brandon75 Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 (editat) Salut! Perioada nu este batuta in cuie, se discuta. Asta este sikerul, o copie dupa unul mai celebru... Editat Ianuarie 11, 2011 de brandon75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Stie cineva care este diferenta intre filtrele de aer 01D00 si 01D50 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 (editat) salut.are cineva de aici care m-ar putea ajuta si pe mine cu un manual de reparatii pt gs(2005) in special pt carburatoare[parti componente reglaj s.a]ms mult Editat Ianuarie 17, 2011 de pogor[frate] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Uite AICI. Nu e pentru modelul 2005, dar nu cred ca a evoluat motocicleta enorm de atunci. Plus ca, decat nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Uite AICI. Nu e pentru modelul 2005, dar nu cred ca a evoluat motocicleta enorm de atunci. Plus ca, decat nimic... ms mult.oricum ma interesa mai mult la carburatoare pt ca vreau sa le sincronizez si nu imi dau seama prea tare unde se conecteaza furtunele alea de vacum.eu am schema de la carburatoarele gs-urilor 89'-97' dar nu oare a fi la fel cu ale mele.ms oricum o sa ma documentez mai temeinic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangeorzanpaul Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Salutare tututor stiti cumva cum se poate curata sticla pe interior de la vitezometru si turometru ? eu din cate stiu sunt capsate ceasurile de bord ,dar imi sunt foarte murdare pe dinauntru si asi vrea sa nu fac vre-o boacana sa regret dupa aceea ca am vrut sa le curat. are careva idei sau stie careva cum se procedeaza? asi vrea ca dupa ce le desfac ,cumva, sa nu risca pe sa imi intre apa in ele la prima ploaie mai zdravana sau vinde cineva ceasurile de bord?(pt un gs 500e din 2000) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Salutare tututor stiti cumva cum se poate curata sticla pe interior de la vitezometru si turometru ? eu din cate stiu sunt capsate ceasurile de bord ,dar imi sunt foarte murdare pe dinauntru si asi vrea sa nu fac vre-o boacana sa regret dupa aceea ca am vrut sa le curat. are careva idei sau stie careva cum se procedeaza? asi vrea ca dupa ce le desfac ,cumva, sa nu risca pe sa imi intre apa in ele la prima ploaie mai zdravana sau vinde cineva ceasurile de bord?(pt un gs 500e din 2000) Intradevar sunt capsulate, eu cand l-am desfacut pe pe cel de la turometru am spart sticla - am fost nevoit sa pun un geam normal taiat rotund pe care l-am lipit inca nu mi a intrat apa, concluzia este ca se poate dar cu foarte multa rabdare si atentie.. Ma poate ajuta cineva cu un redresor pentru o baterie sau macar cu o incarcare pe alta motocicleta.. am lasat bateria pe motocicleta toata iarna si nu a vrut sa mai pornescsca.. nu vreau inca sa cumpar alta , are 1 an si jumatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 salut.dupa cateva cercetari tot nu am putut localiza stuturile unde vin puse furtunele de la sincronizator.modele dintre ani par a fi diferite.deci ma poate indruma careva?ms mult (ps modelul e din 2005] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Pe micro-fisa asta apar cele 2 stuturi care te intereseaza.Urmareste in imagine unde intra capacelul 40(pe carb. din stg. sub soc ar tb. sa-l gasesti) si furtunul 46. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangeorzanpaul Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Intradevar sunt capsulate, eu cand l-am desfacut pe pe cel de la turometru am spart sticla - am fost nevoit sa pun un geam normal taiat rotund pe care l-am lipit inca nu mi a intrat apa, concluzia este ca se poate dar cu foarte multa rabdare si atentie.. Ma poate ajuta cineva cu un redresor pentru o baterie sau macar cu o incarcare pe alta motocicleta.. am lasat bateria pe motocicleta toata iarna si nu a vrut sa mai pornescsca.. nu vreau inca sa cumpar alta , are 1 an si jumatate. poi de asta spuneam si eu ca nu am chef sa ma complic de pomana sa am de umblat dupa aia la taiat de sticla Oricum mai astept si alte pareri despre subiectul asta si de la alti useri poate imi dati si un link poate careva dintre voi a reusit sa deschida ceasurile aste asi vedem si noi cum se face. Vinde careva ceasurile vitezometru si turometru pt gs 500e ?Pret va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 poi de asta spuneam si eu ca nu am chef sa ma complic de pomana sa am de umblat dupa aia la taiat de sticla Oricum mai astept si alte pareri despre subiectul asta si de la alti useri poate imi dati si un link poate careva dintre voi a reusit sa deschida ceasurile aste asi vedem si noi cum se face. Vinde careva ceasurile vitezometru si turometru pt gs 500e ?Pret va rog. salut! eu mi-am desfacut