florinelu07 Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 (editat) tare line-up ) asta zis si tantitzele de la taxe si impozite.... Editat Octombrie 22, 2015 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 asta zis si tantitzele de la taxe si impozite.... Pai iNpozitul e mic, is de cilindree mica... Mie mi-ar placea un cafe v2 (maxim 600/650 cc) si Africana pe care o am (dar functionala,nu cum e acu )) ) M-am tot uitat la ce mobre se preteaza...aveam niste ganduri cu un NTV 650, ca e fiabil si cardan...dar ai de munca mult ca sa arate decent... Avantajul e ca-s ieftine si fiabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 eu stiu ca nu am ales un model ideal de moto pentru un astfel de proiect, dar a picat la bani prea buni ca sa il refuz, plus ca era si inmatriculat. tehnic relativ ok (probleme de carburatie, dar fara surprize prin motor ... sper sa ramana asa), roti inguste (18 pe ambele roti), destul de vechi (1984).... planul initial era sa schimb si rezervorul, dar unul cafe-style este aproape prohibitv... cu riscul de a ma repeta, este un motor de moft, la care nu termini niciodata de surubarit, pe care nu te poti baza la o tura mai lunga de 500km/cateva zile (comfort&tehnic). mai picura ulei pe la cate un surub, mai strangi, inlocuiesti cate un simering, dar overall este ok pentru spalare de creier si surubarit prin garaj.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 pt 500+km ai transalp... asta il vad exact pt ce-ai spus, o geaca de piele fancy, oras, o cafea, o aroganta (prin jurul orasului)... Tu ai si Transalp pt enduro-touring si DR ul pt arogante in noroi cu carmponate (unde masa transalpului nu e de ajutor) O motoreta pe care as lasa-o aproape stock e NT650V varianta cu lant (Hawk GT), dar e rara si scumpa... » Post actualizat in 22 Oct 2015 13:02chiar si asa ceva m-ar coafa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 Ăla este un retro sport, nu chiar un cafe racer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=613714&selpic=4&zoom=1#foto Ce am gasit pe bikeshop. Foarte misto facuta la prima vedere. @Florinelu, frumoasa si motoreta ta. Vezi ca e posibil pe la comuniste / chinezesti sa gasesti rezervor asemanator cu cele de cafe racer. Stiu.... initial am vrut sa pun unul de MZ 175 dar era prea ingust si modificarea era destul de complicata. Sunt cu ochii pe net oricum... daca apare ceva... pana atunci ramane cu cel stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 (editat) Stiu.... initial am vrut sa pun unul de MZ 175 dar era prea ingust si modificarea era destul de complicata. Cauta un rezervor care sa se potriveasca la lungime (zona prinderilor), ii tai partea inferioara si sudezi/adaptezi piesa respectiva de la actualul rezervor, este o practica des intalnita. Editat Octombrie 26, 2015 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 stiu asta, doar ca problema este ca sub rezervor sunt bobinele de inductie si destula cablaraie, si trebuie facut destul de mult spatiu (mai jos o poza de pe net): incerc sa gasesc unul de GPZ 550 naked, care se va potrivi cel mai bine pe linia de cafe (fara modificari) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 Cauta eventual si unul de XS Special, am impresia ca s-ar potrivi mai bine cerintelor, sau unul de XV500. http://www.ebay.com/itm/81-YAMAHA-XV750-XV-750-VIRAGO-H-OEM-GAS-FUEL-PETROL-TANK-HOLDER-RESERVOIR-/381294980719?hash=item58c6f3ae6f Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 (editat) Mno, ia de vede. https://www.louis.de/en/artikel/fehling-m-handlebar-22-mm-chromed-tuev/10021601?list=123822525&filter_article_number=10021601 Editat Noiembrie 2, 2015 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 4, 2015 Share Postat Noiembrie 4, 2015 Ghidonul "clubman" este ok daca nu vrei sa faci modificari majore... Ce XJ ai ca si donator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Decembrie 26, 2015 Share Postat Decembrie 26, 2015 Vand rezervor Inazuma 750, rezervorul trebuie reconditionat, il dau cu 150 lei pret fara transport, poze fac la cerere daca este cineva interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 26, 2015 Share Postat Decembrie 26, 2015 Vand rezervor Inazuma 750, rezervorul trebuie reconditionat, il dau cu 150 lei pret fara transport, poze fac la cerere daca este cineva interesat. Salut Ma intereseaza pe mine - poti sa imi trimiti pe PM cateva poze? Inclusiv cu partea fixare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Decembrie 27, 2015 Share Postat Decembrie 27, 2015 Am si eu set pt cafe daca e cineva interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Am si eu set pt cafe daca e cineva interesat. Rezervorul este de tabla sau fibra/plastic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 am si de tabla si de fibra . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 unul de tabla ar fi interesant - poti sa pui mai multe poze? » Post actualizat in 14 Jan 2016 15:29unul de tabla ar fi interesant - poti sa pui mai multe poze? nimic, nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 17, 2016 Share Postat Ianuarie 17, 2016 saua custom honda cx 500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi.danilescu Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Salut, am si o intrebare, imi puteti recomanda pe cineva, eventual un garaj care sa fie specializat in motociclete vechi, eventual cafe racer. Scopul este de a-mi restaura motorul, schimbat garnituri, curatat, eventual vopsit. Este vorba de un motor de yamaha xj550. Important e sa fie competenti si de incredere emoticon smile . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Depinde, in ce oras? In Bucuresti gasesti sigur cateva, de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi.danilescu Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Depinde, in ce oras? In Bucuresti gasesti sigur cateva, de exemplu. Momentan motorul este in Galati, dar il pot deplasa....daca are cineva ceva contacte sunt bine venite. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Officer Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 Si eu sunt interesat de un atelier/service in Bucuresti. Daca s-au mai lovit de boxere bmw racite cu aer ar fi de vis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Incercati la Bandisca. Ii gasiti pe facebook sub aceeasi denumire sau pe net la adresa www.bandisca.ro (site-ul e in reconstructie vad). Ca si locatie sunt in bucuresti. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Zenklawa Garage Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Un mic proiect facut cu ajutorul SRZ Powdercoating, sudura-aluminiu.ro si Motosoft : Yamaha XJ 550 model 1984 Ghidon tip clubman Vopsit electrostatic tuburi jambe si arcuti amortizoare cu vopsea de tip 3D Vopsit motor, far rezervor Saua brat style Numar lateral Codita rotunjita Galerii evacuare bandajate cu banda rezistenta la temperatura Mansoane si oglinzi AM Cu ocazia modificarilor s-a facut o revizie generala la furca, instalatia electrica, carburatoare si s-au repozitionat anumite componente. S-au inlocuit consumabile (ulei motor, filtru aer, bujii) dar si manetele de frana si ambreiaj. Vom mai avea putin de lucru la capacele laterale si urmeaza o revizie la instalatia de franare (conducte de frana racing si placute noi). Dupa cum se zice, munca la un custom nu se incheie niciodata! Nu avem pretentia ca suntem un atelier de custom, este un mic proiect facut la cerere, dar suntem bucurosi ca aceasta cultura poate fi promovata si prin intermediul garajului nostru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.