Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

dupa vopsea si montaj partial....

 

attachicon.gif20150530_192609.jpg attachicon.gif20150530_192701.jpg

Pune-i si o bucata de aripa pe spate, sa aiba o terminatie in aceeasi linie.

 

 

"From hell, with love." De ceva timp l-am expediat la Zdriki pentru restilizare, dar acum va primi evacuare 2 in 1 cu finala MCJ.

post-72311-0-05101200-1435344992_thumb.jpg

 

 

Editat de Dkw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune-i si o bucata de aripa pe spate, sa aiba o terminatie in aceeasi linie.

 

 

"From hell, with love." De ceva timp l-am expediat la Zdriki pentru restilizare, dar acum va primi evacuare 2 in 1 cu finala MCJ.

attachicon.gifxs.jpg

 

ma gandesc sa construiesc o "codita" de cafe si sa trec la monopost....

 

ma apuc de ciocanit tabla si vad ce iese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Salut,

 

 

Doresc sa achizitionez o yamaha 400 din 1982. Sunt nou in domeniu si vreau sa incep cu un motor mic si sa-l transform in cafe racer.

Am gasit un domn care detine o yamaha 400 putin modificata spre cafe racer. L-am sunat si mi-a zis ca motorul are acte in regula itp dar a incercat sa-l curete 'platine' si de atunci nu mai are scanteie in buji.
Aici a intervenit problema fiind necunoscator nu stiu exact ce fel de probleme pot fi sau nu cumva motorul e stricat si astea ar fi o scuza din partea lui.Am incercat pe google dar fara rezultat.
Ce m-a dus in eroare a fost ca el mai are un motor separat de vanzare daca sunt interesat. De aici cumva am tras concluzia ca o fi stricat motorul de pe cea care e in vanzare.

Pentru ca are un pret relativ ok as vrea sa stiu ce parere aveti.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice motor pe care o cumpari fara sa fie pornit, este un risc. Poate sa fie bun, poate sa fie distrus. Lucru asta trebuie sa fie reflectat in pret.

Ce poti sa faci ca mai iei din risc e sa faci un test de compresie si sa asculti atent sunete din motor cand invarta electromotor.

Cutie de viteze de asemena, poti sa treci prin vitezele pe loc, poti verifica ambreiaj minimal, dar pana nu porneste stii doar o parte din povestea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult. M-am oprit la modelul asta pentru ca si incepator e un motor ok de invatat. Iar ca design imi place cel mai mult modelul asta cum iese ca si cafe racer.


» Post actualizat in 25 Sep 2015 14:30

Ca sa nu vorbesc doar din povesti asta e anuntul http://olx.ro/oferta/vand-motor-yamaha-xs400-cafe-racer-ID4FwUy.html#7e840b655c

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un curatat de platini nu-ti ia scanteia de tot. Mai ai pe acolo un condensator, o bobina, niste fise etc. Orice mobra iti iei, mai ales una veche, mergi cu cineva care stie mecanica.

PS - la banii aia ar trebui sa gasesti mobre din categoria cautata de tine pe care sa si ajungi acasa.

Succes,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde cum curatat, cat de priceput e.

Mi s-a mai intamplat sa nu mai am scanteie dupa ce am umblat la platini, dar mereu a fos usor de rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti frate un motor mai nou,mai ieftin, chiar si un CB 500 ceva, cu care sa-ti faci mana.....si dupa aia o sa vezi daca vrei cafe racer, sau enduro sau speed sau chopper...

 

Vrei sa iei ala,sa bagi bani in el,sa-l faci frumos si apoi sa-l scapi de pe cric sau sa blochezi fata pe o trecere si sa-l dai de pamant si sa plangi dupa munca depusa? Pt ca inevitabil,orice incepator , la un moment dat o culca, o scapa, face ceva....

 

Daca n-ai bani de un motor decent, asteapta pana strangi,nu te grabi sa-i arunci pe 'ocazii' din astea false. Se vor dovedi sac fara fund...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul respectiv e cunoscut pentru probleme pe partea electrica, mai precis, contacte imperfecte la mufe. In rest, este o motocicleta simpla, fara electronica, marele avantaj fiind pornirea la pedala. Pretul este unul corect, motocicleta nu are nicio modificare in afara de cadru scurtat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este vb de motocicleta de la sibiu , are pb mari , merge intrun piston si are pb mari la motor , apropo omul zicea ca mai are un motor dar si ala e defect .... motocicleta nu are itp demult nici culoarea nu este trecuta in talon .... este gri in talon

 

 

nu iti lua cv care sa il faci cafe racer din mai multe motive 1. e greu cu omologarea , 2 costa mult proiectul daca vrei sa il faci ca la carte 3, fiind incepator o sa o trantesti de cateva ori e pacat ..

