poetu2007 Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 (editat) Cilindrul meu de debraiere care il am pe motor acum arata asa: Am altul de schimb dar daca nu sunt altfel de probleme nu deschid motorul ca sa il schimb. Habar nu am de ce a ajuns in starea asta. Din cite am inteles se gaseste nou la Ocany la Tg Mures pentru 80 lei. Editat August 3, 2013 de poetu2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 Salut.Am si eu o problema .Mz-ul meu de 125 nu porneste decat impins.Am verificat compresia si daca pun degetul nu mi-l scuipa afara .Stiti daca asta ar fi problema.Multumesc Pot fii mai multe cauze... nu neaparat legate de compresie. Intrebare: cu motorul pornit poti regala carburatia in asa fel ca turatia sa scada pana la cca 6-700 rot/min? Daca reusesti sa faci asta si turatia ramane stabila si dupa accelerari repetate, atunci opresti motorul si porneste cu usurinta la pedala... Ar fi o problema cu uzura motorului,segmenti,piston,cilindru! Nu neaparat! Spre exemplu neetanseitatea simeringului de ambielaj dinspre dinam poate creea aceeasi problema... avans prea mare, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 Multumesc Lolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 Nu neaparat! Spre exemplu neetanseitatea simeringului de ambielaj dinspre dinam poate creea aceeasi problema... avans prea mare, etc... Dupa ce pistonul urca deasupra ferestrelor, nu mai are nicio treaba simeringul. Ar trebui sa nu poata tine cu degetul compresia, ceea ce zice ca poate face. Cu bujia infiletata, dand incet din pedala, pistonul se opreste in compresie si trebuie sa fortezi. Daca nu, n-are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniel1976! Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Salutare. Iata ce am gasit eu astazi intr-un centru de colectare a fierului vechi. Dau mai multe informatii la tel 0752078377. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Interesant. motorul nu este de MZ, este altceva, daca s-ar vedea mai bine sigla... Am sa pun link si la "ajutor pt identificare" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Interesant. motorul nu este de MZ, este altceva, daca s-ar vedea mai bine sigla... Am sa pun link si la "ajutor pdentificare Este motor de Tula . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 (editat) Da, am răspuns și eu „dincolo”... Editat August 6, 2013 de cicloburu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Într-o instalație de motocicletă bateria nu se încarcă din două motive: 1. dinam defect 2. releu defect. Ca să nu zic o mie, un dinam poate să nu producă curent din aproximativ 999 motive. Din cele 999, doar câteva pot fi descoperite prin măsurători directe. De aceea zice Owene că un dinam stricat e greu de reparat. Ca să fii convins că dinamul produce curent faci așa: a) legi la cărbunii rotorului un bec de far de 12V b. un capăt al statorului e deja legat la masă, iar celuilalt (DF) îi dai dai +6V c) pornești motorul și d) dacă se aprinde becul, dinamul e bun e) dacă nu se aprinde becul, dinamul nu e bun P.S. Am zis bec de 12V de far pentru că dacă dinamul e bun și îi exciți statorul cu 6V, produce o tensiune care ți-ar arde orice bec de 6V. Baftă! multumesc de explicatii o sa fac si verificarea acesta dar deja mi-am comandat becuri de 12 volti si o sa incerc sa pun magnetoul de minsk ce il am pe cz ca sa nu mai am probleme cu incarcarea am becul martor rosu din bord care se stinge cand pornesc motorul am mers cu el prin oras dar nu stiu daca imi merge sau nu pe baterie , cand arpind farurile motorul da se se opreasca multumesc de explicatii o sa fac si verificarea acesta dar deja mi-am comandat becuri de 12 volti si o sa incerc sa pun magnetoul de minsk ce il am pe cz ca sa nu mai am probleme cu incarcarea am becul martor rosu din bord care se stinge cand pornesc motorul am mers cu el prin oras dar nu stiu daca imi merge sau nu pe baterie , cand arpind farurile motorul da se se opreasca astazi am probat dinamul cu becul de 12 volti si cand accelerez creste lunima la bec cand este la relanti becul se stinge iar becul martor rosu din bord face invers se stinge cand accelerez si se aprinde cand este la relanti acum trebuie sa verific releul cel pus acum e electromecanic dar nu stiu ca sa verific daca imi duce curentul in baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 dar nu stiu ca sa verific daca imi duce curentul in baterie 1. Legi instrumentul de măsură la baterie. 