URSULIK Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 L-ai luat de la tulcea? dap de la tulcea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 L-am recunoscut dupa husa de rezervor, din ce stiu eu e ok motoreta, pana la urma cat a fost halatu' ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 am bagat fetitele la garaj Astea-s ultimele poze, de acum 2 saptamani, de pe Transfagarasan Salut baieti. Scuzati, nu urmaresc topicul dar am o mica curiozitate: de ce e montata guma fata invers la ZX14? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 nu mai misca nimeni p'aici? zx14 model 2012, imi face rau cu ochiu' deja au aparut pe mobile.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Un review pe care l-am citit azi dimineata : http://www.visordown.com/reviews/motorcycles/sports-tourers/kawasaki-zzr1400-2012---present/review/6138.html http://www.visordown.com/road-tests-first-rides/2012-kawasaki-zzr1400-review/19900.html#ixzz1rAjFpxtk http://www.visordown.com/road-tests-first-rides/2012-kawasaki-zzr1400-review/19900-2.html Lectura placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 Te tenteaza un tourer d'asta puturos la batranete? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Pe mine ma intereseaza o motocicleta noua, care sa imbine "smuncitura" cu oare'shce confort! ZZR-ul asta imi arata foarte bine... ma gandesc din ce in ce mai serios la aceasta motocicleta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Toate review-urile de anul asta plaseaza noul ZZR in fata Busei, se pare ca in sfarsit inginerii de la Kawasaki au reusit sa detroneze suprematia soimului, de data asta recunoscut de toti cei care le-au testat in paralel: http://www.superstreetbike.com/features/1203_sbkp_suzuki_hayabusa_vs_kawasaki_zx_14r/viewall.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Pe mine ma intereseaza o motocicleta noua, care sa imbine "smuncitura" cu oare'shce confort! smucitura ,cuplu naucitor,fiabilitate ,confort ,sunt caracteristici care nu au nimic in comun cu motocicletele NOI...daca vrei toate cele ,va trebui sa te orientezi spre ceva bun de prin 99-2005 .km putini si reali ,bine intretinut. nu neg ca motociletele noi au evoluat mult, mai ales la capitolul greutate ,kg in minus, frane si ciclistica,dar sufera la capitolul fiabilitate.toate! fara exceptie.nu tin.nu rezista. daca ai bani da!iti iei ceva nou!altfel nu merita sa strangi pt ceva nou.pur si simplu nu renteaza.parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Sa nu uitam totusi ca se lupta cu modelul "vechi" de busa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Sa nu uitam totusi ca se lupta cu modelul "vechi" de busa. Corect, asteptam replica Busei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Tex_ Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Corect, asteptam replica Busei. Niko, dupa cum stii, am trecut de la ZZR la GTR. Din pacate, trebuie sa recunosc faptul ca scopul pentru care a fost creat ZZR-ul este sa tina prima pagina a revistelor moto, adica reclama. Eu as incadra-o in categoria drag racing. De altfel majoritatea testelor (care mi se par extrem de stupide) se refera la parcurgerea distantei x in linie dreapta si in cat mai putine secunde. Abia dupa ce am trecut pe GTR am inteles ce inseamna manevrabilitate si siguranta in viraje (cel putin la cat am invatat eu sa merg cu motocicleta in 15 ani si peste suta de mii de km). Ca sa-ti dau un exemplu clasic, iti fac Cheia-Sacele in maxim 80% din timpul pe care il scoteam cu ZZR-ul, tocmai fiindca merg mult mai constant si ma simt mai sigur. Motocicletele astea, gen ZZR si Busa sunt esentiale pentru producatori, aduc imagine si renume, insa placerea de a conduce vine de la alte modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) Abia dupa ce am trecut pe GTR am inteles ce inseamna manevrabilitate Cum bre, pentru tine kg in plus la masa motocicletei inseamna manevrabilitate mai buna? Editat Septembrie 26, 2012 de danutu_m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Tex_ Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Cum bre, pentru tine kg in plus la masa motocicletei inseamna manevrabilitate mai buna? Cu bre sa vorbesti la tine acasa, ca nu-mi amintesc sa fi facut scoala impreuna. Iar despre motociclete crede-ma ca stiu ce vorbesc. Manevrabilitatea vine in primul rand din pozitia in sa si inaltimea centrului de greutate. De-aia la curbe de viteza mica o supermoto cu cauciucuri de strada bate orice sportiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) ce-mi plac disputele astea "supersport" despre tourere puturoase..gen 5000 km..intr-o saptamana!!! Editat Septembrie 26, 2012 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Tex_ Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 ce-mi plac disputele astea "supersport" despre tourere puturoase..gen 5000 km..intr-o saptamana!!! Bravo voua si la mai multe excursii de genul asta. Eu am facut pe ZZR 4 ture de tipul celei pe care ne-o afisezi si am extrem de multumit, de motor + peisaje. Mergand pe aceleasi drumuri cu GTR, pur si simplu constat niste diferente. Nu impun nimanui parerile mele, ci doar vorbesc in cunostinta de cauza. Ca sa nu ma refer la tine, ci la propria persoana, aceeasi 5000 km facuti in altfel de sa, mi-au facut o placere si mai mare. Am luat motocicleta in iunie si acum am 8000 km. Ar fi absurd (si sper ca nu esti vreun fanatic cum s-au mai vazut pe aici) sa sustii ca nu exista motocicleta mai grozava ca a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Cu