Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

am avut cam aceeasi problema cu a mea acum un an si jumatate. nu mai pornea cand dadeam la automat. am schimbat releul de pornire si s-a rezolvat. cateva luni mai tarziu,ba pornea, ba nu pornea.am incarcat baterie, am verificat starterul, erau ok. am desfacut comenzile de start, am curatat bine placutele de contact si arculetul din interior fiindca erau oxidate si a mers brici. verifica releul de pornire, dar mai intai vezi cat de oxidate iti sunt contactele de pornire:) pe cat de banala e problema, iti poate da batai de cap pana o gasesti.

 

 

O intrebare mai prosteasca....care este releul de pornire? cel la care duce firul de la borna + de la baterie?

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O intrebare mai prosteasca....care este releul de pornire? cel la care duce firul de la borna + de la baterie?

 

Numai bine!

 

 

...aha...si din el pleaca parca unu negru tot asa de gros in electromotor....

Editat de alexinc00
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu va descarcati o carte de service? Este mai sigur si cred ca mult mai bine, luat asa babeste poti face o gafa care mai apoi sa te coste mult mai mult. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezmembrez GS 500.

 

Mai am doar:

 

Roata cu tot ce vedeti pe ea: 300 de lei.

Suportul de numar cu tot cu corpul de plastic ce se vede in poza: 100 de lei

Aparatoare lant: 50 de lei

Cutia de la filtrul de aer: 80 de lei

Filtrul de aer cu tot cu sita de metal: 20 de lei

Galeria de evacuare cu tot cu toba si aparatoare de toba: 350 de lei

Etrier: 80 de lei

 

Click aici pentru poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...aha...si din el pleaca parca unu negru tot asa de gros in electromotor....

 

 

Bun... o sa il iau pe al unui prieten(dupa ce voi incerca faza cu bateria) care are tot gs500,daca ala e de vina trebe sa iau altu....

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

 

Propun un sondaj despre tobe .Ce tobe v-ati pune pe gs-urile voastre.Poze,opinii,sfaturi....

Renuntati la sound pentru aspect? Dar invers?

Eu unul sunt innebunit sa-i pun2 tobe stil original,una pe-o parte,una pe alta(totusi alta pozitionare)

A mai incercat cineva asa ceva?

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

 

Propun un sondaj despre tobe .Ce tobe v-ati pune pe gs-urile voastre.Poze,opinii,sfaturi....

Renuntati la sound pentru aspect? Dar invers?

Eu unul sunt innebunit sa-i pun2 tobe stil original,una pe-o parte,una pe alta(totusi alta pozitionare)

A mai incercat cineva asa ceva?

 

Numai bine!

Eu i`am pus o toba de carbon goala , imi place si cum arata mai ridicat si cum suna :)

 

tobacarbon.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am modificat evacuarea...am montat un LeoVince SBK scurtata si scos silencerul, pret 300 ron toba si 70 ron montatul :) Foto in curind

Mesaj completat

Salutare!

 

 

Propun un sondaj despre tobe .Ce tobe v-ati pune pe gs-urile voastre.Poze,opinii,sfaturi....

Renuntati la sound pentru aspect? Dar invers?

Eu unul sunt innebunit sa-i pun2 tobe stil original,una pe-o parte,una pe alta(totusi alta pozitionare)

A mai incercat cineva asa ceva?

 

Numai bine!

 

Salut, doua tobe suna fain,.. eventual sa le scoti silencerul, iar ca pozitie sa incerci sa mentii linia coditei, ca altfel da rau pe sticla... :) Un meserias bun cred ca ar face minuni.

Editat de brandon75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am modificat evacuarea...am montat un LeoVince SBK scurtata si scos silencerul, pret 300 ron toba si 70 ron montatul :D Foto in curind

Mesaj completat

 

 

Salut, doua tobe suna fain,.. eventual sa le scoti silencerul, iar ca pozitie sa incerci sa mentii linia coditei, ca altfel da rau pe sticla... :) Un meserias bun cred ca ar face minuni.

 

Avand in vedere ca sunt 2, si nu una singura,am zis sa le montez o idee mai in interior,ca sa nu dea a...balena,de la spate.

 

Ma gandeam sa le golesc de tot,teava-teava,dar nu stiu 100%,original sau carbon?

 

Imi place look-ul carbon...si am putin alb pea,cu nichel ar arata mai a corceala...daca ar fii carbon,ar fii ceva ce da mai frumos la ochean.

 

Foarte multe optiuni....ma rog,tot voi alege eu una! :)

 

Numai bine!

Editat de lipton_gs5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, a trecut mult de cand am scris aici dar ma intor cu o rugaminte. Unde gasesc o carena de gs500 95 sau un atelier bun de reparat? Multumesc

Pai cred ca trebuie sa dai ceva detalii. Cand spui carena te referi la carena de la coada (si atunci pe care din cele 3 piese o vrei) sau ai modelul carenat (si atunci pe care din cele parca 5 piese o vrei)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata cand ma intorceam de la mare pe la km 25 am inceput sa pierd din putere, initial am crezut ca am ramas fara benzina dar cand am incetinit motorul scotea un sunet oribil. Asa ca am oprit si am ascultat unpic motorul si cred ca tacanitul vine de la o valva sau din partea superioara a motorului !

Acuma precum sunt proaspat intos din vacanta fondurile sunt cam mici si as vrea sa repar eu motorul ... cum verific daca intradevar problema tine de valve ? Sa verific jocul valvelor ?

Sau unde gasesc un mecanic mai ieftin care sa vina pana la mine, promit ca ajut si eu !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare , recent am desfacut busonul de la benzina pentru ca so blocat , lam desfacut tot lam uns, si nu am mai stiut unde vine o placuta mica si niste bilute de fier, capacul de sus nu mai este arcuit, si parca nu se mai elibereaza gazele, si am patit sa mi se opreasca motorul in mers parca raman fara benzina , se poate sa se faca vid in rezervor si sa nu mai curga ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata cand ma intorceam de la mare pe la km 25 am inceput sa pierd din putere, initial am crezut ca am ramas fara benzina dar cand am incetinit motorul scotea un sunet oribil. Asa ca am oprit si am ascultat unpic motorul si cred ca tacanitul vine de la o valva sau din partea superioara a motorului !

Acuma precum sunt proaspat intos din vacanta fondurile sunt cam mici si as vrea sa repar eu motorul ... cum verific daca intradevar problema tine de valve ? Sa verific jocul valvelor ?

Sau unde gasesc un mecanic mai ieftin care sa vina pana la mine, promit ca ajut si eu !

 

Se aude contiuu la orice turatieacel tacanit ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...