Shobolanu' Postat Mai 25, 2005 Share Postat Mai 25, 2005 1 Vezi ca ai shurub de relanti. 2 Face zgomot da intra. Bafta! P.S. Raman chopperist inveterat shi imi iubesc Harley-u mai tare decat nevasta, da mi-am luat shi un GS ca sa ma poarte prin orash. . Dragutz motorash, cuminte shi economic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Mai 25, 2005 Share Postat Mai 25, 2005 La 3000 nu mai intra... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Mai 25, 2005 Share Postat Mai 25, 2005 1 Vezi ca ai shurub de relanti.2 Face zgomot da intra. Bafta! P.S. Raman chopperist inveterat shi imi iubesc Harley-u mai tare decat nevasta, da mi-am luat shi un GS ca sa ma poarte prin orash. . Dragutz motorash, cuminte shi economic. shi nu e vorba de relanti aici.. ii ramane accelerata, uneori pe la 2000, alteori pe la 3000.. shprei pe cablu, daca vrei iau disear la arc tubul de 2+2.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainwash Postat Mai 25, 2005 Share Postat Mai 25, 2005 (editat) S-ar putea sa fie din cauza cablului de soc sau a socului in general - uite-te daca nu ramane blocat sau 'incomodat' (in partea dreapta sub rezervor e o chestie cu arc). Tot la cabluri, rutarea lor incorecta (au fost scoase/schimbate) poate duce la turare dupa un viraj mai ciudat Vezi daca intorcand de ghidon intr-o parte si in alta se rezolva problema. Nu am motorul langa mine sa incerc, dar cred ca intra mai greu in prima viteza daca e turat. Acum caut pe cineva sa-mi faca niste buloane din alea, am lansat vorba Poate putin offtopic: cu nakedul meu am prins 160km/h, fara probleme si se simtea ca mai poate. Adica, totul tine de vant de la 120 incolo. Inca nu am windshield, o sa-mi vina de la Louis maine unul (cam 30 cm inaltime) http://www.louis.de/_10e32943176f31f1c4cbd...tnr_gr=10006508 (nu stiu daca o sa mearga linkul) Am auzit ca viteza maxima (probabil la carenate) e pe undeva pe la 200. Voi cat ati reusit sa mergeti cu el? Editat Mai 25, 2005 de brainwash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 25, 2005 Autor Share Postat Mai 25, 2005 160-180 dar deja sufla vantul prea tare, si aveam si windshield. Pana in fund nu i-am dat niciodata si sincer nu ma pasioneaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Mai 25, 2005 Share Postat Mai 25, 2005 La un moment dat facea si faza aia, cand trageam ghidonul in dreapta se accelera, am tras de cablu putin si gata. Oricum, banuiesc ca din cablu este, ori ramane intepenit pe undeva ori are vreun reglaj. La soc nu m-am gandit, ar putea fi si ala, o sa verific. Azi ma lasase turometrul, noroc cu strumfuadi azi la arc, care a vazut ca-mi sarise cablul ( ) Mie mi se invarte ansamblul de butoane de langa acceleratie, ala cu startul, e strans la maxim. L-am desfacut si are un shtutz care intra in ghidon ca sa nu-i permita sa se invarta, la mine ala e rupt, trebuie sa gasesc o solutie si pt ala, degeaba am pus eu niste scotch pt a fi mai gros ghidonul, tot se invarte. Si eu i-am dat pe autostrada 160 si sigur mai poate, insa simti curentii de aer nasol si-ti trece! Si aia prinsi culcat pe rezervor, ascuns dupa geam. Ma gandesc daca i-as pune geam mai inalt, poate nu s-ar mai simti asa tare vantul, de la 80-90 in sus daca nu te apleci bine pe rezervor te biciuie vantul bine de tot! Geamul meu e ca ala comandat de pe louis si sa stii ca se intampla ce spun eu dupa 80-90. Nu stiu cum e fara, dar sigur s-ar putea mai bine de atat. Vreau si eu sa fac schimbul de ulei, de unde ati cumparat filtru si ulei si ce ati bagat? Si as mai vrea s-o duc la cineva priceput sa se uite la acceleratia aia si asa, in general daca mai e ceva de aranjat pe la ea. Aveti vreo persoana capabila si serioasa? Numai bine la toti!