Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Buna dimineata,

 

N-am mai scris de ceva vreme pentru ca am tras ca vita la jug sa termin Cafe-ul scufundandu-ma cat mai mult in proiect care-n ciuda efortului facut, ma batjocureste aruncandu-mi cate o provocare la care nici nu m-as fi gandit...de fiecare data-si baga dracu coada si intervine cate ceva in plus si se mai lungeste data limita; ba ies vraiste niste valori masurate (pe langa niste zone puternic afumate si ascunse privirii pana nu le scoti din ansamblu) la bobinele bujiilor, ba fisele bujiilor care sunt fisurate in locuri abia vizibile, ba starter generator-u' (nu stiu cum ma-sa ii zice in romana) se dovedeste a fi greu de restaurat... si cum, cu toatele, n-au fost puse la timp pe lista de cumparaturi, hop cu ele in my pretty little basket si asteapta-le acu'... electrica nu e singura care ma tradeaza...mai sunt si altele; doua zile la rand am cautat prin tot atelierul doua suruburi speciale de 8 prevazute cu gauri pentru siguranta pe filet...nenorocitele alea doua sustin bara care fixeaza "oala" cu saboti impiedicand-o sa se plimbe dupa cum o taie capul cand apesi frana si de bine ce erau atat de speciale, parca le-nghitise pamantul nu alta. Sunt speciale si au lacasuri dedicate, deci nu pot fi inlocuite cu altele.. Bai nene, am rascolit tot atelierul pana am crezut ca innebunesc nu alta. Abia spre ieri seara am dat peste unul dintre ele si plin de spume si intr-un cor gregorian de injuraturi ca la usa cortului care-i ridicau in slavi mamica, taticul, fratii si surorile, neomitand nici alte grade de rudenie dinspre ambii parinti i-am "tufut" un polish de l-am facut ca nou... Apoi, plin de speranta, l-am cautat in draci si pe al doilea insa "oha"... nici urma de el. Pesemne ca nici nu l-a avut insa pe de alta parte, nici nu tin minte sa fi avut o improvizatie in zona aia...ma rog...asa ca abia in ceasul al doisprezecelea am pus mana pe cheile potrivite, m-am infipt in celalalt CB si i-am rechizitionat surubul cu pricina...Asta e, doar n-o sa astept cu saptamanile sa-mi vina blestematia aia de surub!

Ce sa mai zic de sigurantele din sarma...mai toate s-au rupt cand am dat sa le bag la loc asa ca pune slapii aia de duminica in picioare si umbla cu miloaga prin tot atelierul pe la altii dupa o foaie de tabla de 0,5mm cat palma de mare ca sa-mi confectionez sigurantele.. D'astea...cu d'astea m-am ocupat... Mai un surub, mai o piesa vopsita si zgariata accidental, mai o gaura de dat...Acum toate defectele-mi sar in ochi si cu toatele se cer revizuite imediat ce au fost zarite pentru ca altminteri asa raman pe vecie. Dar pana la capat asa e pe final, nu?... Ieri pozam cablurile de ambreiaj, de acceleratie, de turatie, etc si am mai descoperit un motiv pentru care italienii merita batuti, nu alta... Fratilor, ambreiajul ala e superb, dar m-a bagat in boala copiilor de cat de nepractic e. Pe langa ca n-are un lacas pentru switch, fratilor, n-are nici lacas pentru "cable nipple" ci un ax pentru un cablu cu inel, iar cablurile mele, ca am mai multe, sunt de nefolosit... asa ca luni dau o fuga la United Motors sa-i intreb de sanatate, poate au asa ceva pe stoc...sau poate ca Honda are asa ceva pe stoc...daca nu, o sa ma transform intr-un varcolac de nervi. E vina mea ca nu l-am studiat mai atent inca de cand am descoperit primul neajuns insa o gaura din maneta m-a pacalit ca este lacasul bumbisorului aluia...ei bine, e o gaura moarta, la misto... sa-mi dau cu tesla-n nuci, nu alta. Sa fac practice manetele bulangiilor alora de macaronari a devenit scopul vietii mele, nu alta. Nu se poate asa ceva! Mi-am iesit din fire pe loc, am pus mana pe "leptop" si am mai tras o sesiune de cumparaturi prin UK de mi-am luat trei kituri de cabluri: doua de acceleratie, si unul pentru ambreiaj, asa, sa fie; de inel fac io rost de undeva daca nu-l gasesc la United... Una peste alta, ieri am vazut pentru prima data motorul gata si m-am indragostit de el. Finalele arata impecabil in continuarea galeriilor imbracate iar intreaga tinuta este armonioasa. Seaua, rezervorul, comenzile,...totul...Pana si ansamblul parghie de frana-levier arata intr-un fel... Am sa rostesc o blasfemie...cred ca arata mai bine ca Triumphul meu!...Ups! ...Am zis-o!

