cicloburu Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 Domnule Profesor, Ei bine, deși postarea mea s-a dorit a fi glumeață, se pare că ați luat-o prea în serios. De fapt, tocmai asta apreciam la Corcodel, pe care nu-l cunosc, faptul că nu s-a băgat în groapa cu lei. Apreciez și mai mult faptul că are două MZ-uri restaurate, eu n-o să am niciunul vreodată! Așa cum v-am spus, nu intenționam și nu intenționez să aduc MZ-ul meu la starea inițială. Singurul lucru pe care doresc și o să-l și fac, dar cînd voi putea, va fi să-l readuc pe șosea într-o stare tehnică bună (perfectă știu că nu voi reuși) și cu un aspect care să nu-l facă de rușine (nici pe MZ, nici pe proprietar). Dumneavoastră uitați, sau nu țineți cont, de situația în care mă aflu eu: am o fetiță la grădiniță, o soție operată de tumoră cerebrală, n-am ajutor de la nimeni, n-am o situație financiară care să-mi permită investiția în pasiunile proprii decît într-o foarte mică măsură (ca idee, Uralul l-am luat de la o rudă, un fin, care m-a păsuit cu banii dați în rate, prețul plătit de mine fiind mult sub cît merita acesta, nu mai spun de cît ar fi cerut pe obiect). Cu toate acestea încerc și pe alocuri reușesc să mă țin și de aceste pasiuni, care nu se rezumă doar la motociclism. Sînt un biciclist pasionat (dar asta o știți, că vizita la dumneavoastră am făcut-o pe bicicletă), montaniard, schior, triatlonist (care participă la competiții), pe lîngă asta sînt un familist convins și un prieten care sare mereu în ajutorul celor care au nevoie de mine. Am dat acest răspuns pentru că, deși mi-ați demonstrat de multe ori că aveți simțul umorului, acum ați dat dovadă de multă rigiditate. Ați luat-o muuult prea personal! Nu asta a fost intenția mea. Vă salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 Ați luat-o muuult prea personal! Nu asta a fost intenția mea. Îmi cer scuze dacă te-am supărat. După o zi oarecare de muncă, duc mașina la Socrello, mă bag în garaj, dau drumul la radio Zschopau, admir MZ-urile și între timp mai trag câte-o dușcă din niște sticle, frumos aliniate pe un raft dedicat. E posibil ca aseară să fi luat o supradoză, că altfel nu prea văd de ce am fost așa de înverșunat. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 gata treaba...aveam si eu o sticla cu caisata pe undeva acunsa si vazand treaba cu sticlele m-am dus sa o caut...a mai scazut/evaporat de la vreme si buna s-a mai facut, daca nu o iei de tanar, nu ajungi nicaieri.Trebuie sa imi mai amintesc de ea din cand in cand ca uit mereu . Apropo de corcodel..daca tot e la sectiunea legende pe aici, parca mi-ar placea si mie sa zica si el un ,,Buna'' sa il simtim si noi ca e viu .Cine stie, maine poimaine zic unii mai invidiosi ca l-ati facut in photoshop si mz-ul ala l-ati luat de pe net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 gata treaba...aveam si eu o sticla cu caisata pe undeva acunsa si vazand treaba cu sticlele m-am dus sa o caut...a mai scazut/evaporat de la vreme si buna s-a mai facut, daca nu o iei de tanar, nu ajungi nicaieri.Trebuie sa imi mai amintesc de ea din cand in cand ca uit mereu . Apropo de corcodel..daca tot e la sectiunea legende pe aici, parca mi-ar placea si mie sa zica si el un ,,Buna'' sa il simtim si noi ca e viu .Cine stie, maine poimaine zic unii mai invidiosi ca l-ati facut in photoshop si mz-ul ala l-ati luat de pe net Și tu, Brutus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 (editat) gata treaba...aveam si eu o sticla cu caisata pe undeva acunsa si vazand treaba cu sticlele m-am dus sa o caut...a mai scazut/evaporat de la vreme si buna s-a mai facut, daca nu o iei de tanar, nu ajungi nicaieri. Beția este o chestie sofisticată și necesită niște algoritmi bine puși la punct. Eu când beau, beau cu măsură, și măsura este sticla asta: O umplu, și până n-o golesc, nu discut! Și tot ce e probabil, în noaptea aia am umplut-o de mai multe ori, că altfel nu-mi explic atitudinea impertinentă. Editat Ianuarie 19, 2012 