Sniky Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 salutare. am si eu un gs500 e din 2001 si caut maualu de service pt el .. Am manualu pt 95-00 dar nu imi este de folos ca modelu de 2001 e diferit .. in principiu vreau sa reglez carburatoarele si nu pot sa imi dau seama unde au ascuns aia stuturile de vacuum .. in manualu pt cel vechi im arata ceva ce la mine nu exista .. merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
me.alex90 Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 salutare. am si eu un gs500 e din 2001 si caut maualu de service pt el .. Am manualu pt 95-00 dar nu imi este de folos ca modelu de 2001 e diferit .. in principiu vreau sa reglez carburatoarele si nu pot sa imi dau seama unde au ascuns aia stuturile de vacuum .. in manualu pt cel vechi im arata ceva ce la mine nu exista .. merci anticipat Daca cumva gasesti te rog frumos sa imi dai si mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 salutare. am si eu un gs500 e din 2001 si caut maualu de service pt el .. Am manualu pt 95-00 dar nu imi este de folos ca modelu de 2001 e diferit .. in principiu vreau sa reglez carburatoarele si nu pot sa imi dau seama unde au ascuns aia stuturile de vacuum .. in manualu pt cel vechi im arata ceva ce la mine nu exista .. merci anticipat intra aici si da-i download. Am gasit tot ce-am vrut pentru gs 2003 indiferent de anii mentionati in titlul manualelor de acolo. in alta ordine de idei urmareste furtunul de vacuum de la robinetul de benzina(e cel mai subtire dintre ele si intra direct in pompa de vacuum ce face corp comun cu robinetul) spre carburatoare.Acest furtunel se infige in zona carb. din dreapta pe ''galeria de admisie''.Asta este stutul de vacuum de pe carb din dreapta si simetric cu el vei gasi pe cel de pe stanga(asta are un capacel mic de cauciuc fixat cu o siguranta). PS:nu conteaza daca furtunul asta il gasesti pe stanga sau pe dreapta.Am intalnit ambele variante si isi face treaba la fel de bine. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 intra aici si da-i download. Am gasit tot ce-am vrut pentru gs 2003 indiferent de anii mentionati in titlul manualelor de acolo.in alta ordine de idei urmareste furtunul de vacuum de la robinetul de benzina(e cel mai subtire dintre ele si intra direct in pompa de vacuum ce face corp comun cu robinetul) spre carburatoare.Acest furtunel se infige in zona carb. din dreapta pe ''galeria de admisie''.Asta este stutul de vacuum de pe carb din dreapta si simetric cu el vei gasi pe cel de pe stanga(asta are un capacel mic de cauciuc fixat cu o siguranta). PS:nu conteaza daca furtunul asta il gasesti pe stanga sau pe dreapta.Am intalnit ambele variante si isi face treaba la fel de bine. bafta! multumesc am gasit ce si cum pana la urma .. numai ca la mine capacelu ala nenorocit de la a 2 lea cilindru este fix sub mecanismu de la soc, m-am chinuit cam o ora sa-l scot ..am tras cu degetele de el ..am incercat prin rasucire am incercat sa-l imping cu surubelnita (cu grija sa nu-l ciupesc) si nimic nu s-a miscat deloc ... am incercat si cu sprei degresant degeaba ..si dupa urevhe nu pot sa-l reglez .. ca nu prea are cum sa se auda rotund ca la 4 cilindri In fine ii dau eu de cap pan la urma.. PS: manualu ala e tot ce am si eu modelu vechi pana in 2001 oricum multumesc mult andu ... stateam eu mult si bine pana sa-mi dau seama ca furtunu care da in intrerupatoru de benzen e ce trebuia sa scot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AliNOS Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Salut baieti, M-am decis sa incerc sa vand GS-ul.. Asa ca daca intereseaza pe cineva, mai multe detalii gasiti pe http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...996-292914.html . Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxxlg3100 Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 caut furca + far pentru modelul carenat. al meu e din '97. v'as ruga sa ma contactati pe pm sau la 0721685650 in caz ca auziti ceva. @adryandaniel - cel mai probabil carburatoarele sunt dereglate s'a gasit furca, farul e in continuare dat disparut. stiti daca se potriveste si de la alte modele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Un motor pe benzina porneste la rece cu AMESTEC BOGAT,lucru pe care in mod normal il realizezi cu SOCUL (daca te intrebi si injectia are soc sub diverse forme).La tine nu e nevoie de soc,porneste FARA. Trage singur concluziile. PS: un motor stat 2 ore se considera rece. Bun,dar daca tu zici ca la mine este problema,cum iti explici consumul mic? usurel,ptr. ca nu cunosti motorul . numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Bun,dar daca tu zici ca la mine este problema,cum iti explici consumul mic? usurel,ptr. ca nu cunosti motorul . numai bine! Ok,usuuureelll Nu intru in polemica mersului la relanti versus mers in sarcina. By the way, poti sa bati 3,4 % cu pasager si bagaje(top-case,genti laterale,cort, saci de dormit) in regim de dn cu 80 localitati si 110-120 inafara ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 s'a gasit furca, farul e in continuare dat disparut. stiti daca se potriveste si de la alte modele ? sigur ca da numai sa iti incapa intre prinderi .. eu unu as incerca sa ii pun un far de gsr .. mi se par bestiale ..sau de xt 660 sau fr6 nou oricum nu iti cupara mask streetfighter de genu nu lumineaza deloc .. am avut asa ceva si nu are rost sa arunci banii aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxxlg3100 Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 sigur ca da numai sa iti incapa intre prinderi .. eu unu as incerca sa ii pun un far de gsr .. mi se par bestiale ..sau de xt 660 sau fr6 nou oricum nu iti cupara mask streetfighter de genu nu lumineaza deloc .. am avut asa ceva si nu are rost sa arunci banii aiurea multumesc pentru raspuns, dar am modelul carenat, deci cele mentionate de tine ies din discutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 (editat) Ok,usuuureelll Nu intru in polemica mersului la relanti versus mers in sarcina. By the way, poti sa bati 3,4 % cu pasager si bagaje(top-case,genti laterale,cort, saci de dormit) in regim de dn cu 80 localitati si 110-120 inafara ? 3.4 cu pasager si bagaje? Esti bun. In acelasi regim duminica mi-a luat 4.8. Adevarat...am umblat putin la carburatoare pentru ca dupa ce am analizat electrozii bujiilor, am constatat ca acestia aveau culoarea cam alba (adica amestec sarac). Cu setarile anterioare imi lua SINGUR 3.6 % (neconcludent pentru cazul discutat aici). In orice caz, motoreta imi porneste fara soc, (exlusiv iarna), numai ca ma obliga sa il trag imediat pentru ca altfel nu-mi sta in regim de relanti (evident pana cand se incalzeste motorul). Experienta m-a invatat ca fiecare motor (nu motocicleta) pe carburatie are propria personalitate in ceea ce priveste pornitul la rece (fara soc, cu socul la jumate, cu socul tras full sau pozitii intermediare). Editat Mai 19, 2010 de alexinc00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Am si eu o problema cu consumul la motocicleta in ultimul timp imi consuma cam mult (7,3 in oras) asta fara sa merg ca disperatu, pana acuma nu m-am uitat la consum pentru ca consuma putin, dar in ultima perioada am fost nevoit sa trec pe rezerva de cateva ori ! Carburatoarele au fost curatare si sincronizare anul trecut (+ membrane de vacuum noi) . Filtrul de aer nu stiu cand a fost schimbat pentru ca eu am motocicleta decat de un an, si asa ca vreau sa schimb si filtrul de aer dar nu stiu ce si de unde sa il iau, as prefera un magazin din buc pentru ca nu