Sari la conținut

Wankel


WHITE RAVEN
 Share

Postări Recomandate

Salve!!! vreau sa va intreb daca stiti cate ceva despre motorul Wankel, stiu ca sa folosit acest motor pe un prototip numit Hercules W 2000 cu o capacitate cilindrica de 249 cmc, 27 cai si o viteza de 147km/h si a fost realizat cu cei de la DKW in anul 1974. a si ca motorul are piston in forma de triunghi avand o miscare circulara..

 

 

Ar fi interesant sa il dezbatem!! mai ales ca face parte din istoria motocicletelor!!

post-4210-1194778777_thumb.jpg

Editat de WHITE RAVEN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve!!! vreau sa va intreb daca stiti cate ceva despre motorul Wankel, stiu ca sa folosit acest motor pe un prototip numit Hercules W 2000 cu o capacitate cilindrica de 249 cmc, 27 cai si o viteza de 147km/h si a fost realizat cu cei de la DKW in anul 1974. a si ca motorul are piston in forma de triunghi avand o miscare circulara..

Ar fi interesant sa il dezbatem!! mai ales ca face parte din istoria motocicletelor!!

 

 

mda... foarte interesant, gen 2t. Cu tehnologia de astazi s-ar creea ceva foarte puternic, 3 explozii la o cursa

post-7769-1194780267_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este acelasi motor prezent pe mazda rx7 - rx8 - se vinde in ziua deazi

 

 

au fost prototipuri de la nipru, ural,ij,mz, aproape toti au produs ce ceva cu wankel.

japoneziii au scos cateva modele pe piata, publica. parca si englezii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da, de fapt e un fel de ...3T.

pai daca efectueaza 3 timpi.... probabil.... fata de cel 4t lipseste destinderea... sau compresia... sunt in dubii... nu imi dau seama ce efetueaza cand e in zona de aprindere.. compresie sau destindere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

numarul de timpi nu e dictat de numarul de supape ci de succesiunea admisie- compresie - detenta -evacuare - care poti fi distinsi pe portiuni diferite ale rotatiei

 

Da, Zidule, stiu. Doar remarcam. Interesant, oricum. Dar tot n-am inteles, exista asa ceva pe vreun motor de serie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, Zidule, stiu. Doar remarcam. Interesant, oricum. Dar tot n-am inteles, exista asa ceva pe vreun motor de serie?

a existat pe niste suzuki parca in anii 70. nu s-a mai dezvoltat din cauza consumului mare si a a imposibilitatii calcularii curbelor pe care se misca triunghiu ala. era necesara o putere de calcul extrem de mare pt a genera curbele cu putere maxima. in plus etansarea in zona decontact era extrem de dificila.

 

Pe linkul de mai jos gasiti multa informatie despre istoria si folosirea motorului rotativ.

Foarte importanta e animatia care explica cum se desfasoara cei 4 timpi intr-un rotor wankel. Rabdare si cititi tot

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Wankel_engine

 

cea mai tare utilizare a motoarelor wankel e aia de pretensionare pentru centuri de siguranta, urmata de aia in care au facut motoare de 1 mm diametru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vai de capu-meu!! itzi dai seama cum ar fugi un trabi cu motor wankel... pacat ca nu l-au pus in practica

 

 

apropo de unde as putea sa pun mana pe un wankel??? ar fi interesant de demontat!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai stiu care era topicul cu motoare alternative, dar am gasit un model super tare pentru producerea de hidrogen - fantezia cu motorul cu apa - http://members.tripod.com/~anon99/water_engine/index2.html .

Pe scurt - doi electrozi de aluminiu sunt pusi in contact electric - se formeaza arc - totul sub apa. Drept consecinta, aluminiul capteaza oxigenul din apa - susceptibilitatea chimica este mai mare decat cea a atomului de hidrogen - care devine liber si se recupereaza ca gaz. Oxigenul ramane cuplat in oxidul de aluminiu. Reactia nu are nici o treaba cu electroliza, curentul electric e doar o forma de a ridica temperatura la punctul reactiei chimice. Pagina contine niste erori, dar probabil au fost puse intentionat, ca o masura de protectie la copiere. E data la un moment dat - tensiunea de lucru - 18.000 de V si se mai vorbeste de un curent de 1A. - ori asta e absurd - ar insemna 18kW consum electric. Cam greu de crezut. Totusi, design-ul contine bobine de inductie, deci se pare ca prima cifra e valabila - tensiunea inalta - insa asta de obicei nu are energie termica, necesara pentru reactia chimica. Asta ar ramane de verificat, dar in principiu daca un arc electric intre doi electrozi de aluminiu sub apa produce bule, alea sigur sunt de hidrogen.

 

Costurile par foarte mici din descrierea de-acolo - 600 de km parcursi cu 1kg de aluminiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai stiu care era topicul cu motoare alternative, dar am gasit un model super tare pentru producerea de hidrogen - fantezia cu motorul cu apa - http://members.tripod.com/~anon99/water_engine/index2.html .