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 25, 2005 Autor Share Postat Mai 25, 2005 Ai un mecanic in primul post al meu. Uita-te si ai sa vezi si posturile cu uleiuri ale celorlalti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainwash Postat Mai 26, 2005 Share Postat Mai 26, 2005 Eu sunt din Timisoara deci n-am cum sa te ajut. Dar pe filtru am dat cam 320 mii (poate gaseam si mai ieftin, dar oricum il aveau pe stoc) iar pe ulei cam 400 mii litrul (full-sintetic 10W40, Energy/Aral). Intra 2.9l cu tot cu schimbul de filtru, 2l cu filtrul vechi. Viteza maxima e doar o statistica, peste 120kmh devine incomod. Gemuletul nu trebuie sa fie foarte inalt, el doar are rolul de a dirija curentii. Un gemulet mai inalt poate crea turbulente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Mai 26, 2005 Share Postat Mai 26, 2005 Cum e acest domn Constantin, e om serios? E aglomerat? Unde mai exact in Chitila, o adresa ceva, ca vreau sa-i fac o vizita! Daca aveti vreun pont cu buloanele alea, dati de stire! Ar merge si un cadru in jurul motorului! Apropo, ati fost aseara la arc? am vazut vreo 3 GS, unul al lui strumfuadi carenat, unul negru carenat(am inteles ca zorro e) si mai era unul parca negru, sau o culoare inchisa, era cineva cu el si cu prietena. Data viitoare sa ne cautam si noi sa facem cunostinta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainwash Postat Mai 26, 2005 Share Postat Mai 26, 2005 Toate ca toate, dar unde pun eu bagajele pe el? Am 3 roluri de marimea izoprenului si n-am idee cum le pot prinde. Adica am doar una si nu prea-mi place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 27, 2005 Autor Share Postat Mai 27, 2005 Cum e acest domn Constantin, e om serios? E aglomerat? Unde mai exact in Chitila, o adresa ceva, ca vreau sa-i fac o vizita!.... Apropo, ati fost aseara la arc? am vazut vreo 3 GS, unul al lui strumfuadi carenat, unul negru carenat(am inteles ca zorro e) si mai era unul parca negru, sau o culoare inchisa, era cineva cu el si cu prietena. Data viitoare sa ne cautam si noi sa facem cunostinta! Am fost de vreo 3 ori pana acum la el si am fost multumit si de calitate si de bani. In curtea lui sunt multe motoare mereu, deci (in gandirea mea) rezulta ca omul e cu adevarat bun, nu doar am avut eu noroc. Ca locatie... e pe langa Piata Chibrit, strada nu o stiu cum se numeste, stiu doar s-ajung pe-acolo Eu unul la Arc nu prea am fost (in trecut) din cauza serviciului iar acum sunt pe butuci cu banii (someria-i grea si rezervorul ~ gol) Dar lasa ca nu au intrat zilele in sac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealbu Postat Iunie 2, 2005 Share Postat Iunie 2, 2005 ...aseara la arc? am vazut vreo 3 GS, unul al lui strumfuadi carenat, unul negru carenat(am inteles ca zorro e) si mai era unul parca negru, sau o culoare inchisa, era cineva cu el si cu prietena. Data viitoare sa ne cautam si noi sa facem cunostinta! Da, cel negru carenat e al lui Zorro. A fost al meu, dar eu am trecut la "grupa mijlocie". Acum am o Katana de 600 (fidel marcii, dupa cum vedeti!). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iunie 5, 2005 Share Postat Iunie 5, 2005 Azi m-am ocupat de cablul ala nenorocit de accel. Rezervorul l-am dat jos repede, are 2 suruburi, cred ca era din camasa de la cablu, partea de la carburator. Cred ca in mers se ridica din opritor si ramanea blocata ==> acceleratie blocata. Am schimbat si arcul la soc, m-am gandit ca poate ramane blocat socul, arcul vechi era cam slab. Acum vad ca nu mai ramane accelerata, ce nu prea inteleg eu e de ce cand stau la relanti, potrivesc relantiul la 1200-1400, daca o las sa mearga cateva minute sau fac o tura, scade la 900-1000 de ture. Adica nu ramane batut in cuie relantiul!! Si nu cred ca-i bine... Bineinteles ca am uns cam ce era de uns pe acolo. Nu stiu daca ale voastre fac asa, insa la mine maneta de acceleratie impreuna cu butoanele se invarteau in jurul ghidonului. Oricat am strans suruburile, tot se invarteau. Si ansamblul de butoane de la manerul stang faceau asa. Cand le-am desfacut, am vazut ca ghidoanele au cate o gaura in care ar trebui sa intre un ciot de plastic din carcasa de la butoane, ca sa nu mai poata sa se invarta. Daca si voi aveti problema asta, atunci o puteti rezolva asa: unde era ciotul ala rupt din plastic, am insurubat un holsurub care avea grosimea aproximativ egala cu gaura din ghidon si i-am taiat capatul, lasand 3-4mm din el. Strans bine, ansamblul de butoane nu mai joaca decat 2-3mm fata-spate, ceea ce e rezon! Acum cred ca dau carenele si rezervorul jos in max. 10 min, e super-simplu, te chinui putin la furtunele de la rezervor, in rest e usor. Aaaa, sa nu uit: sa nu faceti ca mine, sa lasati rezervorul pe OFF si sa montezi totul pe motocicleta, dupa care sa-ti dai seama ca nu poti sa-l pui pe ON decat dand rezervorul inapoi jos!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainwash Postat Iunie 5, 2005 Share Postat Iunie 5, 2005 Felicitari!, asa inveti Si la mine juca ansamblul maner dreapta, dar eu nu am vrut sa ma complic si am pus un rand sau doua de banda adeziva de hartie si sunt fixate bine. Eu m-am gandit ca e mai bine sa poate fi miscate prin frecare, pentru 'ajustarea comenzilor' si daca e cazul (sper ca nu) sa absoarba socurile. Ralantiul la 2 GS-uri pe care le-am vazut pana acum nu e stabil, adica e mai mic la rece (7-800) si mai mare la cald (1200-1400). Numarul 2: unde gasesc niste carene de GS? Numarul 3: cum va protejati contra furtului? am vazut ca devin din ce in ce mai populare GS-urile, ceea ce inseamna ca vor aparea comenzi. Al meu are alarma pe el, blocaj disc frana pe fata si e relativ greu de scos din locul lui atat timp cat e masina mea parcata langa el (adica noaptea). E loc intre masina si perete doar de motocicleta si 5-10 cm laterali, in fata e tot un perete si roata blocata, cu spatele trebuie scoasa. Nu prea vad cum ar putea fi scoasa fara sa porneasca ambele alarme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Iunie 5, 2005 Share Postat Iunie 5, 2005 Vreau sa pun o intrebare acestui grup: vreau sa-mi cumpar o japoneza si oscilez intre Kawa GPZ 500 si GS 500, poate CB500. Statura 1.86, 70kg, motorul va fi folosit pentru excursii in weekend si probabil prin oras pentru mers la munca dar mai putin. Inafara orasului as vrea sa pot merge linistit la 130, fara sa fortez motorul. Totodata as vrea sa pot merge si pe drumuri mai putin bune, nu chiar prin padure dar sa pot merge pe un drum cu ceva gropi sau drumuri forestiere bune. Voi de ce ati alege GS 500? Foarte important: dispun de max 2000⏠dar sunt pregatit sa imi caut motorul pe net, sa