am rabdare sa astept prin posta. Presupun ca consumul ridicat doar din cauza filtrului asa ca as dori si o recomandare pentru un mecanic bun care sa nu fie extraordinar de scump (criza asta) ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 magazine: kronau moto (zona unirii), suzuki motorteam (bdul timisoara) poate au pe stoc. florin-v te poate ajuta cu multe. au trecut multe GS500 pe la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 19, 2010 Autor Share Postat Mai 19, 2010 Am si eu o problema cu consumul la motocicleta in ultimul timp imi consuma cam mult (7,3 in oras) asta fara sa merg ca disperatu, pana acuma nu m-am uitat la consum pentru ca consuma putin, dar in ultima perioada am fost nevoit sa trec pe rezerva de cateva ori ! Carburatoarele au fost curatare si sincronizare anul trecut (+ membrane de vacuum noi) . Filtrul de aer nu stiu cand a fost schimbat pentru ca eu am motocicleta decat de un an, si asa ca vreau sa schimb si filtrul de aer dar nu stiu ce si de unde sa il iau, as prefera un magazin din buc pentru ca nu am rabdare sa astept prin posta. Presupun ca consumul ridicat doar din cauza filtrului asa ca as dori si o recomandare pentru un mecanic bun care sa nu fie extraordinar de scump (criza asta) ! Pe stoc gasesti de la HiFlo la cei de la MyMoto - Sos. Cotroceni 19 - 021.311.42.67 Iti alegi codul exact de aici, in functie de anul de fabricatie - http://www.hiflofiltro.com/17.0.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
billabong Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Va anunt ca de azi sunt posesor de suzy gs500 1993 , dar mai am de luat permisu Am facut pasu asta ca sa ma motivez sa ma tin de scoala pt ca anu trecut am dat banii degeaba ca vaca si acum al vad parcat si ma doare inima ca nu pot sa meg cu el . Am si eu o intrebare ...... fac chestionarele de pe www.drpciv.ro aveti idee sunt ok sunt gresite ? Pot sa ma bazez pe aceste chestionare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 .... Filtrul de aer nu stiu cand a fost schimbat pentru ca eu am motocicleta decat de un an, si asa ca vreau sa schimb si filtrul de aer dar nu stiu ce si de unde sa il iau, as prefera un magazin din buc pentru ca nu am rabdare sa astept prin posta. Presupun ca consumul ridicat doar din cauza filtrului asa ca as dori si o recomandare pentru un mecanic bun care sa nu fie extraordinar de scump (criza asta) ! Am facut eu azi revizia de 6.000 Km la Motorteam. Un filtru de aer la ei este 125 RON. Manopera doar pentru schimbat filtru nu stiu cat este, dar manopera per revizie a fost 178 RON. Filtrul se schimba relativ simplu. Nu e nevoie sa dai bani la mecanic doar pentru atat. Ar fi preferabil sa ai rezervorul de benzina cat mai gol cand vrei sa faci operatiunea, pentru a iti fi mai simplu, mai ales daca o sa lucrezi singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Stiu sa schimb filtrul nu e asta problema, singura chestie este ca nu am vacuumetru ca reglez carburatia ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Va anunt ca de azi sunt posesor de suzy gs500 1993 , dar mai am de luat permisu Am facut pasu asta ca sa ma motivez sa ma tin de scoala pt ca anu trecut am dat banii degeaba ca vaca si acum al vad parcat si ma doare inima ca nu pot sa meg cu el . Am si eu o intrebare ...... fac chestionarele de pe www.drpciv.ro aveti idee sunt ok sunt gresite ? Pot sa ma bazez pe aceste chestionare ? Salut! Ai facut o alegere buna, ai grija pe unde te dai cu ea...pana la permis...cit despre chestionare sunt ok. Bafta, si Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