Luni sau marti vin roata engleza si planishing hammerul si cum abia am rostuit atelierul o sa ma trezesc din nou ca le-nghesui ca sa le fac loc in spatiu... Nu ma plang!...As fi un ingrat!...Ziceam si io... Una peste alta preconizez ca saptamana asta care vine o sa-i aud glasul mobrei asa ca am emotii cat cuprinde.

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai uitat sa spui ca ai "cioplit" si la seaua mea :)

e mizda frate cum stau bucile pe ea la drum.

Salut Frate,

 

Ma bucur ca dosul tau zambeste la drum! :) O sa mai iau d-alea ca sa am un stoc mai mare ca vad ca trec cu brio de proba practica deci, research-ul meu intens a dat roade.

 

Sa vezi cum arata motorul, nene... E aproape gata.

 

Weekend placut, man

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felina my man,

 

Am cam obosit, e drept, insa inca mai rezistam in transee pana la ultimul cartus. N-a fost sa fie chiar o plimbare prin parc cum poate ca mi-a trecut prin mintela un moment dat cu multa vreme in urma, dar n-a fost nici sfarsitul lumii in carne si oase, sa fim seriosi. A fost anevoios, a fost costisitor dar a fost totodata si super distractiv ca sa nu mai vorbesc de respectul de sine care-mi șontâcăia de cativa anisori si caruia prin proiectul de fata i-am daruit o pereche de armasari pur sange dintre cei mai alesi de acum umbla impanat nevoie mare... Stii ce m-a distrus nervos pe mine in toata povestea asta? Termenele de livrare a tuturor pieselor comandate. A fost un cosmar. Peste jumatate din astea sase-sapte luni cat a durat proiectul meu a fost consumat pe asteptari si pe unghii roase de nervi. In paralel cu asteptarea m-a mai stricat la stomac si numarul urias de intrebari despre cum s-ar face cutare sau cutare si care nu-si gaseau raspunsurile, sau la care raspunsurile erau truncheate sau partial veridice. Daca zicala "meseria se fura" este veridica, atunci eu pot intra linistit in Guinness Book pentru ca ma fac vinovat de un numar record de spargeri raportat la o perioada atat de scurta de timp :) E drept, am avut si complici la treaba asta asa ca nu ma duc singur la vale la o adica... V-am avut pe voi, am avut Youtube-ul, L-am avut pe prietenul meu Dan, pe Black Wolf si pe altii, multi, carora le fac o mica nedreptate nementionandu-i deci daca ma prinde potera, I take you all down with me...:)

 

Update

 

Planishing hammerul e la TNT in hambar si maine va fi livrat fara dar si poate. E scris negru pe alb si nu pot da inapoi. Roata engleza pica pana miercuri si ea iar eu jubilez si plang in acelasi timp nu alta pentru ca momentan nu beneficiez de spatiul necesar...momentan... Trebuie sa ma extind si asta presupune ca foarte curand sa pun mana pe lopata si pe ciment sa torn o șapa, sa ridic niste pereti, sa trag lumina si tot tacamul si n-o s-o fac pana nu decoleaza Cafe-ul de la Cape Canaveral...

 

Pe maine bro'...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. mah omule tu no o sa duci nici o data la final acest proiect in felul asta ,investesti o gramada pentru nimic te stresezi pentru un surub cu gaura cateva ore ,este inadmisibil eu am la activ cam 20 de proiecte de restaurare vre o patru aici pe forum un simson trasformat total in choper si nu m am stresat pentru un surub atat de tare ,dar cand ai sa pornesti motoru, daca va porni imediat ceace nu cred ,inseamna ca albesti,incearca sa petreci un timp pe langa un mecanic de motoare si atunci ai sa vezi cum se abordeaza lucrulire ,cum mergi tu mergi pe o panta gresita ,credema iti urmaresc topicul de la inceput , ca of topic eu am inceput un proiect de reconditionare pe 8 ianuarie ,acel suzuki de 500 care am pus poze si trasformare in moto cu atas si la am terminat de mai bine de o luna se pune praful pe el si nu am avut fonduri si logistica nici pe sfert.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Cum sa-ti raspund la cele spuse?...Felicitari pentru numarul mare de proiecte duse la capat si pentru rapiditatea cu care l-ai terminat sau pe care esti pe cale sa-l termini pe ultimul, si anume pe cel inceput pe 8 Ianuarie, cu o logistica pe nici un sfert...ma rog, aici simt un usor "rautacism" care are menirea de a-mi demostra cat de priceput esti tu si cat de dobitoc sunt eu. Poate ca ai dreptate, nu zic nu. Asta sunt eu. Abordez in doua feluri orice problema care-mi da batai de cap: ori se rezolva usor si cum vreau eu, ori se rezolva foarte greu, dar se rezolva asa cum vreau eu. Pentru inceput, vreau sa-nteleg ca amandoi avem in fata ochilor aceeasi definitie pentru restaurare: "RESTAURÁ, restaurez, vb. I. Tranz. 1. A repara, a aduce în bună stare, a reface în forma inițială un monument de arhitectură, o pictură etc." Toate proiectele tale au fost duse la bun sfarsit in maniera descrisa de definitie?