Editat de med_tuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu este un moto guzzi cafe racer, triumph thruxton, yamaha xjr 1300 (are un kit de cafe racer), etc.

xjr-u de 1300 e buna rau pentru incepatori, mai ales din aia mai mici si slabi, dealtfel e si eftina, cam cat 5-10 XS-uri asa

 

Tiberiustefan, e o idee proasta din start sa incepi aventura pe 2 roti pe o motocicleta modificata de un nene sub sopron, aia din linkul tau nu-i cafe racer, e un gunoi cu sha "modificata" si ghidonul intors !

 

gandeste-te bine inainte de a face o achizitie, vrei sa devii motociclist sau hypster cu motocicleta (mai mult sau mai putin functionala) ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu este un moto guzzi cafe racer, triumph thruxton, yamaha xjr 1300 (are un kit de cafe racer), etc.

 

 

omul oscileaza intre mobre de 400 si 800 euro si tu-i sugerezi modele cu inca un 0 la pret...

 

Cam cata minte sa ai sa-i recomanzi omului Triumph Thruxton sau Moto Guzzi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omul oscileaza intre mobre de 400 si 800 euro si tu-i sugerezi modele cu inca un 0 la pret...

 

Cam cata minte sa ai sa-i recomanzi omului Triumph Thruxton sau Moto Guzzi?

 

Loool. Pai de unde sa stiu eu ce buget are el disponibil..? - si oricum daca adaugi un 0 la pret - zero nu se aduna :)))

 

 

acum daca vrei sa mergi spre un cafe racer --- el nu costa 400-800 eur (asta e clar)

asta e si ideea - cumperi un motor vechi si il customizezi intr-un cafe racer - ceea ce va costa functie de dorinte.

 

din ce stiu eu - sper sa ma insel - nu am vazut nici un proiect cafe racer de calitate in Romania; daca stiti pe cineva ma intereseaza si pe mine ::))

» Post actualizat in 29 Sep 2015 10:21

xjr-u de 1300 e buna rau pentru incepatori, mai ales din aia mai mici si slabi, dealtfel e si eftina, cam cat 5-10 XS-uri asa

 

Tiberiustefan, e o idee proasta din start sa incepi aventura pe 2 roti pe o motocicleta modificata de un nene sub sopron, aia din linkul tau nu-i cafe racer, e un gunoi cu sha "modificata" si ghidonul intors !

 

gandeste-te bine inainte de a face o achizitie, vrei sa devii motociclist sau hypster cu motocicleta (mai mult sau mai putin functionala) ???

acum am vazut si eu link-ul; il omisesem.

 

e clar :)) dar gustul omului nu se discuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Loool. Pai de unde sa stiu eu ce buget are el disponibil..? - si oricum daca adaugi un 0 la pret - zero nu se aduna :)))

 

 

din ce stiu eu - sper sa ma insel - nu am vazut nici un proiect cafe racer de calitate in Romania; daca stiti pe cineva ma intereseaza si pe mine : :))

 

 

pai probabil esti lobotomizat si citesti printre randuri....

 

Daca ai fi citit ce-a scris omul si ce vroia sa-si cumpere, iti dadeai seama de buget. Nu e ca si cum avea vreo 12.000 eur de spart, si se gandea la un CB500 cazut ,sa-l faCA CAfe racer...

 

Cat despre ce-ai vazut tu in Romania ,iti dai seama cam cate parale da lumea pe parerea ta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un cafe racer este un custom care poate fi de la ieftin la extrem de scump, in functie de baza de plecare, modificari si add on-uri. Asa cum la bobber/chopper varietatea stilistica este foarte mare, si la cafe racer se regaseste acea varietate, in functie de inspiratie/imaginatie si posibilitati financiare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Recomandarile mele:

 

1. Daca esti tentat de un proiect cafe racer/brat/scrambler/bobber, cauta un "donator" ok d.p.d.v. tehnic & acte, fa toate formalitatile de inmatriculare pe numele tau si abia dupa sa te apuci de modificat.... risc major sa nu mai iei ITP-ul ... EVER.... mai ales daca nu sti ce faci/tai/modifici....

 

2. Nu te baza pe el ca si motor de zi de zi - este in multe cazuri lipsit de comfort si orice drum mai lung de 100km va fi o corvoada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt si unii care fac lumea in lung si in lat pe cafe-uri :)


» Post actualizat in 20 Oct 2015 20:58

ma gandesc sa construiesc o "codita" de cafe si sa trec la monopost....

 

ma apuc de ciocanit tabla si vad ce iese

E mai simplu sa iei un kit de pe ebay si adaptezi la ce ai tu acolo. Dar daca iti face tie placere sa construiesti..si mai bine :peace:

 

Sfatul meu este un moto guzzi cafe racer, triumph thruxton, yamaha xjr 1300 (are un kit de cafe racer), etc.

Mai adauga Norton Domiracer :)))

 

Ai Guzzi V7 cafe racer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...