me.alex90 Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Salutare,ma ajuta si pe mine cineva cu un ghidon de gs 500 2001-2005?daca este albastru si mai bine(poate fi ori ce culoare numai sa nu fie indoit).Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) salutare ... daca nu reusesc sa vand mobra pana prin iulie ma apuc in continuare de ea (proiect inceput mai de mult). Care ai montat pinten/belly pan pe mobra cum e prins de cadru ? am partea inferioara de la un GPZ si vreau sa-l adaptez pe suzi a mea. Va atasez si o poza in photoshop cu suzi si cu o parte din bucata de carena de la GPZ. Ce parere aveti ? Editat Mai 21, 2010 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Salut! Eu caut de ceva vreme, am vrut sa-mi fac la comanda cumva asa ceva dar nu reusesc, trebuie dus moto la atelier..complicat. De cumparat nu se gasesc, iar daca sunt am vazut preturi .... Ideea ta este buna. Cum se prind? Sunt variante, sudarea a unei piulita speciale pe cadru, sau folosirea unor cleme, dar asta cu cleme doar daca este de la mama ei. As vrea si eu, bafta! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Daca pui partea de jos a carenei de la "F"? asa imi pare aici mihai, tu zici ca ai deja de la un GPZ Ar mai fi o varianta, cine are timp, loc si indemanare sa faca din fibra de sticla. Am studiat (aveam in minte ceva) putin cam cum se poate face. Si poti face apoi dupa sablon mai multe bucati, chiar sa le vinzi in RO sau afara.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) Am cautat si de F si nu am gasit. Arata foarte bine, poate ar mai trebuie taiata...Stiu eu...!? Asta este motorul meu...imagine proasta din cauza luminii slabe... http://www.youtube.com/watch?v=HUlxm6bpzTw Editat Mai 21, 2010 de brandon75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 salutare ... daca nu reusesc sa vand mobra pana prin iulie ma apuc in continuare de ea (proiect inceput mai de mult).Care ai montat pinten/belly pan pe mobra cum e prins de cadru ? am partea inferioara de la un GPZ si vreau sa-l adaptez pe suzi a mea. Va atasez si o poza in photoshop cu suzi si cu o parte din bucata de carena de la GPZ. Ce parere aveti ? Ma, Mihaita!.....cum prinzi carena - o sa te prinzi tu, ca esti baiat istet. Treaba e alta! Nu jur pe rosu, dar s-ar putea sa ai probleme in partea stanga a motoretei acolo unde este cricul. Adica eu am modelul E carenat (ala din 96) si sincer ma gandeam si eu la o prelungire mai spre in jos a carenei. Dar in partea stanga trebuie sa fac niste cascadorii de ma doare capu'....adica poate feresc eu cumva cricul lateral, da' dau in ala central...sau invers....si carene crosetate n-am vazut .Acum ce sa zic....poate se potriveste locasul de cric de la gpz si nu trebuiesc mari batai de cap.Poate esti norocos (ca daca ma apucam eu de treaba asta sigur nu se potrivea). Teoretic la mine sunt niste suporti in forma de (teava plina), sudati pe bride rectangulare prinse pe cadru si cu gauri filetate in capat (in care intra surubul de 6 cu care prinzi carena)....sigur stii despre ce vorbesc. Ma gandesc ca nu sunt greu de facut. Mai trebuie sa potrivesti gaura din carena cu un punct de pe cadru pe care poti sa prinzi suportul (mai complicat cred....mai bine pui suporti, dai gauri noi in carena si le astupi pe alea vechi). Si partea delicata a problemei este sa potrivesti planul gaurii din carena - perpendicular pe gaura din suport (adica sa nu stea surubul stramb pe carena). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryandaniel Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Salut tuturor. Am reusit sa inmatriculez motorul ( Gs 500E din 96 ). Din nou apelez la ajutorul vostru. La cate ture trebuie schimbate vitezele. Nu stiu de ce am impresia ca nu este bine sa le schimb la 3500 - 4000. Nu sa mers cu el de multa vreme. O singura data a ajuns la 6000 si mia placut cum merge, dar.... sa le schimb pe toate la 6000 sau mai sus ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.