bre sa vorbesti la tine acasa, ca nu-mi amintesc sa fi facut scoala impreuna. Iar despre motociclete crede-ma ca stiu ce vorbesc. Manevrabilitatea vine in primul rand din pozitia in sa si inaltimea centrului de greutate. De-aia la curbe de viteza mica o supermoto cu cauciucuri de strada bate orice sportiva. Imi cer scuze daca te-a deranjat felul in care m-am adresat. Referitor la manevrabilitatea gtr vs zzr, permite-mi sa nu te cred. Nu pot decat sa trag concluzia ca ai folosit zzr-ul strict in regim touring si acum pe noua motocicleta, in acelas regim de utilizare, beneficiezi de confort la superlativ de unde rezulta o mai mare placere in saua gtr-ului. Vreau sa precizez ca acest post nu este scris de "vreun fanatic cum s-a mai vazut pe aici".Dupa ~ 45 mii km in saua Busei, sa stii ca am ajuns si eu la concluzia ca exista motocicleta mai grozava decat a mea, tocmai de aceea as vrea sezonul viitor sa trec la italience. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Motoretele de genul asta (ZZR,Busa,XX) au fost create pentru top speed si cea mai buna acceleratie, dar sunt folosite si de cei care mai vor sa simta caracteristicile unei sportive insa ori au de carat cate o pasagera, ori mai pleaca la plimbari mai lungi, ori au un gabarit care nu le permite sa-si ia sportive. Eu nu am mers cu ZZR-ul, dar am mers cu Busa si XX. Am XX-ul unui prieten la mine si ma dau cu el zilele astea. NICIODATA nu cred ca voi dori o motocicleta mai confortabila decat un XX sau Busa! E chestie de gust si de temperament. Eu inca jinduiesc dupa ceva sportive, deci pe un GTR nu am sa ma urc prea curand. La fel, pe Busa se poate face touring linistit, ZZR-ul se zice ca e chiar mai confortabil, asa ca producatorii stiu ei ce fac, nu e numai reclama. Ma vad oricand detinand o Busa sau un XX, probabil si un ZZR. Constientizez ca sunt un pic prea grele si ca n-o sa ma pot da la fel de tare cum ma dau acum pe curbe cu ZX9, dar generatia actuala de sportive nu-mi mai permite mersul cat de cat confortabil la touring si cu pasager cum o fac acum cu ZX9-le. M-am dat de curiozitate cu 1600GTL de la BMW, ca zicem ca e mai bine sa mergi confortabil. Daca mi-ar trebui o motoreta atat de confortabila as lua masina si as pune motociclismul in cui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Tex_ Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Fiecare o tine pe a lui, ca asa-i romanul, priceput la toate. Daca cititi ceea ce am scris eu, nu cred ca am pomenit cuvantul confort. Am vorbit de MANEVRABILITATE LA VITEZA MICA. Adica acolo unde nu poti sa te inclini ca sa iei curba, ci faci manevra din ghidon, eventual bracat la maxim. Ca de exemplu pe Stelvio, daca tot s-a amestecat Hayabusa calatoare pe topicul de ZZR. Plus ca nu inteleg de unde placerea de a te contrazice cu cineva care a mers si a detinut ambele modele, din moment ce nici unul din voi nu a pus mina nici pe ZZR, nici pe GTR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Niko, ca sa-l citez pe Stege: Dupa un drum lung cu sportiva, intri in camera (sau intinzi cortul) si te culci. Poate reusesti sa manaci ceva inainte. : Dupa un drum lung cu un Touring, intinzi cortul(sau iti inchiriezi camera), iesi sa bei-mananci ceva,ai chef de viata si sunt toate se termina tarziu in noapte cu un somn bun sau cu un F*thai. Asta e diferenta. Nu stiu cate mobre sau feluri de mobre ai probat dar eu pot spune ca sunt unul dintre norocosii care le-au incercat aproape pe toate(ma refer aici la tipuri de mobre). In masina ma plictisesc crunt si dupa cateva sute de km ma ia somnul, deci nu e neaparat o optiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Bravo voua si la mai multe excursii de genul asta. Eu am facut pe ZZR 4 ture de tipul celei pe care ne-o afisezi si am extrem de multumit, de motor + peisaje. Mergand pe aceleasi drumuri cu GTR, pur si simplu constat niste diferente. Nu impun nimanui parerile mele, ci doar vorbesc in cunostinta de cauza. Ca sa nu ma refer la tine, ci la propria persoana, aceeasi 5000 km facuti in altfel de sa, mi-au facut o placere si mai mare. Am luat motocicleta in iunie si acum am 8000 km. Ar fi absurd (si sper ca nu esti vreun fanatic cum s-au mai vazut pe aici) sa sustii ca nu exista motocicleta mai grozava ca a ta. Intr-una din zile (de fapt noaptea) am sa te astept la rascruce ca sa-ti sutesc mobra. You have been warned. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Tex_ Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Intr-una din zile (de fapt noaptea) am sa te astept la rascruce ca sa-ti sutesc mobra. You have been warned. Zi si numele rascrucii ca sa fiu si mai bine prevenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Eu am pus un link cu un review, din multele pe care le-am vazut pe net de cand a iesit modelul asta de ZZR 2012. Daca batalia asta intre producatori, Kawa si Suzuki, aduce imagine si doar atat nu ma pot pronunta. Cand am sa conduc un ZZR am sa ma pronunt, pana atunci pot doar sa zic ca Busa e un model sport-touring excelent, nu e buna pentru curbe stranse, dar cam atat. In linie dreapta si pe curbe largi merge foarte bine, poate cara linistita pasager si bagaje la viteze supersonice. SI nici nu consuma mult. E un model inutil?Nu cred. Se pacalesc toti posesorii singuri si le-ar sta mai bine pe un touring adevarat?Iar nu cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Zi si numele rascrucii ca sa fiu si mai bine prevenit. Si sa-mi compromit sansele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.