rezolv transportul cu 200⏠si poate leasing cu 200-300⏠Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iunie 5, 2005 Share Postat Iunie 5, 2005 Si eu am incercat prima oara varianta cu banda adeziva, insa probabil ca uzura la ansamblul butoane era mai mare si oricat as fi strans suruburile, nu mai aveau cum sa stranguleze ghidonul, se invarteau cu tot cu banda, mai ales ca eram nevoit sa pun vreo 2 straturi. Iar faza cu reglajul, acele orificii din ghidon ma duc cu gandul ca nu au fost gandite sa reglezi butoanele, cred ca la mama lor au fost fixe. Cu faza cu relanti-ul, la mine face asa cand motorul e cald, cand asa, cand asa. Eu mi-am luat un lant de neam prost si un lacat asisderea, pentru eventualitatea in care ies pe undeva si trebuie sa-l las peste noapte. Cand am cumparat lantul, baietasul ala l-a taiat intr-o secunda cu un papagal d-ala mare, s-a opintit el putin dar l-a taiat relativ usor, asa ca......, cum ti-o fi norocul! In rest, am noroc, il parchez la ghena blocului. ftraian, din scurta mea experienta cu GS, dupa cum am mai povestit mai demult, eu nu as lua GS pt mersul in afara, poate doar daca-i carenat. De ce, am explicat mai pe la jumatea postului! Eu inainte sa-mi iau GS-ul asta, era cat pe aci sa-mi iau GPZ, dar din diverse motive, am ajuns sa iau GS. Cred ca ar trebui sa vorbesti cu un posesor de GPZ sa vezi ala cum se comporta in afara, la o viteza de 120-130. Nu am mers cu unul, asa ca nu ma exprim, senzatia e ca acele carene ar proteja mai bine decat GS, dar nu stiu daca e asa. In rest, pt oras e foarte bun, e manevrabil, frane bune, suspensii care ar suporta si drumuri mai proaste, in genul la alea la care te gandesti tu. Motorul duce lejer 120-140, mers de croaziera, insa din cauza curentilor de aer e mai greu sa mentii viteza asta pe parcursul unui drum mai lung, iar culcat pe rezervorul ala care n-a fost gandit, prin forma sa, sa fie prea comod, te cam rupi. Deci curentii de aer mi se par mie principala buba a acestui motor, in rest numai de bine, pana la momentul asta. e foarte adevarat ca el a fost gandit pt oras si pt incepatori, nu de alergat pe autostrada, cu toate ca motorul duce! Poate mai intra pe aici si alti posesori de GS, care sa infirme sau sa confirme cele spuse de mine si asa sa-ti formezi o parere despre acest motor. In acelasi mod, vorbeste si cu un posesor de GPZ(nu cu cel care ti-l va vinde, off course) sa-ti spuna o parere vizavi de comportamentul in oras, in afara si pe drumuri proaste. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 6, 2005 Autor Share Postat Iunie 6, 2005 Impotriva furtului am bagat o alarma pe el, insa numai cand o las prin alte parti decat acasa caci am noroc ca am si un garaj disponibil Cat despre fazele cu drum lung si drum forestier , etc. ... se preteaza si tine la asa ceva. Nu ca un model carenat (la viteza) si nici ca un enduro (prin gropi) dar tine. D.p.d.v. al inaltimii/greutatii tale, e bine sa te sui pe unul si sa vezi cum stai pe el, sa nu ai surprize ca stai incomod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZORRO Postat Iunie 6, 2005 Share Postat Iunie 6, 2005 Da, cel negru carenat e al lui Zorro. A fost al meu, dar eu am trecut la "grupa mijlocie". Acum am o Katana de 600 (fidel marcii, dupa cum vedeti!). Sa traiesti Dane, foarte multumit de GS. Daca nu il vinzi pe ala de 600 pana la primavara viitoare tot eu ti-l cumpar, ca ai grija de motor. Hai cu intalnirea aia a GS-urilor, ca