maxxlg3100 Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 eu cred ca glumesti... zi-mi asa. cum sa mergi cu troaca de GS la 170.. viteza de croaziera... tu mai esti pe moto?! Legat de problema ta, n-am idee. Dar daca scoti limitarea, cu talonul cum faci? nu te "prind" astia la RAR dupa ce-o vei vinde? daca e carenata stai binisor la 160, cel putin eu nu am difcultati. in legatura cu RARul ... nu stiam ca fac dynotest, sau cum se numeste, ca sa iti determine puterea mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HannaH Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Poate e arsa faza scurta ? Trebuie sa scoti becul si sa te uiti la el ! Nu stiu exact cum e la F cu scosul dar nu este ceva complicat, ar trebui sa poti sa bagi mana in spatele farului scoti un cauciuc care protejeaza de apa, apoi scoti mufa desfaci clema care tine becul si gata. Cel mai probabil s-a rupt filamentul de faza scurta , deci sa verifici becul si daca este asa ,trebuie doar shimbat . Multumesc. S-a rezolvat. Schimbat bec. Simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 eu cred ca glumesti... zi-mi asa. cum sa mergi cu troaca de GS la 170.. viteza de croaziera... tu mai esti pe moto?! Legat de problema ta, n-am idee. Dar daca scoti limitarea, cu talonul cum faci? nu te "prind" astia la RAR dupa ce-o vei vinde? poate croaziera e mult spus, cred ca pe orice moto e incomod sa mergi multi km la viteza mare. fiind carenata, viteza se simte ceva mai putin acut decat pe naked. si daca te tii bine, esti si tu pe moto daca vrei, intreaba-l pe Goul cum anul trecut la sfarsitul toamnei s-a tinut cu troaca de GS dupa FZisti..o vreme ) mergand cu aproximativ 180km/h. surprinzator,dar se poate si fara sa iti sara pistoanele prin rezervor. la RAR nu au cum sa isi dea seama daca ai dynojet pe ea. cat despre scosul limitarii, diferenta e sesizabila numai in mers, cand urca mai usor in ture[mai usor ca inainte, nu comparativ cu un GS obisnuit din generatia ei], si nu faci nimic ilegal sau in neconformitate cu talonul. limitarea din carburatoare impiedica flansa sa se ridice de tot, asa ca de la 6500 rpm in sus urca in ture mai greu, in alte cuvinte isi lua mai greu avant [asta la a mea, fiindca sunt si alte tipuri de limitari care te impiedica sa treci de o anumita turatie/implicit viteza]. adica fix de acolo de unde prinde GSul viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Iauzi la el....si-a scos limitarea! ma pe tine mama ta nu te-a invatat ca alea nu se scot? glumesc. In mod normal....cand scoti limitatoarele de turatie(ca de fapt aia limiteaza,turatia motorului) sa manance mai mult si sa fie mai greu de controlat,daca ii scoti limitatoarele trebe reglate carburile,ptr. ca pistonasele urca mai sus ca de obicei. Dau exemplul pripriu: -A mea nici de-a dracu nu se plafoneaza! si a dracu sa fie daca are vreun nod....cu dynojet-uri stageIII gs-u trece pe modulul "nava spatiala" de la 7.000 rpm(astea le am eu)si raportul final oleaca mai lung,mergi cu 140-150 la 6.000-6.500 rpm.si daca mai pui si un filtru de aer K&N....esti numa' bun de transalpina! Sunt foarte curios cum o sa mearga cand i-oi pune cele 2 tobe sport(fara dbkiller) Hai ca a venit iarna.eu trebe sa-mi schimb lantu...e intins la maxim! deja mi-a sarit odata peste pinionu spate....alti bani alta distractieee Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