Pe scurt - doi electrozi de aluminiu sunt pusi in contact electric - se formeaza arc - totul sub apa. Drept consecinta, aluminiul capteaza oxigenul din apa - susceptibilitatea chimica este mai mare decat cea a atomului de hidrogen - care devine liber si se recupereaza ca gaz. Oxigenul ramane cuplat in oxidul de aluminiu. Reactia nu are nici o treaba cu electroliza, curentul electric e doar o forma de a ridica temperatura la punctul reactiei chimice. Pagina contine niste erori, dar probabil au fost puse intentionat, ca o masura de protectie la copiere. E data la un moment dat - tensiunea de lucru - 18.000 de V si se mai vorbeste de un curent de 1A. - ori asta e absurd - ar insemna 18kW consum electric. Cam greu de crezut. Totusi, design-ul contine bobine de inductie, deci se pare ca prima cifra e valabila - tensiunea inalta - insa asta de obicei nu are energie termica, necesara pentru reactia chimica. Asta ar ramane de verificat, dar in principiu daca un arc electric intre doi electrozi de aluminiu sub apa produce bule, alea sigur sunt de hidrogen.

 

Costurile par foarte mici din descrierea de-acolo - 600 de km parcursi cu 1kg de aluminiu.

 

 

 

HMMMMM interesant!! care te bagi sa facem asa ceva?? chiar ma tenteaza!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. In 1970 cei de la NSU au produs si comercializat o masina cu motor Wankel. Se numea simplu RO 80. Am vazut modelul in vara anului 1978 la EforieNord. Pacat ca nu a fost cooperant neamtul sa ridice capota motorului. Motorul Wankel este un motor mic, puternic, consum relativ redus dar problemele lui sint jocurile, tolerantele. Este vorba de ordinul micronilor. Asta impune costuri de fabricatie mari la o fiabilitate redusa. De aceea s-a renuntat la folosirea lui. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HMMMMM interesant!! care te bagi sa facem asa ceva?? chiar ma tenteaza!!!

 

 

Parca ti-am mai explicat odata cand eram la garaj ca + cu + = explozie :)

Vad ca nu te lasi pana nu faci BUM.

 

Oricum motorul rotativ este un experiment depasit de costuri. Dracia aia de motor nu prea se poate repara. E cam de unica folosinta. Daca ai nororc merge bine o perioada dar daca are o finisare mai naspa prin el ii aprinzi lumanarea. Cam asa se intampla si pe la rx-uri. Cat sunt in garantie e ok. Se strica ii schimba motorul si gata dar dupa aia e jale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca ti-am mai explicat odata cand eram la garaj ca + cu + = explozie :)

Vad ca nu te lasi pana nu faci BUM.

 

Oricum motorul rotativ este un experiment depasit de costuri. Dracia aia de motor nu prea se poate repara. E cam de unica folosinta. Daca ai nororc merge bine o perioada dar daca are o finisare mai naspa prin el ii aprinzi lumanarea. Cam asa se intampla si pe la rx-uri. Cat sunt in garantie e ok. Se strica ii schimba motorul si gata dar dupa aia e jale.

 

 

 

BAIIIIIIIIIIIIIII STIUUUU ORICUM VREAU O EXPLOZIE !!! PANA ATUNCI NU MA SIMT BINE!!! SI TU RASPUNDE LA TEL!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite aici echivalentul in doi timpi al lui wankel (4t).

300px-Wolfhart_engine1.gif

 

se numeste Wolfhart. Mai multe detalii la adresa: http://galileo.spaceports.com/~wolfhart/motorus.htm

 

P.S. @WHITE RAVEN http://www.infinite-energy.com/iemagazine/issue51/papp.html ia baga un ochi aici sa vezi un motor care foloseshte gaze nobile shi nu trebuie alimentat decat odata la 10 ani MIT sau REALITATE?

Editat de rat_jawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Nu mai stiu care era topicul cu motoare alternative, dar am gasit un model super tare pentru producerea de hidrogen - fantezia cu motorul cu apa - http://members.tripod.com/~anon99/water_engine/index2.html .

Pe scurt - doi electrozi de aluminiu sunt pusi in contact electric - se formeaza arc - totul sub apa. Drept consecinta, aluminiul capteaza oxigenul din apa - susceptibilitatea chimica este mai mare decat cea a atomului de hidrogen - care devine liber si se recupereaza ca gaz. Oxigenul ramane cuplat in oxidul de aluminiu. Reactia nu are nici o treaba cu electroliza, curentul electric e doar o forma de a ridica temperatura la punctul reactiei chimice. Pagina contine niste erori, dar probabil au fost puse intentionat, ca o masura de protectie la copiere. E data la un moment dat - tensiunea de lucru - 18.000 de V si se mai vorbeste de un curent de 1A. - ori asta e absurd - ar insemna 18kW consum electric. Cam greu de crezut. Totusi, design-ul contine bobine de inductie, deci se pare ca prima cifra e valabila - tensiunea inalta - insa asta de obicei nu are energie termica, necesara pentru reactia chimica. Asta ar ramane de verificat, dar in principiu daca un arc electric intre doi electrozi de aluminiu sub apa produce bule, alea sigur sunt de hidrogen.

 

Costurile par foarte mici din descrierea de-acolo - 600 de km parcursi cu 1kg de aluminiu.

 

 

mai !! de la wankel trecem la energii alternative!! e bine!! vreau sa zic ca am incercat.. ideea cu hidrogenul ( ma rog in faza experimentala momentan) adik producerea lui chiar BUBUIE.. urmeaza sa il bag si in motor!! dar pt asta am nevoie de ceva ajutor de la un electronist!! care sa ma ajute sa fac un circuit electronic!! nu este cine stie ce!! dar ar fi interesant sa pornesc un motor si sa mearga pe apa!!deci care esti electronist??? :rolleyes: :crack: :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...