suntem ceva. Cat despre strangerea la Arc pe categorii, nu cred ca e ok si nici nu e posibil decat daca ne intalnim in prealabil in alta locatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iunie 6, 2005 Share Postat Iunie 6, 2005 Poate stabilim o alta zi de intalnire a GS-istilor, eu stiu, sambata, duminica pe la pranz?? Apropo, pt posesorii de GS, am o toba de rezerva ( originala) care nu o folosesc, daca vreunul din voi are nevoie de asa ceva, dati un semn! Pretul: 2 beri baute impreuna! Arata chiar bine, parca putin ruginita la iesire, dar se curata imediat ce o pui la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZORRO Postat Iunie 8, 2005 Share Postat Iunie 8, 2005 Am vazut problema pusa la posesorii de GPZ si eram curios, la GS ce fel de lant avem si se poate curata cu motorina? Majoritatea cand ii intrebi cu ce trebuie curatat lantul zic scurt: motorina si apoi spray de lant. Voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skullz Postat Iunie 8, 2005 Share Postat Iunie 8, 2005 Am vazut problema pusa la posesorii de GPZ si eram curios, la GS ce fel de lant avem si se poate curata cu motorina? Majoritatea cand ii intrebi cu ce trebuie curatat lantul zic scurt: motorina si apoi spray de lant. Voi ce ziceti? La initziativa lui Strumfuadi (care a citit in nush'ce manual) l-am spalat cu motorina shi l-am uns cu ulei de motor monograd (parca asha ii zice) de 50. Din cauza ca inca nu mi-au venit actele n-am circulat cu el dupa ungere, dar Strumfuadi nu s-a plans de solutzia asta (shi el l-a uns cu ulei shi a shi circulat la greu)... poate da el mai multe detalii cand o citii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iunie 8, 2005 Share Postat Iunie 8, 2005 da, l'am curatzat cu motorina si o perie, prilej cu care mi s'a facut rau de cum poate sa puta motorina.. curatat e mult spus, fiindca era tare jegos, iar curatarea a avut loc cu lantul la locul lui.. apoi l'am uns cu ulei monograd de 40.. a mers ok, dar pana la urma am luat din cora intr'un exces de "spart banii" un shprei Mobil full synth ptr uns lantul.. poate e mishto, dar vreau sa zic ca miroase EXACT la fel ca shpreiul meu degripant 2+2 care e la o butelca nesimtit de mare - 800ml cred - shi costa 110mii in loc de 270mii 400ml.. dar asta e "special ptr lantz", ce pana lui.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZORRO Postat Iunie 8, 2005 Share Postat Iunie 8, 2005 Spray de lant din Cora sau Carrefour, parca Carrefour am luat 180 mii 400 ml, Ravenol sau ceva de genul asta, destul de ieftin si bun. Sincer nu am spalat lantul ci doar am dat cu spray. Da care e chestia cu O-ring care nu e bine sa le dai cu motorina sau ceva de genul? Chestie pe care am citit-o la cei cu GPZ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZORRO Postat Iunie 8, 2005 Share Postat Iunie 8, 2005 Si mai am o intrebare. Pentru Buc de unde iau ieftin si bun placute de frana fata? La Suzuki 25 euro +TVA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iunie 8, 2005 Share Postat Iunie 8, 2005 chestia cu spalatul cu motorina am citit'o in manualul GS'ului.. tocmai, ca e safe ptr o-ringuri motorina.. benzina e prea "tare" cat despre "ieftin shi bun", ia'tzi gandul.. la louis, placutze saito sinter cod 10044360 pe fata shi 10044365 ptr spate. 18 euri perechea.. am inteles ca astea "sinter" franeaza mai bine, insa sunt mai dure shi mananca discurilii mai repejor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.