turometrul in urma unui mic accident. eu zic sa nu spargi aiurea sticla (daca dai mai tare in ea sa nu atingi acul sau sa deteriorezi tabla pe care sunt desenate cifrele), la mine am reusit sa decapsulez borcanul cu o surubelnita mica, subtire, dreapta. dar trebuie sa ai foarte multa rabdare! daca te grabesti nu ai sa mai poti sa-l strangi la loc(am folosit un patent si l-am ciocanit pana cand am lipit la loc buza aia din tabla). acum nici nu se vede unde am umblat nu-mi intra apa, nu mi se abureste.. merge perfect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Pe micro-fisa asta apar cele 2 stuturi care te intereseaza.Urmareste in imagine unde intra capacelul 40(pe carb. din stg. sub soc ar tb. sa-l gasesti) si furtunul 46. Bafta! OK MS MULT.le-am localizat si o sa incerc sa le sincronizez . ps:aveam eu o banuiala ca alea ar fi dar nu eram sigur. ms mult inca odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 buna ziua!! ma intereseaza daca a facut cineva conversia furcii fata la bandit(dublu disc) sau gsxr(up-side down), sau poate are cineva linkuri!!! ce roata spate poate fi pusa pentru a mari latimea cauciucului, sau trebe bascula cu tot cu roata!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 (editat) Salutare, vreau sa stiu daca stiti cumva de unde pot sa fac rost de asa ceva (nr. 24) acel corp/sau intreg ansamblul care se roteste cand tragi de ambreiaj. Este cineva cine a schimbat motorul de la GS si i-a ramas aceasta piesa? Multumesc. Editat Ianuarie 25, 2011 de dedics Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Salutare, vreau sa stiu daca stiti cumva de unde pot sa fac rost de asa ceva (nr. 24) acel corp/sau intreg ansamblul care se roteste cand tragi de ambreiaj. Este cineva cine a schimbat motorul de la GS si i-a ramas aceasta piesa? Multumesc. cred ca mai am eu capacul cu tot cu mecanismul ala ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 cred ca mai am eu capacul cu tot cu mecanismul ala ... Te uiti te rog? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 hopaaaa ... o punem de-o intalnire a tuturor GS-istilor din tara? ...ne vedem la jumatatea distantei dintre noi interesant "proiect" ... asteptam concretizarea lui primiti si fosti GSisti? tin sa va anunt ca veti avea o noua membra in grupul GSistilor, noua posesoare a Suzei mele dar vin si eu,daca ma primiti cu CBRica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 primiti si fosti GSisti? tin sa va anunt ca veti avea o noua membra in grupul GSistilor, noua posesoare a Suzei mele dar vin si eu,daca ma primiti cu CBRica te primim dar dai o bere !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 primiti si fosti GSisti? tin sa va anunt ca veti avea o noua membra in grupul GSistilor, noua posesoare a Suzei mele dar vin si eu,daca ma primiti cu CBRica Sigur ca da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 primiti si fosti GSisti? tin sa va anunt ca veti avea o noua membra in grupul GSistilor, noua posesoare a Suzei mele dar vin si eu,daca ma primiti cu CBRica Acum cel mai important lucru de stiut in cadrul plimbarilor lungi va fi amplasarea statiilor PECO. Mesaj completat Daca este cineva care vrea sa schimbe toba la GS si trebuie sa taie toba originala pot sa ii dau eu o galerie + jumatate de toba (stare foarte buna) proprietarul care a avut moto a taiat toba originala de la jumatate ca sa se auba mai tare . Ofer si o diferenta de bani in contul tobei originale . Id mess : dragospreda1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 (editat) a taiat toba originala de la jumatate ca sa se auba mai tare ... probabil ca voia sa trezeasca toate cartierele. era suficient sa dea 5-6 gauri si ai toba de trezesti cartierul. una, alta, maine-i joi! Editat Februarie 2, 2011 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 una, alta, maine-i joi! bre ... vezi ca treaba cu "joi" e pe alt topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 una, alta, maine-i joi! bre ... asta cu "joi" era pe alt topic sper ca nu ai uitat de el si-l reactivam la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 ... probabil ca voia sa trezeasca toate cartierele. era suficient sa dea 5-6 gauri si ai toba de trezesti cartierul. una, alta, maine-i joi! Da .Ideea e ca ce am gasit pe la dezmembrari au fost cam praf toate . Am luat una ca sa trec de RAR dar e cam terminata si asta si va trebui sa o schimb pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 Ideea e ca ce am gasit pe la dezmembrari au fost toate cam praf. Am luat una ca sa trec de RAR dar e cam praf si asta asa ca va trebui sa o chimb in curand. Ideea e ca nu ma intereseaza sa ii pun ceva special vreau sa ii pun tot o toba originala de GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.