Eu asta am facut: am restaurat complet din punct de vedere tehnic platforma "rearanjandu-i" mai apoi look-ul intr-unul de Cafe, deci am luat acest CB vechi si in stare nu tocmai grozava si l-am explodat cum l-a facut ma-sa, in sute de piese, am reconditionat ca la carte fiecare cm2 din mobra, apoi am luat fiecare surub la mana si i-am redat stralucirea de acum 34 de ani. Apoi fiecare sfanta garnitura, fiecare o-ring, fiecare bucsa din cele mai stramte si-ntunecate cotloane ale motocicletei au fost inlocuite cu unele noi noute, genuine parts (cand s-a putut, iar cand n-a fost posibil s-a mers pe recomandarea specialistului), iar acum in fata ochilor mei se afla o motocicleta nepipaita, țiplă, fabricata in 1979 si unica de felul ei...nota bene, toate astea fara sa fi stiut inainte mare lucru despre motociclete... Promit ca la urmatoarea o sa ma incadrez intr-un timp mai scurt dar iti garantez ca in niciun caz n-o sa fie mai ieftin pentru ca piesele ORIGINALE si NOI tot atata costa, indiferent cat ai spera la mai bine...

 

Bafta pe mai departe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

salut. mah omule tu no o sa duci nici o data la final acest proiect in felul asta ,investesti o gramada pentru nimic te stresezi pentru un surub cu gaura cateva ore ,este inadmisibil eu am la activ cam 20 de proiecte de restaurare vre o patru aici pe forum un simson trasformat total in choper si nu m am stresat pentru un surub atat de tare ,dar cand ai sa pornesti motoru, daca va porni imediat ceace nu cred ,inseamna ca albesti,incearca sa petreci un timp pe langa un mecanic de motoare si atunci ai sa vezi cum se abordeaza lucrulire ,cum mergi tu mergi pe o panta gresita ,credema iti urmaresc topicul de la inceput , ca of topic eu am inceput un proiect de reconditionare pe 8 ianuarie ,acel suzuki de 500 care am pus poze si trasformare in moto cu atas si la am terminat de mai bine de o luna se pune praful pe el si nu am avut fonduri si logistica nici pe sfert.

 

tu ai vazut pozele de pe topic? asta nu este restaurare, e o opera de arta mecanica, un produs mai calitativ decat ce a iesit din fabrica !!!!!!!!!

sunt cativa oameni/ateliere in lumea asta care se tin de un proiect de genul asta

 

o sa fie gata cand va fi gata dar sunt sigur ca nu-i vei gasi cusur

 

carburatoare NOI !!!! asta da angajament , putea foarte bine sa le puna pe alea vechi cu rezultate indoielnice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

essad mi`am adus aminte acuma ca ziceai ceva de banditu meu ... ca are putina aliura de cafe ... ie ce gasii pe net ... nu e chiar cafe pur ... dar da bine tare :eek:

post-68651-0-22660300-1368521230_thumb.jpg

 

si unu car e chiar cafe ... :D

 

post-68651-0-05998800-1368521240_thumb.jpg

Editat de Zven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma puteti ajuta va rog cu cateva modele de motociclete care pot fi facute cafe racer,cele care sunt accesibile ca pret,se gasesc usor dar si pot fi modificate cu usurinta,daca exista aici deja o astfel de lista,imi cer scuze.

uita-te pe aici /index.php?/topic/686720-cafe-racers/page-22

s-a discutat despre ceva modele pretabile...poate gasesti pe acolo

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. mah omule tu no o sa duci nici o data la final acest proiect in felul asta ,investesti o gramada pentru nimic te stresezi pentru un surub cu gaura cateva ore ,este inadmisibil eu am la activ cam 20 de proiecte de restaurare vre o patru aici pe forum un simson trasformat total in choper si nu m am stresat pentru un surub atat de tare ,dar cand ai sa pornesti motoru, daca va porni imediat ceace nu cred ,inseamna ca albesti,incearca sa petreci un timp pe langa un mecanic de motoare si atunci ai sa vezi cum se abordeaza lucrulire ,cum mergi tu mergi pe o panta gresita ,credema iti urmaresc topicul de la inceput , ca of topic eu am inceput un proiect de reconditionare pe 8 ianuarie ,acel suzuki de 500 care am pus poze si trasformare in moto cu atas si la am terminat de mai bine de o luna se pune praful pe el si nu am avut fonduri si logistica nici pe sfert.