konievic Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Iauzi la el....si-a scos limitarea! ma pe tine mama ta nu te-a invatat ca alea nu se scot? glumesc. In mod normal....cand scoti limitatoarele de turatie(ca de fapt aia limiteaza,turatia motorului) sa manance mai mult si sa fie mai greu de controlat,daca ii scoti limitatoarele trebe reglate carburile,ptr. ca pistonasele urca mai sus ca de obicei. Dau exemplul pripriu: -A mea nici de-a dracu nu se plafoneaza! si a dracu sa fie daca are vreun nod....cu dynojet-uri stageIII gs-u trece pe modulul "nava spatiala" de la 7.000 rpm(astea le am eu)si raportul final oleaca mai lung,mergi cu 140-150 la 6.000-6.500 rpm.si daca mai pui si un filtru de aer K&N....esti numa' bun de transalpina! Sunt foarte curios cum o sa mearga cand i-oi pune cele 2 tobe sport(fara dbkiller) Hai ca a venit iarna.eu trebe sa-mi schimb lantu...e intins la maxim! deja mi-a sarit odata peste pinionu spate....alti bani alta distractieee Numai bine! Ce dynojet`uri stage 3 ai ?? ca is curios un link un pret ... ne facem toti nave spatiale:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 se pare ca daca scoti limitarile, trebuie sa schimbi si jicloarele. am pus unele potrivite si acum merge ok,fara plafonari, fara alte surprize neplacute. cu cat ti-a crescut consumul dupa ce i-ai pus dynojet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Am gasit crashpaduri pentru GS-ul meu la 300 ron. In curind fotografii cu motorul. Modificari: Geam Puig Negru Louis, Crashpaduri, Bugspoiler, Codita monopost sport, de evacuare nu mai spun ca a fost schimbata cu ceva timp in urma un Leo Vince SBK scurtata si golita. Se schimba cauciucul pe spate cu unul de 140. Capete de ghidon Louis, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Karelys Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 Salutare. Am si eu o problema cu turometrul la GS din '93: cand trec peste 5000-6000 de ture nu mai arata corect, sare acul continuu de la 0 la 5000-6000. Am verificat prinderile (si spre motor si spre cadran) si le-am mai strans unde era cazul, dar n-am rezolvat nimic asa. Sub 5-6000 de ture merge cum trebuie. A mai patit cineva asta? De la ce ar mai putea sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 In curind fotografii cu motorul. hai!eu mai slab: cum era galeria: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 spune-mi te rog si mie, cum si cu ce ai curatat aluminiul ala de la bosonul rezervorului... arata super bine. sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 hai!eu mai slab: ai facut ceva la galerie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 (editat) curatata de rugina... cat am avut rabdare si putere. cu un metal polish Editat Septembrie 6, 2010 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Salutare. Am si eu o problema cu turometrul la GS din '93: cand trec peste 5000-6000 de ture nu mai arata corect, sare acul continuu de la 0 la 5000-6000. Am verificat prinderile (si spre motor si spre cadran) si le-am mai strans unde era cazul, dar n-am rezolvat nimic asa. Sub 5-6000 de ture merge cum trebuie. A mai patit cineva asta? De la ce ar mai putea sa fie? Salut! Rezolvi problema foarte simplu. Eu am avut aceiasi problema si am comandat la BBMoto cablu turometru si vitezometru si acum tipla rau nu mai da nici o eroare. Cabluri turometru si vetezometru originale Japan 80 Ron. Mesaj completat Salut! Arata foarte bine, adevarul este ca daca ai un pik de timp un garaj si ceva banuti merge si cu siguranta rezulta o treaba serioasa. Asfalt uscat! Mesaj completat Warlock Felicitari! Arata bine ce-am vazut pana acum, chiar la buson nu m-am bagat dar de maine o fac si schimb culoare oxidata a acestuia. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 curatata de rugina... cat am avut rabdare si putere. cu un metal polish arata bine ..intrebarea mea este: crezi ca s-ar vedea o diferenta si la mine daca as da cu metal polish pe ce am eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Intrebarea mea in legatura cu galeriile de evacuare: -Oare exista o vopsea care sa tina cat-de-cat mai mult? ce am luat eu din praktiker(cica vopsea termorezistenta,pana la 800 grade C,pe dracu) e un rahat,tine maxim 200 de kilometri.As vrea sa-i dau un aspect mai frumos la capitolu galerii,pentru ca tobele sunt noi,inca lucrez