Banzay Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 (editat) Ai un pm, sa zicem ca mai citeste si alta lume nu prea bine intentionata pe aici Daca e deja inmatriculata pe RO, nu iti bate capul. Editat Mai 25, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Honda cb 400 N 1982.aka Draku. Proaspat refacut si readus la viata dupa jumate de an+ de munca Lista de bunatati: -motor reconstruit, schimbat frai (piesa defecta de altfel) , discuri ambreiaj etc etc -set garnituri noi -cauciucuri noi metzeler (costat o groaza de bani !) -lateralele motorului vopsite electrostatic -vopsit electrostatic janta fata si arcuri -manete frana si ambreiaj noi -placute frana sbs ceramica -baterie noua -suport far ''cafe racer'' style -pipe, bujii, filtre, uleiuri noi Inca in rodaj Urmeaza schimbarea tobelor cu altele scurt(at)e si negre si montarea aripei fata cu cele 2 dungi aurii pe fond negru ca restul utilajului... Ma gandesc daca sa-l las asa sau ... ''nu'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Frumos exemplar! 16 cu 18 roatele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 (editat) Hai sa-l fac de ras si aici (...). Dupa mai mult de jumate de an de nervi, stress, nervi (din nou), $$$, ebayuri si alte cele... Draku a reinviat hahaha (copy paste de pe celalalt toplic cu cafeuri:) Lista de bunatati: -motor reconstruit, schimbat frai (piesa defecta de altfel) , discuri ambreiaj etc etc -set garnituri noi -cauciucuri noi metzeler (costat o groaza de bani !) -lateralele motorului vopsite electrostatic -vopsit electrostatic janta fata si arcuri -manete frana si ambreiaj noi -placute frana sbs ceramica -baterie noua -suport far ''cafe racer'' style -pipe, bujii, filtre, uleiuri noi Inca in rodaj... Urmeaza schimbarea tobelor cu altele scurt(at)e si negre si montarea aripei fata cu cele 2 dungi aurii pe fond negru ca restul utilajului... Si semnale spate din metal, all black. Of course. Inca ma gandesc daca sa-l pastrez sau... Inmatriculata, acte la zi cum e povestea ))) ps : protectii jambe de la dacia logan (de la coloana de directie plm) Daca e deja inmatriculata pe RO, nu iti bate capul. Din frustrarea omului eu inteleg ca nu e inm in Ro... Si eu sunt foarte curios cum trece (si la ce scor) de omologarea individuala. Desi vad ca a taiat ''putin'' din cadru deci nu era nevoie de asa ceva daca ma intrebi pe mine.... Mai e si varianta aia cu sfantu ''fluturas'' Editat Mai 25, 2013 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 (editat) 21 pe fata 18 pe spate . Multumesc ! gasit pe net CX 500-le asta... Nu sunt mare fan Cafe dar wow; absolut superb... toata povestea si procesul de macinat nervi, poze si tot tacamul in ceea ce priveste Draku' meu, aici : http://dwrenchin.blogspot.com/ Editat Mai 25, 2013 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sidereel Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 salutare domnilor! Am tot citit, v-am mai urmarit, si ma gandeam ca, sa va povestesc scurt de proiectul meu (cu ajutorul lui max, si echipa B Customs) In familie, majoritatea suntem motociclisti. Tatal meu, pe langa proiectele lui retro, detinea un kawasaki z400j, care, de la o vreme, s-a stricat si a ramas in garaj pe post de ornament. M-am hotarat, cu bugetul micro pe care il am, sa incerc sa imi fac un cafe racer. Pentru acest proiect nu detin resurse sa scot din el un cafe racer veritabil dar, vor mai veni si alte sanse. Acesta este progresul meu pana acum: - Scurtat cadru - Schimbat furca, roti, adaptat etrier disc spate - Vopsit cadru - Vopsit roti - Schimbat filtrul de aer cu ceva mai sport - Vopsit cadru, furca, amortizoare negru mat - Alte mici detalii Sper ca pe saptamana viitoare sa va pot arata proiectul finalizat P.S. Dau o bere mare de tot pentru informatii despre casca din ultima poza. Cu stima,Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 actele sunt ok, la zi valabile ? mai ales itp-ul ?!!! arata foarte misto ps : casheta aia e de la Ruby...preturi astronomice deci ia-ti gandul ! sau fa-ti credit bancar hahaha pitu cred ca si-a permis-o si el greu ))) http://www.ateliersruby.com/ astept berea acu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sidereel Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 actele nu sunt la zi din pacate...va fi nevoie de omologare individuala. am schimbat culoarea si dimensiunea la cauciucuri... mult! mersi de parere. sper sa o gatam repede, sa prind cat mai mult din sezon. cat despre casca... mi-ai spart bula. de banii aia mi-o cioplesc eu din aur si tot ies mai ieftin. atata m-am chinuit sa dau de ea! de stiam va scriam de mult, ca mi in minte de un an... din cluj mi mai greu cu livratul berii, dar raman clar dator cu ea! chiar sper sa putem sta la o bere, sa ne intalnim un grup de caffe racers... cu stima si multumiri, dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Salutare Frati Masoni Pe Doua Roti, Frumoase proiecte, felicitari. Cineva observa corect ca am taiat nitel din cadru si ca nu s-ar fi cerut neaparat. Si eu am stat pe ganduri pana s-o fac insa pana la capat am decis ca asa trebuia ca altminteri nu obtineam linia dorita de mine. N-am taiat nimic important din punct de vedere structural ci dimpotriva, am taiat capetele de final care se terminau paralele in aer si le-am unit printr-o piesa de bara arcuita de 3mm grosime. Adevarat, sunt cateva modificari serioase insa tin mai mult de dispunerea componentelor electrice, a carburatoarelor, a mastilor, a ghidonului, a ceasurilor, a oglinzilor retrovizoare, a comenzilor de mana, a rezervorului si a seii, nimic din ceea ce oricine altcineva n-ar fi putut face de unul singur prin garajul sau...in rest, toata motocicleta a fost restaurata de la A la Z conform specificatiilor producatorului. Prin urmare, RAR poate constata ca in realitate motocicleta mea e un CB750KZ mult mai fățos si care deși a fost fabricat in 1979 acum se-nfatiseaza țiplă. E simplu... Dar cum nimic nu-i simplu pe la noi in mod cert am sa-ntampin o rezistenta de principiu din partea autoritatilor. In curand o sa aflu cum sta treaba..If war is what they want, then war is what they get...Bring the big guns boys!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sidereel Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Din multe discutii pe multe subiecte, ce am asimilat in legatura cu omologarea individuala este ca, nu prea trebuie sa iti/ sa imi fac griji, atata timp cat instalatiile de franare, electrice, si inca cateva elemente sunt functionale. Deoarece este vorba de omologare, si nu verificare, ei nu compara piulita cu piulita cu imaginile standard, ci accepta anumite modificari, inregistrandu-le ca fiind acceptate. Verificarea tehnica- compara ce ai tu, cu un etalon Omologarea individuala transforma ce ai tu, in etalon "preferential" pentru tine. Sper ca ce am inteles despre acest proces sa fie corect. Cu stima, Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 m-am apucat sa mi le fac singur pentru ca cel putin la fel de prost stiu si eu, daca nu chiar mai bine. Buna asta! N-am taiat nimic important din punct de vedere structural ci dimpotriva, am taiat capetele de final care se terminau paralele in aer. If war is what they want, then war is what they get... Imi place stilul tau, le zici bine. Cum vrei sa te bati cu ei? (multi zic ca ori face ce iti zic ei, ori ii spaguiesti - ai alte ideii?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 (editat) Buna asta! Imi place stilul tau, le zici bine. Cum vrei sa te bati cu ei? (multi zic ca ori face ce iti zic ei, ori ii spaguiesti - ai alte ideii?) Salutare Suna ca dracu dar nu-i un oximoron iesit din comun cand vine vorba de o descriere cat de cat tehnica...apoi, sa fiu sincer, crezi ca-mi mai pasa de constructii literare atata timp cat am altele mai serioase pe cap?... Idee e aceeasi oricum ai ambala-o!. Cum vreau sa ma bat cu ei? Autodenunt 1-Am sa-mi smulg scalpul intr-un cor gregorian de vaicareli stropit din plin cu lacrimi in ochi dupa care, pe post de efecte speciale, am de gand sa ma si tavalesc in colbul RAR-ului pana o sa le frang inimile si o sa cedeze. Ne orientam la fata locului... 