2. Cu motorul oprit trebuie să arate 6 - 6,2 V 3. Dacă pornești motorul și arată 7,2 - 7,4 V e bine. 4. Dacă arată mai mult sau mai puțin, nu e bine și trebuie să mai reglezi din releu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 1. Legi instrumentul de măsură la baterie. 2. Cu motorul oprit trebuie să arate 6 - 6,2 V 3. Dacă pornești motorul și arată 7,2 - 7,4 V e bine. 4. Dacă arată mai mult sau mai puțin, nu e bine și trebuie să mai reglezi din releu. cel elecronic trebuie sa il reglez din semireglabil dar cel electromecanic cum il reglez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 cel elecronic trebuie sa il reglez din semireglabil dar cel electromecanic cum il reglez? La cel electromecanic m-ai prins. Nu mă pricep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 La cel electromecanic m-ai prins. Nu mă pricep. Tensionind sau detesionind lamela elastica de pe armatura contactului DF. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 (editat) La cel electromecanic m-ai prins. Nu mă pricep. După ce am studiat asiduu documentele de mai jos (traduse cu Google) și mi-am dat seama că din acest punct de vedere sunt tufă de Veneția, Comutator de control al incarcarii.doc Comutator de control al incarcarii 2.doc Comutator de control al incarcarii 3.doc Comutator de control al incarcarii 4.doc mi-am luat aprindere electronică VAPE, la care mă pricep doar s-o montez conform instrucțiunilor. Ce face, ce drege, ce reglează, ea știe. Eu știu doar că funcționează impecabil atât prin patrie cât și pe afară, și că merită toți banii. Am mers și eu o perioadă cu releul electromecanic pe care mi-l regla un Nene (alias Nea Manea); apuca cu patentul o chestie și o rotea stânga-dreapta până îi dădea pe voltmetru 7,2-7,4V. Editat August 10, 2013 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 am nevoie de un pinion la cutia de viteze la un mz rt 125.Are careva. si saboti de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 Cine poate ajuta cu ansamblul asta, Magnetou de MZ, sau Mobra Hoinar daca sunt compatibile? Postez in numele lui Dinu de la Ipotesti 0743485812. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Mz-ul meu imi da dureri de cap! In 40 km imi impusca platina o face ciur! Sa fie de la condensator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 am nevoie de un pinion la cutia de viteze la un mz rt 125.Are careva. si saboti de frana. pinion si multe alte piese de rt are un prieten ia legatura la tel 0727931118 sau mail tutulescunina@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Se pare ca treb schimbat condensatorul. Bune si de Trabant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Mz-ul meu imi da dureri de cap! In 40 km imi impusca platina o face ciur! Sa fie de la condensator? evident. Condensatorul stinge scanteia de la platina. Ia uita-te pe intuneric la platina, ce vezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Momentan sunt la servici! Abia astept sa ajung acasa sa rezolv problema! Inca ceva...eu merg pe bobina de inductie de dacie....mi-a spus cineva odata ca ar manca curent mult si sa folosesc o bobina de ij parca... ce model de bobina sa cumpar si daca gasesc la Gaspar si c-am care ar fi pretul ei! Ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Dar la o bobina de MZ te-ai gandit? Se gasesc la Mures, trimite si cu posta,... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Eu am magnetou Merge pusa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parintele_ciprian Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Salutare, Mă gândesc sa schimb cauciucul de pe spate și m-ar interesa unul cât se poate de lat ... Vă rog să ma ajutați cu ceva dimensiuni ... Mulțumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.