la adaptarea pe galeriile originale,dar culoarea ma insapimanta . Hai ca mai am si eu inca vreo....3-4 saptamani si o termin,de fapt,nici nu ma grabesc,ca vine iarnaaaaa Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Salutare. Am si eu o problema cu turometrul la GS din '93: cand trec peste 5000-6000 de ture nu mai arata corect, sare acul continuu de la 0 la 5000-6000. Am verificat prinderile (si spre motor si spre cadran) si le-am mai strans unde era cazul, dar n-am rezolvat nimic asa. Sub 5-6000 de ture merge cum trebuie. A mai patit cineva asta? De la ce ar mai putea sa fie? da dar tocmai invers sub 3000 nici nu se ridica acul vezi daca a fost umblat la carcasa ceasului pt ca treba este jumatate mecanica jumatate magnetica cablul invarte in disc magnetic si miscarea se transmite la ac printr-un arc legat la alt disc care este influentat de rotirea magnetuklui cel putin asa era la mine ... arcul ala era deformat si nu mai indica turometrul meu decat turele mari si nici alea nu cred ca erau tocmai exacte rezolvare ...am schimbat ceasul cu totul sau este praf mult pe lagarele alea mici de tin arcul si limbuta de la ceas ...cred ca merge curatat cu wd 40 si uns cu ulei de mecanisme fine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 arata bine ..intrebarea mea este: crezi ca s-ar vedea o diferenta si la mine daca as da cu metal polish pe ce am eu? Si eu mi-am curatat galeriile cu un metal polish numit "Chif" ) Ai nevoie doar de doua carpe, Chif, apa sii muuuulta rabdare..in aproximativ 4, ore aratau mai frumoase decat atunci cand erau noi.. E culoarea aia de sampanie.. Succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Karelys Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Salut! Rezolvi problema foarte simplu. Eu am avut aceiasi problema si am comandat la BBMoto cablu turometru si vitezometru si acum tipla rau nu mai da nici o eroare. Cabluri turometru si vetezometru originale Japan 80 Ron. da dar tocmai invers sub 3000 nici nu se ridica acul vezi daca a fost umblat la carcasa ceasului pt ca treba este jumatate mecanica jumatate magnetica cablul invarte in disc magnetic si miscarea se transmite la ac printr-un arc legat la alt disc care este influentat de rotirea magnetuklui cel putin asa era la mine ... arcul ala era deformat si nu mai indica turometrul meu decat turele mari si nici alea nu cred ca erau tocmai exacte rezolvare ...am schimbat ceasul cu totul sau este praf mult pe lagarele alea mici de tin arcul si limbuta de la ceas ...cred ca merge curatat cu wd 40 si uns cu ulei de mecanisme fine Mersi frumos pt raspunsuri si idei. Inainte sa m-apuc de schimbat componente, o sa verific ceasul si sa-l curat daca e cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 (editat) o sa verific ceasul si sa-l curat daca e cazul. ... ia sa vedem cum cureti tu ceasul... si pe unde. Prietenii stiu de ce Editat Septembrie 9, 2010 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 ... ia sa vedem cum cureti tu ceasul... si pe unde. Prietenii stiu de ce Tu vorbesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Tu vorbesti Pai cine ... zi ca nu-ti place cum arata ceasurile (mele) tale acuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Pai cine ... zi ca nu-ti place cum arata ceasurile (mele) tale acuma Jos palaria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
airman Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 Salut, caut semnalizare stanga fata pt un GS500F K4. 0727.759.706 Anca. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar_constantinescu Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Semnalizare,ceva...nimeni nimic? UP UP!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Semnalizare,ceva...nimeni nimic? UP UP!!! Daca am avea...am posta! Iti dau eu daca vrei, de model 93'. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.