 

poze sau nimic nu s-a intamplat ! :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poze sau nimic nu s-a intamplat ! :D :D

salut ,ai ceva poze la pagina 16 postu 312 su pe bike shop la sectiunea comuniste vanzari suzuki gs 500 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ,ai ceva poze la pagina 16 postu 312 su pe bike shop la sectiunea comuniste vanzari suzuki gs 500 .

a arunca cu noroi in munca unor oameni pe care nici macar nu ii cunosti da dovada de .........

faptul ca initiatorul topicului pune suflet si impartaseste cu noi toti pina la urma experientele si trairile lui dau dovada de GENEROZITATE!

tu vii neinvitat ,arunci cu vb goale si atat.

am vazut cu ochii mei aceasta RENASTERE a unui fier de la stadiul de "junk" la ARTA.

am vazut oameni care mesteresc din diverse "nevoi"(de obicei materiala) dar aici e vb de PASIUNE dusa la extrem!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello Hungaria! Glad to be in Biucaresti! :)

 

N-am mai postat de ceva vreme pentru ca m-am indarjit sa-mi finalizez proiectul si marturisesc ca asta m-a cam lasat fara vlaga, nu gluma. Nu, nu l-am terminat insa nu sunt departe de momentul ala. The clock is ticking, my friends. N-as fi crezut ca partea electrica este intr-atat de anevoioasa dar, doar ca sa nu ma judec prea tare, este oarecum explicabil pana la capat din moment ce n-am mai facut in viata mea asa ceva.

Pana mai saptamana trecuta lucrurile stateau cam in felul acesta: stiam ca o sa ajung si la electrica insa cum n-aveam nici cea mai mica idee cu ce se mananca am lasat subiectul balta si m-am concentrat pe domeniile pe care le stapaneam cata de cat si pe care, mai important, le intelegeam. Deci, fieratanii curatate, vopsite, slefuite, bibilite, plasticaraia la fel, seaua si altele asisderea etc.. Am ajuns si la electrica si mi-am dat cu Tesla-n rulmenti cand am realizat ca in cutia pe care o ignorasem atat amar de vreme se aflau piese care se cereau inlocuite si pe care abia acum, in ceasul al treisprezecelea, incepeam sa le pricep rostul si rolul in intreg...deci, panica si plastic. Da' plastic d'ala cu cod PIN..."Oak Extreme Emergency"...Hello, please send me a.s.a.p. the following codes because I'm proper fucked and I really mean when I say hurry up!... Traducere a la Irina Nistor: "Stejar Extrema Urgenta"...Alo, va rog sa-mi trimiteti un asap (probabil ca este vorba de un termen militar) si codurile de rigoare pentru, ca auzi, ia mai du-te dracu' si chiar vorbesc serios sa te grabesti intr-acolo"... ma rog, d'astea... Asadar, baga repede comanda si pun'te pe asteptat...si asteapta...si asteapta...zece minute mai tarziu ma infigeam in cablurile de acceleratie si in cel de ambreiaj...soc si groaza din nou...bulangii de italieni m-au facut praf cu manetele lor misto dar caccaccioasse cat cuprinde, si nu va mai plictisesc pentru ca deja stiti problema...I-am sunat cat ai zice Capuccio si dupa o lunga conversatie insotita de gesticulatii peste gesticulatii am tras concluzia ca mai bine-i desenez care mi-e problema asa ca am desenat in viteza cablul meu cu "nipple" si maneta lor cu "ring" insotita de un comentariu de genul" cum bag nipple-ul in ring?"...asta fara sa para ca sunt trivial...:) ...Primesc un raspuns foarte scurt si serios (dar tipic italian) cum ca desenul meu e foarte artistic si ca mi-l apreciaza...asta ca sa ma lase cu falcile cascate pana-n podea...cum naiba sa-i raspunzi la asa ceva?... tara arde si italianul se da cu gel... Ma rog, zece minute mai tarziu mi-a zis c-o sa-mi confectioneze un bolț special pentru nipple ca sa-i pot folosi maneta si acu e bine platit si deja pe drum spre mine. Trec la acceleratie si Haules Baules...acceleratia mea Venhill e prevazuta cu alte prinderi la maneta, deci cablurile mele erau dintr-un alt basm, mai de Fratii Grimm, in timp ce Venhill era mai din Greuceanu cel cu merele aurite de la soare, sau cum ma-sa-l chema pe ala... Pune mana pe telefon si da-i cu "hello, It's me...yes, again...how are your kids?...Everything good?... nice...listen, I'm looking for throttle cables..."... si mi-am tras niste cabluri roșii-țâță cu tot cu prinderi si mansoane, insa sub forma de kit...beton!...daca tot eram acolo, i-am intrebat daca n-au kit si pentru ambreiaj si am luat si d'ala ca tot stateam la casa de marcat, nu?... tot roșu, ca sa se asorteze. Ei bine, le-au trimit val-vartej pentru ca azi le-am si primit si ma asteapta cumintele la atelier. Cam asa au evoluat lucrurile pana marti cand m-am apucat voiniceste de electrica...