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitos Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Beția este o chestie sofisticată și necesită niște algoritmi bine puși la punct. Eu când beau, beau cu măsură, și măsura este sticla asta: O umplu, și până n-o golesc, nu discut! Și tot ce e probabil, în noaptea aia am umplut-o de mai multe ori, că altfel nu-mi explic atitudinea impertinentă. Să vă fie de bine! Mai am de făcut modificările discutate mai anterior la prinderi: Însă am probleme destul de mari la barcă pe care sper să le rezolv cu bine. Între timp lucrez și la roată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Să vă fie de bine! Mai am de făcut modificările discutate mai anterior la prinderi: Însă am probleme destul de mari la barcă pe care sper să le rezolv cu bine. Între timp lucrez și la roată. Probleme apar tot timpul, slavă Domnului O să fac o comandă la ost2rad.de cât de curând. Vrea cineva ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 (editat) O să fac o comandă la ost2rad.de cât de curând. Vrea cineva ceva? Da, pentru Simson. Ma uit acuma ce si de care. LE: Nu au ce caut. Deci nu iau nimic. Editat Ianuarie 20, 2012 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andutzudinu Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 (editat) salut ..va rog frumos sa ma ajutati si p mine cu niste piese de mz es1 250 ..mare nevoie de cartere si coroana mare de langa ambreaj multumesc! Editat Ianuarie 20, 2012 de Andutzudinu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Pe unul din cartere e seria motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 O clacă de vineri seara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Probleme apar tot timpul, slavă Domnului O să fac o comandă la ost2rad.de cât de curând. Vrea cineva ceva? Reclama fatisa sau mascata la alcool si tutun este interzisa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 O clacă de vineri seara. Vineri am făcut o clacă, Ca să asamblăm o roată, N-a ieșit țâță de mâță, Că ne-a încurcat o spiță. Roata trebe demontată, La o viitoare clacă. Va ieși cât mai perfect, Să ne umplem de respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HellBells Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 A desfacut cineva pana cum un kilometraj de rt 125? i-am scos rama, sticla, limba si afisajul, si placuta interioara cu cele 2 suruburi de care este prins si arcul limbii. Intrebare.... cum separ/scot mecanismul din corpul negru al kilometrajului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 (editat) A desfacut cineva pana cum un kilometraj de rt 125? Încă nu am desfăcut, Dar urmează în curând. Ceasul e, ca un făcut, Mecanism mișto, rotund. Editat Ianuarie 21, 2012 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 A desfacut cineva pana cum un kilometraj de rt 125? i-am scos rama, sticla, limba si afisajul, si placuta interioara cu cele 2 suruburi de care este prins si arcul limbii. Intrebare.... cum separ/scot mecanismul din corpul negru al kilometrajului? Cel mai bine pune niste poze ca eu unul nu am inteles ce corp negru.Intreg kilometrajul este intr-un corp negru.Se desface foarte fin rama pe margini pe care o poti nichela, ai grija sa nu o deformezi ca nu o mai faci la loc.Desfaci surubul , mai exact piulita care tine filetul acela de corpul negru.Dupa ca indepartezi rama si geamul incerci sa tragi de llimba chilometrajului cu grija sa nu o rupi.Daca nu iese cu mana, pui ceva decapant (lichid de frana si o lasi o zi).Limba vine atasata pe axul acela si la mine din doua,unul a iesit foarte frumos dar al doilea am tras de el...pana s-a rupt(m-am batut singur ca era kilometrajul meu bun).Daca ai scos acul, restul te descurci.Ai grija si nu forta nimic pe acolo fiindca totul este un mecanism destul de fin si sensibil, daca le indoi sau fortezi risi sa nu mai mearga ok si arata viteza aiurea. Dupa ce nikelezi rama, ungi cu ulei fin mecanismul, printezi-plastifiezi una din pozele de mai jos ( color si la dimensiune), etansezi