florinelu07 Postat Decembrie 26, 2015 Share Postat Decembrie 26, 2015 Vand rezervor Inazuma 750, rezervorul trebuie reconditionat, il dau cu 150 lei pret fara transport, poze fac la cerere daca este cineva interesat. Salut Ma intereseaza pe mine - poti sa imi trimiti pe PM cateva poze? Inclusiv cu partea fixare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Decembrie 27, 2015 Share Postat Decembrie 27, 2015 Am si eu set pt cafe daca e cineva interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Am si eu set pt cafe daca e cineva interesat. Rezervorul este de tabla sau fibra/plastic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 am si de tabla si de fibra . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 unul de tabla ar fi interesant - poti sa pui mai multe poze? » Post actualizat in 14 Jan 2016 15:29unul de tabla ar fi interesant - poti sa pui mai multe poze? nimic, nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 17, 2016 Share Postat Ianuarie 17, 2016 saua custom honda cx 500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi.danilescu Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Salut, am si o intrebare, imi puteti recomanda pe cineva, eventual un garaj care sa fie specializat in motociclete vechi, eventual cafe racer. Scopul este de a-mi restaura motorul, schimbat garnituri, curatat, eventual vopsit. Este vorba de un motor de yamaha xj550. Important e sa fie competenti si de incredere emoticon smile . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Depinde, in ce oras? In Bucuresti gasesti sigur cateva, de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi.danilescu Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Depinde, in ce oras? In Bucuresti gasesti sigur cateva, de exemplu. Momentan motorul este in Galati, dar il pot deplasa....daca are cineva ceva contacte sunt bine venite. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Officer Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 Si eu sunt interesat de un atelier/service in Bucuresti. Daca s-au mai lovit de boxere bmw racite cu aer ar fi de vis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Incercati la Bandisca. Ii gasiti pe facebook sub aceeasi denumire sau pe net la adresa www.bandisca.ro (site-ul e in reconstructie vad). Ca si locatie sunt in bucuresti. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Zenklawa Garage Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Un mic proiect facut cu ajutorul SRZ Powdercoating, sudura-aluminiu.ro si Motosoft : Yamaha XJ 550 model 1984 Ghidon tip clubman Vopsit electrostatic tuburi jambe si arcuti amortizoare cu vopsea de tip 3D Vopsit motor, far rezervor Saua brat style Numar lateral Codita rotunjita Galerii evacuare bandajate cu banda rezistenta la temperatura Mansoane si oglinzi AM Cu ocazia modificarilor s-a facut o revizie generala la furca, instalatia electrica, carburatoare si s-au repozitionat anumite componente. S-au inlocuit consumabile (ulei motor, filtru aer, bujii) dar si manetele de frana si ambreiaj. Vom mai avea putin de lucru la capacele laterale si urmeaza o revizie la instalatia de franare (conducte de frana racing si placute noi). Dupa cum se zice, munca la un custom nu se incheie niciodata! Nu avem pretentia ca suntem un atelier de custom, este un mic proiect facut la cerere, dar suntem bucurosi ca aceasta cultura poate fi promovata si prin intermediul garajului nostru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Scapati de toba aia, arata ca nuca-n perete...in rest, imi place! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Motocicleta va mai beneficia de alte imbunatatiri: Vom înlocui anvelopele , evacuarea finala si este foarte posibil sa renuntam la airbox in favoarea unor filtre conice, dar asta presupune un rejetting pe masura la carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MistreKul Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Salut baietii, imi recomanda si mie cineva o persoana sau un atelier in Craiova care ar putea sa-mi mestereasca si mie un pic pe la mobra? E vb de un Suzuki GSX750 (Inazuma) pe care as vrea sa il transform in cafe racer. De asemenea, as mai vrea o recomandare: ghidon clasis de cafe racer (aceman, clubman) sau mai bine ii schimb toata fata cu furca si clipons de la un GSXR din aceiasi perioada? Multam fain si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 A doua varianta. cauta Inazuma facutavde Ace Custom si o sa te convingi ca aia e solutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 Ati vazut canalul asta de youtube? https://www.youtube.com/channel/UC75V5b1wgQgf0cU_QN6Vw2g Prezinta in fiecare saptamana cate un cafe racer, dar sunt si clipuri cu info utile despre construirea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 Ati vazut canalul asta de youtube? https://www.youtube.com/channel/UC75V5b1wgQgf0cU_QN6Vw2g Prezinta in fiecare saptamana cate un cafe racer, dar sunt si clipuri cu info utile despre construirea lor. Eu il stiu de ceva vreme. Are continut foarte bun, prezinta numai motociclete tari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MistreKul Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 A doua varianta. cauta Inazuma facutavde Ace Custom si o sa te convingi ca aia e solutia. Ai idee cam care vor fi problemele la montat, daca sunt vreunele? Lovesc ghidoanele in rezervor cumva? Handling-ul cum va fi afectat? Cineva imi zicea ca e riscanta varianta cu furca de GSXR, ar putea face motocicleta imprevizibila in curbe. S-a mai lovit cineva chestiile astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 Trebuie masurat trail.ul cu noua furca, iar daca acesta va scadea, atunci motocicleta va fi mai instabila, dar mai manevrabila in viraje, adica va supravira. Deasemenea trebuie adaptata suspensia spate, ca sa fie la acelasi nivel cu cea fata, trebuie masurat sag.ul si eventual schimbate amortizoarele cu unele reglabile. Nu poti monta o furca performata pe fata si spatele sa fie de rahat. Modificarile se fac conjugat, fata si spate. Probleme o sa ai nenumarate, vor trebui alte juguri, care sa fie potrivite cu noua furca, probabil vor trebui modificate limitatoarele de ghidon ca sa nu loveasca ghidonul la bracaj maxim in rezervor...multe.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 (editat) Salut baietii, imi recomanda si mie cineva o persoana sau un atelier in Craiova care ar putea sa-mi mestereasca si mie un pic pe la mobra? E vb de un Suzuki GSX750 (Inazuma) pe care as vrea sa il transform in cafe racer. De asemenea, as mai vrea o recomandare: ghidon clasis de cafe racer (aceman, clubman) sau mai bine ii schimb toata fata cu furca si clipons de la un GSXR din aceiasi perioada? Multam fain si asfalt uscat! Sa iei legatura cu John DESu' (Ionut Dracea) . El este customerul in Craiova. 0742.116.014 Salut. MST, tu esti ? Editat Februarie 11, 2016 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MistreKul Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 Hehe, salut Teo! Am vbt cu DES-u', ma duc sambata pe la el. (MST-u', da). @Zenklawa: aveam eu o banuiala ca nu e chiar asa simplu. Cred ca o sa las furca OEM si pun semi ghidoane de sportiva pe ea, daca merg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zdriki Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 Yamaha XS 360, 1977. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 Rezervorul e bestial! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MistreKul Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Am si eu nevoie de o informatie, daca nu-i deranjul mare. Imi trebuie o furca de 80-82cm inaltime, de la baza telescopului pana unde se termina jugul superior. Aveti idee pe ce modele o gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.