Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

asta zis si tantitzele de la taxe si impozite.... :)

 

Pai iNpozitul e mic, is de cilindree mica...

 

Mie mi-ar placea un cafe v2 (maxim 600/650 cc) si Africana pe care o am (dar functionala,nu cum e acu :))) )

 

M-am tot uitat la ce mobre se preteaza...aveam niste ganduri cu un NTV 650, ca e fiabil si cardan...dar ai de munca mult ca sa arate decent... Avantajul e ca-s ieftine si fiabile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiu ca nu am ales un model ideal de moto pentru un astfel de proiect, dar a picat la bani prea buni ca sa il refuz, plus ca era si inmatriculat.

 

tehnic relativ ok (probleme de carburatie, dar fara surprize prin motor ... sper sa ramana asa), roti inguste (18 pe ambele roti), destul de vechi (1984).... planul initial era sa schimb si rezervorul, dar unul cafe-style este aproape prohibitv...

 

cu riscul de a ma repeta, este un motor de moft, la care nu termini niciodata de surubarit, pe care nu te poti baza la o tura mai lunga de 500km/cateva zile (comfort&tehnic).

 

mai picura ulei pe la cate un surub, mai strangi, inlocuiesti cate un simering, dar overall este ok pentru spalare de creier si surubarit prin garaj....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt 500+km ai transalp...

 

asta il vad exact pt ce-ai spus, o geaca de piele fancy, oras, o cafea, o aroganta (prin jurul orasului)...

 

Tu ai si Transalp pt enduro-touring si DR ul pt arogante in noroi cu carmponate (unde masa transalpului nu e de ajutor)

 

O motoreta pe care as lasa-o aproape stock e NT650V varianta cu lant (Hawk GT), dar e rara si scumpa...


» Post actualizat in 22 Oct 2015 13:02

chiar si asa ceva m-ar coafa:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=613714&selpic=4&zoom=1#foto Ce am gasit pe bikeshop. Foarte misto facuta la prima vedere. @Florinelu, frumoasa si motoreta ta. Vezi ca e posibil pe la comuniste / chinezesti sa gasesti rezervor asemanator cu cele de cafe racer.

Stiu.... initial am vrut sa pun unul de MZ 175 dar era prea ingust si modificarea era destul de complicata.

 

Sunt cu ochii pe net oricum... daca apare ceva... pana atunci ramane cu cel stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu.... initial am vrut sa pun unul de MZ 175 dar era prea ingust si modificarea era destul de complicata.

Cauta un rezervor care sa se potriveasca la lungime (zona prinderilor), ii tai partea inferioara si sudezi/adaptezi piesa respectiva de la actualul rezervor, este o practica des intalnita.

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta eventual si unul de XS Special, am impresia ca s-ar potrivi mai bine cerintelor, sau unul de XV500.

http://www.ebay.com/itm/81-YAMAHA-XV750-XV-750-VIRAGO-H-OEM-GAS-FUEL-PETROL-TANK-HOLDER-RESERVOIR-/381294980719?hash=item58c6f3ae6f

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salut, am si o intrebare, imi puteti recomanda pe cineva, eventual un garaj care sa fie specializat in motociclete vechi, eventual cafe racer. Scopul este de a-mi restaura motorul, schimbat garnituri, curatat, eventual vopsit. Este vorba de un motor de yamaha xj550. Important e sa fie competenti si de incredere

emoticon smile

. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incercati la Bandisca. Ii gasiti pe facebook sub aceeasi denumire sau pe net la adresa www.bandisca.ro (site-ul e in reconstructie vad). Ca si locatie sunt in bucuresti. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Zenklawa Garage

Un mic proiect facut cu ajutorul SRZ Powdercoating, sudura-aluminiu.ro si Motosoft :

Yamaha XJ 550 model 1984

Ghidon tip clubman

Vopsit electrostatic tuburi jambe si arcuti amortizoare cu vopsea de tip 3D

Vopsit motor, far rezervor

Saua brat style

Numar lateral

Codita rotunjita

Galerii evacuare bandajate cu banda rezistenta la temperatura

Mansoane si oglinzi AM

 

Cu ocazia modificarilor s-a facut o revizie generala la furca, instalatia electrica, carburatoare si s-au repozitionat anumite componente.

S-au inlocuit consumabile (ulei motor, filtru aer, bujii) dar si manetele de frana si ambreiaj.

 

Vom mai avea putin de lucru la capacele laterale si urmeaza o revizie la instalatia de franare (conducte de frana racing si placute noi).

Dupa cum se zice, munca la un custom nu se incheie niciodata!

 

Nu avem pretentia ca suntem un atelier de custom, este un mic proiect facut la cerere, dar suntem bucurosi ca aceasta cultura poate fi promovata si prin intermediul garajului nostru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...