Strategia era urmatoarea: ma prefac ca am primit cele necesare electricii si ca trebuie sa le inventez lacasurile noi...Zis si facut; ma pun de lustruiesc mai intai suportii bobinelor, apoi sablez cateva mici tablite-suport, le gauresc, le dau cu primer, le vopsesc si le prind de suportul de baterie. Apoi inventez niste alti suporti pe care i-am ciocanit doua zile la rand pana au iesit cum am vrut eu, carora ulterior le-am aplicat acelasi tratament. Cert e ca azi am terminat cu electrica si mai pe seara am primit vestea ca mi-au ajuns componentele comandate acu' cateva zile. Wow! Ce sincronizare! Ce mai trebuia sa cumpar? A!...Cablul siliconic...asa mi-a zis electricianul ca se cheama si ca d'asta musai tre' sa pun pe mobra. "Bun"... zic, eu..."si unde-l gasesc?"..."Cum unde?" zice el..."In spate la Obor?"...zic eu disperat..."Nuuuu"...zice el..."Pe Maica Domnului, la Lizeanu"...zice el... Fratilor, am batut zona aia pana mi s-au lungit coarnele Triumph-ului...O laie!...Ori n-auzisera de asa ceva, ori nu aveau si toti in cor ziceau ca n-au habar unde gasesc asa ceva...Era timpul sa apelez la asul din maneca: Socrul meu!...El stie doua babe mafiote care se ocupa de conectori si cablaraie...Frate, alea sunt niste adevarate Soprano al electricii...In zece minute am aflat ca o sa am sapte culori de cablu de 1.5mm insa la rola de 100m...Pauza...Pai, cine ma-sa mai e regele neincoronat al cantitatilor industriale de materiale de orice natura daca nu sunt Eu acela?? Am avut nevoie de 200gr de lipici special de burete? Am cumparat 15kg...vreau niste cablu siliconic, in jur de 100m cu totul? Cumpar 700m, ce pana mea! Asta e!...Se pare ca Destinul vrea ca eu sa nu ma opresc la un singur proiect...Dac-o tin asa, in alte doua proiecte o sa am materiale pe stoc cat sa mai fac inca 50 de Cafe-uri... Acum fumez tacticos mai multe tigari si plescai fericit la gandul ca maine o sa montez definitiv tampeniile pe care le-am cumparat si ca de luni incolo pica si cablul si ca pana la finele saptamanii (daca ceva nu mai intervine intre timp) o sa termin 99% mobra...ramane de vazut ce ma mai asteapta...

 

Sunt curios cum leg carburatoarele...ceva "nu bate" ca la originalele date jos de pe ea si tre' sa ma dumiresc ce si cum...

 

Pe maine. Asfalt uscat



Buna seara din nou,

 

Ma simt incurcat cand vad polemici iscate intre noi, si profund jenat ca s-au nascut aiurea in jurul proiectului meu. Sincer, eu cred ca este vorba doar de o simpla neintelegere si de niscaiva orgolii ranite la mijloc asa ca mi-as dori din suflet ca toate sa inceteze pentru nu asta este scopul threadului deschis aici. Suntem oameni mari si trebuie sa ne comportam ca atare.

