Mike06 Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Intrebarea mea in legatura cu galeriile de evacuare: -Oare exista o vopsea care sa tina cat-de-cat mai mult? ce am luat eu din praktiker(cica vopsea termorezistenta,pana la 800 grade C,pe dracu) e un rahat,tine maxim 200 de kilometri.As vrea sa-i dau un aspect mai frumos la capitolu galerii,pentru ca tobele sunt noi,inca lucrez la adaptarea pe galeriile originale,dar culoarea ma insapimanta . Hai ca mai am si eu inca vreo....3-4 saptamani si o termin,de fapt,nici nu ma grabesc,ca vine iarnaaaaa Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Salutare. Am si eu o problema cu turometrul la GS din '93: cand trec peste 5000-6000 de ture nu mai arata corect, sare acul continuu de la 0 la 5000-6000. Am verificat prinderile (si spre motor si spre cadran) si le-am mai strans unde era cazul, dar n-am rezolvat nimic asa. Sub 5-6000 de ture merge cum trebuie. A mai patit cineva asta? De la ce ar mai putea sa fie? da dar tocmai invers sub 3000 nici nu se ridica acul vezi daca a fost umblat la carcasa ceasului pt ca treba este jumatate mecanica jumatate magnetica cablul invarte in disc magnetic si miscarea se transmite la ac printr-un arc legat la alt disc care este influentat de rotirea magnetuklui cel putin asa era la mine ... arcul ala era deformat si nu mai indica turometrul meu decat turele mari si nici alea nu cred ca erau tocmai exacte rezolvare ...am schimbat ceasul cu totul sau este praf mult pe lagarele alea mici de tin arcul si limbuta de la ceas ...cred ca merge curatat cu wd 40 si uns cu ulei de mecanisme fine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 arata bine ..intrebarea mea este: crezi ca s-ar vedea o diferenta si la mine daca as da cu metal polish pe ce am eu? Si eu mi-am curatat galeriile cu un metal polish numit "Chif" ) Ai nevoie doar de doua carpe, Chif, apa sii muuuulta rabdare..in aproximativ 4, ore aratau mai frumoase decat atunci cand erau noi.. E culoarea aia de sampanie.. Succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Karelys Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Salut! Rezolvi problema foarte simplu. Eu am avut aceiasi problema si am comandat la BBMoto cablu turometru si vitezometru si acum tipla rau nu mai da nici o eroare. Cabluri turometru si vetezometru originale Japan 80 Ron. da dar tocmai invers sub 3000 nici nu se ridica acul vezi daca a fost umblat la carcasa ceasului pt ca treba este jumatate mecanica jumatate magnetica cablul invarte in disc magnetic si miscarea se transmite la ac printr-un arc legat la alt disc care este influentat de rotirea magnetuklui cel putin asa era la mine ... arcul ala era deformat si nu mai indica turometrul meu decat turele mari si nici alea nu cred ca erau tocmai exacte rezolvare ...am schimbat ceasul cu totul sau este praf mult pe lagarele alea mici de tin arcul si limbuta de la ceas ...cred ca merge curatat cu wd 40 si uns cu ulei de mecanisme fine Mersi frumos pt raspunsuri si idei. Inainte sa m-apuc de schimbat componente, o sa verific ceasul si sa-l curat daca e cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 (editat) o sa verific ceasul si sa-l curat daca e cazul. ... ia sa vedem cum cureti tu ceasul... si pe unde. Prietenii stiu de ce Editat Septembrie 9, 2010 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 ... ia sa vedem cum cureti tu ceasul... si pe unde. Prietenii stiu de ce Tu vorbesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Tu vorbesti Pai cine ... zi ca nu-ti place cum arata ceasurile (mele) tale acuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Pai cine ... zi ca nu-ti place cum arata ceasurile (mele) tale acuma Jos palaria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