bine cu silicon rama pe geam...poti spune ca ai un kilometraj nou. Spor la treaba si baga poze cu ,,scula'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HellBells Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Corp negru.... adica carcasa propriu zisa a kilometrajului in care sta tot mecanismul. Rama era lovita si irecuperabila si nu mi-am mai batut capul s-o scot fin, desi am scos-o intreaga, plus ca se lipise ca dracu. Si geamul l-am scos cu greutate, era destul de lipit, dar l-am scos intreg. Pentru ca la mine limba dansa de capul ei p-acolo[axul fiind rupt] am scos-o cu tot cu afisaj, apoi am desfacut cele 2 suruburi si am indepartat si lamela pe care este prin micul arc care aducea limba in pozitia de zero. acu tre sa scot restul mecanismului din carcasa..... am uitat sa spun ca totul este fff rusinit in interior.... arata de parca ar fi luat de pe titanic. "Desfaci surubul , mai exact piulita care tine filetul acela de corpul negru".... cam aici m-am oprit. Deci pe dosul kilometrajului mai avem inca o piulita.... care nu prea arata a piulita. cel putin cu o cheie nu o pot desface. Poate cu un cleste ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 master...arata'l pe cel care l'ai reconditionat in poze nu pe cel nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 salut ..va rog frumos sa ma ajutati si p mine cu niste piese de mz es1 250 ..mare nevoie de cartere si coroana mare de langa ambreaj multumesc! Daca la asta te referi si te ajuta asa cum este cu orece dinti stirbiti ....ti-o donez io ....adresa o poti trimite pe PM sau aici , o trimit cu curier rapid si platesti doar curieru la primirea coletului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 (editat) Am primit coletul cu: setul - piston, bolt,segmenti, sigurante (Bertta HU) setul - reparatie ambielaj (Taiwan) La primul motor reparat am cumparat din Germania ambielaj complet (IFA), dar dupa cum se vede si in poza, biela este YOKO Si am comandat si un pinion original de 20 dinti. Editat Ianuarie 25, 2012 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 bravo Domnule Bandit SPOR deabia astept sa il aud pe al 2 lea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 Am primit coletul cu: setul - piston, bolt,segmenti, sigurante (Bertta HU) setul - reparatie ambielaj (Taiwan) La primul motor reparat am cumparat din Germania ambielaj complet (IFA), dar dupa cum se vede si in poza, biela este YOKO Si am comandat si un pinion original de 20 dinti. La montarea ambielajului sa-i astupi gaurile alea si cea de la maneton cu doape de pluta ..... batrini stiu de ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 La montarea ambielajului sa-i astupi gaurile alea si cea de la maneton cu doape de pluta ..... batrini stiu de ce Bun sfatul! Si eventual daca tot ai timp, lustruieste admisia si evacuarea, camera de ardere, capul pistonului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 (editat) La montarea ambielajului sa-i astupi gaurile alea si cea de la maneton cu doape de pluta ..... batrini stiu de ce Am dopurile originale de la ambielajul vechi. Se poate o explicatie la efectul asteptat prin astuparea acestor gauri ...? Bun sfatul! Si eventual daca tot ai timp, lustruieste admisia si evacuarea, camera de ardere, capul pistonului... Admisia si capul pistonului am sa le lustruiesc la maxim, iar evacuarea va fi cromata (noua) ... Editat Ianuarie 25, 2012 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 Am dopurile originale de la ambielajul vechi. Se poate o explicatie la efectul asteptat prin astuparea acestor gauri ...? Admisia si capul pistonului am sa le lustruiesc la maxim, iar evacuarea va fi cromata (noua) ... Pai explicatia ar fi ca gazele din amestec care fac baleajul prin carter nu mai ramin captive in acele gauri si vor fi mai bine impinse in camera de compresie si prin urmare o putere mai mare a motorului . Cu cit camera carterului este mai compacta cu atit mai bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.