Cu proiectul asta am pornit haiduceste la drum, fara nicio experienta doar ca sa-mi urmez un vis mai vechi si fara sa anticipez greutatile peste care urma sa dau.. si poate c-a fost mai bine asa ca altminteri poate ca n-as mai fi facut-o deloc. M-am apucat de proiect cum m-a taiat capul, cum am priceput eu ca s-ar face urmand orbeste tot ceea ce-mi dicta instinctul...Un alt motiv, poate ascuns dar nu mai putin adevarat, a fost dorinta mea de a demonstra ca merit sa fiu primit ca membru deplin in comunitatea asta deosebita, si anume cea a motociclistilor, pentru ca spre deosebire de viata de zi cu zi unde toate-s de-a-ndoaselea, doar aici, in lumea asta, cuvantul CAMARADERIE isi mai gaseste locul si sensul...si am avut ocazia, chiar recent, de a trai pe pielea mea camaraderia cu toate intelesurile ei. In clipa in care am sunat si am anuntat ca am avut accidentul cu motocicleta, un om a iesit dintr-o sedinta de la multinationala unde lucreaza, s-a dus pana acasa in Balotesti si si-a luat remorca pentru a ma ajuta cu transportatul agregatului lovit la atelierul meu, iar un altul si-a lasat balta pravalia si a venit sa-mi tina de urat pana a sosit remorca...DOI oameni si-au sacrificat programul ca sa ajute un strain si au fost doar doi pentru ca doar doi oameni am si sunat dealtfel...ma rog, eram o cunostinta, nu chiar un strain...un camarad care avea nevoie de un ajutor...Si l-am primit...Credeti-ma pe cuvant, in timpurile astea camaraderia e o rara avis care se cere pretuita odata ce-ai dat peste ea... Cisu68 e un om care impartaseste aceeasi pasiune ca si mine, ca si voi dealtfel, pentru acest minunat vehicul care este motocicleta, un motociclist pe care am sa-l salut ori de cate ori o sa-l intalnesc in drumurile mele si in ajutorul caruia am sa sar negresit daca s-ar afla la ananghie pentru ca, nu-i asa, e un camarad de-al nostru care se cere respectat si tratat ca atare. Nu e musai sa ma aprobe asa cum nici eu nu sunt obligat sa fiu de acord cu tot ceea ce spune el, insa sunt de parere ca amandoi avem cate ceva de invatat de la celalalt, chit ca poate eu mai mult decat el...

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a arunca cu noroi in munca unor oameni pe care nici macar nu ii cunosti da dovada de .........

faptul ca initiatorul topicului pune suflet si impartaseste cu noi toti pina la urma experientele si trairile lui dau dovada de GENEROZITATE!

tu vii neinvitat ,arunci cu vb goale si atat.

am vazut cu ochii mei aceasta RENASTERE a unui fier de la stadiul de "junk" la ARTA.

am vazut oameni care mesteresc din diverse "nevoi"(de obicei materiala) dar aici e vb de PASIUNE dusa la extrem!

salut, daca tu crezi ca am aruncat cu noroi imi cer scuze ,nu am vrut sa jignesc pe nimeni si va rog sa ma scuzati,deh..varsta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara din nou,

 

Ma simt incurcat cand vad polemici iscate intre noi, si profund jenat ca s-au nascut aiurea in jurul proiectului meu. Sincer, eu cred ca este vorba doar de o simpla neintelegere si de niscaiva orgolii ranite la mijloc asa ca mi-as dori din suflet ca toate sa inceteze pentru nu asta este scopul threadului deschis aici. Suntem oameni mari si trebuie sa ne comportam ca atare.

Cu proiectul asta am pornit haiduceste la drum, fara nicio experienta doar ca sa-mi urmez un vis mai vechi si fara sa anticipez greutatile peste care urma sa dau.. si poate c-a fost mai bine asa ca altminteri poate ca n-as mai fi facut-o deloc. M-am apucat de proiect cum m-a taiat capul, cum am priceput eu ca s-ar face urmand orbeste tot ceea ce-mi dicta instinctul...Un alt motiv, poate ascuns dar nu mai putin adevarat, a fost dorinta mea de a demonstra ca merit sa fiu primit ca membru deplin in comunitatea asta deosebita, si anume cea a motociclistilor, pentru ca spre deosebire de viata de zi cu zi unde toate-s de-a-ndoaselea, doar aici, in lumea asta, cuvantul CAMARADERIE isi mai gaseste locul si sensul...si am avut ocazia, chiar recent, de a trai pe pielea mea camaraderia cu toate intelesurile ei. In clipa in care am sunat si am anuntat ca am avut accidentul cu motocicleta, un om a iesit dintr-o sedinta de la multinationala unde lucreaza, s-a dus pana acasa in Balotesti si si-a luat remorca pentru a ma ajuta cu transportatul agregatului lovit la atelierul meu, iar un altul si-a lasat balta pravalia si a venit sa-mi tina de urat pana a sosit remorca...DOI oameni si-au sacrificat programul ca sa ajute un strain si au fost doar doi pentru ca doar doi oameni am si sunat dealtfel...ma rog, eram o cunostinta, nu chiar un strain...un camarad care avea nevoie de un ajutor...Si l-am primit...Credeti-ma pe cuvant, in timpurile astea camaraderia e o rara avis care se cere pretuita odata ce-ai dat peste ea... Cisu68 e un om care impartaseste aceeasi pasiune ca si mine, ca si voi dealtfel, pentru acest minunat vehicul care este motocicleta, un motociclist pe care am sa-l salut ori de cate ori o sa-l intalnesc in drumurile mele si in ajutorul caruia am sa sar negresit daca s-ar afla la ananghie pentru ca, nu-i asa, e un camarad de-al nostru care se cere respectat si tratat ca atare. Nu e musai sa ma aprobe asa cum nici eu nu sunt obligat sa fiu de acord cu tot ceea ce spune el, insa sunt de parere ca amandoi avem cate ceva de invatat de la celalalt, chit ca poate eu mai mult decat el...

