Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

preturi piese:

bascula -200

bobine inductie -150 ambele

pedala frana -50

carburatoare -400

CDI -300

rel regulator -250

claxon -20

cric lateral -50

electromotor -250

instalatia electrica -200

gal+toba -350

pinion+foaie+lant (10000km ) -200

sa -150

manere + capete ghidon -80

oglinzi -100

pompa frana +etrier + furtune -300 fata 300 spate

rezervor -200

scarite -40 perechea

roti(disc +cauciuc+janta) -300 una

comenzi ghidon - 150 ambele

aripa spate cu suportul de nr. -70

aripa fata -70

carena (codita) spate -100

motor - 800

ceasuri (bordul cu totul) -400

stop spate -80

 

PRETURILE DE MAI SUS SUNT IN RON/LEI RON SI SUNT NEGOCIABILE IN LIMITA BUNULUI SIMT

 

FURCA COMPLETA 300 EURO CU SIMERINGURILE SCHIMBATE IN TOAMNA

 

 

PENTRU DETALII

IACOB GABI 0767 595 037

 

GABIIACOB86@YAHOO.COM

 

ROG SERIOZITATE SI FARA SCHIMBURI

 

 

PT MOTORUL COMPLET ASA CUM E 1200 EURO

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...006-318974.html AICI PUTETI GASI POZELE NU LUATI PRETUL DE PE SITE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu un gs 500 f din 2006 mai chinuit aveti idee unde as putea sa-l dau cu 25 milioane vechi???

 

am acte la el tot. si prima factura a primului cumparator.

Editat de gaby-s
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu e din '97 si are pe bord aproape 50 000, in conditiile in care in ultimele doua sezoane am avut permisul suspendat 4 luni, dupa care am avut un accident care m'a tinut departe de motociclism fix un an ... in opinia mea km din bord nu ar trebui luati in considerare la evaluarea unui motor, pentru ca de cele mai multe ori nu sunt reali

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic, la prima vedere spun ca a schimbat ceasurile, eu mi-am luat GS-ul cu 22 de mii din 91'.

Sau in fata mai e un 1. Sau un 2. Doar ca ceasul nu-l poate afisa :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

SIGUR! Doar ca ceasul a trecut inca odata de km 0 ;) am un gs din 2007 si are 19.000 :baldy:)

Eu sincer nu pot sa inteleg cum naiba exista de vanzare in RO motociclete fabricate in '9x cu 20-30k km...... pare mai mult decat absurd!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!!

 

Am tras cu mobra ieri pe mai pe'nserate o tura,si am obervat in ce hal zdranganea lantul,drept urmare,cand am venit acasa,am vrut sa-l intind.

Am remarcat cu stupoare ca nu se mai poate intinde :baldy: ,frumos,nu?

 

Deci am nevoie de un pinion spate in stare buna,lantul il am deja si pinionul de atac.Mi-as fi luat noi,dar dupa ce-am bagat ~500 euroi in ea...nu-mi mai stau chiar asa banii in buzunar.

 

P.s: maine e ultima zii cu furca de gs ;) ,poimaine montez furca de bandit(acum mi-au venit jugurile de la rectificat),si normal,pun pozeeee!!!

 

Numai bine!

post-30304-1282299600_thumb.jpg

Editat de lipton_gs5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Pentru cei cu modelul F carenat, am un parbriz ramas prin casa ^_^

Sa-mi ziceti care aveti nevoie de el ..altfel il arunc.

 

Domne, cum sa-l arunci? Ala e trofeu de lupta: se pastreaza atarnat pe perete, sub ceasul cu cuc! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domne, cum sa-l arunci? Ala e trofeu de lupta: se pastreaza atarnat pe perete, sub ceasul cu cuc! :D

 

^_^) Lasa ca am destule amintiri si "suveniruri" de la motor.

O sa le pastrez pe alea care ocupa cel mai putin spatiu prin casa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) Lasa ca am destule amintiri si "suveniruri" de la motor.

O sa le pastrez pe alea care ocupa cel mai putin spatiu prin casa :)

Baiiii,il faci aplica de perete si sub zona neagra pui 1-2 beculete orientate in sus. E de efect! :D

Glumesc, de fapt, da cu el de beton sa vedem ce rezistenta are ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna! am o intrebare, a avut vreunul dintre voi limitare in carburatoare [ca un fel ed capacele in interiorul capacelor de la carburatoare] si le-a scos ? fiindca am fost la un service si mi-au curatat si sincronizat carburatoarele si m-au incurajat sa renunt la limitarile acelea, ei sustinand ca trebuiesc doar indepartate capacele, nu si schimbate cuiele,jicloarele [needle jet,jet needle, jet pilot, main jet]. iar acum, dupa ce am scos limitarile, in treapta a 6a de la 6500 rpm in sus are o perioada de 2-3 secunde in care nu imi accelereaza, ramane plafonata acolo desi eu trag de acceleratie, apoi isi revine, trece peste acest prag si accelereaza brusc. dimensiunea cuielor difera oare daca am avut limitari ..? opinii? :laugh: multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te supara, care e viteza ta de croaziera ?? ;)

in treapta a 6a la 6500 rpm am 130 km/h,poate putin peste. tu cu ce viteza mergi pe autostrada? ca viteza de croaziera e ok, 120-130km/h, dar daca vrei sa depasesti fara sa dai treapta inferioara? doar sa tragi putin de gaz, ca mai e destul pe cadran pana la rosu :laugh: si da, stiu predica cu a6a e pentru consum, vrei sa depasesti , dai a 5a si se trezeste herghelia de cai GSistici sub tine :D totusi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in treapta a 6a la 6500 rpm am 130 km/h,poate putin peste. tu cu ce viteza mergi pe autostrada? ca viteza de croaziera e ok, 120-130km/h, dar daca vrei sa depasesti fara sa dai treapta inferioara? doar sa tragi putin de gaz, ca mai e destul pe cadran pana la rosu ;) si da, stiu predica cu a6a e pentru consum, vrei sa depasesti , dai a 5a si se trezeste herghelia de cai GSistici sub tine :lol: totusi....

 

Cand vrei sa depasesti, fiind in a 6-a, schimbi motorul! :D

 

Nu mai stiu cum era la GS, parca la 6.000 rpm aveam vreo 120 km/h.

La astalalta, la 6.000 rpm am 116 km/h. Stiu sigur asta, pentru ca mi-am blestemat zilele prima mie de km in care nu ai voie sa ii dai mai mult de 6.000 rpm.

Da' e asa fain sa ajungi in cateva secunde (vreo 4, 5 la numar) de la 116 km/ la 180 km/h, fara sa schimbi viteza! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...