2-Daca nu merge cu var.1 trec la amenintari de natura fizica 3-Trec peste faza cu amenintari, ii apuc direct pe copiii mei de picioare si-l bat cu ei pana scapa de mine. 4-Am sa desenez iute o pentagrama in fata RAR-ului, o sa sacrific pe loc un cocos negru, o sa torn rapid in ceara o papusa in care am sa strecor pumnul de fire de par smuls iute de la ceafa inginerului cu pricina, apoi o sa infig un ac mare in capatana papusii invocand tot soiul de blesteme... 5-Am sa-i spaguiesc pe toti pornind de la poarta institutiei pana la Dom' Derector... 6-Am sa-l urmaresc prin tot orasul si am sa-i dau de inteles ca pretutindeni sunt cu ochii pe el; la duș, la capul patului, la colt la buticu' care-i vinde berea, la munte, la mare...O sa-i fiu umbra...Atat...nimic in plus... Tu ce crezi c-o sa fac? si ar mai fi cateva solutii dar ma doare al naibii de tare capul de la un vin care s-a dovedit a fi unul prost... Buna ziua Brotherhood, Spre bucuria mea au inceput sa-mi pice, unul cate unul, pachetele cu nimicurile comandate insa bucuria mi-a fost de scurta durata pentru ca am avut parte de niscaiva surprize mai neplacute si anume, in loc sa-mi soseasca bateria mobrei comandata de ceva vreme si pe care o astept cu sufletul la gura, mi-a picat un alt colet mai putin important, cu foi de garnituri din diverse materiale comandat la cateva zile dupa baterie, apoi intr-altul am primit un singur colier de prins galeriile desi am platit patru iar un alt pachet cu niste coliere mici universale de prins furtunase si cabluri rasfirate mi-a sosit usor desfacut la un colt iar problema e ca piesele alea zburdau libere prin plic...ma rog, la prima vedere se pare ca n-a pierdut nimic din continut insa doar dupa ce le iau la bani marunti am sa-mi dau seama daca s-a ratacit vreunul... Am mai primit si un furtun de 8mm rosu pentru carburatoare pe care l-am si montat de indata ce am ajuns cu el la atelier. O surpriza cu adevarat placuta a fost un pachetel venit de la David Silver Spares care continea un suport din cauciuc pentru bobina de starter, piesa care fusese comandata tot de la ei. Problema e ca de ceva vreme Honda a incetat sa mai produca bobine pentru CB750KZ din 1979 asa ca David Silver Spares mi-a recomandat una produsa de catre o alta companie si care o inlocuieste cu succes, solutie recomandata dealtfel si de catre un alt site specializat in piese de Honda. Am acceptat, am platit si cand mi-a sosit bobina n-am putut s-o montez la locul ei pentru ca piesa in sine, desi seamana izbitor cu cea originala, spre disperarea mea are cote diferite fata de piesa din fabrica...Originalul intra intr-o piesa complicata turnata din cauciuc cu o forma destul de ciudata iar cum starterul nou are niste prinderi mai complicate ca prima si cum e mult mai indesat nu prea aveam idei de unde naiba sa-l agat de cadru...efectiv n-aveai de unde sa-l apuci. I-am sunat iar ei s-au dovedit a fi draguti si saritori...Intr-o ora au verificat cum sta treaba, au gasit solutia iar in aceeasi zi mi-au si trimis pe banii lor prin curierat rapid prinderea recomandata. Negustori buni, ce sa le reprosezi?...Ar fi fost si mai buni daca mi-ar fi pus-o la pachet din prima insa si-au recunoscut greseala si m-au servit pronto. Astfel ca azi mi-a sosit laolalta cu restul de pachetele si treaba s-a rezolvat in doua minute scutindu-ma de niste dureri de cap serioase. Electricianul mi-a promis solemn ca de miercuri ma ia in primire si ca pana sambata ma rezolva iar eu nu pot decat sa-l cred...ce sa zic daca omul are masinile desfacute?. In orice caz, eu am totul pus la locul lui si-mi lipsesc doar cablurile...mai sa ma apuc de nebun sa le tai eu dar mi-e ca se oftica omul si ca ma lasa balta....asa ca astept Pe mai tarziu Editat Mai 26, 2013 de EssadBey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Salutare Pisica San, Eu n-am asa ceva insa maine intreb in stanga si-n dreapta. Nu pot promite ca-ti fac rost de otel la 5mm insa cred ca la 3mm s-ar putea sa gasesc la cine-mi trece acu prin minte; cat despre dimensiuni nu te teme, sunt ridicol de mici si ai sanse. In cel mai rau caz intreb daca n-are careva o bucata de cornier si ti-o debitez la dimensiunile dorite. Alta era situatia daca doreai aluminiu de 3mm pentru ca am doua-trei placi mititele pe la atelier si te serveam imediat. Te sun cum aflu un raspuns. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 intr-adevar , baietii de la david silver spares http://www.davidsilverspares.co.uk/index.php sunt foarte de treaba. stiu ce vorbesc si ce vand. si eu tot cu ei ''colaborez''. am incercat sa fac rost de un pinion la noi in tara, asta dupa ce am stat dupa un service 3 saptamani ! una la telefon a zis ca verifica si ma suna inapoi (canci) , altu mi-a ras in telefon si altu s-a blocat... na poftim ''business'' la noi in tara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 'ziua... M-am impiedicat de astea si chiar mi-au smuls un zambet:) Ce vremuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_bro Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 intr-adevar , baietii de la david silver spares http://www.davidsilverspares.co.uk/index.php sunt foarte de treaba. stiu ce vorbesc si ce vand. si eu tot cu ei ''colaborez''. am incercat sa fac rost de un pinion la noi in tara, asta dupa ce am stat dupa un service 3 saptamani ! una la telefon a zis ca verifica si ma suna inapoi (canci) , altu mi-a ras in telefon si altu s-a blocat... na poftim ''business'' la noi in tara ce pinion iti trebuie? am o roata spate (cred ca e de cb750, frana pe tambur), poate iti faci treaba cu pinionul. mai am o aripa fata, putin crapata, o poti repara relativ usor, am vazut ca-ti lipseste, da-mi un pm daca te intereseaza. mie-mi trebuie un capac lateral stanga pt cb 750 - cb 900 bol d'or, daca prisoseste cuiva, nu conteaza starea, culoarea, doar sa fie de stanga (de dreapta am doua) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Good Day Fellow Gentlemen, Am inceput electrica!!!!... Ne auzim mai incolo! Safe Ride Boys Buna seara, Sunt incantat peste masura ca in sfarsit am inceput partea electrica a mobrei. Aproape c-a terminat jumatate din lucrare si asta pentru ca in mod surprinzator i-am fost cat de cat de folos dandu-i informatii cu privire la comenzile motocicletei. Pana a reusit sa identifice fiecare functie din comodouri, modurile in care erau combinate culorile sau cum functioneaza cutia mea de sigurante l-au cam trecut sudorile, e drept, insa acum ca stie a bagat piciorul in acceleratie. Mi-a zis ca daca nu maine seara, cel tarziu sambata ar trebui s-o aud cum mormaie prin atelier si parca mi-a dat aripi nu alta. Poze Maine pun altele noi... Ride safe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 uuuu ce bine arata ... spor in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Anul 0, ziua 2 D.E. (Dupa Electrica) Electricianul merge inainte cu lucrarea si ii e din ce in ce mai usor sa lege firele...adevarul e ca toate materialele luate din UK sunt misto, in special conectorii, de care s-a si indragostit omul meu. Scumpi dar buni... Prima problema identificata (deocamdata) este la unul dintre ceasurile de bord, si anume turometrul; ceasul e luminat in interior de un bulb cacacios smd de 18mm in timp ce kilometrajul e iluminat super misto de un bec LED alb de-ti ia ochii iar situatia e de neacceptat. Cum pana e cu putinta asa ceva in conditiile in care sunt "pereche"?...Norocul meu e ca odata cu conectorii aia din UK a venit si un catalog complet cu produsele comercializate de englezoi si astfel am identificat pe loc tipul ala de bec: "capless smd bulb". Pasul urmator a fost simplu: hop pe ebay si cauta LED smd...am luat patru, deci acum am de asteptat 28 de produse in loc de 24 in Dzeu mai stie cate pachetele mici ca le-am cam pierdut numarul. Primim una-n bot? Nu-i bai, mai un joc de glezne, mai o eschiva si raspunzi c-un uppercut fulgerator...Keep Walking, nu?......Pai asta si fac de sapte luni incoa... Pe mai tarziu update... săpăm inainte ca n-avem ce face... urmeaza sa lege si restul de cabluri carora vedem daca le inlocuieste conectorii sau nu, sa le matiseze si sa le prinda de cadru "la rece", cat de cat, fara pretentii, pentru ca eu sa-i termin treaba cu pozatul ...Dat fiind ritmul de azi pot spera ca maine o sa-i pot pune uleiul in motor si vruum, vruummmm... Apoi trecem la bibilit cablurile, cadrul, micile zgarieturi inerente de pe motor si altele de genul asta...detailing... Pe mai tarziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 POOOOOOORNNNNNNNNNNN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 (editat) Anul 0, ziua 3 D.E. (Dupa Electrica) 'Neata baieti, Azi incercam sa incheiem grosier partea electrica urmand ca de luni incolo sa-i dichism instalatia insa partea cu adevarat buna in toata povestea asta e ca daca totul merge struna ca ieri, azi s-ar putea sa-i aud glasciorul aleia mici...exista sanse mari insa nu garantez ca se va si-ntampla pentru ca pana la capat, dupa atatea si atatea luni de asteptare mai conteaza o zi, hai doua? Eu zic ca nu si m-am si-mpăcat cu gandul asta. Cu ce nu ma prea impac zilele astea este un "vibe" care-mi "zice" ca ceva mi-a scapat din vedere; ma roade incetisor si dureros la stomac ca nu stiu ce anume nu-i in regula...De cand cu electrica, daca tot am avut mainile libere, am luat-o de nenumarate ori la bani marunti, de la roata la roata, fara insa sa gasesc nimic care sa bata la ochi. Nada!... e ceva ce ma nelinisteste si asta nu-i cool deloc asa ca m-am decis sa actionez cu precautie cand va veni vorba de pornire. De fiecare data cand cel de-al saselea simt al meu intra in scena se dovedeste pana la capat c-a avut dreptate si cum deja mi-a aprins toate ledurile de pe "panou" chestia asta pur si simplu ma scoate din minti...Am sa-mi fac o cafea cremoasa si dulce, am sa-mi aprind mai multe tigari si asezat pe un taburet o sa ma tot holbez la motocicleta (precum George Clooney in "The man who stares at goats" ) pana-mi pica fisa ce anume nu-i in regula. Poate va functiona Anyfuck, mobra clipeste din toate cele si asta ma incanta peste masura. Am avut dreptate sa-l astept pe electrician pentru ca se dovedeste a fi un mic geniu in meseria sa. Omuletul ala gandeste toata instalatia din mers si lucreaza atat de elegant si de relaxat incat nici n-ai zice ca e e o instalatie inventata ci ca o monteaza dupa schema din fabrica. Desigur ca face tot felul de gesturi dramatice, la fiecare legatura noua se tot intreaba in gura mare cum o veni asta, cum o veni ailalta insa in mai putin de zece secunde tot el isi da singur raspunsul si merge mai departe. E o placere sa-l vezi la lucru. Pe mai tarziu. Asfalt uscat Editat Iunie 1, 2013 de EssadBey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 hai ca asteapta geniu' electricii sa ajungi la atelier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banditer Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 dumnezeule.. cum arata... abia astept sa il vad gata keep up the good work Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 'Buna ziua tuturor si un "La Multi Ani!" copilului din mine, Electricianul m-a intrebat daca vreau sa faca un efort si sa incheie azi povestea, ma rog, doar temporar cat sa-ncerc sa pornesc tigaia insa l-am domolit spunandu-i ca nu sunt chiar atat de disperat... In cel mai rau caz electrica se termina marti seara... A renuntat la planul cu matisatul pe mai tarziu pentru ca s-a luat cu mainile de cap la vederea aprinderii mobrei asa ca s-a si-nfipt in firele alea si le-a aranjat frumusel, aproape ca de final, si zic "aproape" pentru ca si-a luat o masura de precautie pentru o eventuala situatie in care ar trebui sa revina asupra lor. Tipul stie ce face si face bine asa ca nu-mi ramane decat sa ma felicit pentru alegerea meseriasului. De acu inainte el e doctorul de familie. Pe mai tarziu Fratilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_bro Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 (editat) salut, essadbey. ce ganduri ai cu piesele demontate de pe ea? m-ar interesa cateva repere si as vrea sa vad alte cateva. incerc sa reconditionez un cb 900 din '81, m-ar inspira unele chestii de la cb750 kz. pot sa-ti fac o vizita la garaj intr-o zi? multumesc Editat Iunie 1, 2013 de big_bro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.