 

Asfalt uscat

Cand preconizezi prima iesire cu cafeaua? Nu de alta, dar tare mi-ar placea sa o vad in realitate!

 

In alta ordine de idei, citind pe forum, facebook si vazand si prin trafic, observ ca a prins ceva radacini si pe la noi curentul cafe!

La mai multi si la mai mare!

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare :)

 

Pai, mai am doar mațăraia electrică și niște cablăraie de cositorit...Mățăraia electrica e pe drum iar maine sau poimaine o s-o am in atelier iar de cositorit incerc maine pe la astia cu bicicletele...Care ai idee unde se pot cositori cablurile intr-un mare fel, fara ca mobra mea sa sfarseasca cu mine cu tot intr-un pom din motive de cabluri pleznite? Am inteles ca trebuie folosit un cositor fara cadmiu, care se topeste la temperatura mica potrivit pentru metale feroase si neferoase fara miez cu flux ca altfel se desface... Mizda ma-sii, complicate si trebile astea. Am dat sfoara-n lume sa mi se recomande niste produse de gen ca sa le am la atelier si acum astept raspunsurile cu sufletul la gura...

 

Bafta tuturor si asfalt uscat

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare :)

 

Pai, mai am doar mațăraia electrică și niște cablăraie de cositorit...Mățăraia electrica e pe drum iar maine sau poimaine o s-o am in atelier iar de cositorit incerc maine pe la astia cu bicicletele...Care ai idee unde se pot cositori cablurile intr-un mare fel, fara ca mobra mea sa sfarseasca cu mine cu tot intr-un pom din motive de cabluri pleznite? Am inteles ca trebuie folosit un cositor fara cadmiu, care se topeste la temperatura mica potrivit pentru metale feroase si neferoase fara miez cu flux ca altfel se desface... Mizda ma-sii, complicate si trebile astea. Am dat sfoara-n lume sa mi se recomande niste produse de gen ca sa le am la atelier si acum astept raspunsurile cu sufletul la gura...

 

Bafta tuturor si asfalt uscat

Am o singura nelamurire..ce nume o sa-i dai? Presupun ca trebuie sa-i faci si botezul, cu nasii alea alea, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hannibal Lecter: Now then, tell me. What did Miggs say to you? Multiple Miggs in the next cell. He hissed at you. What did he say?

Clarice Starling: He said, "I can smell your cunt."

Hannibal Lecter: I see. I myself cannot. You use Evian skin cream, and sometimes you wear L'Air du Temps, but not today.

"The silence of the Lambs"

Fratilor, azi am trait o experienta intensa rau si nici nu va-nchipuiti cat de fericit sunt ca am mai vazut lumina soarelui. :) M-am dus la Kawa sa vorbesc cu Masinuta si cum nu era am intrebat intr-o doara daca stiu pe cineva care taie si cositoreste cabluri moto, de ambreiaje, frana, etc... Tipii de acolo m-au indrumat la unul care are atelierul pe 1Mai, langa Filantropia sau cum ma-sa ii spune spitalului aluia, eu le multumesc si zbor intr-acolo. Acolo...oha! Nimeni...Vulcanizarea era, dar atelierul pas...Intreb pe baietii de la vulcanizare si unul imi zice ca atelierul cu cablurile s-a mutat undeva langa Domenii si ca-mi da numarul de telefon al "mosului"...eu iau numarul, il sun si tipu'-mi da adresa asa ca in nici 5 minute m-am prezentat la poarta sa...Soc, nene...Mosu' nu-i mos...e Ramses, frate...Gica Petrescu era puber pe langa el...Trec peste asta si-i zic cam ce vreau de la el iar dupa 20 de minute de parlamentari si de salaamualekuumuri ma invita in pivnita (!!!!) sa ma rezolve...Cum coboram io pe scarita aia ingusta ma avertizeaza intr-o doara sa nu ma sperii de balta de sange care e la baza scarii pentru ca tocmai ce a sacrificat o gaina!!!... nici n-a terminat bine vorbele ca deja aveam 45 de posibile scenarii in care, cu toatele, sfarseam naibii intr-o pivnita din zona Domenii, taiat de topor, de cutite lungi, de baionete din Primul Razboi Mondial, de drujba ruseasca ruginita la lant...etc... stiti voi...tot tacamul..."mamaa, luna asta ne ajungem cu pensia ca nu mai trebuie sa mergem la piata dupa carne"...Stateam incordat ca pe sticle de lapte asezate peste capcane de ursi gata sa-i sucesc gatul la cea mai mica umbra de amenintare si, ce e mai rau, fara sa pot aprinde o tigara, fratilor...au fost cele mai lungi 20 de minute din viata mea, va jur!... Cand am iesit de acolo eram atat de fericit ca-i dadeam si casa daca mi-o cerea pentru cablurile alea...wow!.. Tacerea mieilor, nu alta..."Clarice, fle, fle, fle, fle, fle..."