airman Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 Salut, caut semnalizare stanga fata pt un GS500F K4. 0727.759.706 Anca. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar_constantinescu Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Semnalizare,ceva...nimeni nimic? UP UP!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Semnalizare,ceva...nimeni nimic? UP UP!!! Daca am avea...am posta! Iti dau eu daca vrei, de model 93'. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu_hd Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Salutare!Sunt un mandru posesor de Gs 500E si am si eu o intrebare:A mai desfacut cineva intinzatorul de la lantul de distributie al motorului?A inceput sa cam curga ulei pe acolo si cred ca trebuie schimbat inelul de etansare.Mi-e frica sa nu sara de la punct distrbutia.Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 cu riscul de a fi considerata tradatoare [puteti scoate furcile si tortele], am pus la vanzare GSul. daca stiti pe cineva care vrea sa cumpere o motocicleta si ii incurajati spre acest model, GS ul meu este din 1991, model carenat, 52000km, cauciucul fata e nou, schimbat acum nici o luna, cauciucul spate si kitul de lant schimbate in noiembrie anul trecut, bujii noi. pret 1350 euro. recent i-am scos limitarile din carburator- dar nu cele care impiedica turatia sa urce dincolo de rosu ci aveam niste limitari in carburatoare care impiedicau flansa se se ridice pana sus, prin urmare, dupa o anumita turatie/ viteza, accelerarea devenea....puturoasa. dupa ce le-am scos, aviz amatorilor, am intampinat o serie de probleme datorata faptului ca jicloarele difereau ca marime. am schimbat arcuri, cuie, etc, in carburator- nu i-am pus dynojet, ci piesele originale suzuki, si acum merge foarte foarte bine. insa in toamna am posibilitatea sa trec pe o Honda de 600 si nu pot fara sa o vand pe suzi ........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 cu riscul de a fi considerata tradatoare [puteti scoate furcile si tortele], am pus la vanzare GSul. daca stiti pe cineva care vrea sa cumpere o motocicleta si ii incurajati spre acest model, GS ul meu este din 1991, model carenat, 52000km, cauciucul fata e nou, schimbat acum nici o luna, cauciucul spate si kitul de lant schimbate in noiembrie anul trecut, bujii noi. pret 1350 euro. recent i-am scos limitarile din carburator- dar nu cele care impiedica turatia sa urce dincolo de rosu ci aveam niste limitari in carburatoare care impiedicau flansa se se ridice pana sus, prin urmare, dupa o anumita turatie/ viteza, accelerarea devenea....puturoasa. dupa ce le-am scos, aviz amatorilor, am intampinat o serie de probleme datorata faptului ca jicloarele difereau ca marime. am schimbat arcuri, cuie, etc, in carburator- nu i-am pus dynojet, ci piesele originale suzuki, si acum merge foarte foarte bine. insa in toamna am posibilitatea sa trec pe o Honda de 600 si nu pot fara sa o vand pe suzi ........ felicitari ...huuuuaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CDCriss Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Salutare!Sunt un mandru posesor de Gs 500E si am si eu o intrebare:A mai desfacut cineva intinzatorul de la lantul de distributie al motorului?A inceput sa cam curga ulei pe acolo si cred ca trebuie schimbat inelul de etansare.Mi-e frica sa nu sara de la punct distrbutia.Va multumesc. pg528 Succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 ..la cele spuse de @andu_wasup (caruia ii si multumesc pe aceasta cale) vin in completare si cu niste poze si explicatii suplimentare.....astfel dupa demontare (pe care o recomand sa fie facuta dupa ce in prealabil s-au indepartat: saua, carene laterale, rezervor, filtru de aer, carburatoare...eu am reusit sa'l demontez si fara sa ''elimin'' nimic din cele enumerate ...dar trebuie rabdare/timp .. iar la montare obligatoriu vor trebui demontate si cele enumerate..) lucrurile arata astfel: ..dupa demontare se va verifica daca intinzatorul functioneaza corespunzator, daca este retractabil din surubul de tensionare..sa nu fie blocat sau alte cele..daca este defect se poate achizitiona unul nou ...la un pret actual de aprox 100€; unul second fiind intre 45€-60€ desi peste tot e nerecomandat utilizarea unuia SH..eu am ramas cu cel original dat fiind faptul ca isi facea treaba..si ca ''diagnosticul'' dat a fost: garniturile ..garniturile le'am facut din clingherit (o coala de 500mmX500mm, 0.5mm grosime a costat 12Lei) eu am facut cate doua din fiecare tip si le'am lipit intre ele cu un prenandez (0.5mm e destul de subtire) ..in varianta executata de mine ..datorita faptului ca aveam ''vaporizatii de ulei'' prin zona camerei arcului de tensionare ..am renuntat la puferul de cauciuc si am ''proiectat'' o garnitura de clingherit plina ..pentru capacul acestei camere ..astfel ca si montajul a fost facut in doua etape, dat fiind faptul ca trebuie detensionat surubul la montare..ulterior fiind etansat si capacul detasabil ..in esenta treaba este relativ simpla ..cu putina documentare (manual/forum) in prealabil si putina indemanare..se rezolva ''elegant'' ..mult succes... desi imi doresc sa nu aveti nevoie de asta ! Nu am inteles o singura chestie.... Cum se intinde lantul? Daca poate cineva sa ma lamureasca...dau o bere!! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 cu riscul de a fi considerata tradatoare [puteti scoate furcile si tortele], am pus la vanzare GSul. daca stiti pe cineva care vrea sa cumpere o motocicleta si ii incurajati spre acest model, GS ul meu este din 1991, model carenat, 52000km, cauciucul fata e nou, schimbat acum nici o luna, cauciucul spate si kitul de lant schimbate in noiembrie anul trecut, bujii noi. pret 1350 euro. recent i-am scos limitarile din carburator- dar nu cele care impiedica turatia sa urce dincolo de rosu ci aveam niste limitari in carburatoare care impiedicau flansa se se ridice pana sus, prin urmare, dupa o anumita turatie/ viteza, accelerarea devenea....puturoasa. dupa ce le-am scos, aviz amatorilor, am intampinat o serie de probleme datorata faptului ca jicloarele difereau ca marime. am schimbat arcuri, cuie, etc, in carburator- nu i-am pus dynojet, ci piesele originale suzuki, si acum merge foarte foarte bine. insa in toamna am posibilitatea sa trec pe o Honda de 600 si nu pot fara sa o vand pe suzi ........ funny stuff in aceeasi situatie ma aflu si eu /index.php?showtopic=572517 doar ca mai departe..eu raman la suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 funny stuff in aceeasi situatie ma aflu si eu /index.php?showtopic=572517 doar ca mai departe..eu raman la suzuki eu as cumpara GSul tau fie si numai pentru felul in care arata in poza de la avatar. lasa SVul, ia o Honda Transalp, ca tot motorizare 2V are si cred ca suporta mai bine rucsacii in numar mare . bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu_hd Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 pg528Succes ! Multumesc.Lucrez in domeniul reparatiilor auto,dar la moto este mai greu un pic.Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 (editat) Ptr. cine mai are nevoie de piese de GS500 E. din 94',la preturi omenesti. aici Numai bine! Editat Septembrie 18, 2010 de lipton_gs5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 eu as cumpara GSul tau fie si numai pentru felul in care arata in poza de la avatar. lasa SVul, ia o Honda Transalp, ca tot motorizare 2V are si cred ca suporta mai bine rucsacii in numar mare . bafta! este ca arata bine GS-ul meu!!??? (nici nu sunt modest ) ma gandeam sa trec pe transalp sau pe SV pe transalp nu am mers si nu stiu cum e iar la bugetul meu cel mai probabil gaseam unul din '95-'97 (stiiiu replica... Honda e Honda) dar nici cu Suzuki nu mie rusine! BA din contra! parca imi place mai mult. SV-ul e un motor frumos care trage din ture joase si merge bine si la drum lung dar pe coclauri nu poti intrece transalpul, recunosc daca GS-ul nu vrei sa mi-l cumperi:P, macar poza de la avatar sa ti-o dau o pui pe desktop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ares-Bh Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 Ciao Kevin , Tocmai citeam forumul celor cu Suzuki GS 500, imi place si mie acest motor, si la anu' as dori sa imi cumpar si eu una, e un motor f reusit, fiabil, consum mic, piese de schimb no problem, mi-ar place sa ne mai consultam referitor la acest moto daca nu e cu deranj, te-am salutat, si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 (editat) Ce se recomanda la un GS, ulei mineral sau sintetic...? Editat Septembrie 20, 2010 de brandon75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Septembrie 20, 2010 Autor Share Postat Septembrie 20, 2010 Semisintetic 10w/40 - iarna(rece) 15w50 - vara Marca e mai putin importanta, atata timp cat e un ulei cu ceva nume si cu standarde de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryandaniel Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Salut! Vrea cineva un GS 500E din 96? Stare tehnica buna, inmatriculat, putin rulat in tara, itp valabil 05.2012, pret ..... 1500E discutabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.