu de priceput? Asa sunt eu, mai idiot Ma refeream, asa cum a sesizat MensSana, la CONCEPTUL de enduro, si la faptul ca in vest nu prea se mai poate face enduro, offroad sau cum vrei dumneata sa-i spui decat pe circuite amenajate, pe cand la noi drumurile nationale sunt enduro sau offroad si in consecinta bicicletele mai sus mentionate sunt mai adecvate drumurilor noastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 "As well as the new F800GS, BMW has unveiled the all-new F650GS – but don’t be fooled by the name, as its capacity is also 800cc. Basically a lower spec version of the new F800GS, the F650GS replaces the old single-cylinder bike of the same name, using a detuned parallel twin engine. Power is 71bhp – which is a full 20bhp more than the old 650 single – and the use of lower-specifications components means the price is kept down. Right-way-up forks, a single front disc and different wheels – alloy rather than wire, and with a 19-inch front rather than a 21-inch version – mean the F650GS is a model in its own right. Weight is 171kg dry, or 199kg wet. More road-oriented than the F800GS, it’s only a little slower, with a claimed 0-62 time of 4.3 seconds and a top whack of 117mph. Milan Show: BMW F650GS launched By Ben Purvis" citat gasit pe AdvRider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.