:pics:

Salut...:)

 

Poze nu mai pun ca nu mai este mult...e pacat sa stric efectul...BAnuiesc ca ce-am pus pana acum e destul de relevant si asa..."Ai putintica rabdare, monșer"

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domle daca iereai amenintat, dadea un telefon ca sti ca-s aproape de domenii...iti dai seama cum aratam doi malai, in spatele mosului si noi amandoi tremurand din gladiole ca gaina la......taiere sa zic asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)))))))

 

Salut, Frate.

 

Nene, stateam ca un arc gata sa sara, cu picioarele la propriu intr-o balta de sange si-l priveam cu suspiciune si groaza pe Hanibal ala cu cablurile... teroare mai ceva ca la Guantanamo...cred ca i-am mai lasat o balta langa aia de sange, da' mai de culoarea berii, nene :)))))

 

Sa mor io de mai intru in d'astea...rosu' stop!

 

Bafta



Salutare,

 

Nu merge cu mermeleala mosului...cine stie unde se poate cositori cum trebuie un cablu? Mi-e ca n-o sa tina cum trebuie si ca o sa le pun ca sa am de unde sa le dau jos din nou... mi-e lehamite...In zona Bucuresti e cineva care face d-astea? Daca nu gasesc pe cineva, mizda ma-sii, o sa cumpar in pana mea niste spanac d'ala sa le rezolv eu da' dureaza, fratilor...

 

Bafta mie si asfalt uscat voua



Update

 

Gata cu acceleratia...M-am caznit cu cablurile alea ceva de speriat insa pana la capat am dat cu ele de lacasurile lu' peste si acolo s-au infipt pentru multa vreme de acu inainte. Uff...cat p-aci sa dau jos linia de carburatoare de-mi dadeau si lacrimile de suparare atat de mult m-au disperat firele alea, insa la ultima sarja la sabie dusmanul a capitulat si acu beau cafeaua victoriei... Maine sper sa ma sune de la Harley ca mi-a venit cablul de ambreiaj si hop si cu ala da' de data asta nu mai mai prinde nimeni pe la Moș Sângerete ca am vazut cum se face si ma rezolv singur. :) Ce mi-a fost dat sa vad azi...

 

M-au sunat de la birou ca mi-a picat un pachetel de primavara si bag mana-n foc ca-s fisele de la bobine asa ca maine urc si bujiile la locurile lor. Clanul Electric Soprano, babele cu cablurile electrice inca nu m-au sunat, deci sunt slabe sanse ca maine sa le am asa ca trebuie sa improvizez ceva ca sa nu stau pe langa mobra...Bai nene, acu mi-a picat fisa: mosi sadici si babe mafiote...drugs, sex and violence...pana mea, cineva ar trebui sa stea cu ochii pe ei ca e ceva tare necurat la mijloc...

 

Ar mai fi ceva suruburi de lustruit insa mai bine-mi petrec un weekend in beciul aluia decat sa le lustruiesc zilele astea; nu mai suport mirosul de pasta si gata... Mi-am luat un releu de semnale LED, coliere noi pentru galerii si baterie Antigravity 12 Cell Lithium iar acu n-am decat sa le astept. Sunt curios cat de buna-i bateria aia ca de costat, a costat ceva; ei zic ca e mult mai buna ca o baterie pe acid si ca are ciclu de viata mult mai lung. Ramane de vazut daca m-au aburit sau nu.

 

Pe mai tarziu

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

:)))))))

Mi-e ca n-o sa tina cum trebuie si ca o sa le pun ca sa am de unde sa le dau jos din nou... mi-e lehamite...In zona Bucuresti e cineva care face d-astea? Daca nu gasesc pe cineva, mizda ma-sii, o sa cumpar in pana mea niste spanac d'ala sa le rezolv eu da' dureaza, fratilor...

 

fix la tine in atelier !

 

pistol de lipit si cositor cat mai subtire (80/20),fludor, 3 kile de rabdare !!!

 

dai firele cu fludor, incalzesti pana incepe sa iasa fum (vezi ca ustura rau fumu daca-ti intra in ochi) apoi adaugi cositor... e foarte simplu dupa ce prinzi miscarea, cheia e cantitatea de caldura si curatarea cu fludor (prin arderea lui)

 

la cablurile groase(plusu catre electromotor/ releu de pornire si minusul de la baterie) iti trebuie o lampa ordinara de gaz, principiul e acelasi, incalzesti bine (dar nu excesiv) apoi aplici cositorul care o sa intre peste tot :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...